Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

3. From AI-Generated Lesson Plans to the Real-Life Classes: Explored by Pre-Service Teachers

10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24), Valencia, İspanya, 18 - 21 Haziran 2024, ss.44-51, (Tam Metin Bildiri)

4. A Ministerial Level of Touch on Teachers’ Professional Development: Case of a Hands-on and Collaborative Model

International Conference Rethinking How We Train Teachers of Tomorrow (TSTT), Praha, Çek Cumhuriyeti, 14 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. 4th Graders’ conceptions of the comparison of unit and non-unit fractions from the quantitative reasoning perspective

13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)

7. Sınıf Öğretmeni Adayları ve Öğretmenlerinin Veri İşleme Bağlamındaki İspat Şemaları ile Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

8. Evaluation of Modeling Activities of 4th-Grade Students: The Case of Experiential Learning Model

International Experiental Learning Congress-ELCON, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

10. Öğretmen Adaylarının Matematik ile İmtihanı: Bir Türlü Isınamadım Sana X,Y,Z

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.1-18, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları İle Matematik ve İlk Okuma Yazma Öğretimi Öz Yeterlik İnançları

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK)/ 2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

14. Dijital Hikaye Anlatımı ve Türkçe Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 11 - 14 Nisan 2018

15. Investigation of Prosocial Behaviors of Typically Developing Students Who Have Been in Inclusion Classes

Asian Conference on Education (ACE2017, Kobe, Japonya, 19 - 22 Ekim 2017, (Yayınlanmadı)
Metrikler

Yayın

29

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları