Makaleler
13
Tümü (13)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (8)
1. Lisansüstü Tezlerde Yaratıcı Drama: İlkokul Eğitimi Bağlamında Bir Bakış
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.70-87, 2025 (Hakemli Dergi)
3. The Argumentation-Based Teaching Process in Social Studies and Science: Reflections from Students and the Teacher
Journal of Education, Theory and Practical Research
, cilt.10, sa.2, ss.169-192, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Investigation of postgraduate theses on social studies teaching in primary school teacher education
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.22, ss.1015-1044, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Investigation of Primary School Students’ Metacognitive Awareness and Decision- Making Skill
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.4, ss.157-171, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Sosyal Bilgiler Dersinde Animasyon İçeren ve İçermeyen 5E Modeli’nin Öğrencilerin Başarı ve Tutumuna Etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.171-179, 2018 (Hakemli Dergi)
11. Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Sosyal Medya Okuryazarlığı
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.10, sa.48, ss.517-528, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Bir Küresel Sorun Olarak İklim Değişikliği: Sınıf Öğretmenleri Ne Düşünüyor?
23. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Kongresi, 23 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
2. 2013-2024 Yılları Arasında Yayınlanan Küresel Vatandaşlık ve Küresel Vatandaşlık Eğitimi Konulu Tezlerin İncelenmesi
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 12 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
3. Yapay Zekanın İlkokul Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
XI. International Eurasian Educational Research Congress, Kocaeli, Türkiye, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
12. Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren ÖğretmenAdaylarının Bilinçli Su Tüketimine Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
2. uluslararası temel eğitim kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
15. Examination Of Problem Solving Behaviours Of Students With Normal Development In Primary School 4th Grade Inclusive Class And Students With Normal Development
The Asian Conference on Education (ACE), 19 - 21 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
16. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Düşünme Becerilerini Kazandırmada Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ANİMASYONLA DESTEKLENMİŞ 5E MODELİ NİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI VE TUTUMUNA ETKİSİ
World Congress on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
18. Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Medya Okur Yazarlığının Okuyarak Öğrenme Sürecine Etkisi Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
19. Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills
IX. European Conference On Social And Behavioral Sciences, 3 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
20. Teacher s Views on Spiral Approach in Mathematics Curriculum
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016
21. Fen Öğretimi Etkinliklerine İlişkin Farkındalık Düzeyi Algılanan Etkililik Düzeyi ve Derste Ayrılan Zaman
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs - 23 Ocak 2015
22. Fen Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları Konu Alan Deneysel Çalışmaların Analizi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
23. İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler alanında 2000 2013 yılları arasında yapılan araştırmalar
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
24. İlköğretim Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutumları ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Kitaplar
8
1. Somut Olmayan Kültürel Mirasın Aktarımında Türküleri Kullanmak
Sıradan İnsanın ve Yaşamın Öyküsü Olarak Mikro Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi, ss.269-279, 2025
2. Teoriden Uygulamaya Somut Olmayan Kültürel Miras (SOKÜM): Hacivat-Karagöz, Ebru, Kırkpınar, Minyatür, Çini Bize Neler Anlatıyor?
Sıradan İnsanın ve Yaşamın Öyküsü Olarak Mikro Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek, KABAPINAR YÜCEL, TUNCEL GÜL, Editör, Pegem Akademi, ss.246-257, 2025
3. Argümantasyon Temelli Öğretimin İlkokul Matematik Eğitiminde Kullanımı
İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları, ALPER YORULMAZ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.227-258, 2023
4. The Ron Clark Story (Zafer Benim): Bir Öğretmenin Yolculuğu
Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, Pegem Akademi, ss.249-268, 2023
5. Hayat Bilgisi Dersinde Güncel Olayların Aktarılması Üzerine Bir Tartışma: Medya Yansımaları
Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları, Caner Özdemir,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-112, 2022
6. Sosyal Bilgiler Dersinde Argümantasyon ve Örnek Olay Kullanımı
Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.409-425, 2021
8. A View on Primary and Secondary Education: J.J. Rousseau - Émile
New Aspects of the Francophonie at Bursa III: Languages & Art, Sercan Alabay,Gizem Günçavdı Alabay, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin-Rose Hill, ss.5-26, 2021