Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

YEŞİL REKLAMLARDA RENKLERİN KULLANIMI

BİLTEK VII. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, ss.1261-1273 Creative Commons License

Yeşil Reklam Çekicilikleri

BİLTEK VII. International Symposium on Current Developments in Science, Technology and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 26 Mayıs - 27 Ekim 2023, ss.1247-1260 Creative Commons License

REKLAMLARDA MEMLEKET SEVGİSİ VE VATANSEVERLİK

MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU MCIS 2022, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2022, ss.227-237

GLOCALIZATION STRATEGY OF TURKISH AUTO ADVERTISING: A CULTURAL LINGUISTIC PERSPECTIVE

International Black Sea Coastline Countries Scientific Research Symposium V, Zonguldak, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2020 Creative Commons License

Hofstede’nin Eril-Dişil Boyutu Bağlamında Dünya Kadınlar Günü Reklamlarında Türk Kadınının Toplumsal Konumu

International Black Sea Coastline Countries Scientific Research Symposium V, Zonguldak, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

TÜRK MİLLİ KİMLİĞİNİN, BİLİNCİNİN İNŞASI VE YENİDEN ÜRETİLMESİNDE KAMUSAL TEMSİL MEKÂNI OLARAK MÜZELER

6. YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.444-454 Creative Commons License

SANAYİ DEVRİMİNDEN DOĞAL VE ORGANİK EKONOMİYE: KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ REKLAMLARINDA ANLAM İNŞASI

ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.412-418 Creative Commons License

CULTURAL OBSTACLES OF GLOCALIZATION STRATEGIES: AUTO INDUSTRY IN TURKEY

2. ULUSLARARASI KÜLTÜREL BİLİŞİM, İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI KONFRANSI, Mitilini, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, ss.66-67 Creative Commons License

THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE

INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018

READING THE PERCEPTION OF RISK THROUGH TELEVISION ADVERTISEMENT

13th International Symposium Communication in the Millennium, East Stroudsburg, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.456-462

Kitap & Kitap Bölümleri

Milliyetçilik ve Reklam

Nobel Yayınevi, Ankara, 2023

Milliyetçilik, Gündelik Hayat ve Popüler Kültür

Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2023

Etnik Milliyetçilik, Etnosentrizm ve Popülizm: Metapolitikanın Bir Aracı Olarak Çevrim İçi Siyasal Reklamlar

Sosyal Sorunlar (Teoriler, Politikalar, Uygulamalar), Dr. Ömer Faruk Aslan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.39-49, 2023

Milliyetçilik ve Turizm: Şanlı Atalara ve Geçmişe Yolculuk

İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan, Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.9-19, 2023

Emoji’s as a Product of Visual Culture and a Discoursive Analysis Over the Meanings of Emojis

Research and Development on Social Sciences, Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansiniec, Christian Ruggiero, Mehmet Ali Icbay, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.129-135, 2018

Metrikler

Yayın

21

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları