Eğitim Bilgileri
2003 - 2007
2003 - 2007Doktora
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
2000 - 2001
2000 - 2001Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans Yandal
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel adalet algıları, örgütsel güven düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2000
2000Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında bazı durumların örgütsel çatışma yaratma derecelerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüFransızca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2012 - 2018
2012 - 2018Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2009 - 2012
2009 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2002 - 2009
2002 - 2009Öğretim Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2001 - 2002
2001 - 2002Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğiitm Bilimleri, Eğitim Yönetimi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorBAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Bilimsel Araştırmalar Birimi
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hayat Boyu Öğrenme Ve Yetişkin Eğitimi Anabilim Dalı (Disiplinlerarası)
2015 - 2016
2015 - 2016Enstitü Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2012 - 2013
2012 - 2013Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
2009 - 2013
2009 - 2013Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
1999 - 2000
1999 - 2000Rehber Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı, Rehber Öğretmen
1994 - 1999
1994 - 1999Sınıf Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı, Sınıf Öğretmeni
Verdiği Dersler
Makaleler
2025
20251. Okul Yöneticilerinin Çok Kültürlü Kişilik, Farklılık Yaklaşımları ve Çatışma Yönetim Stratejileri Arasındaki İlişki
Alabay G. G. -., Polat S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.1, ss.25-53, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Örgütsel İkiyüzlülük ile Örgütsel Mutluluk Arasındaki İlişki
Gelmez S., POLAT S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.63, sa.1, ss.722-740, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. Öğretmenlerin Görüşlerine Göre İdeal Okul Müdürü
POLAT S., Ağyel Z., Akbel M. A.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.57-71, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20254. Opinions of school administrators in high image schools on external pressure groups
Yılmaz Ortadağ V., POLAT S.
Anadolu University Journal of Education Faculty , cilt.9, sa.1, ss.76-90, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Eğitim araştırmalarında araştırmacıların rolünü yeniden düşünmek
POLAT S.
Okul Yönetimi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.127-129, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİNDE GÖREVLENDİRİLEN USTA ÖĞRETİCİLERİN KURUM YÖNETİCİLERİNE KARŞI DALKAVUKLUK DAVRANIŞLARININ NEDENLERİ VE GÖSTERİŞ BİÇİMLERİNİN İNCELENMESİ
Şahin H., POLAT S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.14, ss.247-277, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. OKUL YÖNETİCİLERİNİN FARKLI KUŞAKLARDAN ÖĞRETMENLERE YÖNELİK AYRIMCI VE KAYIRMACI DAVRANIŞLARI
İkiz M., POLAT S.
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.9-25, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20248. Okul yöneticilerinin öğretmenlere yönelik cinsiyetçi davranışlarının incelenmesi
KARACA KARADENİZ B., POLAT S.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.1-13, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20249. How Do Foundation University Rectors Position Their Universities? A Discourse Analysis of Rector Messages
Tokay I., POLAT S.
Higher Education Governance and Policy , sa.2, ss.72-94, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
202410. The Relationship Between Inclusive Leadership and Innovative Work Behavior: The Mediating Role of Inclusive Climate and Emotional Commitment
Çelik Ç., POLAT S., Esen E.
Research in Educational Administration and Leadership
, cilt.9, sa.3, ss.417-482, 2024 (ESCI)
2024
202411. Dergipark’taki Eğitim Alanındaki İmaj İle İlgili Makalelerin Sistematik Literatür Analizi
Kılıç S., Polat S.
Alan yazın Eğitim Bilimleri Eleştirel İnceleme Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.193-211, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
202412. The First Steps to Generation-Friendly Schooling: The Relationship Between Intergenerational Space, Intergenerational Solidarity, Intergenerational Knowledge Sharing, and Intergenerational Learning from the Teachers' Perspective
Hicyilmaz G., POLAT S.
LEADERSHIP AND POLICY IN SCHOOLS
, 2024 (ESCI)
2024
202413. Unethical Behaviors of School Principals According to Teachers' Views: Causes and Recommendations for Prevention
ARSLAN Y., POLAT S., GÜRLER M., BULUT İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES , cilt.11, sa.1, ss.50-65, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
202414. Descriptive Analysis of the Theses Including “Intergenerational” Concept at Council of Higher Education Thesis Center-YÖKTez on Social Studies
Tekel E., POLAT S.
