Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. YEŞİL REKLAMLARDA RENKLERİN KULLANIMI

BİLTEK VII. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2023, ss.1261-1273, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. Yeşil Reklam Çekicilikleri

BİLTEK VII. International Symposium on Current Developments in Science, Technology and Social Sciences, Ankara, Türkiye, 26 Mayıs - 27 Ekim 2023, ss.1247-1260, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. REKLAMLARDA MEMLEKET SEVGİSİ VE VATANSEVERLİK

MEDYA VE KÜLTÜR ULUSLARARASI SEMPOZYUMU MCIS 2022, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2022, ss.227-237, (Tam Metin Bildiri)

4. GLOCALIZATION STRATEGY OF TURKISH AUTO ADVERTISING: A CULTURAL LINGUISTIC PERSPECTIVE

International Black Sea Coastline Countries Scientific Research Symposium V, Zonguldak, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2020, (Yayınlanmadı) Creative Commons License

5. Hofstede’nin Eril-Dişil Boyutu Bağlamında Dünya Kadınlar Günü Reklamlarında Türk Kadınının Toplumsal Konumu

International Black Sea Coastline Countries Scientific Research Symposium V, Zonguldak, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2020, (Yayınlanmadı) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. TÜRK MİLLİ KİMLİĞİNİN, BİLİNCİNİN İNŞASI VE YENİDEN ÜRETİLMESİNDE KAMUSAL TEMSİL MEKÂNI OLARAK MÜZELER

6. YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.444-454, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. SANAYİ DEVRİMİNDEN DOĞAL VE ORGANİK EKONOMİYE: KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ REKLAMLARINDA ANLAM İNŞASI

ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.412-418, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. CULTURAL OBSTACLES OF GLOCALIZATION STRATEGIES: AUTO INDUSTRY IN TURKEY

2. ULUSLARARASI KÜLTÜREL BİLİŞİM, İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI KONFRANSI, Mitilini, Yunanistan, 13 - 15 Haziran 2019, ss.66-67, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. THE EVALUATION OF DIMENSIONAL STRUCTURE AND MEANING DIMENSION OF ”EMOJI” AS A COMPONENT OF VISUAL CULTURE

INTERNATIONAL ASSOCIATION OF SOCIAL SCIENCE RESEARCH, Aydın, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. READING THE PERCEPTION OF RISK THROUGH TELEVISION ADVERTISEMENT

13th International Symposium Communication in the Millennium, East Stroudsburg, PA, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.456-462, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Milliyetçilik ve Reklam

Nobel Yayınevi, Ankara, 2023

2. Milliyetçilik, Gündelik Hayat ve Popüler Kültür

Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2023

3. Etnik Milliyetçilik, Etnosentrizm ve Popülizm: Metapolitikanın Bir Aracı Olarak Çevrim İçi Siyasal Reklamlar

Sosyal Sorunlar (Teoriler, Politikalar, Uygulamalar), Dr. Ömer Faruk Aslan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.39-49, 2023

4. Milliyetçilik ve Turizm: Şanlı Atalara ve Geçmişe Yolculuk

İletişim Perspektifinde Sosyal ve Ekonomik Olaylar, Dr. Ömer Faruk Aslan, Doç. Dr. Sait Sinan Atılgan, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.9-19, 2023

5. Emoji’s as a Product of Visual Culture and a Discoursive Analysis Over the Meanings of Emojis

Research and Development on Social Sciences, Roman Dorczak, Regına Lenart-Gansiniec, Christian Ruggiero, Mehmet Ali Icbay, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakow, ss.129-135, 2018
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Diğer Toplam)

6

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları