Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Ders Dökümanları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2000 - 2006
2000 - 2006Doktora
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
1997 - 1999
1997 - 1999Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Çok katlı pazarlamada uygulanan iletişim stratejilerinin müşteri ilişkileri yönetimi açısından analizi ve herbalıfe distribütörlerinin iş tatminine yönelik bir uygulama
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
1999
1999Yüksek Lisans
Basında Oligopolistik Yapı ve Tekelleşme
Marmara Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Bölümü
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2012 - 2016
2012 - 2016Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2007 - 2011
2007 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Beykent Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
2006 - 2007
2006 - 2007Öğretim Görevlisi
İstanbul Aydın Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
Yönetimsel Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2016 - 2019
2016 - 2019Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2017 - 2018
2017 - 2018Dekan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2007 - 2011
2007 - 2011Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Beykent Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
2006 - 2007
2006 - 2007Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Aydın Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İktisadi Ve İdari Programlar Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2000 - 2001
2000 - 2001Müşteri Temsilcisi
Reklamcı Çocuklar Reklam Ajansı, Müşteri Temsilcisi
1999 - 2000
1999 - 2000Müşteri Temsilcisi
Eyilik TV (E-TV), Müşteri Temsilcisi
1997 - 1998
1997 - 1998Halkla İlişkiler Elemanı
TEMA Vakfı, Halkla İlişkiler Elemanı
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
İletişim Çalışmalarında Nicel Araştırma Yöntemleri ve Bilim Etiği
Halkla İlişkilerde Nitel ve Nicel Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
İnfodemi Okuryazarlığının Salgın İletişimi Yönetimindeki Rolü: İnfodemi Okuryazarlığı Ölçek Geliştirme Çalışması
Taşoğlu N. (Danışman)
S.ÇAĞLAYAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Toplumsal değişim kampanyalarında ikna edici iletişim amaçlı medya kullanımı Sudan'daki saleema kadın sünneti kampanyasının analizi
Taşoğlu N. (Danışman)
E.ALNGARASHE(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Kültürel diplomasi bağlamında sivil toplum kuruluşlarının ülke kültürünün tanıtımına etkisi: Ürdün'deki Yunus Emre Enstitüsü örneği
Taşoğlu N. (Danışman)
A.ABED(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Hikaye anlatımının kurumsal iletişim bağlamında değerlendirilmesi: Mustafa Koç örneği
Taşoğlu N. (Danışman)
İ.KOCA(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Siyasi imaj oluşturmada internet gazeteciliğinin etkisi: Ürdün ve Türkiye'deki akademisyenler üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Taşoğlu N. (Danışman)
O.MALKAWI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Yemen'deki şirketlerde uygulanan sosyal sorumluluk politikalarının düzeyi ve telekomünikasyon şirketi üzerine bir analiz
Taşoğlu N. (Danışman)
H.HELAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ETKİ LİDERİ (INFLUENCER MARKETING)PAZARLAMASINDA İLETİŞİM STRATEJİLERİ : MARKA VEAJANS YÖNETİCİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Taşoğlu N. (Danışman)
D.SAĞLIK(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Küresel kahve markalarının ınstagram üzerinden gerçekleştirdiği marka kişiliği bazlı iletişim çalışmalarının çift yönlü analizi; Starbucks_tr, cariboucoffetr, caffeneroturkiye
Taşoğlu N. (Danışman)
A.BEYNEM(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Halkla ilişkiler alanında yayımlanan akademik kitapların kapaklarına yönelik göstergebilimsel analiz
Taşoğlu N. (Danışman)
G.DÜNDAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
E-ticarette pazarlama ve taobao internet sitesinin pazarlama iletişimi uygulamalarının değerlendirilmesi
Taşoğlu N. (Danışman)
X.TUERXUN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Çalışanın kurumsal sosyal sorumluluk projelerine katılımının örgütsel yabancılaşma düzeyine etkisi: Yeşim Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş. örneği
Taşoğlu N. (Danışman)
B.SÖNMEZ(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2015 - 2015
2015 - 2015Hastanelerde Halkla İlişkiler ve Hasta Memnuniyeti
Akademik Birimler - Eğitim
Taşoğlu N.
2013 - 2013
2013 - 2013Örgütsel İletişim ve Müşteri İlişkileri
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
Taşoğlu N.
