SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Views of Nature of Science of Prospective Teachers from Different Majors.
Journal of Science Education
, cilt.22, sa.1, ss.51-60, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Işık Konusundaki Bağlam Temelli Sorular İle Geleneksel Soruları Cevaplama Düzeylerinin Cinsiyete Göre Karşılaştırılması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.672-697, 2018 (Hakemli Dergi)
1990-2016 Yılları Arasında Türkiye’de Fizik Eğitimi Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.1141-1172, 2017 (Hakemli Dergi)
1995-2015 Yılları Arasında Türkiye’de Fizik Eğitimine Yönelik Yayınlanan Makalelerin İçerik Analizi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, ss.143-167, 2017 (Hakemli Dergi)
What does the equation I V R mean to our students
Physics Education
, cilt.48, sa.3, ss.279-281, 2013 (Scopus)
Integrating teaching and learning in pre service physics teacher education
Balkan Physics Letters
, cilt.191010, sa.191010, ss.95-98, 2011 (Hakemli Dergi)
A guided Inquiry laboratory experiment to reveal students comprehension of friction concept a qualitative study
Balkan Physics Letters
, cilt.191020, sa.191020, ss.180-190, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Practicing Science Teaching in Hospitals
International Congress on Informal Learning, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019
Gender differences in optics understanding and confidence of prospective teachers.
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.238
Comparing Elementary School Students’ Answers to the Context-Based and Traditional Questions in the Topic of Light by Gender
Turkish Physical Society 33rd International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 6 - 10 Eylül 2017, ss.473
1995 2015 Yılları Arasındaki Fizik Eğitimine Yönelik Makalelerin İçerik Analizi
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.302
Fen Gösteri Deneylerinin Öğretmen Adaylarinin Öğretmenlik Deneyimlerine Etkisi Bir Topluma Hizmet Uygulamasi Örneği
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.50
A review and comparison of diagnostic instruments to identify students misconceptions in science
İSER 2014-World Conference, Nevşehir, Türkiye, Nevşehir, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2014, ss.23
The Assessment of Pre-service Physics Teachers’ Misconceptions about Geometrical Optics with a Four-Tier Diagnostic Test
GIREP-MPTL 2014 Conference, Palermo, İtalya, Palermo, İtalya, 7 - 12 Temmuz 2014, ss.213
Variation in the Representations of Pre service Teachers in Image Formation and Observation
The World Conference on Physics Education (WCPE),İstanbul, İstanbul, Türkiye, 1 - 06 Temmuz 2012, ss.254
Fizik Öğretmen Adaylarının Düzlem Aynada Görüntü Oluşumu ve Gözlemlenmesine İlişkin Muhakemelerindeki Farklılıkların İncelenmesi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.297
Işın Modeli Kullanımının Öğretmen Adaylarının Kavramlamalarına Etkileri
IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Fizik Öğretmenliği Son Sınıf Öğrencilerinin Farklı Ortamlar İçin Yerçekimi Kavramını Yorumlayabilmeleri
VII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.946-950
Fizik Öğretmenliği Öğrencilerinin Yerçekimi Kavramına İlişkin Durumları Açıklarken Matematiksel Modelleri Yorumlayabilmeleri
VII. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.926-930
Kitap & Kitap Bölümleri
Kavramsal Fizik (Onikinci Baskıdan Çeviri)
Palme Yayınevi, Ankara, 2021
Basit Malzemelerle Fen Etkinlikleri: Eğlenerek Öğreniyorum
Nobel Akademik, Ankara, 2019
Bağlam (Yaşam) Temelli Fizik Öğretimi Uygulamaları ve REACT Stratejisi.
Fizik Öğretimi, Ahmet İlhan Şen, Ali Rıza Akdeniz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.357-382, 2017