Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Marka Kişiliğinde Samimiyet Algısının Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.17, sa.33, ss.171-184, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.28, ss.59-70, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyada Yer Alan Markalara İlişkin Marka İmajının Güven Üzerindeki etkisi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.27, ss.87-96, 2014 (Hakemli Dergi)
Sosyal Paylaşım Sitelerinde Üye Bağlılığı Üzerine Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.20, ss.56-71, 2010 (Hakemli Dergi)
Hizmet Kalitesi Algılamalarının Müşteri Bağlılığına Etkisi ve Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.0, sa.18, ss.146-167, 2009 (Hakemli Dergi)
İlişkisel Pazarlamada Güven Unsuru ve Otel İşletmelerinde Uygulama
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, sa.16, ss.107-126, 2008 (Hakemli Dergi)
İlişki Pazarlaması ve Turizm Sektöründe Bir Saha Araştırması
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, sa.9, ss.69-93, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketici Kişilik Özellikleri ile Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.380-388
Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti üzerindeki Etkisi
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn 2019), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.389-396
Marka Yarar Boyutlarının Marka Aşkı Üzerindeki Etkisi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (BAHAR 2019), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.515-522
Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469
The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post-Purchase Behavior in Blog Sites
21. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.515-524
Reklam Ortamı Olarak Sosyal Paylaşım Siteleri ve Bir Araştırma
Bilgi Ekonomisi /The Knowledge Economy/ 8.Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2010, ss.429-437
Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)
14.Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.244-253
Algılanan Hizmet Kalitesinin Kurum Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi- Bir Büyükşehir Belediyesi Uygulaması
5. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2006, cilt.2, ss.693-704
Kitap & Kitap Bölümleri
Hizmet Pazarlaması
Beta yayım, İstanbul, 2006