2012 - 2012
2012 - 2012Uygulamalı Girişimcilik Eğitim Programı
Sürekli Eğitim Merkezi - Sertifika Programı
Taşoğlu N.
2008 - 2009
2008 - 2009İlişki Yönetimi ve İlişki Geliştirme
Sürekli Eğitim Merkezi - Eğitim
Taşoğlu N.
Makaleler
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
2024
20241. Yatırımcı İlişkileri Aracı Olarak Yıllık Raporların ve Web Sitesinin Kullanımı: Türk Hava Yolları Üzerine Bir Analiz
Akbulut D., Acer A., Paşalı Taşoğlu N.
TAM Akademi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.205-223, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. İNFODEMİ OKURYAZARLIĞININ ÖNEMİ VE SALGIN İLETİŞİMİ YÖNETİMİNDEKİ ROLÜ ÜZERİNE ARGÜMANTATİF BİR YAKLAŞIM
Çağlayan S., Taşoğlu N.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1597-1645, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. The Role of Sustainability Statements in Investor Relations: An Analysis of the Annual Reports of Airline Companies
TAŞOĞLU N., Akbulut D., Acer A.
SUSTAINABILITY
, cilt.16, sa.7, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2022
20224. Gösterişçi Duyarlılık Sergileme ya da Duyar Kasma: Kavramsal Bir Çerçeve
Taşoğlu N. P., Çağlayan S.
JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION
, cilt.15, sa.2, ss.833-859, 2022 (TRDizin)
2022
20225. Hikaye Anlatımının Kurumsal İletişim Bağlamında Değerlendirilmesi: Mustafa KoçÖrneği
Koca İ., Taşoğlu N.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.1643-1668, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. TÜRKİYE’DE İLETİŞİMCİLERİN SOSYAL MEDYADA ÜRETİLEN İÇERİKLERE BAKIŞINA DAİR BİR ÖNGÖRÜ: TİKTOK’A YÖNELİK ODAK GRUP ÇALIŞMASI
Taşoğlu N., Koca İ.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.12, sa.3, ss.809-832, 2022 (Scopus, TRDizin)
2021
20217. WHERE IS PR WITHIN MEDIA NEUTRAL PLANNING?
TAŞOĞLU N., Özden T.
PEARSON JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES , cilt.6, sa.16, ss.238-257, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Yeni Kamusal Alan Oluşturma Potansiyeli Bakımından Yurttaş Gazeteciliği
TAŞOĞLU N., Çağlayan S.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, sa.42, ss.6025-6053, 2021 (TRDizin)
2021
20219. Türkiye’deki Yabancı Uyruklu Üniversite Öğrencilerinin Gözünde Türkiye İmajı
TAŞOĞLU N., Al-Ameer A., Malkawi O.
Gençlik Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.23, ss.100-120, 2021 (TRDizin)
2016
201610. Şirketlerin Finansal İletişiminde Finans Basınının Rolü ve Finans Dergilerindeki Haberlere Yönelik Bir İçerik Analizi.
Taşoğlu N.
Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, sa.11, ss.397-422, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
201211. Mersin’in Marka Kent Olma Sürecinde Liman ve Serbest Bölgeye İlişkin İnternet Pazarlaması Uygulamalarının Rolü
Taşoğlu N.
AJIT‐e: Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.3, sa.6, ss.67-76, 2012 (Hakemli Dergi)
2008
200812. Çok Katlı Pazarlama Şirketleri ile Piramit Şema Organizasyonlarının Yapısal Farklılıkları Üzerine Bir İnceleme
TAŞOĞLU N.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.2, ss.25-39, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. KRİPTO PARA BORSASINA YÖNELİK ARAŞTIRMALARIN FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA ANALİZİ
TAŞOĞLU N., DONDURUCU Z. B., KOCA İ.
INTERNATIONAL BLOCKCHAIN AND CRYPTOCURRENCY CONFERENCE, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2021, ss.75-98, (Tam Metin Bildiri)
2014
20142. Yatırımcı İlişkileri Penceresinden Finansal Halkla İlişkiler Uygulamaları: Kocaeli'de Faaliyet Gösteren Halka Açık Şirketlerde Yatırımcı İlişkileri
Taşoğlu N.
