Announcements & Documents
Thesis Documents
Lesson Materiels
Download File
Education
2000 - 2006
2000 - 2006Doctorate
Marmara University, Faculty Of Communication, Public Relations And Publicity, Turkey
1997 - 1999
1997 - 1999Postgraduate
Marmara University, Faculty Of Economics, Economics, Turkey
1993 - 1997
1993 - 1997Undergraduate
Marmara University, Faculty Of Communication, Journalism, Turkey
Dissertations
2006
2006Doctorate
Çok katlı pazarlamada uygulanan iletişim stratejilerinin müşteri ilişkileri yönetimi açısından analizi ve herbalıfe distribütörlerinin iş tatminine yönelik bir uygulama
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
1999
1999Postgraduate
Basında Oligopolistik Yapı ve Tekelleşme
Marmara Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü
Foreign Languages
C2 Mastery
C2 MasteryEnglish
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Mass Communications and Mass Media
Public Relations
Advertising and Acquaint
Academic Positions
2016 - Continues
2016 - ContinuesAssociate Professor
Kocaeli University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2012 - 2016
2012 - 2016Assistant Professor
Kocaeli University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2007 - 2011
2007 - 2011Assistant Professor
Beykent University, Vocatıonal School, Department Of Economıcs And Admınıstratıve Programs
2006 - 2007
2006 - 2007Lecturer
Istanbul Aydin University, Vocatıonal School, Department Of Economıcs And Admınıstratıve Programs
Managerial Experience
2012 - Continues
2012 - ContinuesHead of Department
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019Deputy Head of Department
Kocaeli University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2017 - 2018
2017 - 2018Vice Dean
Kocaeli University, İletişim Fakültesi
2007 - 2011
2007 - 2011Head of Department
Beykent Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
2006 - 2007
2006 - 2007Head of Department
İstanbul Aydın Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
Non Academic Experience
2000 - 2001
2000 - 2001Müşteri Temsilcisi
Reklamcı Çocuklar Reklam Ajansı, Müşteri Temsilcisi
1999 - 2000
1999 - 2000Müşteri Temsilcisi
Eyilik TV (E-TV), Müşteri Temsilcisi
1997 - 1998
1997 - 1998Halkla İlişkiler Elemanı
TEMA Vakfı, Halkla İlişkiler Elemanı
Courses
Doctorate
Doctorate
İletişim Çalışmalarında Nicel Araştırma Yöntemleri ve Bilim Etiği
Halkla İlişkilerde Nitel ve Nicel Araştırma Yöntemleri
Supervised Theses
2023
2023Doctorate
İnfodemi Okuryazarlığının Salgın İletişimi Yönetimindeki Rolü: İnfodemi Okuryazarlığı Ölçek Geliştirme Çalışması
Taşoğlu N. (Advisor)
S.ÇAĞLAYAN(Student)
2021
2021Doctorate
Toplumsal değişim kampanyalarında ikna edici iletişim amaçlı medya kullanımı Sudan'daki saleema kadın sünneti kampanyasının analizi
Taşoğlu N. (Advisor)
E.ALNGARASHE(Student)
2021
2021Doctorate
Kültürel diplomasi bağlamında sivil toplum kuruluşlarının ülke kültürünün tanıtımına etkisi: Ürdün'deki Yunus Emre Enstitüsü örneği
Taşoğlu N. (Advisor)
A.ABED(Student)
2020
2020Postgraduate
Hikaye anlatımının kurumsal iletişim bağlamında değerlendirilmesi: Mustafa Koç örneği
Taşoğlu N. (Advisor)
İ.KOCA(Student)
2020
2020Doctorate
Siyasi imaj oluşturmada internet gazeteciliğinin etkisi: Ürdün ve Türkiye'deki akademisyenler üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Taşoğlu N. (Advisor)
O.MALKAWI(Student)
2020
2020Postgraduate
Yemen'deki şirketlerde uygulanan sosyal sorumluluk politikalarının düzeyi ve telekomünikasyon şirketi üzerine bir analiz
Taşoğlu N. (Advisor)
H.HELAL(Student)
2019
2019Postgraduate
ETKİ LİDERİ (INFLUENCER MARKETING)PAZARLAMASINDA İLETİŞİM STRATEJİLERİ : MARKA VEAJANS YÖNETİCİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Taşoğlu N. (Advisor)
D.SAĞLIK(Student)
2018
2018Doctorate
Küresel kahve markalarının ınstagram üzerinden gerçekleştirdiği marka kişiliği bazlı iletişim çalışmalarının çift yönlü analizi; Starbucks_tr, cariboucoffetr, caffeneroturkiye
Taşoğlu N. (Advisor)
A.BEYNEM(Student)
2018
2018Postgraduate
Halkla ilişkiler alanında yayımlanan akademik kitapların kapaklarına yönelik göstergebilimsel analiz
Taşoğlu N. (Advisor)
G.DÜNDAR(Student)
2017
2017Postgraduate
E-ticarette pazarlama ve taobao internet sitesinin pazarlama iletişimi uygulamalarının değerlendirilmesi
Taşoğlu N. (Advisor)
X.TUERXUN(Student)
2016
2016Postgraduate
Çalışanın kurumsal sosyal sorumluluk projelerine katılımının örgütsel yabancılaşma düzeyine etkisi: Yeşim Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş. örneği
Taşoğlu N. (Advisor)
B.SÖNMEZ(Student)
Taught Courses and Trainings
2015 - 2015
2015 - 2015Hastanelerde Halkla İlişkiler ve Hasta Memnuniyeti
Academic Units - Training
Taşoğlu N.
