Dr. Öğr. Üyesi ŞENOL HACIEFENDİOĞLU


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama

Metrikler

Yayın

20

Atıf (Scholar)

266

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Tez Danışmanlığı

1

Eğitim Bilgileri

1998 - 2004

1998 - 2004

Doktora

Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2005 - 2018

2005 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

UPD108 Müşteri İlişkileri Yönetim

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

ISL152 Müşteri İlişkileri Yönetim

SMY108 Müşteri İlişkileri Yönetimi

UYP107 Reklam Yönetimi

SMY105 Marka İletişimi

UYP104 Stratejik Pazarlama

ISL155 Marka Yönetimi

Lisans

Lisans

IBF305 Pazarlama İlkeleri

ISL823 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)

ISL422 Reklamcılık

ISL803 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)

IBF305 Pazarlama İlkeleri

MEN312 Müşteri İlişkileri Yönetimi

ISL803 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)

ISL823 Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (ÜSD)

ISL433 Uluslararası Pazarlama

ISL433 Uluslararası Pazarlama

ISL422 Reklamcılık

Makaleler

Tümü (8)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki

HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn), Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.306-311, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.200-205, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi

HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.206-212, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Tüketici Kişilik Özellikleri ile Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.380-388, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi

HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.389-396, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Marka Yarar Boyutlarının Marka Aşkı Üzerindeki Etkisi

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (BAHAR 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.515-522, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0

CANDAN F. B., BİLGİLİ B., HACIEFENDİOĞLU Ş.

23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

8. The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post-Purchase Behavior in Blog Sites

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

21. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

9. Reklam Ortamı Olarak Sosyal Paylaşım Siteleri ve Bir Araştırma

HACIEFENDİOĞLU Ş.

Bilgi Ekonomisi /The Knowledge Economy/ 8.Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2010, ss.429-437, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

11. Algılanan Hizmet Kalitesinin Kurum Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi- Bir Büyükşehir Belediyesi Uygulaması

HACIEFENDİOĞLU Ş.

5. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2006, cilt.2, ss.693-704, (Tam Metin Bildiri)