Articles Published in Other Journals
Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, vol.17, no.33, pp.171-184, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, vol.0, no.28, pp.59-70, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, vol.0, no.27, pp.87-96, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Paylaşım Sitelerinde Üye Bağlılığı Üzerine Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, vol.0, no.20, pp.56-71, 2010 (Peer-Reviewed Journal)

Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, vol.0, no.18, pp.146-167, 2009 (Peer-Reviewed Journal)

İlişkisel Pazarlamada Güven Unsuru ve Otel İşletmelerinde Uygulama
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, no.16, pp.107-126, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İlişki Pazarlaması ve Turizm Sektöründe Bir Saha Araştırması
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, no.9, pp.69-93, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Bir Tutundurma Yöntemi Olarak Reklam ve Televizyon Reklamlarının Hedef Tüketicilere Nüfuz Etme Derecesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Saha Araştırması
KOÜ, İİBF Dergisi
, no.1, pp.79-93, 1997 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Tüketici Kişilik Özellikleri ile Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Turkey, 1 - 03 November 2019, pp.380-388
Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Turkey, 1 - 03 November 2019, pp.389-396
Marka Yarar Boyutlarının Marka Aşkı Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (BAHAR 2019), Kocaeli, Turkey, 26 - 28 April 2019, pp.515-522
Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 27 - 29 June 2018, pp.443-469
The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post-Purchase Behavior in Blog Sites
21. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 6 - 08 October 2016, pp.515-524
Reklam Ortamı Olarak Sosyal Paylaşım Siteleri ve Bir Araştırma
Bilgi Ekonomisi /The Knowledge Economy/ 8.Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Turkey, 28 - 31 October 2010, pp.429-437
Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)
14.Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 14 - 17 October 2009, pp.244-253
Algılanan Hizmet Kalitesinin Kurum Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi- Bir Büyükşehir Belediyesi Uygulaması
5. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Turkey, 3 - 05 November 2006, vol.2, pp.693-704