Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Examination of the 3rd Grade Turkish Teaching Program in terms of 21st Century Skills

8. International Battalgazi Scientific Studies Congress, Malatya, Türkiye, 3 - 04 Eylül 2023, ss.32-33, (Özet Bildiri)

2. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançları İle Matematik ve İlk Okuma Yazma Öğretimi Öz Yeterlik İnançları

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK)/ 2nd International Elementary Education Congress, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

5. The Suitability of Digital Storytelling to the Turkish Curriculum (Dijital Hikaye Anlatımının 2017 Türkçe Dersi Öğretim Programına Uygunluğu)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu-USOS (17th Primary Teacher Education Symposium)., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

6. Personal, educational and vocational needs profiles of Kocaeli University students: problems and solution suggestions

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1059-1063, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. insan ilişkileri ve iletişim becerileri dersinin öğrencilerin empatik beceri ve iletişim düzeylerine etkisi

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik KOngresi, İstanbul, Türkiye, 08 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

9. Neurofeedback Teknolojileri ve Bilişsel Becerilerin Geliştirilmesi

4th World Conference on Educational Sciences, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Comparison of perceived problem solving skills of trainee students graduated from different

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2099-2103, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. Comparison of the faculty of education students' critical thinking disposition

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2020-2024, (Tam Metin Bildiri) identifier

12. Developing Critical Thinking Skills in Teacher Education Curricula

The First İnternational for Teacher Education in Europe Conference (ATEE), 26 - 30 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)

14. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Utangaçlık Düzeyleri ve Benlik Saygılarına İlişkin Bir İnceleme.

XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, cilt.17, ss.80-88, (Tam Metin Bildiri)

18. İlkokuma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemiyle Çözümleme Yönteminin Karşılaştırılması

Eğitimde Yansımalar VIII: Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005, (Özet Bildiri)

19. Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Stake in Uygunluk Modeliyle Değerlendirilmesi

XIV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 Eylül - 30 Mayıs 2005, ss.141-149, (Tam Metin Bildiri)

20. Çoklu Zeka Baskın Beyin Yetenek ve Kaygı Değişkenleri İçin Korelasyon Çalışması

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.995-1001, (Tam Metin Bildiri)

21. Yeni İlköğretim Birinci Kademe Fen ve Teknoloji Programının Stake in Uygunluk Countenance Modeliyle Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

22. Alternatif Okullar Demokratik Değerler Okulu

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

23. Comparison of Problem Solving Disposition of Students in Physical Education Teacher and Psychological Counseling and Guidance

Procedia-Social and Behavioral Sciences on ScienceDirect., Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.1939-1942, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Planlama, Ölçme ve Değerlendirme

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Çalışkan Hüseyin, Kılcan Bahadır, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.379-418, 2018

2. Constructivism

Developments in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.561-573, 2016

3. Eğitimde Yeni yaklaşımlar ve Bireylerde Bulunması İstenilen Temel Beceriler

Eğitimde Program Geliştirme, Hasan Şeker, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.219-260, 2012

4. Etkin Öğretim Hizmetini Sağlamada Kullanılabilecek Strateji Örnekleri

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları, Seval Fer, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.218-233, 2011
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

66

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

15

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

31

Proje

1

Açık Erişim

3