Doç. Dr. DUYGU FIRAT


İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Metrikler

Yayın

33

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

739

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

45

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

109

Proje

1

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2009

2003 - 2009

Doktora

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl), Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Marka yayma stratejisinin tüketiciler tarafından algılanmasına etki eden faktörler

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2003

2003

Yüksek Lisans

Yaşam tarzının otomobil satın alma kararları üzerine etkisi

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (Yl)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2024

2018 - 2024

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Bölümü

2009 - 2018

2009 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2000 - 2009

2000 - 2009

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2003 - Devam Ediyor

2003 - Devam Ediyor

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi

2023 - 2026

2023 - 2026

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2023 - 2024

2023 - 2024

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi

2010 - 2016

2010 - 2016

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi

2009 - 2016

2009 - 2016

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2012 - 2015

2012 - 2015

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi

2013 - 2014

2013 - 2014

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2010 - 2013

2010 - 2013

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Ürün ve Marka Yönetimi

Davranışsal Pazarlama

Doktora Tez

DAVRANIŞSAL PAZARLAMA(SBE-ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA-DOKTORA)

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tüketici Davranışları

Tüketici Davranışı

Marka ve Pazarlama Estetiği

Sosyal Medyada Marka Yönetimi

Marka Yönetimi

Yüksek Lisans Tez

Tüketici Davranışı

Sosyal Medya Pazarlaması

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YATIN ETİĞİ (SBE-ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA-YLS)

PROFESYONEL SATIŞÇILIK (SBE - ÜRT. YÖN. VE PAZ. YLS)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ (SBYÖNETİM VE ORGANİZYAZSYON YLS)

ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (GÜZ-BAHAR-E-MBA)

PAZARLAMANIN GÜNCEL SORUNLARI (ÖRNEK OLAY) (BAHAR-SBE-ÜRT. YÖN. VE PAZARLAMA YLS)

SOSYAL BİLİMLERDE YÖNTEMBİLİM (SBE - İŞLETME II. ÖĞRETİM YLS)

Lisans

Lisans

Tüketici Davranışı (Örgün Öğretim)

Tüketici Davranışları (II. Öğretim)

Pazarlama İlkeleri (II. Öğretim)

Müşteri İlişkileri Yönetimi (II. Öğretim)

Marka Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi (Örgün Öğretim)

Pazarlama İlkeleri (Örgün Öğretim)

Marka Yönetimi (Örgün Öğretim)

MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ(GÜZ-İİBF-ÜSD-I.ÖĞRETİM)

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (GÜZ-İİBF - İŞLETME-II. ÖĞRETİM)

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (GÜZ-İİBF - İŞLETME-I. ÖĞRETİM)

PAZARLAMA İLKELERİ (GÜZ-İİBF-İŞLETME-II.ÖĞRETİM)

MARKA VE İMAJ YÖNETİMİ(GÜZ-İİBF-ÜSD-II.ÖĞRETİM)

KURUMSAL REKLAMCILIK(GÜZ-İLETİŞİM F.-REKLAMCILIK-I.ÖĞRETİM)

PAZARLAMA İLKELERİ (GÜZ-İİBF-İŞLETME-I.ÖĞRETİM)

ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (İİBF - İŞLETME - GÜNDÜZ)

İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ(İİBF-İKTİSAT-II.ÖĞRETİM)

İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ (İİBF-İKTİSAT-I.ÖĞRETİM)

ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ (İİBF - İŞLETME- GECE))

MARKA YÖNETİMİ (BAHAR-İİBF-İŞLETME-II. ÖĞRETİM)

MARKA YÖNETİMİ (BAHAR-İİBF-İŞLETME-I. ÖĞRETİM)

Makaleler

Tümü (12)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (8)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Markaların Promosyon Uygulamaları ile Algılanan Kalite, Marka Güveni ve Marka İmajı Arasındaki İlişki

HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Autumn), Kocaeli, Türkiye, 9 - 10 Aralık 2022, ss.306-311, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Effect Of Decision-Making Styles On Procrastination

FIRAT D., ÇAM F. B.

TH INTERNATIONAL CONGRESS ON 5 TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2022, ss.29-43, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Teknoloji Markalarına Yönelik Algılanan Risk ile Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.200-205, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Sosyal Medya Ortamı Olarak İnstagram’daki Ürün ve Marka Reklamlarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Algılanan Kalite Üzerindeki Etkisi

HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.

International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring), Kocaeli, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2022, ss.206-212, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Tüketici Kişilik Özellikleri İle Marka Güveni Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi IMASCON Güz, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Sosyal Medyada Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

HACIEFENDİOĞLU Ş., FIRAT D.

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 01 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Marka Yarar Boyutlarının Marka Aşkı Üzerine Etkisi

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.515-522, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

FIRAT D., CANDAN F. B., BİLGİLİ B.

24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

9. The Effect of Consumers Purchasing Behavior on Post Purchase Behavior in Blog Sites

FIRAT D., HACIEFENDİOĞLU Ş.

21.Pazarlama Kongresi (Uluslararası), 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.515-524, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

10. ETNOSENTRİZM İLE TÜRK ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

FIRAT D.

I. International Black Sea Business Administration Symposium, 16 Mayıs - 18 Haziran 2016, ss.386-395, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

11. Y Kuşağının Cep Telefonu Marka Memnuniyetini Etkileyen Faktörleri Belirlemeye Yöenlik Kocaeli de Araştırma

FIRAT D., ÖZCAN A.

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.115-120, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Marka Yönetimi

FIRAT D.

Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2023

2020

2020

3. Karar Verme ve Tüketici Davranışı

FIRAT D., GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A., GÜRDİN B., KÜLTER DEMİRGÜNEŞ B., YENER D., AKAGÜN ERGİN E., et al.

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin Parıltı, Elif Akagün Ergin, Editör, Nobel, Ankara, ss.206-247, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

4. Algılama

GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A., GÜRDİN B., KÜLTER DEMİRGÜNEŞ B., YENER D., FIRAT D., AKAGÜN ERGİN E., et al.

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin PARILTI, Elif Akagün ERGİN, Editör, Nobel, ss.172-205, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

5. Pazarlama İlkeleri

FIRAT D.

Nobel Akademik Yayıncılık, Kocaeli, 2019

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2001 - Devam Ediyor

2001 - Devam Ediyor

PazarlamaVe Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2021

Mart 2021

Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2020

Aralık 2020

Business and Economics Research Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2020

Kasım 2020

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ SOSYAL ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2020

Ağustos 2020

ÖNERİ: MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HAKEMLİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2020

Nisan 2020

Business and Management Studies: An International Journal

Diğer Dergiler

Nisan 2020

Nisan 2020

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (KOSBED)

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2019

Şubat 2019

Business and Management Studies: An International Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2019

Ocak 2019

Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 11

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Ocak-2019

Ocak 2019

Doktora Yeterlik Sınavı

- Kocaeli Üniversitesi