Publications & Works

Articles 14
All (14)
TRDizin (3)
Other Indexes (11)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 11

1. E-yönetişim bağlamında sosyal medya platformlarında belediye yurttaş etkileşimi: Kocaeli İli Örneği

Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, İzmir, Turkey, 5 - 06 April 2019, pp.517-538, (Full Text) Creative Commons License

3. İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Akıllı Telefon Yoksunluk (Nomofobi) Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma

BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 14 - 16 December 2018, (Summary Text)

4. Yerel Futbol Takım Taraftarlığında Özdeşleşme: Kocaelispor Taraftarı Örneği

4.ULUSLARARASI SOSYALBEŞERİ VE İDARİ BİLİMLERSEMPOZYUMU, Antalya, Turkey, 3 - 05 May 2018, (Summary Text)

5. Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması

2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 1 - 04 November 2017, pp.46-47, (Summary Text)

6. Twitter daki Haberlerin Doğruluk Algısını Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 18 - 20 May 2017, pp.1216, (Summary Text)

7. İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), 19 - 22 May 2016, (Summary Text)

8. Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, 20 - 23 April 2016, (Full Text)

9. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 October 2015, (Summary Text)

10. Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twıtter Rektörlerin Twıtter Kullanım Analizi

TOPLUMSAL VE KURUMSAL ÇATIŞMALAR/ÇÖZÜMLER KONGRESİ, Turkey, 8 - 10 October 2015, pp.291-308, (Full Text)

11. Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri

Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 October 2014, (Full Text)
Books 6

1. Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.

in: Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.1-14, 2024

2. FUTBOLDA YEREL BAĞLARIN GÜÇLENDİRİLMESİ: KOCAELİSPOR’UN TARAFTAR STRATEJİLERİ

in: SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ÇALIŞMALAR -6, , Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.129-147, 2024

3. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ

in: İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.37-53, 2023

4. DİJİTALLEŞEN TARAFTAR TOPLULUKLARI: BLOKZİNCİR TABANLI SOCIOS UYGULAMASI ÖRNEĞİ

in: İLETIŞIM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, , Editor, Eğitim Yayınevi, pp.1-20, 2021

5. Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği

in: Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editor, LITERATÜRK, Konya, pp.165-189, 2020

6. Web Sözlüklerinde Halkla İlişkiler Mesleğinin ve Kavramının Algılanışı ve Temsili

in: Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Nihal Paşalı Taşoğlu, Editor, Umuttepe Yayınları, pp.15-55, 2016
Metrics

Publication

31

H-Index (WoS)

1

Citation (Scholar)

16

H-Index (Scholar)

3

Citation (TrDizin)

8

H-Index (TrDizin)

1

Citation (Sobiad)

8

H-Index (Sobiad)

2

Citation (Sum Other)

100

Project

5

Open Access

1
UN Sustainable Development Goals