SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Integrated Mathematics and Science Instruction on Motion Problems in Grade 9 Classes
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, cilt.5, sa.2, ss.136-156, 2022 (Hakemli Dergi)
Disiplinlerarası Yaklaşıma İlişkin Ortaöğretim Öğretmenlerinin Görüşleri ve Ders Uygulamaları
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.52, sa.2, ss.301-330, 2019 (Hakemli Dergi)
Pre-service Teachers’ Beliefs about Curriculum Orientations
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, sa.16, ss.842-848, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yeterlikleri Açısından Eğitim Fakültesi Programlarının Değerlendirilmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.297-318, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yeterlikleri Açısından Eğitim Fakültesi Programlarının Değerlendirilmes
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.297-318, 2013 (Hakemli Dergi)
Görsel Okuryazarlık Üzerine Bir İçerik Çalışması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.2, ss.267-293, 2013 (Hakemli Dergi)
Pre-service teachers’ epistemological beliefs and approaches to learning
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.46, ss.2635-2642, 2012 (Hakemli Dergi)
Analysis of three children stories by Rıfat Ilgaz in view of their convenience for reading classes in elementary schools
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.2, ss.252-272, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Montessori Eğitim Metodunun Eğitim Programının Temel Unsurları Açısındanİncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Disiplinler Arası Öğretim Yaklaşımıyla Tasarlanan Derslerin ÖğrencilerinMatematiksel İlişki Kurma Becerisini Geliştirmesine İlişkin Matematik ve FenBilimleri Öğretmenleri ile Konu Alanı Uzmanlarının Görüşleri/Views of SubjectSpecialists, Teachers of Mathematics and of Science on the Effects of the LessonsPrepared on the Basis of Interdisciplinary Approach in Developing Students’Relational Skills in Mathematics
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
The influence of teacher education curriculum onteacher performance
42. ATEE conference, 23 - 25 Ekim 2017
Implementing media analysis into Curriculum for Peace Education
International Online Journal of Educational Sciences, 01 Aralık 2011, ss.79-90
Media literacy education in the Balkan countries the Greece and Turkey case
Aristotle University of Thessaloniki Faculty of Philosophy and Education Department of Education, 23 - 25 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Disiplinlerarası Öğretim
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-IV, Prof. Dr. Gülay Ekici, Editör, PEGEM, Ankara, ss.57-92, 2020
Eğitimin Felsefi Temelleri
Eğitime Giriş, Süleyman Çelenk, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.82-111, 2018
Öz düzenleme becerileri, Öğrenme stratejileri ve öz yeterlik inancı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Prof. Dr. Süleyman ÇELENK, Editör, PEGEM Akademi, ss.123-152, 2016