Eğitim Bilgileri
2019 - 2023
2019 - 2023Doktora
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2015 - 2017
2015 - 2017Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1998 - 2000
1998 - 2000Ön Lisans
İstanbul Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye
Araştırma Alanları
İşletme
Pazarlama
Lojistik Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon
2014 - 2016
2014 - 2016Öğretim Görevlisi
Sakarya Üniversitesi, Ali Fuat Cebesoy Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü
2010 - 2014
2010 - 2014Öğretim Görevlisi
Kırklareli Üniversitesi, Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorBölüm Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam Ediyorİntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon
Akademi Dışı Deneyim
2005 - 2010
2005 - 2010Pazarlama Yöneticisi
Akademi Barkod Ltd Şti, Pazarlama Yöneticisi
Makaleler
Tümü (31)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (27)
2024
20241. Kişisel Satış Süreçlerinin Yönetimi, Satış Teknikleri Ve İkna Stratejileri Üzerine Yazılım Sektöründe Nitel Bir Araştırma
CESUR Z., MEMİŞ S.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Yeni Ürün Geliştirme Sürecinde Müşteri Katılımının Rolü: Başarılı Marka Örnekleri
CESUR Z., MEMİŞ S.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Lojistik İşletmelerinin Yeşil Uygulamalarında Yaşadıkları Zorlukların Belirlenmesi Yönelik Bir Çalışma*
MEMİŞ S., CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20234. Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi
CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.9, ss.422-430, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Gastronomi Turizmi Açısından Gastronomi İmajı ve Yaratıcı Şehirler Kavramlarının İncelenmesi
CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.9, ss.357-364, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Markası İmajı ve Önemi
CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.9, ss.348-356, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Tüketicilerin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çevre Dostu Ürün Satın Alma Niyeti ve Davranışı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
CESUR Z., GÜVEN T.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS) , cilt.9, sa.1, ss.17-24, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Tüketicilerin Gösterişçi Tüketim Eğilimlerinin Y Ve Z Kuşağı Açısından İncelenmesi
CESUR Z., ÇAM F. B.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.8, ss.73-80, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Metaverse Evreninin Pazarlama Karması ile İlişkisi: Markalara Yönelik Uygulama Örnekleri
CESUR Z., MEMİŞ S., ÇAM F. B.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.8, ss.81-89, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. X,Y Ve Z Kuşağı Muhafazakar Tüketicilerin Helal Otel Tercihlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
MEMİŞ S., CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.8, ss.95-105, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Algılanan Müşteri Deneyiminin (Kruvaziyer Turist Deneyiminin) Marka Sadakati Üzerine Etkisi: MSC Kruvaziyer Örneği
EKŞİ O., CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , ss.83-98, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Algılanan Sosyal Medya Pazarlaması'nın Gösterişçi Tüketim Üzerine Etkisi'nde Influencer Pazarlamasının Aracılık Rolü
EKŞİ O., CESUR Z., YAVUZYILMAZ O.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , ss.70-82, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202213. DESTİNASYON PAZARLAMASININ GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİ İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
EKŞİ O., CESUR Z., YAVUZYILMAZ O.
ÇATALHÖYÜK, International Journal of Tourism and Social Research , cilt.8, ss.136-147, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202114. Algılanan Müşteri Değerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisinde Müşteri Katılımının Aracılık Etkisi: Gsm Operatörü Çağrı Merkezleri Üzerine Bir Araştırma
CESUR Z., MEMİŞ S.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.7, ss.135-143, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202115. İşletmelerin, Tüketici Tarafından Algılanan Sosyal Medya Çabalarının (Aktivitelerinin) Marka Tercihine Etkisinde Markaya Duyulan Güvenin Aracılık Etkisi: GSM Sektöründe Bir Uygulama
CESUR Z., MEMİŞ S.
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.25, ss.736-754, 2021 (TRDizin)
2021
202116. İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkilerinde İnternetten Alışveriş Tecrübesinin (Sıklığının) Rolü
CESUR Z., MEMİŞ S.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.7, ss.144-153, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Deneyimsel Pazarlamanın Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkilerinde Müşteri Memnuniyetinin Mediatör Ve Mağaza Türünün Moderatör Rolü
CESUR Z., CANDAN ÇAM F. B.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.7, ss.37-64, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Aidiyeti Kavramının İncelenmesi
CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.6, ss.101-107, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202019. Ürünlerde Helal Sertifikasyon ve Logo Uygulamaları
MEMİŞ S., CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.6, ss.65-68, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202020. Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma
MEMİŞ S., CESUR Z.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.6, ss.69-77, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201921. MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
CESUR Z., ALNIAÇIK Ü.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.6, sa.44, ss.3484-3494, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201922. Tüketici Boykotunun Çevresel Hassasiyetlerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
MEMİŞ S., CESUR Z.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.4, ss.25-33, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201923. Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi
MEMİŞ S., CESUR Z.