International Journal of Trends and Developments in Education , cilt.3, sa.2, ss.78-99, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
202315. MEB Doküman Yönetim Sisteminin Okul Yöneticileri Üzerinde Oluşturduğu Avantaj, Sorun ve Kaygılar
Yazıbağlı F., POLAT S.
Disiplinlerarasi Egitim Arastirmalari Dergisi , cilt.1, sa.16, ss.359-372, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202316. Kapsayıcı liderlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
POLAT S., Çelik Ç.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.13, sa.2, ss.303-308, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202317. Eğitim yöneticilerinin güç istismarı
UYAR B., POLAT S.
Eğitim Yönetimi ve Politikaları dergisi , cilt.4, sa.1, ss.27-40, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202318. Başarılı Öğretim Liderliğine İlişkin Bir İnceleme: Sahadan Görüşler
ŞENGÜL N., POLAT S.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.89-109, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202319. Öğretmenlerin Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrencilere Yönelik Kapsayıcı Liderlik Davranışlarının İncelenmesi
KURTGÖZ N., POLAT S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.11, ss.42-64, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202320. Favouritism behaviours of school principals: teachers' perceptions on the causes and consequences of favouritism in Turkey
Sakçak A., Arslan Y., Polat S.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.49, sa.6, ss.877-895, 2023 (SSCI)
2023
202321. Öğretmen ve Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Okul İçi İletişimde Elektronik İletişim Araçlarının Kullanımı
Gücel N., POLAT S.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.4, ss.1290-1309, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202322. The Relationship Between Intergenerational Knowledge Sharing and Intergenerational Learning Levels among Teachers
Celik C., POLAT S.
JOURNAL OF INTERGENERATIONAL RELATIONSHIPS
, cilt.21, sa.4, ss.427-441, 2023 (ESCI)
2022
202223. OKULLARDA KURULAN ROBOTİK KODLAMA ATÖLYELERİNE İLİŞKİN OKUL YÖNETİCİLERİNİN BEKLENTİLERİ, KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Dikbaş Ş. S., POLAT S.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.940-962, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202224. Causes of School Administrators Conflicts Among themselves, What Should Be Done to Prevent Conflicts and The Effects of These Conflicts on Teachers
Koçyiğit A., POLAT S.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.11, sa.4, ss.1339-1359, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202225. Okulların eğitim finansmanının karanlık yüzü: okul yöneticilerinin finans kaynağı sağlama sürecine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
POLAT S., Esen E.
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.5, sa.2, ss.560-587, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202226. Ders Katılım Oranı Yüksek Sanal Sınıflardaki Öğretmen ve Öğrencilerin Motivasyonlarını Etkileyen Etmenler
Solak B., POLAT S.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.477-513, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202227. University Websites: Attractive or Casual?
POLAT S., Çelik Ç.
Higher Education Governance and Policy , cilt.3, sa.1, ss.26-28, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202228. FARKLI KUŞAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMENLERİ MOTİVE ETME YÖNTEMLERİ
Koçyiğit Akgül E., POLAT S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.9, ss.232-254, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202229. İlk Defa Yönetici Atama ve Değerlendirme Ölçeğine İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşlerinin İncelenmesi
POLAT S., Kurtgöz E.
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.1, ss.80-95, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202230. Intergenerational Relationship Quality In Terms Of Lifelong Learning: The Effect of Family Climate on The Quality of Intergenerational Relationship
sarı t. z., Can Y., POLAT S.
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.8, sa.1, ss.22-35, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202231. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Derslerinde Yaşadıkları Stres: Stresin Nedenleri ve Stresle Başa Çıkma Yöntemleri
Bulut İ., POLAT S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.410-435, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202232. Birleştirilmiş Sınıflı İlkokullarda Yaşanan Yönetsel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Bozdoğan E., POLAT S.
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.11, ss.76-89, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202233. Müzik Öğretmenlerinin Sanatsal Liderlik Davranışları Sergilemesinin Önündeki Engeller
ÖVGÜ TAYLAN R., POLAT S.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.1-19, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202234. Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gürler S., POLAT S.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.9, ss.22-37, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202235. The Relationship Between Secondary School Teachers\u2019 Perception of Organizational Justice and School Climate
Kemer M., POLAT S.
Participatory Educational Research
, cilt.9, sa.3, ss.148-165, 2022 (Scopus)
2021
202136. Sanal Sınıflarda Sınıf Yönetimi Sorunları ve Çözüm Önerileri
ARSLAN A. P., POLAT S., Bulut İ.
