Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi
Turkish Studies
, cilt.15, sa.4, ss.325-356, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Bağlamında Covid-19 Salgını Sürecinde GSM Operatörlerinin Youtube Reklamlarının Analizi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.301-320, 2020 (Hakemli Dergi)
Üretim ve Emek Ekseninde Dijital Oyun Sektöründe Kadın
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.201-219, 2020 (Hakemli Dergi)
Magazin Haberciliğinin Yeni Platformu: Instagram
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.104-132, 2020 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Gazetelerin Instagram Üzerinden Haber Paylaşımı
Kritik
, cilt.1, ss.1-28, 2019 (Hakemli Dergi)
Haberciliğin Değişen Pratikleri: Çoklu Ortam, Çoklu Yetenek , Çevrimiçi Gazetecilik
AJİT-e
, cilt.9, ss.17-30, 2018 (Hakemli Dergi)
Toplumsal Yarar Amaçlı Örgütlerin Yeni Medya Aracılığıyla Baskı Grubu Olma Süreci
Global Media Journal
, cilt.8, ss.259-275, 2017 (Hakemli Dergi)
Basın İşletmelerinde Çevrimiçi Gazetecilik ile İstihdamve İşgücü Becerilerinin Dönüşümü
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.5, ss.380-398, 2017 (Hakemli Dergi)
Building Social Media Identity in Turkey Using Selfies
Turkish Studies
, cilt.10, ss.597-612, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dijital İşitsel Mecrada Haberciliğin Yeni Biçimi: Podcast’ler
5. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 16 Mayıs 2022, cilt.1, ss.83
Üretim ve Emek Ekseninde Dijital Oyun Sektöründe Kadın
World Women Conference, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mart 2020, ss.132-133
Beni Baştan Yarat! Bedenin İdealize Edilerek Sosya MEdya Aracılığıyla Yeniden Yaratılması
Yeni Medya Çalışmaları IV. Kongre Yeni Eşitsizlikler, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019
A Change of the Advertisement Language from X Generation to Dijital Natives: A Study on Advertisement Texts of Mobile Phones
Taras Shevchenko, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, cilt.1, ss.463-480
Haberciliğin Değişen Pratikleri: Çoklu Ortam, Çoklu Yetenek , Çevrimiçi Gazetecilik
Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018
Yeni Medya İle Birlikte Gazetecilik Pratiğindeki Dönüşüm: Haber Üretiminde ”Çoklu Yetenek”
International Congress on Political, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018
Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi
2. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017
The Economics of Online Journalism in Turkey
7th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017
The Transformation of Journalism with the Use Online Media
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Barselona, İspanya, 4 - 07 Şubat 2016
New Trend In Identity Building In Social Media Using Selfies In Turkey
13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.287-306
Sosyal Ağların Pazarlama Disiplinleri İçinde Kullanımı Instagram Üzerine Bir İnceleme
Digital Communication Impact, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, cilt.1, ss.580-597
Müşteri Etkileşimi Yaratma Açısından Sosyal Medya Türkiye deki Hazır Giyim Lovemark ları Üzerine Bir İnceleme
1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.81-101
Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google Plus ın İncelenmesi
1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.694-724
Kitap & Kitap Bölümleri
Kahramanmaraş Depremlerinde Galeria Sitesinde Mahsur Kalan Hayvanların Kurtarılması Amacıyla Yürütülen Etiket Aktivizmi Faaliyetlerinde Yeni Medya Platformlarının Kullanımı
Deprem İletişimi, Türk Gül Dilek, Kölgeliler Yelda Özlem, Öztürk Bahar, Editör, Nobel, ss.143-185, 2023
Dijital Haber Üretim Sürecinde Algoritmik Ön Yargı/Yanlılık Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Algoritmalar Habercilik ve Medya, KARAL TEMÜROĞLU ŞİRİN, DEMİR ZUHAL, Editör, Nobel, ss.59-93, 2023