1. International Communication Science & Media Studies Congress, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.754-771, (Tam Metin Bildiri)
2010
20103. Türkiye’deki Firmaların Enerji Temalı Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Eleştirel Bir Bakış
Taşoğlu N., Serttaş Ertike A.
3.Uluslararası Strateji ve Güvenlik Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2010, ss.252-263, (Tam Metin Bildiri)
2008
20084. The Implementation of Customer Relationship Management in Multi Level Marketing Companies
Taşoğlu N.
ICSS International Conference On Social Sciences, İzmir, Türkiye, 21 - 22 Ağustos 2008, cilt.3, ss.69-77, (Tam Metin Bildiri)
2008
20085. The Impact of Psychological Contracts Dimensions On Organizational Commitment: A Field Study of Academicians
Yılmaz E., Taşoğlu N.
IV. Uluslararası Stratejik Yönetim Konferansı, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 21 Haziran 2008, ss.955-959, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Komplo Teorilerine İletişim Kuramları Perspektifinden Bir Bakış
TAŞOĞLU N.
Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar - II, KOÇER SEVİM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.15-34, 2025
2025
20252. Towards a Comprehensive Understanding of Infodemic Literacy: Definition and Scope.
Çağlayan S., TAŞOĞLU N.
Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking., , Editör, Springer Nature, ss.87-111, 2025
2021
20213. Dijital Siyasal İletişimde Gösterişçi Duyarlılık Davranışı ve ABD Eski Başkanı D. Trump’ın Politik Söylemleri Üzerine Bir İnceleme
Taşoğlu N., Çağlayan S.
Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Doç. Dr. Tolga YAZICI Doç. Dr.İhsan KARLI Dr. Z. Benan DONDURUCU, Editör, Lİteratürk, Konya, ss.493-552, 2021
2021
20214. Dijital Diplomasi Aracı Olarak İnternet Dizileri
Taşoğlu N., Çağlayan S., Koca İ.
Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Yeliz Kuşay, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.262-296, 2021
2018
20185. Finansal Hizmet Pazarlaması
TAŞOĞLU N.
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2018
2016
20167. Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma -III
Taşoğlu N. (Editör)
Umuttepe Yayınları, Kocaeli, 2016
2015
20158. Yatırımcı İlişkileri Yönetiminde Finansal Halkla İlişkilerin Rolü ve Finansal İletişim Stratejileri
TAŞOĞLU N.
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma I, Sevim Koçer, Editör, Derin, İstanbul, ss.51-82, 2015
2014
20149. Sahnede Ün Endüstride Ürün Ünlülerin Marka Yönetimi
Taşoğlu N., Akbaş Ç. D.
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2014
2013
201310. Professional People as Brands: Exploring the Role of Public Relations Applications in Branding Professionals in Turkey
Taşoğlu N., Akbaş Ç.
New Challenges New Opportunities Interdisciplinary Perspectives on Reputation Management, Banu Baybars Hawks,Orhan Samast, Editör, Pozitif Matbaacılık, Ankara, ss.105-116, 2013
2009
200911. Pazarlama İletişimi Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Taşoğlu N.
Detay Yayıncılık, Ankara, 2009
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019KURUMSAL İLETİŞİM VE ETKİNLİK YÖNETİMİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TAŞOĞLU N. (Yürütücü), KARAGÖZ K.
2017 - 2017
2017 - 2017GÖLCÜK VİZYON PROJELERİNİN VE GÖLCÜK DESTİNASYONUNUN TANITIMI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TAŞOĞLU N. (Yürütücü), YAZICI T.
2016 - 2017
2016 - 2017KURUMSAL KİMLİK VE KAMPANYA YÖNETİMİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TAŞOĞLU N. (Yürütücü), DOĞRU Y. B.
2015 - 2016
2015 - 2016Kurumsal İletişim Yöntemi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TAŞOĞLU N. (Yürütücü), DOĞRU Y. B., PELEK A.
2014 - 2014
2014 - 2014Kurumsal İletişim Yönetimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TAŞOĞLU N. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 2014Gölcük Vizyon 2023 İmaj İletişim Yönetimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TAŞOĞLU N. (Yürütücü)