Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Matematik Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Kavramına Yönelik Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile İncelenmesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), October 28-30, 2023, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleyici Tiplerinin Belirlenmesi

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. Etnomatematik ve Matematik Okuryazarlığının Yaşama Yansımaları

10.Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 10 - 12 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

5. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

International Marmara Social Sciences Congress, Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.1-3, (Özet Bildiri)

6. A Cultural Approach to Mathematical Modelling: Ethnomodelling

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

7. CONTENT ANALYSIS OF STUDIES ON EDUCATION WHICH USE FUZZY LOGIC IN TURKEY

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 21 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

8. YENİLENEN İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANSPROGRAMIN İNCELENMESİ

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ “KÜLTÜR VE“MATEMATİK” ALGILARININ İNCELENMESİ

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) 2019, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

10. STUDİES INVESTİGATİNG THE EFFECTS OF THE USE OF MANGA COMİCS INMATHEMATİCS TEACHİNG

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn) 2019, Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

11. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİŞSEL ESNEKLİKDÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Felsefesine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.1952-1956, (Tam Metin Bildiri)

13. Biyomedikal mühendisliği programı öğrencilerinin matematiksel modelleme becerilerininincelenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES IV, Bucuresti, Romanya, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

14. Multi-vague sets and its some properties

International Conference on Mathematics and Engineering, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. Multi-Vague Sets application in Multi-Criteria Decision Making Problems

International Conference on Mathematics and Engineering, 10 - 12 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Yansıtıcı Yazma Yönteminin Matematik Dersine Yönelik Tutuma Etkileri

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilim Tarihi Dersine Yönelik Algılarının İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

20. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİM TARİHİ DERSİNE YÖNELİK ALGILARININ İNCELENMESİ

VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

21. Ortaokul Öğrencilerinin Tam Sayılar Konusundaki Akademik Başarısına Çeşitli Yazma Etkinliklerinin Etkisi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Yansıtıcı Yazma Yönteminin Öğrencilerin MatematikDersine Yönelik Tutumuna Etkileri

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 04 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)

23. YANSITICI YAZMA YÖNTEMININ ÖĞRENCILERIN MATEMATIK DERSI BAŞARILARINA ETKILERI

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)

24. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihi Dersine Yönelik Algılarının İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

25. Matematik Eğitiminde Çabalayarak Öğrenenler ve Onların Bazı Karakteristik Özellikleri

23. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

26. The opinions of primary mathematics student-teachers on problem based learning method

5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013), 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1826-1831, (Tam Metin Bildiri) identifier

27. Matematik Eğitimine Çok Kültürlü Bir Bakış

Uluslar arası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırma Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Programlarında Okutulan Derslere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Matematiksel Modelleme Sürecine Yaratıcı Düşünme Sürecinin Entegrasyonu

Eğitim Bilimleri Teori ve Uygulamadaki Gelişmeler, Doç. Dr. Yavuz Değirmenci, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.23-58, 2023

2. Matematiksel Modelleme Sürecinde Epistemik Eylemlerin İşe Koşulması

Eğitimde Güncel Araştırmalar- II, Baltacı Önder, Editör, Özgür Yayınları, Kocaeli, ss.73-90, 2023

3. İnovasyon ve Yaratıcılık

İnovasyon ve Yaşam, C. Gazi Uçkun, Editör, Umuttepe Yayınevi, Kocaeli, ss.1-135, 2023
Metrikler

Yayın

65

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları