Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Examination of the 3rd Grade Turkish Teaching Program in terms of 21st Century Skills

8. International Battalgazi Scientific Studies Congress, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Eylül 2023, ss.32-33

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları İle Matematik ve İlk Okuma Yazma Öğretimi Öz Yeterlik İnançları

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK)/ 2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019

The Suitability of Digital Storytelling to the Turkish Curriculum (Dijital Hikaye Anlatımının 2017 Türkçe Dersi Öğretim Programına Uygunluğu)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu-USOS (17th Primary Teacher Education Symposium)., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

insan ilişkileri ve iletişim becerileri dersinin öğrencilerin empatik beceri ve iletişim düzeylerine etkisi

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik KOngresi, İstanbul, Türkiye, 08 Kasım 2013

Comparison of perceived problem solving skills of trainee students graduated from different

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2099-2103 identifier

Comparison of the faculty of education students' critical thinking disposition

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2020-2024 identifier

Developing Critical Thinking Skills in Teacher Education Curricula

The First İnternational for Teacher Education in Europe Conference (ATEE), 26 - 30 Ağustos 2010

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Utangaçlık Düzeyleri ve Benlik Saygılarına İlişkin Bir İnceleme.

XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.80-88

İlkokuma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005

Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Stake in Uygunluk Modeliyle Değerlendirilmesi

XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 Eylül - 30 Mayıs 2005, ss.141-149

Çoklu Zeka Baskın Beyin Yetenek ve Kaygı Değişkenleri İçin Korelasyon Çalışması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.995-1001

Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Stake in Uygunluk Countenance Modeliyle Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Alternatif Okullar Demokratik Değerler Okulu

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004

Comparison of Problem Solving Disposition of Students in Physical Education Teacher and Psychological Counseling and Guidance

Procedia-Social and Behavioral Sciences on ScienceDirect., Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.1939-1942

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Planlama, Ölçme ve Değerlendirme

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Çalışkan Hüseyin, Kılcan Bahadır, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.379-418, 2018

Constructivism

Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.561-573, 2016

Eğitimde Yeni yaklaşımlar ve Bireylerde Bulunması İstenilen Temel Beceriler

Eğitimde Program Geliştirme, Hasan Şeker, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.219-260, 2012

Etkin Öğretim Hizmetini Sağlamada Kullanılabilecek Strateji Örnekleri

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Seval Fer, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.218-233, 2011

Metrikler

Yayın

42

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

1

Açık Erişim

3