Metrikler
Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2005 - 2018
2005 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
ISL152 Müşteri İlişkileri Yönetim
SMY108 Müşteri İlişkileri Yönetimi
UYP107 Reklam Yönetimi
SMY105 Marka İletişimi
UYP104 Stratejik Pazarlama
ISL155 Marka Yönetimi
Lisans
Lisans
IBF305 Pazarlama İlkeleri
ISL823 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)
ISL422 Reklamcılık
ISL803 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)
IBF305 Pazarlama İlkeleri
MEN312 Müşteri İlişkileri Yönetimi
ISL803 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)
ISL823 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)
ISL433 Uluslararası Pazarlama
ISL433 Uluslararası Pazarlama
ISL422 Reklamcılık
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)
2017
20171. Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.17, sa.33, ss.171-184, 2017 (TRDizin)
2014
20142. Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
HACIEFENDİOĞLU Ş.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.28, ss.59-70, 2014 (TRDizin)
2014
20143. Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki etkisi
HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.27, ss.87-96, 2014 (TRDizin)
2010
20104. Sosyal Paylaşım Sitelerinde Üye Bağlılığı Üzerine Bir Araştırma
HACIEFENDİOĞLU Ş.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.20, ss.56-71, 2010 (TRDizin)
2009
20095. Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma
HACIEFENDİOĞLU Ş., KOÇ Ü.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.18, ss.146-167, 2009 (TRDizin)
2008
20086. İlişkisel Pazarlamada Güven Unsuru ve Otel İşletmelerinde Uygulama
HACIEFENDİOĞLU Ş., ÇOLULAR N.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , sa.16, ss.107-126, 2008 (TRDizin)
2005
20057. İlişki Pazarlaması ve Turizm Sektöründe Bir Saha Araştırması
HACIEFENDİOĞLU Ş.
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED) , sa.9, ss.69-93, 2005 (TRDizin)
1997
19978. Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması
HACIEFENDİOĞLU Ş.
KOÜ, İİBF Dergisi , sa.1, ss.79-93, 1997 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki
HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.
International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn), Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.306-311, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.
International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.200-205, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi
HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.
International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.206-212, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Tüketici Kişilik Özellikleri ile Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.380-388, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi
HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Marka Yarar Boyutlarının Marka Aşkı Üzerindeki Etkisi
FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (BAHAR 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.515-522, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
CANDAN F. B., BİLGİLİ B., HACIEFENDİOĞLU Ş.
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469, (Tam Metin Bildiri)
2016
20168. The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post-Purchase Behavior in Blog Sites
FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.
21. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)
2010
20109. Reklam Ortamı Olarak Sosyal Paylaşım Siteleri ve Bir Araştırma
HACIEFENDİOĞLU Ş.
Bilgi Ekonomisi /The Knowledge Economy/ 8.Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2010, ss.429-437, (Tam Metin Bildiri)
2009
200910. Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)
HACIEFENDİOĞLU Ş., CANDAN F. B.
14.Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.244-253, (Tam Metin Bildiri)
2006
200611. Algılanan Hizmet Kalitesinin Kurum Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi- Bir Büyükşehir Belediyesi Uygulaması
HACIEFENDİOĞLU Ş.
5. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2006, cilt.2, ss.693-704, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2006
20061. Hizmet Pazarlaması
İSLAMOĞLU A. H., ÇAM F. B., AYDIN K., HACIEFENDİOĞLU Ş.
Beta yayım, İstanbul, 2006