Atatürk'ün Basına Verdiği Önem: Genç Cumhuriyet Reformlarının Duyurulmasında Basının Rolü
100. Yılında Atatürk ve Cumhuriyet, HALICI ŞADUMAN, Editör, İBB Yayınları, ss.232-255, 2023
Examination of Claims against Covid-19 Vaccines Within The Context Of Infodemi And Fake News Through Teyit.Org
Covid Communication III, Diker, Ersin, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-26, 2022
Podcast Gazeteciliği
Dijital Çağda Uzman Gazetecilik II, Bayrakcı Serkan, Özay Seçil, Editör, Çizgi Kitapevi, ss.223-242, 2022
HAYVAN HAKLARI HAREKETİ BAĞLAMINDA AKTİVİSTLERİN VE HAYVANSEVERLERİN INSTAGRAM KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir, Yeşim; Kuş, Oğuz, Editör, Der, İstanbul, ss.23-54, 2022
Bilgi Düzensizliği Bağlamında Taksim Patlamasına Yönelik İddiaların Teyit.Org Üzerinden İncelenmesi
Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya, Aysel; Yetkin Cılızoğlu, Gamze, Editör, Literatürk, ss.103-136, 2022
Hayvan Hakları Hareketi Bağlamında Aktivistlerin ve Hayvanseverlerin Instagram Kullanımlarına Yönelik Bir Analiz
Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz Ü., Editör, DER, ss.23-53, 2022
Şok Reklamcılık
Wizart, 2021
E-sporun Medyada Temsili: Türkiye ve Amerika'daki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden Bir İnceleme
Oyunların Dijital Hali, ÖZGE UĞURLU AKBAŞ, ÖZGÜN ARDA KUŞ, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.119-150, 2021
Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme
Siyasal İletişimciler Diyor ki, Mustafa Özgür Seçim, Dilan Çiftçi, Editör, Literatürk, ss.63-117, 2021
Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Nihan AKINCILAR KÖSEOĞLU Dilhan APAK, Editör, Peterlang, Berlin, ss.45-80, 2021
Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination
Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021
Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, EĞİTİM, İstanbul, ss.420-466, 2021
Kadınlara Yönelik Nefret Söylemi ve Sosyal Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sosyal Ağların Ayrımcılığa Karşı Aldığı Önlemler
Sosyal Medya Okuryazarlığı, Gül Dilek Türk, Editör, NOBEL, Ankara, ss.195-240, 2021
Siyasal İletişim Aracı Olarak TikTok
Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı, Tolga; Karlı, İhsan; Dondurucu, Z. Benan, Editör, Literatürk, Konya, ss.211-245, 2021
Kadınlara Yönelik Nefret Söylemi ve Sosyal Medya Okuryazarlığı Bağlamında Sosyal Ağların Ayrımcılığa Karşı Aldığı Önlemler
Sosyal Medya Okuryazarlığı, Gül Dilek Türk, Editör, Nobel, ss.195-239, 2021
Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.420-471, 2021
The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi
Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021
Çevrimiçi Gazetecilikte Arama Motoru Optimizasyonu“Google Odaklı Gazetecilik”
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin, Cılızoğlu, Gamze Çetinkaya, Aysel, Editör, Literatürk Academia, ss.234-260, 2020
Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Hikaye Anlatım Türü Olarak Haberoyunlar
İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Yayınoğlu Pınar Eraslan, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk, ss.79-107, 2020
Çevrimiçi Gazetecilikte Alternatif Bir Gelir Modeli Olarak Kitlesel Fonlar
Yeni Gazetecilik: Mecralar, Deneyimler, Olanaklar, Erkmen, Özlem Ataman, Bora Çoban, Barış, Editör, Kafka, ss.82-113, 2020
Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples
Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020
Gazetecilik Pratiğinin Dönüşümü: Haber Üretiminde Çoklu Yetenek
Dijital Çağda Habercilik Kuram ve Uygulamada Yeni Yönelimler, Özdemir Zafer, Çetinkaya Aysel, Editör, Der Yayınevi, ss.143-173, 2019
İçerik Üretiminden Reklama Çevrimiçi Gazetecilik
Nobel, Ankara, 2018