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi , 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202137. Ortaokul Öğretmenleri Arasında Yaşanan Kuşaklararası Çatışma: Nedenleri, Öğretmenlere Etkileri ve Çözüm Yöntemleri
POLAT S., DERELİ DEMİR N.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.12, sa.2, ss.20-33, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202138. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SANATSAL LİDERLİĞİ
Açıkgöz A., POLAT S.
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202139. Do diversity perspectives affect happiness at work? A study of teachers in Turkey
ARSLAN Y., POLAT S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL MANAGEMENT
, cilt.35, sa.3, ss.621-639, 2021 (ESCI)
2021
202140. Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algı Düzeyleri İle Örgütsel Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişki
Çetin S., POLAT S.
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.171-182, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202041. The Reasons of Negative Emotions that School Administrators Feel and How They Manage Them
GÜNÇAVDI G., ARSLAN Y., POLAT S.
International Journal on Lifelong Education and Leadership , cilt.6, sa.1, ss.36-42, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202042. Barriers to intergenerational learning: a case of a workplace in Turkey
POLAT S., Yilmaz Y.
LEADERSHIP & ORGANIZATION DEVELOPMENT JOURNAL
, cilt.41, sa.3, ss.431-447, 2020 (SSCI)
2019
201943. Creating Intergenerational Space in Schools: A Scale Development Study
POLAT S., Hiçyılmaz G.
International Journal on Lifelong Education and Leadership , cilt.5, sa.2, ss.1-10, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201944. School Administrators' Perspectives on Teachers From Different Generations: SWOT Analysis
POLAT S., Celik C., Okcu Y.
SAGE OPEN
, cilt.9, sa.3, 2019 (SSCI)
2019
201945. Creating and utilizing spaces to enhance intergenerational learning at schools and results
POLAT S., Okçu Y., Çelik Ç.
International Journal of Evaluation and Research in Education
, cilt.8, sa.1, ss.1-8, 2019 (Scopus)
2019
201946. Practices Related to Cultural Diversity in Schools and Students' Views About These Practices: Stuttgart, Baden-Wurttemberg, Germany
RENGİ O., POLAT S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.44, sa.197, ss.239-260, 2019 (SSCI)
2018
201847. FARKLILIKLARA SAYGI EĞİTİM PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN FARKLILIKLARA SAYGI DÜZEYİNE ETKİSİ
TOPÇUBAŞI T., POLAT S.
KALEM Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi (KUEİBD) , cilt.8, ss.387-417, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201848. Öğrenci Görüşlerine Göre Öğretim Elemanlarının Farklılıklara Yaklaşımları
GÜNÇAVDI G., POLAT S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.14941513, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201849. Öğrenci görüşlerine göre öğretim elemanlarının farklılıklarayaklaşımı
GÜNÇAVDI G., POLAT S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, ss.1494-1513, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201850. Uluslararası Öğrencilerin Üniversite Web Sitesine Yönelik Tutumları İle Üniversite Çekiciliği Arasındaki İlişki
Arslan Y., Şumuer E., Polat S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, ss.200-211, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201851. Uluslararası öğrencilerin üniversite web sitesine yönelik tutumları ile üniversite çekiciliği arasındaki ilişki.
ARSLAN Y., ŞUMUER E., POLAT S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.200-211, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201852. School administrators' instructional leadership behaviors, intergenerational atmosphere, and intergenerational learning in schools
Kazak E., POLAT S.
JOURNAL OF INTERGENERATIONAL RELATIONSHIPS
, cilt.16, sa.4, ss.441-462, 2018 (ESCI)
2018
201853. Okul Yöneticilerinin Kendi Mesleki Gelişimleri ve Okulu Geliştirmeye Yönelik Liderlik Davranışlarına İlişkin Görüşleri
POLAT S., UĞURLU C. t., AKSU M.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD
, cilt.6, ss.205-224, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201754. Adaptation of Well-Being at Work Scale to Turkish / Örgütsel Mutluluk Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
ARSLAN Y., POLAT S.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.23, ss.603-622, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201755. Eğitim Temalı Filmlerin Çokkültürlü Eğitim Açısından Analizi
POLAT S., EMRULLAH A.
Journal of Turkish Studies , cilt.12, ss.475-504, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201756. Yönetici Ve Öğretmen Görüşlerine Göre Sendikal Faaliyetlerin Okullara Etkisi
EMRULLAH A., POLAT S., ÖLÇÜM D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, ss.1101-1119, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201757. YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE SENDİKAL FAALİYETLERİN OKULLARA ETKİSİ
AKCAN E., POLAT S., Ölçüm D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.3, ss.1101-1119, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201758. The factors that affect international students' university selection
Polat S., Arslan Y.
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.94-104, 2017 (ESCI)
2017
201759. Peer Discrimination between Primary School Students: A Scale Development Study
POLAT S., HALÇE B., ARSLAN Y.
Journal of Education and Practice , cilt.8, ss.185-192, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201760. Diversity leadership skills of school administrators: A scale development study
POLAT S., ARSLAN Y., ÖLÇÜM D.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.27, sa.3, ss.512-526, 2017 (ESCI)
2017
201761. Discrimination Behaviors that Classroom Teachers are Exposed and The Causes of These Behaviors
POLAT S., HİÇYILMAZ G.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.5, sa.2, ss.46-65, 2017 (ESCI)
2016
201662. Level of Intercultural Competence of International Students at Kocaeli University
Günçavdı G., Polat S.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, ss.39-45, 2016 (Scopus)
2016
201663. Evaluation of Teacher Image on the Basis of Generations
ÖLÇÜM D., POLAT S.
Journal of Teacher Education and Educators , cilt.5, ss.361-397, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201664. Öğretmenlerin Mesleki Tutumları ile Sınıf Disiplin Modeli Tercihleri Arasındaki İlişki
POLAT S., ARSLAN Y., Aytaç S.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.36, sa.3, ss.675-691, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201665. The Qualities of Teachers Who Instruct Peace Education Viewsof Prospective Teachers Who Attended the Peace EducationProgramme
POLAT S., ARSLAN Y., GÜNÇAVDI G.
Journal of Education and Practice , cilt.7, sa.28, ss.36-45, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201666. The Relationship between Teachers Trust in Students and Classroom Discipline Beliefs
ARSLAN Y., POLAT S.
International Education Studies , cilt.9, ss.81, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201667. Aesthetic Leadership Perceptions of High School Students Regarding Their Teachers
EJDER G., POLAT S.
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.109-118, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201668. Farklılıklara Yaklaşım Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Arslan Y., Polat S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.2, ss.95-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201669. Farklılık Yaklaşımları Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması
ARSLAN Y., POLAT S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.95-106, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201670. Importance Level of Image Attractors in The Process of University Selection An Application on Prospective University Students in Turkey
POLAT S., ARSLAN Y., YAVAŞ E.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, ss.1919-1934, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201671. The Qualities of Teachers Who Instruct Peace Education Views of Prospective Teachers Who Attended the Peace Education Programme
POLAT S., ARSLAN Y., GÜNÇAVDI G.
Journal of Education and Practice , cilt.7, ss.36-45, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201672. Characteristics of Diversity Leadership According to Teachers
POLAT S., ÖLÇÜM D.
The Anthropologist
, cilt.24, ss.64-74, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201673. Eğitim Konulu Türk Filmlerinde Öğretmen İmajı Öğretmen İmajına Tarihi Bakış
AKCAN E., POLAT S.
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi
, cilt.22, ss.293-320, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201674. Eğitim Örgütlerinde Kuşaklar Arası Çatışma Nedenleri ve Başa Çıkma Yaklaşımları
ARSLAN Y., POLAT S.
KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.17, ss.263-282, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201575. School Administrators Level of Self Esteem and its Relationship To Their Trust in Teachers
AKSU M., POLAT S., AKSU T.
Studia paedagogica , 2015 (Scopus)
2015
201576. Intergenerational learning among primary and lower secondary schools
POLAT S., Çiçek H.
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1649, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201577. Primary School Teachers' Views on Intergenerational Learning
POLAT S., KAZAK E.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.5, ss.1189-1203, 2015 (SSCI)
2015
201578. MÜFETTİŞ DENETİMİNİN ÖĞRETMENLERİN MOTİVASYONUNA ETKİSİ
AKCAN E., POLAT S.
Journal of International Social Research , cilt.8, ss.502, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201579. Research assistants perception of mistreatment and the strategies they prefer to overcome this mistreatment
GÜNÇAVDI G., POLAT S.
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.1662-1673, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201580. Trust Basis of the School Principles According to the Teachers Working in Public Primary Schools
SİNAN Ö., POLAT S.
Journal of Educational and Social Research
, 2015 (Scopus)
2015
201581. ÜNİVERSİTE YABANCI DİL HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN OKUTMAN İMAJINA İLİŞKİN ALGI VE ÖNEM DÜZEYLERİ PREPARATORY CLASS STUDENTS LEVEL OF EXPECTATIONS FROM AND PERCEIVED IMAGE OF INSTRUCTORS
POLAT S., TÜLÜBAŞ T.
The Journal of Academic Social Science , 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201582. İŞ YERİNDE KÖTÜ MUAMELE ÖLÇEĞİ Nİ TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
GÜNÇAVDI G., POLAT S.
the Journal of Academic Social Sciences , cilt.10, sa.10, ss.123, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201483. Relationship between Organizational Change Cynicism and Some Variables in Turkish Public Schools
POLAT S., GUNGOR G.
ANTHROPOLOGIST
, cilt.18, sa.3, ss.1019-1027, 2014 (SCI-Expanded)
2014
201484. Okul Yöneticilerinin Kayırmacı Tutum ve Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları Arasındaki İlişki
POLAT S., ENDER K.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.20, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201485. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
POLAT S., TOPÇUBAŞI T.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , cilt.3, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201486. Sınıf öğretmenlerinin kültürel farklılık algıları ve kültürlerarası duyarlılıkları Primary teachers perception of cultural diversity and intercultural sensitivity
ÖZNUR R., POLAT S.
Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks , cilt.6, ss.135-156, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201487. Preservice teachers' intercultural competence: A comparative study of teachers in Switzerland and Turkey Öǧretmen adaylari{dotless}ni{dotless}n kültürlerarasi{dotless} yeterlik düzeyleri: İsviçre ve Türkiye uluslari{dotless}nda karşi{dotless}laşti{dotless}rmali{dotless} bir çali{dotless}şma
POLAT S., OGAY BARKA T.
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, sa.54, ss.19-38, 2014 (SCI-Expanded)
2013
201388. Instructors' Exhibition Levels of Spiritual Leadership Behavior According to University Preparatory Class Students
POLAT S., Tulubas T.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.38, sa.170, ss.32-47, 2013 (SSCI)
2013
201389. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademisyen Kavramına İlişkin Algılarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
Polat S., Apak Ö., Akdağ M.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.57-78, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201390. Investigating Pre-service Taechers' Beliefs about Classroom Discipline
POLAT S., KAYA S., Akdag M.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.2, ss.885-890, 2013 (SSCI)
2013
201391. The impact of teachers organizational trust perceptions on organizational cynicism perception
POLAT S.
Educational Research and Reviews , cilt.18, ss.1483-1488, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201292. Organizational Values Needed for Diversity Management
Polat S.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.2, ss.1409-1418, 2012 (SSCI)
2012
201293. ATTITUDES OF SCHOOL PRINCIPALS TOWARDS MULTICULTURALISM
Polat S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.42, ss.334-343, 2012 (SSCI)
2012
201294. Multiculturalism and Intercultural Education A Comparative Study with a Sample of Swiss and Turkish Candidate Teachers
POLAT S., OGAY BARKA T.
World Applied Sciences Journal , cilt.18, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201195. The Relationship between University Students' Academic Achievement and Perceived Organizational Image
Polat S.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.1, ss.257-262, 2011 (SSCI)
2011
201196. Organizational Image of Kocaeli University for University Students
Polat S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.160, ss.105-119, 2011 (SSCI)
2011
201197. The Attitudes of School Directors to the Multicultural Education in Turkey
POLAT S.
Mediterranean Journal of Social Sciences (MJSS) , ss.385-393, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201198. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları
UĞURLU C. T., POLAT S.
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , ss.68-74, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201199. Aesthetic leadership AL Development and implementation of aesthetic leadership scale ALS of the school directors
POLAT S., ÖZTOPRAK KAVAK Z.
Educational Research and Reviews , ss.50, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011100. Relation between organizational image and organizational trust in educational organizations
POLAT S., HEZER T.
International Journal of Education Administration and Policy Studies , ss.151-153, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010101. The effect of organizational support; Perception of teachers on organizational trust perception of their schools
Polat S.
AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT
, cilt.4, sa.14, ss.3134-3138, 2010 (SSCI)
2010
2010102. Öğretmenlerin Duygusal Zekâ ve Örgütsel Destek Algılarının Girişimcilik Davranışlarına Etkisi
POLAT S., AKTOP E.
Akademik Bakış (Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler E-Dergisi) , ss.1, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010103. The Perceived Corporate Image of Private Secondary Schools By Students and Parents Views
POLAT S., ABAT E., TEZYÜREK S.
European Journal of Educational Studies , ss.65, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009104. İlköğretim Dört Ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Sınıf İçi Güven Algıları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
POLAT S.
Çağdaş Eğitim Dergisi , ss.4-12, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009105. Yüksek öğretim öğrencilerinin öğretim elemanlarına olan güven düzeyi ve akademik başarıları arasındaki ilişki Relationship between confidence level of universty students on lecturers and their academic success
POLAT S., TAŞTAN M.
New World Sciences Academy e-Journal of New World Sciences Academy(Uluslararası Hakemli E-Dergi) , ss.558, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009106. Öğretmen Adaylarinin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Kişilik Özellikleri Probationary Teachers Level of Inclination to Multi Cultural Education
POLAT S.
Uluslararası Online Eğitim Bilimleri Dergisi/International Online Journal of Educational Sciences , ss.154, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
2009107. İlköğretim müfettişlerinin örgütsel bağlılık mesleki tükenmişlik ve işten ayrılma niyetleri arasındaki ilişki Relationship between primary education inpectors organisational commitment occupational burnout and intend to leave
POLAT S., UĞURLU C. T.
New World Sciences Academy e-Journal of New World Sciences Academy(Uluslararası Hakemli E-Dergi) , ss.1136, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
2008108. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Örgütsel Güven Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarına İlişkin Algıları
POLAT S., CELEP C.
Eğitim Yönetimi-Educational Administration Theory and Practice , ss.307-331, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
2007109. Ilk ve Ortaögretim Okullarındaki Ses Düzeyleri
POLAT S., KIRIKKAYA E.
İzalasyon Dergisi , ss.78, 2007 (Hakemsiz Dergi)
2007
2007110. İlk ve ortaöğretim öğretmenlerinin okul yöneticilerine güven düzeyler
POLAT S.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.32, ss.32-39, 2007 (Hakemli Dergi)
2004
2004111. Yüksek Öğretim Örgütünde Görev Yapan Yöneticilerin Çatişma Yönetimi Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
POLAT S., ARSLAN H.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , ss.430-457, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
2004112. İlköğretim okullarında çatışma yaratabilecek değişkenlere ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
POLAT S.
Eğitim Araştırmalrı Dergisi , cilt.4, ss.128-138, 2004 (Hakemli Dergi)
2003
2003113. İlköğretim Denetmen Yardımcıları Yaptıkları Denetim Etkinlikleri İle Eğitimin Kalitesini Ne Derecede Artırdıklarına İlişkin Algıları
ARSLAN H., POLAT S.
Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.33-46, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
2003114. İlköğretim Denetmen Yardımcılarının Sorunları
POLAT S., ARSLAN H., TAŞTAN M.
Eğitim ve Bilim Dergisi , cilt.28, ss.42-57, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
2002115. Öğreten Okuldan Öğrenen Kalite Okullarına Geçişte Himet İçi Eğitimin Rolü
POLAT S.
Çağdaş Eğitim Dergisi , ss.37, 2002 (Hakemli Dergi)
1999
1999116. Sınıf Yönetiminde Karara Katılmanın Eğitsel Getirileri
POLAT S.
Çağdaş Eğitim Dergisi , ss.45, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. The Relationship Between Inclusive Leadership and Psychological Well-Being
Çelik Ç., POLAT S.
ENIRDELM '23, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2023
20232. Descriptive Analysis of the Articles About Intergeneratıonal at Dergipark on Social Studies
kılıç A., POLAT S.
9th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. Descriptive Analysis of the Theses about Intergeneratıonal at Council of Higher Education Thesis Center YÖKTez on Social Studies
Tekel E., POLAT S.
9th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. The Relationship Between Pre-Service Teachers' Approaches to Diversity and Social Entrepreneurship Characteristics
KONAKLI T., POLAT S.
9th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Portekiz, 6 - 08 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2023
20235. Dergipark’taki Eğitim Alanındaki İmaj ile İlgili Makalelerin Sistematik Literatür Taraması
POLAT S., Kılıç S.
16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, (Özet Bildiri)
2022
20226. Parent Expectations in Integration of Syrian Students Under Temporary Protection in Turkey into the Turkish Education System
POLAT S., Yaman O.
8 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20227. Diversity management at schools: A valuable gem or a problematic challenge?
POLAT S., Çelik Ç.
8 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, İspanya, 05 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. The Relationship Between Digital Leadership and Knowledge Sharing of The School Principals According to the Teachers’ Perspective
Astuti S., POLAT S.
The Joint Virtual Conference of AHRD-ARACD 2021, Malezya, 16 Kasım 2021, ss.172-188, (Tam Metin Bildiri)
2021
20219. The Effect Of Family Climate on The Quality Of Intergenerational Relationship
POLAT S., sarı t. z., Can Y.
7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202110. The Research On The Reverse Mentoring Practice Between Baby Boomer Generation And Y Generation Teachers
Bülbül R., POLAT S.
7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202111. Adaptation of Diversity Climate Scale To Turkish
Kurkan G., POLAT S.
7 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All, Bosna-Hersek, 24 - 26 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
202112. Teachers' Readiness for Change: A Mixed Method Study
UĞURLU C. T., POLAT S., AKSU M.
29th annual ENIRDELM, Norveç, 16 - 17 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
202113. Disorders among the staff or unsolved questions between staff and administration weaken democracy in educational leadership at all levels.
UĞURLU C. T., POLAT S., AKSU M.
29th annual ENIRDELM, Norveç, 16 - 17 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2020
202014. Damgalama Yaşayan Öğretmenlerin İmajları
Kemer M., POLAT S.
International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 19 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202015. SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE SANATSAL LİDERLİK DAVRANIŞLARI SERGİLEMENİN ÖNÜNDEKİ ENGELLER
Açıkgöz A., POLAT S.
International Marmara Social Sciences Congress (Spring) 2020, 19 - 20 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2020
202016. Farklı Kuşaklardan Okul Yöneticileri Arasında Teknolojik Konularda Bilgi Paylaşımı
Dedeoğlu B., POLAT S.
4. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL HUMAN SCIENCES, 12 - 14 Haziran 2020, (Özet Bildiri)
2019
201917. Teachers’xx Views on the Reality Shock
GÜRLER S., POLAT S.
5th International Conference on Lifelong Educationand Leadership for ALL-ICLEL 2019, 9 - 11 Temmuz 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. Okul Yöneticilerinin Öğretmenlerin Gösterdikleri Örgütsel Muhalefet İçin Görüşleri
Polat S., Günçavdı G.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.150-157, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. ÇOKKÜLTÜRLÜ ORTAMLARDA ANA DİL VE KÜLTÜR ÖĞRETMENLERİNDEN BEKLENTİLERİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ: TÜRKÇE VE TÜRK KÜLTÜRÜ DERSİ ÖĞRETMENLERİ ALMANYA BADEN-WÜRTTEMBERG EYALETİ STUTTGART ÖRNEĞİ
Rengi Ö., POLAT S.
5th International Contemporary Educational Research Congress, 25 - 27 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
2019
201920. Ortaokul Öğretmenlerinin Örgütsel Mutluluk Algılarının Analizi
Çetin S., POLAT S.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201921. Kuşaklararasi Etkileşim İçin Sanat Programinin Dede-Ninelerin Yaşamin Anlami Algisi Ve Benlik Saygilarina Etkisi
Polat S., Başar S., Günçavdı G., Arslan Y.
ULUSLARARASI MARMARA FEN VE SOSYAL BİLİMLER KONGRES, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.379-387, (Tam Metin Bildiri)
2019
201922. Öğretmenlerin Farklılıklara İlişkin Yaklaşımları: Öğretmenlerin Farklılıklara Yaklaşımları Nelerden Etkileniyor?
POLAT S., ARSLAN Y.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 2 - 04 Mayıs 2019
2019
201923. Askeri Okul Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algi Düzeyleri
TEKCAN T., POLAT S.
ULUSLARARASI MARMARA FEN VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
201924. Sosyal Yeterlilik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Özdemir E., POLAT S.
ULUSLARARASI MARMARA FEN VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2017
201725. The Relationship between international studetns’xx attitudes toward the university website and university attractiveness
POLAT S., ŞUMUER E., ARSLAN Y.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201626. International Students Sources of Information about their University Preference
ARSLAN Y., POLAT S.