2013 - 2013
2013 - 2013Örgütsel İletişim ve Müşteri İlişkileri
Continuing Education Center - Training
Taşoğlu N.
2012 - 2012
2012 - 2012Personel Yönetimi ve Motivasyonu
Continuing Education Center - Training
Taşoğlu N.
2012 - 2012
2012 - 2012Uygulamalı Girişimcilik Eğitim Programı
Continuing Education Center - Certificate Program
Taşoğlu N.
2011 - 2011
2011 - 2011Müşteri İlişkileri ve Satış
Continuing Education Center - Training
Taşoğlu N.
2008 - 2009
2008 - 2009İlişki Yönetimi ve İlişki Geliştirme
Continuing Education Center - Training
Taşoğlu N.
Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
2024
2024The Role of Sustainability Statements in Investor Relations: An Analysis of the Annual Reports of Airline Companies
TAŞOĞLU N., Akbulut D., Acer A.
SUSTAINABILITY
, vol.16, no.7, 2024 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
2024
2024Yatırımcı İlişkileri Aracı Olarak Yıllık Raporların ve Web Sitesinin Kullanımı: Türk Hava Yolları Üzerine Bir Analiz
Akbulut D., Acer A., Paşalı Taşoğlu N.
TAM Akademi Dergisi
, vol.3, no.2, pp.205-223, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2024
2024İNFODEMİ OKURYAZARLIĞININ ÖNEMİ VE SALGIN İLETİŞİMİ YÖNETİMİNDEKİ ROLÜ ÜZERİNE ARGÜMANTATİF BİR YAKLAŞIM
Çağlayan S., Taşoğlu N.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.26, no.4, pp.1597-1645, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Virtue Signaling: A Conceptual Framework
Taşoğlu N. P., Çağlayan S.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, vol.15, no.2, pp.833-859, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Evaluation of Storytelling in The Context of Corporate Communication: The Case Study of Mustafa Koç
Koca İ., Taşoğlu N.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, vol.14, no.2, pp.1643-1668, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022A FORESIGHT ABOUT CONTENT PRODUCED ON SOCIAL MEDIA IN TURKEY FROM THE COMMUNICATORS' PERSPECTIVE: FOCUS GROUP STUDY ON TIKTOK
Taşoğlu N., Koca İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, vol.12, no.3, pp.809-832, 2022 (Scopus)
2021
2021WHERE IS PR WITHIN MEDIA NEUTRAL PLANNING?
TAŞOĞLU N., Özden T.
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , vol.6, no.16, pp.238-257, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Yeni Kamusal Alan Oluşturma Potansiyeli Bakımından Yurttaş Gazeteciliği
TAŞOĞLU N., Çağlayan S.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.18, no.42, pp.6025-6053, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Türkiye’deki Yabancı Uyruklu Üniversite Öğrencilerinin Gözünde Türkiye İmajı
TAŞOĞLU N., Al-Ameer A., Malkawi O.
Gençlik Araştırmaları Dergisi
, vol.9, no.23, pp.100-120, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Şirketlerin Finansal İletişiminde Finans Basınının Rolü ve Finans Dergilerindeki Haberlere Yönelik Bir İçerik Analizi.
Taşoğlu N.
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, no.11, pp.397-422, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2012
2012Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü
Taşoğlu N.
AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology
, vol.3, no.6, pp.67-76, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
2008
2008Çok Katlı Pazarlama Şirketleri ile Piramit Şema Organizasyonlarının Yapısal Farklılıkları Üzerine Bir İnceleme
TAŞOĞLU N.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.2, pp.25-39, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
2007
2007Çok Katlı Pazarlamada Uygulanan İletişim Stratejilerinin İş Tatminine Etkisi ve Herbalife Distribütörlerinin İş Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
Taşoğlu N.
KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, no.9, pp.65-83, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2021
2021KRİPTO PARA BORSASINA YÖNELİK ARAŞTIRMALARIN FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA ANALİZİ
TAŞOĞLU N., DONDURUCU Z. B., KOCA İ.
INTERNATIONAL BLOCKCHAIN AND CRYPTOCURRENCY CONFERENCE, Ankara, Turkey, 02 November 2021, pp.75-98, (Full Text)
2014
2014Yatırımcı İlişkileri Penceresinden Finansal Halkla İlişkiler Uygulamaları: Kocaeli'de Faaliyet Gösteren Halka Açık Şirketlerde Yatırımcı İlişkileri
Taşoğlu N.
1. International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Turkey, 12 - 15 May 2014, vol.2, pp.754-771, (Full Text)
2010
2010Türkiye’deki Firmaların Enerji Temalı Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Eleştirel Bir Bakış
Taşoğlu N., Serttaş Ertike A.
3.Uluslararası Strateji ve Güvenlik Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 15 - 16 April 2010, pp.252-263, (Full Text)
2008
2008The Implementation of Customer Relationship Management in Multi Level Marketing Companies
Taşoğlu N.
ICSS International Conference On Social Sciences, İzmir, Turkey, 21 - 22 August 2008, vol.3, pp.69-77, (Full Text)
2008
2008The Impact of Psychological Contracts Dimensions On Organizational Commitment: A Field Study of Academicians
Yılmaz E., Taşoğlu N.
IV. Uluslararası Stratejik Yönetim Konferansı, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 19 - 21 June 2008, pp.955-959, (Full Text)
Books
2021
2021Dijital Siyasal İletişimde Gösterişçi Duyarlılık Davranışı ve ABD Eski Başkanı D. Trump’ın Politik Söylemleri Üzerine Bir İnceleme
Taşoğlu N., Çağlayan S.
in: Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Doç. Dr. Tolga YAZICI Doç. Dr.İhsan KARLI Dr. Z. Benan DONDURUCU, Editor, Lİteratürk, Konya, pp.493-552, 2021
2021
2021Dijital Diplomasi Aracı Olarak İnternet Dizileri
Taşoğlu N., Çağlayan S., Koca İ.
in: Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.262-296, 2021
2018
2018Finansal Hizmet Pazarlaması
TAŞOĞLU N.
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2018
2015
2015Yatırımcı İlişkileri Yönetiminde Finansal Halkla İlişkilerin Rolü ve Finansal İletişim Stratejileri
TAŞOĞLU N.
in: Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma I, Sevim Koçer, Editor, Derin, İstanbul, pp.51-82, 2015
2014
2014Sahnede Ün Endüstride Ürün Ünlülerin Marka Yönetimi
Taşoğlu N., Akbaş Ç. D.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2014
2013
2013Professional People as Brands: Exploring the Role of Public Relations Applications in Branding Professionals in Turkey
Taşoğlu N., Akbaş Ç.
in: New Challenges New Opportunities Interdisciplinary Perspectives on Reputation Management, Banu Baybars Hawks,Orhan Samast, Editor, Pozitif Matbaacılık, Ankara, pp.105-116, 2013
2009
2009Pazarlama İletişimi Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Taşoğlu N.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2009
Funded Projects
2018 - 2019
2018 - 2019KURUMSAL İLETİŞİM VE ETKİNLİK YÖNETİMİ
Project Supported by Higher Education Institutions
TAŞOĞLU N. (Executive), KARAGÖZ K.
2017 - 2017
2017 - 2017GÖLCÜK VİZYON PROJELERİNİN VE GÖLCÜK DESTİNASYONUNUN TANITIMI
Project Supported by Higher Education Institutions
TAŞOĞLU N. (Executive), YAZICI T.
2016 - 2017
2016 - 2017KURUMSAL KİMLİK VE KAMPANYA YÖNETİMİ
Project Supported by Higher Education Institutions
TAŞOĞLU N. (Executive), DOĞRU Y. B.
2015 - 2016
2015 - 2016Kurumsal İletişim Yöntemi
Project Supported by Higher Education Institutions
TAŞOĞLU N. (Executive), DOĞRU Y. B., PELEK A.
2014 - 2014
2014 - 2014Kurumsal İletişim Yönetimi
Project Supported by Higher Education Institutions
TAŞOĞLU N. (Executive)
2013 - 2014
2013 - 2014