Makaleler
23
Tümü (23)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (16)
1. An Innovative Approach to Linear Algebra Course: Using Manga Comics
SHANLAX INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.11, sa.1, ss.29-38, 2023 (Hakemli Dergi)
2. Giftedness and mathematics education: a bibliometric analysis
Journal for Educating Gifted Young Scientists (JEGYS)
, cilt.11, sa.3, ss.439-465, 2023 (Hakemli Dergi)
13. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının “Kültür ve “Matematik” Algılarının İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi DergisiArşiv
, cilt.2, sa.5, ss.61-71, 2019 (Hakemli Dergi)
14. Matematik Eğitiminde Manga Çizgi Roman Kullanımı
Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.261-265, 2019 (Hakemli Dergi)
15. YAZMA ETKİNLİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL İFADELER KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL (SSSJournal)
, cilt.3, sa.12, ss.2011-2019, 2017 (Hakemli Dergi)
16. YAZMA ETKİNLİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK TUTUMLARINAETKİSİ
TURANSAM-TURAN STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.32, ss.80-86, 2016 (Hakemli Dergi)
17. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN DÖNÜŞTÜRÜCÜ ÖĞRENME KURAMIKAPSAMINDA İNCELENMESİ
TURANSAM-TURAN STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.32, ss.199-207, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Yazma Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına Etkisi
TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.80-85, 2016 (Hakemli Dergi)
19. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Dönüştürücü Öğrenme Kuramı Kapsamında İncelenmesi
TURAN-SAM: TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi
, cilt.8, sa.32, ss.193-198, 2016 (Hakemli Dergi)
20. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DERS ANLATIMLARININDEĞERLENDİRİLMESİNDE FARKLIDEĞERLENDİRMECİLER ARASI İLİŞKİLER
Abant İzzet Baysal ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.146-158, 2015 (TRDizin)
21. Öğretmen Adaylarının Ders Anlatımlarının Değerlendirilmesinde Farklı Değerlendirmeciler Arası İlişkiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.146-158, 2015 (TRDizin)
22. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Derslerinin Değerlendirilmesinde Bulanık Mantık Yönteminin Uygulanması
Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.11-25, 2013 (Hakemli Dergi)
23. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Education Sciences
, cilt.6, sa.3, ss.1984-2004, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
5. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.1-3, (Özet Bildiri)
10. STUDİES INVESTİGATİNG THE EFFECTS OF THE USE OF MANGA COMİCS INMATHEMATİCS TEACHİNG
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) 2019, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
11. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİKDÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
17. Yansıtıcı Yazma Yönteminin Matematik Dersine Yönelik Tutuma Etkileri
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
21. Ortaokul Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Akademik Başarısına Çeşitli Yazma Etkinliklerinin Etkisi
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
22. Yansıtıcı Yazma Yönteminin Öğrencilerin MatematikDersine Yönelik Tutumuna Etkileri
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Veri Öğrenme Alanına İlişkin Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmeni Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
