Makaleler
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (3)
2025
20251. The relationship between school effectiveness and organizational peace: Evidence from southeastern Türkiye
DOĞUŞ Y., EREŞ F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.12, sa.3, ss.662-680, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20252. Looking at the Reform of the Century of Türkiye Education Model through the Lens of Synchronization Theory by Wearing Phenomenological Glasses
DOĞUŞ Y., Alptekin S.
Sakarya University Journal of Education
, cilt.15, sa.2, ss.173-193, 2025 (TRDizin)
2025
20253. Öğrenci Psikolojik İhtiyaçları İçin Müdür Desteği Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Başlık
DOĞAN E., ÇEVİK M. S., DOĞUŞ Y.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.16, sa.2, ss.2561-2585, 2025 (TRDizin)
2025
20254. COVID-19 Pandemisinde İlkokullarda Görevli Öğretmenlerin Belirsizlik Yönetimi Stratejileri ve Yararlandıkları Öğrenilmiş Güçlülük Özellikleri
DOĞUŞ Y., ÇEVİK M. S.
Başkent University Journal of Education
, cilt.12, sa.2, ss.60-76, 2025 (TRDizin)
2025
20255. How does leadership team coherence affect collaborative learning and academic optimism in a centralized education system?
Dogus Y., Dogan E., Cevik M. S.
EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP
, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20256. Bilgi paylaşımı liderliği ölçeğinin (BPLÖ) Türk kültürüne uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
DOĞUŞ Y., ÇEVİK M. S., DOĞAN E.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.8, sa.1, ss.302-328, 2025 (TRDizin)
2025
20257. The Mediating Role of the Principal–Teacher Relationship in Innovative School Leadership and Teacher Professional Learning According to Turkish Teachers’ Perceptions
Özdoğru M., DOĞUŞ Y., Akyürek M. İ.
Behavioral Sciences
, cilt.15, sa.4, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20248. Öğretmen Eğitiminde Uluslararası Bir Yöntem Erasmus+ KA101 Projeleri: 21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Durum Çalışması/ An International Method in Teacher Training Erasmus+ KA101 Projects: Case Study in the Context of 21st Century Skills
DOĞUŞ Y.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1559-1594, 2024 (TRDizin)
2022
20229. Schools Through the Perspective of Students from Different Countries: The Case of Spain, Italy, Poland, Portugal, Romania, and Turkey
DOĞUŞ Y., ÖZDOĞRU M.
Dinamika Ilmu
, cilt.22, sa.2, ss.353-374, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE İLK ARA TATİL: OKUL PAYDAŞLARINA GÖRE GÜÇLÜ VE ZAYIF YANLAR
DOĞUŞ Y.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.1718-1736, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Okulda Örgütsel Barış Ölçeği (OÖBÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOĞUŞ Y., EREŞ F.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , cilt.18, ss.4598-4623, 2021 (TRDizin)
2019
201912. A qualitative research on organizational peace in schools
DOĞUŞ Y.
CYPRIOT JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.661-675, 2019 (Scopus)
2011
201113. OKUL YÖNETİCİLERİ VE ÖĞRETMENLERİN BAKIŞI İLE EMPATİK İLETİŞİM
DOĞUŞ Y.
Education Sciences , cilt.5, sa.1, ss.696-707, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201114. Okul yöneticileri ve öğretmenlerin bakışı ile empatik iletişim
Doğuş Y.
EDUCATION SCIENCES , cilt.6, sa.1, ss.696-707, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. EĞİTİM YÖNETİMİ ALANINDA ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ ÜZERİNE YÜRÜTÜLEN TEZLER: SİSTEMATİK BİR İNCELEME
DOĞUŞ Y.
15th International Baskent Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1854-1871, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISINDAN 21. YÜZYIL BECERİLERİ
Doğuş Y.
EYFOR 15, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2024, ss.576-588, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. BİR ORTAOKULDA COVID-19 PANDEMİSİ NEDENİYLE YÜRÜTÜLEN UZAKTAN EĞİTİMİN İNCELENMESİ: DURUM ÇALIŞMASI
Doğuş Y.
4. Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 08 Aralık 2022 - 09 Aralık 2023, ss.199-216, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Okullarda Eğitim Öğretim Hizmetleri
Doğuş Y.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Temel Çalık, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.327-361, 2023
2023
20232. Kapsayıcı Okul Liderliği
Doğuş Y.
Kapsayıcı Eğitim, Temel Çalık, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.120-147, 2023
2022
20223. Kapsayıcı Eğitimde Öğretmen Rolleri
Doğuş Y.
Kapsayıcı Eğitim, Temel Çalık, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.148-175, 2022
Ödüller
Mayıs 2023
Mayıs 2023
Prof. Dr. Kadir Beycioğlu Doktora Ödülleri
Eyed-Der Eğitim Yöneticileri Ve Eğitim Denetçileri Derneği