Makaleler
6
Tümü (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
6. Postmodern Romantik İlişkiler ve Reklam: Tinder Örneği
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, cilt.0, sa.31, ss.32-59, 2019 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
9. THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE
INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
2. Milliyetçilik, Gündelik Hayat ve Popüler Kültür
Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2023
3. Etnik Milliyetçilik, Etnosentrizm ve Popülizm: Metapolitikanın Bir Aracı Olarak Çevrim İçi Siyasal Reklamlar
Sosyal Sorunlar (Teoriler, Politikalar, Uygulamalar), Dr. Ömer Faruk Aslan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.39-49, 2023
4. Milliyetçilik ve Turizm: Şanlı Atalara ve Geçmişe Yolculuk
İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan, Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.9-19, 2023