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , cilt.54, sa.1, ss.108-121, 2019 (TRDizin)
2018
201824. Tüketicilerin Helal Sertifikalı Mamullere Yöneliminin, Algılanan Risk ve Güven Arayışına Aracılık Etkisi
MEMİŞ S., CESUR Z., AKIN Ü.
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences , cilt.5, sa.2, ss.32-46, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201725. Politik Marka Bağlılığı ve Marka Bağlılığını Etkileyen Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
CESUR Z., MEMİŞ S.
Electronic Journal of Vocational Colleges , cilt.7, sa.1, ss.74-83, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201726. Sakarya Üniversitesi’nin Marka Kişiliğinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
TAYFUR G., CESUR Z., MEMİŞ S.
The Journal of Academic Social Science Studies , sa.54, ss.241-253, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201627. SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAEVALUATING THE ADVERTISEMENTS SHOWN THROUGH SOCIAL MEDIA IN TERMS OF THECONCEPT OF MORALITY A REVIEW ON UNIVERSITY STUDENTS
CESUR Z., MEMİŞ S., GÖKKAYA Ö., DEMİR B.
TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi , cilt.32, ss.274-290, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201628. YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİRARAŞTIRMA
CESUR Z., MEMİŞ S.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.9, sa.46, ss.664-673, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201629. ALGILANAN HİZMET KALİTESİ İLE MARKA BAĞLILIĞI İLİŞKİSİ ŞEHİRLERARASI YOLCU TAŞIMACILIĞI YAPAN OTOBÜS FİRMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
MEMİŞ S., CESUR Z.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, 2016 (TRDizin)
2015
201530. İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
CESUR Z., TAYFUR G.
electronik journal of vocational colleges , cilt.5, sa.1, ss.19-33, 2015 (Hakemli Dergi)
2006
200631. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma
TIĞLI M., CESUR Z.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.297-326, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. TÜRKİYE’DE LOJİSTİK KÖYLERİN GELİŞİMİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR
CESUR Z., MEMİŞ S.
BALKAN 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Üsküp, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. LOJİSTİK İŞLETMELERİNİN YEŞİL UYGULAMALARINDA YAŞADIKLARI ZORLUKLARIN BELİRLENMESİ YÖNELİK BİR İNCELEME
MEMİŞ S., CESUR Z.
BALKAN 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. Sürdürülebilir Tüketim Açısından Yeşil Tüketim ve Yeşil Tüketici Davranışlarının İncelenmesi
CESUR Z., MEMİŞ S.
VI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS, Azerbaycan, 23 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Glokal Pazarlama Kavramı ve Örnek Uygulamalar Üzerine Bir İnceleme
MEMİŞ S., CESUR Z.
VI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS, Azerbaycan, 23 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. Algılanan Tüketici Kullanışlılık, Kolaylık ve Etkileşiminin Dijital İçerik Sunum Hizmetleri Sunan Uygulamaları (SPOTIFY) Kullanma Niyetine Etkisinin İncelenmesi
CESUR Z., MEMİŞ S.
XXI. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, Bulgaristan, 16 - 17 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Turizm Seyahat Pazarında Tüketici Davranışlarının Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi
MEMİŞ S., CESUR Z.
XVIII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management-Ohrid / Republic of North Macedonia, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.540-546, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Sosyal Etki (Influencer) Pazarlama Uygulamaları
MEMİŞ S., CESUR Z.
XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1161-1164, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri
CESUR Z., MEMİŞ S.
XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1416-1423, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN BÖLGESEL TURİZMİN GELİŞİMİÜZERİNDEKİ ETKİSİNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME
CESUR Z.
ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.363-367, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. ELEKTRONİK TEDARİK ZİNCİRİ UYGULAMALARI: LOJİSTİKFAALİYETLERDE KULLANILAN YAZILIMLAR VE LOJİSTİK İŞLETMELEREETKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
CESUR Z.
ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.357-362, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
CESUR Z., ALNIAÇIK Ü.
ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.368-376, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
MEMİŞ S., CESUR Z.
XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, ss.519-523, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Pazarlama 4.0 ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme
CESUR Z., MEMİŞ S.
XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, ss.607-611, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Tüketici Boykotunun Cinsiyete Göre Farklılıaşmasına Yönelik Bir Araştırma
MEMİŞ S., CESUR Z.
XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Kara Cuma (Black Friday) Etkinliğinin Pazarlamayla Olan İlişkisi Üzerine Bir İnceleme
CESUR Z., MEMİŞ S.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.316-318, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Helal Okuryazarlik Kavramina Yönelik Bir İnceleme
MEMİŞ S., CESUR Z.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.311-315, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Tüketicilerin Devletin Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Uyguladığı Demarketing Faaliyetlerine Bakışının Araştırılması
MEMİŞ S., CESUR Z.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), 23 - 25 Kasım 2018, ss.430-435, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. Meslek Yüksekokulu’nda Görevli Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İ̇ncelenmesi
Demir B., Güngör Ö., Yüksel A., Cesur Z.
4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (ASOS), Alanya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.775-783, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. İş Sağlığı ve Güvenli̇ği̇Programı Öğrencileriṅin ̇Problem Çözme Beceriṡi̇Algılarınınİncelenmes i
Güngör Ö., Gökkaya Ö., Demir B., Cesur Z.
4. Uluslararası Sosyal Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. Meslek Yüksekokulu’nda Görevli Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İ̇ncelenmesi
Demir B., Güngör Ö., Yüksel A., Cesur Z.
4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (Asos Kongress), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201821. Seçmenlerin, Parti (Politik Marka) Tercihini Belirleyen Faktörlerin PolitikPazarlama Bağlamında Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma
Cesur Z., Memiş S., Güngör Ö., Demir B.
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.758, (Tam Metin Bildiri)
2018
201822. Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürün Tercihini Etkileyen Faktörleri ve Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
MEMİŞ S., CESUR Z.
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 24 - 25 Mart 2018, ss.726, (Tam Metin Bildiri)
2018
201823. Elektronik Ortamda Girişimcilik: Elektronik Ticaret ve Sosyal Medyanın Girişimcilik Üzerine Etkileri
Cesur Z., Memiş S., Demir B., Güngör Ö.
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.757, (Özet Bildiri)
2018
201824. Marka Bağlamında Marka Adı Kavramının Pazarlama ve Hukuk Açısından Değerlendirilmesi
Cesur Z., Memiş S., Güngör Ö., Demir B.
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.759, (Özet Bildiri)
2017
201725. TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNÜNDEN KAMU-ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANLARININBEKLENTİLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI
Güngör Ö., Gökkaya Ö., Demir B., Cesur Z.
Dmitri Yavorinitski 1. Uluslararası Avrupa Sosyal Bilimler Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 17 - 20 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Üniversite Öğrencilerinin İnstagram’da Gösterilen Reklamlara Yönelik Tutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Demir B., Yüksel A., Güngör Ö., Cesur Z.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Meslek Yüksek Okulunda İşletme Yönetimi Eğitimi Alan Öğrencilerin İ̇şletme Yönetimi Eğitimine Yönelik Beklenti ve Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Araştırma: Kocaeli Üniversitesi Hereke Ömer İsmet Uzunyol Meslek Yüksek Okulu Örneğ
Cesur Z., Demir B., Güngör Ö., Pehlivan E.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201728. İş Güvenliği Kültürünün Oluşturulmasında Eğitimin Önemi
Güngör Ö., Cesur Z., Demir B., Gökkaya Ö.
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. Üniversite Öğrencilerinin Medya Ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Alan Çalışması,
Memiş S., Cesur Z., Demir B., Gökkaya Ö., Güngör Ö.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongres, Rize, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. Meslek Yüksek Okulu İşletme Yönetimi Öğrencilerinin Pazarlama Dersleri Bağlamında Pazarlama Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
GÖKKAYA Ö., GÜNGÖR Ö., DEMİR B., CESUR Z.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201731. Seçmenlerin Politik Pazarlamada Marka Değiştirme Eğilimi Faktörlerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma
CESUR Z., MEMİŞ S.
IBANESS-III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 4 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2017
201732. Tedarik Zinciri Yönetiminde Dış Kaynak Kullanımı: Üçüncü ve Dördüncü Parti (Taraf) Lojistik
CESUR Z., MEMİŞ S.
III. IBANESS Congress Series, 4 - 05 Mart 2017, ss.1815, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Tedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik.
CESUR Z.
Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.81-98, 2024
2024
20242. Temel Lojistik Faaliyetleri
CESUR Z.
Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.17-32, 2024
2019
20193. Elektronik lojistik uygulamaları
Cesur Z.
lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.114-127, 2019
2019
20194. lojistikte dış kaynak kullanımı
Cesur Z.
lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, akademisyen, Ankara, ss.57-72, 2019
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Demarketing Uygulamalarının Tüketiciler Üzerinde Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Cesur Z., Memiş S. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018Tüketicilerin Helal Sertifikalı Mamullere Yöneliminin, Algılanan Risk ve Güven Arayışına Aracılık Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
Cesur Z., Memiş S. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2005 - Devam Ediyor
2005 - Devam Ediyortürkiye pazarlama derneği
Üye