Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Pratik İçerik Geliştirme Teknolojilerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi

2.UIuslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.1-5

The Relationship Between Learning Strategies of Students Taking E-courses And Their Satisfaction with E-Courses.

6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, ss.1-6

Applications Tended to Sustainable Digital Parenting Education: Samples From Turkey And World

The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.6-9

Determination of Safe Social Networking Use Levels of Teacher Candidates

The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.1-5

Üniversite Öğrencilerinin Dijital Veri Güvenliği Farkındalıklarının Belirlenmesi

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.284-290

The Metaphors to Determine that Adults Have Developed About Lifelong Learning

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 5 - 07 Eylül 2018

Mobil Teknolojilerin Eğitim Amaçlı Kullanımına Yönelik Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Oynadıkları Çevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

5.International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Selçuk , İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Investigation of E-Learning Styles for Electronic Environments: Kocaeli University Sample

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017

Validity and Reliability Of The Scale Of Managerial Effectiveness

XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 21 Mayıs 2017

Trends in Educational Technology Researches for the Disabled in Turkey

ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017

Öğretmen Adaylarının Web Ortamında Bilgi Aarama Yorumlama Stratejilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi

1st Instructional Technologies and Teacher Symposium ITTES 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2013, ss.1-10

Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi

6.International Computer and Instructional Technologies Symposium Icits 2012, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-12

Prediction of public and private university students' communication apprehension with lecturers

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3008-3014 identifier identifier

Relations Between Online Learning and Learning Styles

Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı WCES 2009, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009 identifier

Uyarlanır Hiper Ortamların Eğitim Sistemine Getirdiği Katkılar

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, sa.0, ss.929-933

Kitap & Kitap Bölümleri

Examining The Experiences of Faculty Members' Towards Distance Education

New Frontiers in Educational Sciences, DEMİRBATIR Rasim Erol, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.25-61, 2023

E-Ders Alan Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri İle E-Derslere Yönelik Memnuniyetleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

Eğitimde Yenilikçi Araştırmalar, Karabal,Mehmet, Editör, EFE AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.7-20, 2022

Effect of Scratch Software on Computational Thinking Skills of Medical Documentation and Secretarial Department Students

Theory and Research in Social and Administrative Sciences, Assist Prof. Dr. Özlem KAYA, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.131-164, 2020 Creative Commons License

Examining The Relationship Between Computational Thinking Skills and Metacognitive Thinking Skills

Theory and Research in Social and Administrative Sciences, Assist Prof. Dr. Özlem KAYA, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.65-94, 2020 Creative Commons License

Bağlaşık Öğrenme

ÖĞRETİMDE YAKLAŞIMLAR VE EĞİTİME YANSIMALARI, SARACALOĞLU Asuman Seda,AKKOYUNLU Buket,GÖKDAŞ İbrahim, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.33-68, 2020

Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı’na İlişkin Görüşleri

Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Türkan ERDOĞAN,Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER,Assoc. Prof. Dr. Dr. Ruhi İNAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.48-63, 2020

Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2, Dönger Ahmet, Yıldız Hacı, Editör, IVPE, Cetinje, ss.256-273, 2019

Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi

Eğitim, Gençlik ve Gelecek, Akpınar Dellal Nevide,Yıldız Özgür, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.181-191, 2018 Creative Commons License

Determination The Opinions Of The Secondary School Teachers Regarding The Use Of Mobile Technologies For Educational Purposes

Educational Policy and Research, , Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, 2018

Ortaokul Öğrencilerinin OynadıklarıÇevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Prof.Dr Hasan Babacan, Prof.Dr. Tanja Soldatovic, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-21, 2018

Metrikler

Yayın

91

Atıf (WoS)

500

H-İndeks (WoS)

22

Atıf (Scopus)

950

H-İndeks (Scopus)

26

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları