Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

3. Building developmentally appropriate learning environments for effective spatial thinking: Understanding learning trajectories for maps and coordinates.

National Association of Early Childhood Education (NAEYC) Annual Conference., Nashville, Amerika Birleşik Devletleri, 19 - 23 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

4. Investigating the levels of teachers' use of student thinking in mathematics classrooms

ERPA International Congresses on Education (ERPA), Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.31, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

5. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİNSİLİNDİR KAVRAMINA DAİR KAVRAM İMAJLARININİNCELENMESİ

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.1062-1067, (Tam Metin Bildiri)

6. EVALUATING PRE-SERVICE THE MATHEMATICS TEACHERS' COMPREHENSION LEVEL OF GEOMETRIC CONCEPTS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.335, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 4

1. Exploring Early Childhood Teachers' Differentiation Practices in Teaching Mathematics with Learning Trajectories

Teaching for the Future in Early Childhood Education, Licardo Marta, Mezak Jasminka, Gencel İlke Evin, Editör, University of Maribor, University Press, Maribor, ss.77-94, 2023

2. ŞİPŞAK SAYMA

ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL KONULAR, Akıncı Coşgun, Ayşegül; Genç Çopur, Hilal; Ulutaş, İlkay, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.87-108, 2022

3. Zihnin Geometrik Alışkanlıkları

Matematik Eğitimde Teoriler, Bingölbali, Erhan Zembat, İsmail Özgür Arslan, Selahattin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.277-290, 2016

4. PAB Çerçevesinde Matematik Öğretimine Bir Teknoloji Entegrasyon Modeli ve Uygulama Örneği

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Tuğba Yanpar Yelken, Sinan Özgelen, Lütfi İncekabı, Hatice Sancar Tokmak, Editör, Anı, ss.183-201, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

35

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

297

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

304

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

1405

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları