Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (7)
Scopus (15)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. Eğitimde Yapay Zeka ve Öğretmen Konulu Makalelerin İçerik Analizi

I. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

2. Mesleki Ve Teknik Anadolu Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Stem Entegrasyonuna Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

4th International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

3. Sınıf Öğretmenlerinin Pratik İçerik Geliştirme Teknolojilerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2.UIuslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.1-5, (Özet Bildiri)

4. The Relationship Between Learning Strategies of Students Taking E-courses And Their Satisfaction with E-Courses.

6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, ss.1-6, (Özet Bildiri)

5. Türkiye’de Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Konusunda Yapılan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi (2019- 2020)

ICITS 2021 - International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.77-80, (Özet Bildiri)

6. Yükseköğretim Kurumunda Çalışan Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Özellikleri

10. SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 18 Mayıs 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)

7. Determination of Safe Social Networking Use Levels of Teacher Candidates

The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

8. Applications Tended to Sustainable Digital Parenting Education: Samples From Turkey And World

The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.6-9, (Tam Metin Bildiri)

10. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Veri Güvenliği Farkındalıklarının Belirlenmesi

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.284-290, (Tam Metin Bildiri)

12. The Impact of C Programming Language Teaching on Attitudes towards Computer Programming in Biology Department Students

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucuresti, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

13. The Metaphors to Determine that Adults Have Developed About Lifelong Learning

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

14. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Üst Biliş Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

15. Mobil Teknolojilerin Eğitim Amaçlı Kullanımına Yönelik Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

16. Determination of for the Use of Mobile Technologies for Educational Use According to Secondary School Principals Views

XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

17. Ortaokul Öğrencilerinin Oynadıkları Çevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

5.International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Selçuk , İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

19. Investigation of E-Learning Styles for Electronic Environments: Kocaeli University Sample

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

21. The analysis of visually impaired individuals expectations and tendencies of using digital media in the process of education in Turkey

6th World Conference on Educatıonal Technology Researches, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, cilt.3, ss.28-36, (Tam Metin Bildiri)

22. Validity and Reliability Of The Scale Of Managerial Effectiveness

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

23. Trends in Educational Technology Researches for the Disabled in Turkey

ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

24. Beden Eğitimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Web Ortamında Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmes,

16.International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

25. Çevrimiçi ve Etkileşimli Bir Sosyal Eğitim Platformu olan EBA nın Kullanımında Öğretmen Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

26. Öğretmen Adaylarının İnternet Etiği Algıları ve Kontrol Odağı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

8.Uluslararası BÖTE Sempozyumu Icits 2014, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Web Ortamında Bilgi Aarama Yorumlama Stratejilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

1st Instructional Technologies and Teacher Symposium ITTES 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2013, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

29. Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi

6.International Computer and Instructional Technologies Symposium Icits 2012, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

30. Prediction of public and private university students' communication apprehension with lecturers

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3008-3014, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

31. Relations Between Online Learning and Learning Styles

Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı WCES 2009, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri) identifier

32. Uyarlanır Hiper Ortamların Eğitim Sistemine Getirdiği Katkılar

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, sa.0, ss.929-933, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

1. Technology And Education: Diversity And Equality in A Digital World

Creating Positive and Inclusive Change in Educational Environments, Gizem Günçavdı Alabay,Çağlar Çelik,Soner Polat, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.83-110, 2025

2. E-Öğrenmeye Yönelik Tutum

E-Öğrenmede Sosya-Psikolojik Değişkenler, Prof Dr Özcan Erkan Akgün Doç Dr İbrahim Gökdaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.9-24, 2024

3. Examining The Experiences of Faculty Members' Towards Distance Education

New Frontiers in Educational Sciences, DEMİRBATIR Rasim Erol, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.25-61, 2023

4. E-Ders Alan Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri İle E-Derslere Yönelik Memnuniyetleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

Eğitimde Yenilikçi Araştırmalar, Karabal,Mehmet, Editör, EFE AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.7-20, 2022

5. Effect of Scratch Software on Computational Thinking Skills of Medical Documentation and Secretarial Department Students

Theory and Research in Social and Administrative Sciences, Assist Prof. Dr. Özlem KAYA, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.131-164, 2020 Creative Commons License

6. Examining The Relationship Between Computational Thinking Skills and Metacognitive Thinking Skills

Theory and Research in Social and Administrative Sciences, Assist Prof. Dr. Özlem KAYA, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.65-94, 2020 Creative Commons License

7. Bağlaşık Öğrenme

ÖĞRETİMDE YAKLAŞIMLAR VE EĞİTİME YANSIMALARI, SARACALOĞLU Asuman Seda,AKKOYUNLU Buket,GÖKDAŞ İbrahim, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.33-68, 2020

8. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı’na İlişkin Görüşleri

Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Türkan ERDOĞAN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER Assoc. Prof. Dr. Dr. Ruhi İNAN, Editör, IVPE, Podgorica, ss.48-63, 2020 Creative Commons License

9. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı’na İlişkin Görüşleri

Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Türkan ERDOĞAN,Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER,Assoc. Prof. Dr. Dr. Ruhi İNAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.48-63, 2020

11. Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar - 2019 /2, Dönger Ahmet,Yıldız Hacı, Editör, IVPE, Podgorica, ss.256-273, 2019 Creative Commons License

12. Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2, Dönger Ahmet, Yıldız Hacı, Editör, IVPE, Cetinje, ss.256-273, 2019

15. Ortaokul Öğrencilerinin OynadıklarıÇevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Prof.Dr Hasan Babacan, Prof.Dr. Tanja Soldatovic, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-21, 2018

16. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi

Eğitim, Gençlik ve Gelecek, Akpınar Dellal Nevide,Yıldız Özgür, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.181-191, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

101

Yayın (WoS)

22

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

600

H-İndeks (WoS)

22

Atıf (Scopus)

950

H-İndeks (Scopus)

26

Atıf (Scholar)

200

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

382

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

1450

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları