Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Bir Küresel Sorun Olarak İklim Değişikliği: Sınıf Öğretmenleri Ne Düşünüyor?

23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, 23 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

3. Yapay Zekanın İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Sosyal Becerilere Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Farkındalıkları

Ege 10th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, ss.1568-1577, (Tam Metin Bildiri)

5. "Öğretmenlik Uygulamasına Gidiyorum" Beni Neler Karşıladı?

Ege 10th International Conference on Social Sciences, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, ss.1578-1589, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalıkları ve Sürdürülebilir Çevre Tutumlarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)

7. Sınıf Öğretmenliği Alan Bilgisi Testinden (ÖABT) Yansımalar: “İçeriği Lisansta Gördüm Mü Görmedim Mi?”

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, (Yayınlanmadı)

8. Öğretmen Adaylarının Çevre Etiği Farkındalıkları ve Sürdürülebilir Çevre Tutumlarının İncelenmesi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumuna (USOS 2022), Malatya, Türkiye, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

9. Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri dersinde uygulanan argümantasyon temelli öğretime ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri.

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES), Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.100-101, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Düşünme Becerilerini Kazandırmada Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills

IX. European Conference On Social And Behavioral Sciences, 3 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

20. Teacher s Views on Spiral Approach in Mathematics Curriculum

IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016

23. İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler alanında 2000 2013 yılları arasında yapılan araştırmalar

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Somut Olmayan Kültürel Mirasın Aktarımında Türküleri Kullanmak

Sıradan İnsanın ve Yaşamın Öyküsü Olarak Mikro Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi, ss.269-279, 2025

2. Teoriden Uygulamaya Somut Olmayan Kültürel Miras (SOKÜM): Hacivat-Karagöz, Ebru, Kırkpınar, Minyatür, Çini Bize Neler Anlatıyor?

Sıradan İnsanın ve Yaşamın Öyküsü Olarak Mikro Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi, ss.246-257, 2025

3. Argümantasyon Temelli Öğretimin İlkokul Matematik Eğitiminde Kullanımı

İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları, ALPER YORULMAZ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.227-258, 2023

4. The Ron Clark Story (Zafer Benim): Bir Öğretmenin Yolculuğu

Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, Pegem Akademi, ss.249-268, 2023

5. Hayat Bilgisi Dersinde Güncel Olayların Aktarılması Üzerine Bir Tartışma: Medya Yansımaları

Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları, Caner Özdemir,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-112, 2022

6. Sosyal Bilgiler Dersinde Argümantasyon ve Örnek Olay Kullanımı

Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.409-425, 2021

7. Argümantasyon Temelli Öğretimi Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulamak: Bir Eylem Araştırması

Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretiminde Eylem Araştırmaları, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.384-408, 2021

8. A View on Primary and Secondary Education: J.J. Rousseau - Émile

New Aspects of the Francophonie at Bursa III: Languages & Art, Sercan Alabay,Gizem Günçavdı Alabay, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin-Rose Hill, ss.5-26, 2021
Metrikler

Yayın

46

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları