Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of postgraduate theses on social studies teaching in primary school teacher education
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.8, sa.22, ss.1015-1044, 2023 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Investigation of Primary School Students’ Metacognitive Awareness and Decision- Making Skill
International Journal of Progressive Education
, cilt.16, sa.4, ss.157-171, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Animasyon İçeren ve İçermeyen 5E Modeli’nin Öğrencilerin Başarı ve Tutumuna Etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.171-179, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Sosyal Medya Okuryazarlığı
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.10, sa.48, ss.517-528, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren ÖğretmenAdaylarının Bilinçli Su Tüketimine Yönelik Davranışlarının İncelenmesi
2. uluslararası temel eğitim kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Examination Of Problem Solving Behaviours Of Students With Normal Development In Primary School 4th Grade Inclusive Class And Students With Normal Development
The Asian Conference on Education (ACE), 19 - 21 Kasım 2017
Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Düşünme Becerilerini Kazandırmada Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ANİMASYONLA DESTEKLENMİŞ 5E MODELİ NİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI VE TUTUMUNA ETKİSİ
World Congress on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Medya Okur Yazarlığının Okuyarak Öğrenme Sürecine Etkisi Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Analysıs Of 2009 2013 Mathematics Currıculum In Terms Of Information Technologies Use Skills
IX. European Conference On Social And Behavioral Sciences, 3 - 07 Şubat 2016
Teacher s Views on Spiral Approach in Mathematics Curriculum
IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 3 - 06 Şubat 2016
Fen Öğretimi Etkinliklerine İlişkin Farkındalık Düzeyi Algılanan Etkililik Düzeyi ve Derste Ayrılan Zaman
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs - 23 Ocak 2015
Fen Öğretimine Yönelik Sınıf İçi Uygulamaları Konu Alan Deneysel Çalışmaların Analizi
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014
İlkokul Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler alanında 2000 2013 yılları arasında yapılan araştırmalar
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Bilimsel Tutumları ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenlği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Argümantasyon Temelli Öğretimin İlkokul Matematik Eğitiminde Kullanımı
İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları, ALPER YORULMAZ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.227-258, 2023
The Ron Clark Story (Zafer Benim): Bir Öğretmenin Yolculuğu
Sinema Filmleriyle Eğitimi Yeniden Düşünmek Kadrajda Eğitim Var, Kabapınar, Yücel; Kabapınar, Filiz, Editör, Pegem Akademi, ss.249-268, 2023
Hayat Bilgisi Dersinde Güncel Olayların Aktarılması Üzerine Bir Tartışma: Medya Yansımaları
Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları, Caner Özdemir,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.79-112, 2022
Sosyal Bilgiler Dersinde Argümantasyon ve Örnek Olay Kullanımı
Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak, Yücel Kabapınar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.409-425, 2021
A View on Primary and Secondary Education: J.J. Rousseau - Émile
New Aspects of the Francophonie at Bursa III: Languages & Art, Sercan Alabay,Gizem Günçavdı Alabay, Editör, Lambert Academic Publishing, Beau Bassin-Rose Hill, ss.5-26, 2021