International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences, 28 Nisan - 01 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2013
201327. A failure analysis of AA5083 mold material used for curing rubber compounds
Alkan A., GÜMÜŞ S., ATAPEK Ş. H., POLAT S.
3rd International Conference of Engineering Against Failure, ICEAF 2013, Kos, Yunanistan, 26 - 28 Haziran 2013, ss.143-150, (Tam Metin Bildiri)
2013
201328. Characterization of the fracture behaviour of X42 microalloyed pipeline steel
Ünal H., ATAPEK Ş. H., Beleli B., POLAT S., GÜMÜŞ S., ERİŞİR E.
3rd International Conference of Engineering Against Failure, ICEAF 2013, Kos, Yunanistan, 26 - 28 Haziran 2013, ss.133-142, (Tam Metin Bildiri)
2013
201329. Characterization of fracture (part I) a metallographic study on quenched and tempered steels perforated by ballistic impact
ATAPEK Ş. H., Zeytin H., POLAT S., Güven G.
3rd International Conference of Engineering Against Failure, ICEAF 2013, Kos, Yunanistan, 26 - 28 Haziran 2013, ss.98-107, (Tam Metin Bildiri)
2004
200430. Eğitim Fakültelerinin ve Programlarının Akademik Kalitesinin Değerlendirilmesi
ARSLAN H., POLAT S., KONAKLI T.
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, ss.14-15, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Intercultural Learning in Türkiye: Diversity, Interaction, and Suggestions
GÜNÇAVDI ALABAY G., POLAT S.
Creating Positive and Inclusive Change in Educational Environments, GÜNÇAVDI ALABAY GİZEM, ÇELİK ÇAĞLAR, POLAT SONER, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.161-184, 2025
2023
20232. Intergenerational Space
Hiçyılmaz G., POLAT S.
Perspectives on Empowering Intergenerational Relations in Educational Organizations, Polat, Soner & Çelik, Çelik, Editör, IGI Global, ss.172-187, 2023
2023
20233. A Systematic Literature Review of Intergenerational Learning Studies for Employee Development
ESEN E., POLAT S.
Perspectives on Empowering Intergenerational Relations in Educational Organizations, Polat, Soner & Çelik, Çağlar, Editör, IGI Global, ss.140-171, 2023
2021
20214. EMOTIONAL QUOTIENT AS A PREDICTOR OF EMOTIONAL LABOUR: A QUANTITATIVE STUDY ON TEACHER
UĞURLU C. T., POLAT S., AKSU M.
EDUCATION & SCIENCE 2021-II, Alanoğlu, Müslim, Editör, Efe Academy Publication, ss.43-56, 2021
Bilirkişi Raporları
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGI DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL MUTLULUK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
POLAT S. (Yürütücü), ÇETİN S.
2018 - 2019
2018 - 2019FARKLI KUŞAKLARDAKİ ÖĞRETMENLER ARASINDAKİ KUŞAKLARARASI BİLGİ PAYLAŞIMI DÜZEYLERİ İLE KUŞAKLARARASI ÖĞRENME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
POLAT S. (Yürütücü), ÇELİK Ç.
2018 - 2019
2018 - 2019KUŞAKLARARASI ETKİLEŞİM İÇİN SANAT: BEBEK PATLAMASI VE Z KUŞAĞI'NIN SERAMİK SANATI İLE BULUŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
POLAT S. (Yürütücü), BAŞAR S., GÜNÇAVDI G., ARSLAN Y., OKÇU Y.
2018 - 2019
2018 - 2019GÖLCÜK YÖRESİ GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARININ KUŞAKLARARASI AKTARIMI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
POLAT S. (Yürütücü), ŞUMUER E., ÇEVİRME H., ARSLAN Y., GÜNÇAVDI G.
2017 - 2018
2017 - 2018OKULUN SOSYAL SERMAYESİ OLARAK FARKLI ÖĞRETMEN KUŞAKLARINA BAKMAK
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
POLAT S. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017BARIŞ YAPICI BİREYDEN BARIŞÇIL TOPLUMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
POLAT S. (Yürütücü), ARSLAN Y.
2016 - 2016
2016 - 2016Öğretmen adayları barış için eğitiliyor
TÜBİTAK Projesi , 2229 - Lisans ve Lisans Öncesi, Öğrt. ve Öğrc. Yönelik Bilimsel Etk. D. P.
Toker Gökçe A., Polat S. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016