Makaleler
52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (20)
ESCI (7)
Scopus (15)
TRDizin (21)
Diğer Yayınlar (21)
6. An analysis of the utility of digital materials for high school students with intellectual disability and their effects on academic success
UNIVERSAL ACCESS IN THE INFORMATION SOCIETY
, cilt.22, sa.1, ss.95-110, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
9. A Development, Validity and Reliability of Safe Social Networking Scale
Athens Journal of Mass Media and Communications
, cilt.8, sa.3, ss.179-201, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Akademisyenlerin Gözünden Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü’ne Bakış
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.17-35, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Ortaöğretim Öğretmenlerinin BİT Kaynaklarından Yararlanma Durumları ve Yaşadıkları Sorunlar: Kocaeli Örneği
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.1, ss.1-24, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Examining of Teacher Candidates' Knowledge Levels About Cyber Crimes
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.45, ss.159-174, 2019 (ESCI, TRDizin)
23. The analysis of visually impaired individuals’ expectations andtendencies of using digital media in the process of education inTurkey
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.3, sa.7, ss.28-36, 2017 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
25. The effect of algorithm teaching on the problem-solving skills of deaf-hard hearing students
PROGRAM-ELECTRONIC LIBRARY AND INFORMATION SYSTEMS
, cilt.51, sa.4, ss.354-372, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
27. Öğretim Yaklaşımları Envanterinin Türkçe ye Uyarlanması
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, ss.44-62, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Adaptatıon Of Internet Ethıcal Attıtude Scale To Unıversıty Students Comparıson Of Internet Ethıcal Attıtudes Accordıng To Students Departments
European Scientific Journal
, cilt.11, ss.437-456, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Barriers in Information and Communication Technology ICT Use in Educational Environments Scale
International Journal of Psycho-Educational Sciences
, cilt.3, ss.34-43, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Web Ortamında Bilgi Arama ve Yorumlama Stratejileri Ölçeği nin Türkçeye Uyarlanması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.134-147, 2014 (Hakemli Dergi)
36. Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi Examining teachers utilization of information and communication technologies according to certain variables
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.89-112, 2014 (Hakemli Dergi)
43. Determination of the Computer Self Efficacy Perception of Students and Metaphors Related to Computer Ownership
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.12, ss.51-71, 2013 (Hakemli Dergi)
45. An Examination of Studying Approaches and Information Literacy Self-Efficacy Perceptions of Prospective Teachers
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.49, ss.151-172, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
47. Teknik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme Dersine Yönelik Deneyimleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.1-25, 2010 (Hakemli Dergi)
48. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi Kocaeli Üniversitesi Örneği
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.20-44, 2010 (Hakemli Dergi)
51. Öğretmen Yakınlığının Öğrencilerin Başarı Tutum ve Güdülenme Düzeyi Üzerindeki Etkisi
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.40, ss.518-543, 2004 (Hakemli Dergi)
52. Öğrenci Algılarına Göre Öğretim Elemanlarının İletişim Biçimleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.32, ss.1-28, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
1. Eğitimde Yapay Zeka ve Öğretmen Konulu Makalelerin İçerik Analizi
I. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
3. Sınıf Öğretmenlerinin Pratik İçerik Geliştirme Teknolojilerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
2.UIuslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.1-5, (Özet Bildiri)
4. The Relationship Between Learning Strategies of Students Taking E-courses And Their Satisfaction with E-Courses.
6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, ss.1-6, (Özet Bildiri)
5. Türkiye’de Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Konusunda Yapılan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi (2019- 2020)
ICITS 2021 - International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.77-80, (Özet Bildiri)
6. Yükseköğretim Kurumunda Çalışan Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Özellikleri
10. SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 18 Mayıs 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
8. Applications Tended to Sustainable Digital Parenting Education: Samples From Turkey And World
The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.6-9, (Tam Metin Bildiri)
9. Lise düzeyinde zihinsel engelli çocukların öğretiminde teknoloji kullanımında yaşanılan güçlüklerin belirlenemesi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar), 26 - 28 Nisan 2019, ss.15, (Özet Bildiri)
11. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
4.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
12. The Impact of C Programming Language Teaching on Attitudes towards Computer Programming in Biology Department Students
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucuresti, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
13. The Metaphors to Determine that Adults Have Developed About Lifelong Learning
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
14. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Üst Biliş Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Oynadıkları Çevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
5.International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Selçuk , İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
19. Investigation of E-Learning Styles for Electronic Environments: Kocaeli University Sample
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
20. Study of Ethical Leadership Behavior And Communicatıon Skills Of School Administrators and Organizational Commitment Levels Of Teachers According to Shool Administrators and Teachers Views
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
22. Validity and Reliability Of The Scale Of Managerial Effectiveness
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. Trends in Educational Technology Researches for the Disabled in Turkey
ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
24. Beden Eğitimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Web Ortamında Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmes,
16.International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
28. Öğretmen Adaylarının Web Ortamında Bilgi Aarama Yorumlama Stratejilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
1st Instructional Technologies and Teacher Symposium ITTES 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2013, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
29. Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi
6.International Computer and Instructional Technologies Symposium Icits 2012, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
17
2. E-Öğrenmeye Yönelik Tutum
E-Öğrenmede Sosya-Psikolojik Değişkenler, Prof Dr Özcan Erkan Akgün Doç Dr İbrahim Gökdaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.9-24, 2024
12. Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2, Dönger Ahmet, Yıldız Hacı, Editör, IVPE, Cetinje, ss.256-273, 2019
13. Ortaokul düzeyinde programlama öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin belirlenmesi
Alan Eğitimi, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2019
14. Effect of C Programming Language Instruction on Attitudes of the Students of the Biology Department towards Computer Programming
Educational Policy and Research, , Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, 2018
15. Ortaokul Öğrencilerinin OynadıklarıÇevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Prof.Dr Hasan Babacan, Prof.Dr. Tanja Soldatovic, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-21, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
22
Yayın (Scopus)
16
Atıf (WoS)
600
H-İndeks (WoS)
22
Atıf (Scopus)
950
H-İndeks (Scopus)
26
Atıf (Scholar)
200
H-İndeks (Scholar)
5
Atıf (TrDizin)
50
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
382
H-İndeks (Sobiad)
12
Atıf (Diğer Toplam)
1450
Tez Danışmanlığı
6