Öğr. Gör. Dr. ZAFER CESUR


Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

İşletme Yönetimi Programı


WoS Araştırma Alanları: Alan Çalışmaları, Etik, İşletme, Yönetim, Ekonomi Ve İş


Avesis Araştırma Alanları: İşletme, Pazarlama, Lojistik Yönetimi

Metrikler

Yayın

67

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

90

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - 2023

2019 - 2023

Doktora

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2015 - 2017

2015 - 2017

Ön Lisans

Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Hukuk Bölümü, Türkiye

2005 - 2007

2005 - 2007

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

1998 - 2000

1998 - 2000

Ön Lisans

İstanbul Üniversitesi, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bilgisayar Teknolojileri Bölümü, Türkiye

Araştırma Alanları

İşletme

Pazarlama

Lojistik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

2014 - 2016

2014 - 2016

Öğretim Görevlisi

Sakarya Üniversitesi, Ali Fuat Cebesoy Meslek Yüksekokulu, Yönetim Ve Organizasyon Bölümü

2010 - 2014

2010 - 2014

Öğretim Görevlisi

Kırklareli Üniversitesi, Lüleburgaz Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Bölüm Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Hereke Ö.İ. Uzunyol Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon

Akademi Dışı Deneyim

2005 - 2010

2005 - 2010

Pazarlama Yöneticisi

Akademi Barkod Ltd Şti, Pazarlama Yöneticisi

Verdiği Dersler

Ön Lisans

Ön Lisans

PAZARLAMA ILKELERI

Üretim yönetimi

Elektronik ticaret

Elektronik ticaret

Perakende yonetimi

Tüketici Davranışları

Pazarlama

Tedarik zinciri yönetimi

Pazarlama Yönetimi

Makaleler

Tümü (31)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (27)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. TÜRKİYE’DE LOJİSTİK KÖYLERİN GELİŞİMİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR

CESUR Z., MEMİŞ S.

BALKAN 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Üsküp, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

2. LOJİSTİK İŞLETMELERİNİN YEŞİL UYGULAMALARINDA YAŞADIKLARI ZORLUKLARIN BELİRLENMESİ YÖNELİK BİR İNCELEME

MEMİŞ S., CESUR Z.

BALKAN 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

3. Sürdürülebilir Tüketim Açısından Yeşil Tüketim ve Yeşil Tüketici Davranışlarının İncelenmesi

CESUR Z., MEMİŞ S.

VI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS, Azerbaycan, 23 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

4. Glokal Pazarlama Kavramı ve Örnek Uygulamalar Üzerine Bir İnceleme

MEMİŞ S., CESUR Z.

VI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS, Azerbaycan, 23 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

5. Algılanan Tüketici Kullanışlılık, Kolaylık ve Etkileşiminin Dijital İçerik Sunum Hizmetleri Sunan Uygulamaları (SPOTIFY) Kullanma Niyetine Etkisinin İncelenmesi

CESUR Z., MEMİŞ S.

XXI. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, Bulgaristan, 16 - 17 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. Turizm Seyahat Pazarında Tüketici Davranışlarının Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi

MEMİŞ S., CESUR Z.

XVIII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management-Ohrid / Republic of North Macedonia, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.540-546, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. Sosyal Etki (Influencer) Pazarlama Uygulamaları

MEMİŞ S., CESUR Z.

XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1161-1164, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

8. İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

CESUR Z., MEMİŞ S.

XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1416-1423, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN BÖLGESEL TURİZMİN GELİŞİMİÜZERİNDEKİ ETKİSİNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME

CESUR Z.

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.363-367, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

CESUR Z., ALNIAÇIK Ü.

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.368-376, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

12. Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi

MEMİŞ S., CESUR Z.

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, ss.519-523, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Pazarlama 4.0 ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme

CESUR Z., MEMİŞ S.

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, ss.607-611, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. Tüketici Boykotunun Cinsiyete Göre Farklılıaşmasına Yönelik Bir Araştırma

MEMİŞ S., CESUR Z.

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Kara Cuma (Black Friday) Etkinliğinin Pazarlamayla Olan İlişkisi Üzerine Bir İnceleme

CESUR Z., MEMİŞ S.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.316-318, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Helal Okuryazarlik Kavramina Yönelik Bir İnceleme

MEMİŞ S., CESUR Z.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.311-315, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

17. Tüketicilerin Devletin Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Uyguladığı Demarketing Faaliyetlerine Bakışının Araştırılması

MEMİŞ S., CESUR Z.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), 23 - 25 Kasım 2018, ss.430-435, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. Meslek Yüksekokulu’nda Görevli Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İ̇ncelenmesi

Demir B., Güngör Ö., Yüksel A., Cesur Z.

4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (ASOS), Alanya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.775-783, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. İş Sağlığı ve Güvenli̇ği̇Programı Öğrencileriṅin ̇Problem Çözme Beceriṡi̇Algılarınınİncelenmes i

Güngör Ö., Gökkaya Ö., Demir B., Cesur Z.

4. Uluslararası Sosyal Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. Meslek Yüksekokulu’nda Görevli Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İ̇ncelenmesi

Demir B., Güngör Ö., Yüksel A., Cesur Z.

4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (Asos Kongress), Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Seçmenlerin, Parti (Politik Marka) Tercihini Belirleyen Faktörlerin PolitikPazarlama Bağlamında Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma

Cesur Z., Memiş S., Güngör Ö., Demir B.

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.758, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürün Tercihini Etkileyen Faktörleri ve Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

MEMİŞ S., CESUR Z.

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 24 - 25 Mart 2018, ss.726, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

23. Elektronik Ortamda Girişimcilik: Elektronik Ticaret ve Sosyal Medyanın Girişimcilik Üzerine Etkileri

Cesur Z., Memiş S., Demir B., Güngör Ö.

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.757, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Marka Bağlamında Marka Adı Kavramının Pazarlama ve Hukuk Açısından Değerlendirilmesi

Cesur Z., Memiş S., Güngör Ö., Demir B.

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.759, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNÜNDEN KAMU-ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANLARININBEKLENTİLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI

Güngör Ö., Gökkaya Ö., Demir B., Cesur Z.

Dmitri Yavorinitski 1. Uluslararası Avrupa Sosyal Bilimler Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 17 - 20 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. İş Güvenliği Kültürünün Oluşturulmasında Eğitimin Önemi

Güngör Ö., Cesur Z., Demir B., Gökkaya Ö.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

30. Meslek Yüksek Okulu İşletme Yönetimi Öğrencilerinin Pazarlama Dersleri Bağlamında Pazarlama Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

GÖKKAYA Ö., GÜNGÖR Ö., DEMİR B., CESUR Z.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Seçmenlerin Politik Pazarlamada Marka Değiştirme Eğilimi Faktörlerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma

CESUR Z., MEMİŞ S.

IBANESS-III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 4 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Tedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik.

CESUR Z.

Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.81-98, 2024

2024

2024

2. Temel Lojistik Faaliyetleri

CESUR Z.

Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.17-32, 2024

2019

2019

3. Elektronik lojistik uygulamaları

Cesur Z.

lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.114-127, 2019

2019

2019

4. lojistikte dış kaynak kullanımı

Cesur Z.

lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, akademisyen, Ankara, ss.57-72, 2019

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Demarketing Uygulamalarının Tüketiciler Üzerinde Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

(Proje Özeti)
Cesur Z., Memiş S. (Yürütücü)

2017 - 2018

2017 - 2018

Tüketicilerin Helal Sertifikalı Mamullere Yöneliminin, Algılanan Risk ve Güven Arayışına Aracılık Etkisi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

(Proje Özeti)
Cesur Z., Memiş S. (Yürütücü)

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2005 - Devam Ediyor

2005 - Devam Ediyor

türkiye pazarlama derneği

Üye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1