Makaleler
14
Tümü (14)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (11)
6. Taraftar Motivasyon Faktörlerinin Psikolojik Bağlılık, Kulüp Ürünlerini Satın Alma ve Medya Yoluyla Kulübü Takip Etme Üzerindeki Etkileri: Yerel ve Ulusal Futbol Kulüpleri Düzeyinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Gaziantep Üniversitesi Spor bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.87-108, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Akıllı Telefondan Yoksun Kalmak: Nomofobi Üzerine Bir Araştırma
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.9, sa.35, ss.31-47, 2018 (Hakemli Dergi)
9. Akıllı Telefonların Uygulama İzinleri Üzerine Bir Farkındalık Çalışması
AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
, cilt.9, sa.30, ss.153-164, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Pokemon Go Oyunu Bağımlılığını Destekleyen Bileşenlerin Kalitatif İncelenmesi
AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
, cilt.8, ss.271-289, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, ss.1931-1947, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
2. Yeni Medya Ortamlarında Yurttaşların E-Belediyecilik Kullanım Pratikleri: İzmit Belediyesi Örneği
ULUSLARARASI MARMARA FEN VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
3. İletişim Fakültesi Öğrencilerinin Akıllı Telefon Yoksunluk (Nomofobi) Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
7. İki Yönlü Simetrik Model Bağlamında Üniversitelerin Facebook Kullanım Analizi
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
8. Görsel Kültür Aracı Olarak Instagram
2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, 20 - 23 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
9. Meslek ve sanat eğitimi kurs yöneticilerinin yaşam boyu öğrenme algısı
1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
11. Sanal Dünyada Yaşam Pratikleri
Dijital İletişim Etkisi, 16 - 17 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması: Çevrimiçi Alışverişte Arttırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Kullanımı.
Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar–II, , Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-14, 2024
3. DİJİTAL TARAFTARLIK BAĞLAMINDA FAN TOKENLAR: AİDİYET VE FİNANSAL İLİŞKİLERİN YENİ YÜZÜ
İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIV, AKINER, NURDAN, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.37-53, 2023
4. DİJİTALLEŞEN TARAFTAR TOPLULUKLARI: BLOKZİNCİR TABANLI SOCIOS UYGULAMASI ÖRNEĞİ
İLETIŞIM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR-II, , Editör, Eğitim Yayınevi, ss.1-20, 2021
5. Yeni Medya İle Değişen Marka İletişim Pratikleri Galatasaray Spor Kulübü Örneği
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Gamze Yetkin Cılızoğlu, Aysel Çetinkaya, Editör, LITERATÜRK, Konya, ss.165-189, 2020
6. Web Sözlüklerinde Halkla İlişkiler Mesleğinin ve Kavramının Algılanışı ve Temsili
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Nihal Paşalı Taşoğlu, Editör, Umuttepe Yayınları, ss.15-55, 2016
