Articles
14
All (14)
TRDizin (3)
Other Indexes (11)
5. TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi
, vol.6, no.1, pp.87-109, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
6. Taraftar Motivasyon Faktörlerinin Psikolojik Bağlılık, Kulüp Ürünlerini Satın Alma ve Medya Yoluyla Kulübü Takip Etme Üzerindeki Etkileri: Yerel ve Ulusal Futbol Kulüpleri Düzeyinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Gaziantep Üniversitesi Spor bilimleri Dergisi
, vol.6, no.1, pp.87-108, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
7. Küresel Markaların Instagram’da Görsel Markalama Stratejı̇lerı̇: Ikea Türkı̇ye Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme
Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, vol.13, pp.57-79, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
8. Akıllı Telefondan Yoksun Kalmak: Nomofobi Üzerine Bir Araştırma
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, vol.9, no.35, pp.31-47, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
9. Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması
AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
, vol.9, no.30, pp.153-164, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
10. Pokemon Go Oyunu Bağımlılığını Destekleyen Bileşenlerin Kalitatif İncelenmesi
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, vol.8, pp.271-289, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
13. Fenerbahçe Yandex ana sponsorluğunun taraftar davranışlarına etkisi Beşiktaş Fenerbahçe ve Galatasaray taraftarları örneği
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.4, pp.587-617, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
14. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
International Journal of Human Sciences
, vol.12, pp.1931-1947, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
11
2. Yeni Medya Ortamlarında Yurttaşların E-Belediyecilik Kullanım Pratikleri: İzmit Belediyesi Örneği
ULUSLARARASI MARMARA FEN VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 26 - 28 April 2019, (Full Text)
3. İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Akıllı Telefon Yoksunluk (Nomofobi) Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 14 - 16 December 2018, (Summary Text)
7. İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), 19 - 22 May 2016, (Summary Text)
8. Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram
2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, 20 - 23 April 2016, (Full Text)
9. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 October 2015, (Summary Text)
11. Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri
Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 October 2014, (Full Text)
Books
6
1. Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.
in: Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.1-14, 2024
3. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ
in: İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.37-53, 2023
4. DİJİTALLEŞEN TARAFTAR TOPLULUKLARI: BLOKZİNCİR TABANLI SOCIOS UYGULAMASI ÖRNEĞİ
in: İLETIŞIM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, , Editor, Eğitim Yayınevi, pp.1-20, 2021
5. Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği
in: Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editor, LITERATÜRK, Konya, pp.165-189, 2020
6. Web Sözlüklerinde Halkla İlişkiler Mesleğinin ve Kavramının Algılanışı ve Temsili
in: Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Nihal Paşalı Taşoğlu, Editor, Umuttepe Yayınları, pp.15-55, 2016