Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

E-yönetişim bağlamında sosyal medya platformlarında belediye yurttaş etkileşimi: Kocaeli İli Örneği

Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.517-538 Creative Commons License

İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Akıllı Telefon Yoksunluk (Nomofobi) Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma

BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018

Yerel Futbol Takım Taraftarlığında Özdeşleşme: Kocaelispor Taraftarı Örneği

4.ULUSLARARASI SOSYALBEŞERİ VE İDARİ BİLİMLERSEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması

2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.46-47

Twitter daki Haberlerin Doğruluk Algısını Tespit Etmeye Yönelik Bir Araştırma

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.1216

İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), 19 - 22 Mayıs 2016

Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, 20 - 23 Nisan 2016

Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı

1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 Ekim 2015

Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Twıtter Rektörlerin Twıtter Kullanım Analizi

TOPLUMSAL VE KURUMSAL ÇATIŞMALAR/ÇÖZÜMLER KONGRESİ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.291-308

Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri

Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 Ekim 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ

İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, Nurdan Akıner, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.37-53, 2023

DİJİTALLEŞEN TARAFTAR TOPLULUKLARI: BLOKZİNCİR TABANLI SOCIOS UYGULAMASI ÖRNEĞİ

İLETIŞIM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.1-20, 2021

Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editör, LITERATÜRK, Konya, ss.165-189, 2020

Web Sözlüklerinde Halkla İlişkiler Mesleğinin ve Kavramının Algılanışı ve Temsili

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Nihal Paşalı Taşoğlu, Editör, Umuttepe Yayınları, ss.15-55, 2016

Metrikler

Yayın

26

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks(Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

7

H-Index (TrDizin)

1

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları