Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2014 - 2018 Doç.Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2010 - 2013 Yrd.Doç.Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık
-
2005 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, İşletme Fakültesi, Strateji Bilimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Yüksekokul Müdürü
Kocaeli Üniversitesi, Ulaştırma Yüksekokulu, Ulaştırma Yüksekokulu
-
2019 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2018 - Devam Ediyor YÖKAK Kurumsal Dış Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2015 - Devam Ediyor Senato Üyesi
Kocaeli Üniversitesi
-
2019 - 2021 Etik Kurul Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2019 - 2020 MYO Müdürü
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Kandıra Meslek Yüksekokulu
-
2016 - 2019 MYO Müdürü
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Kandıra Meslek Yüksekokulu
-
2015 - 2019 Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Yönetim ve Organizasyon
-
2015 - 2015 Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Koordinatörü
Kocaeli Üniversitesi, REKTÖRLÜK
-
2014 - 2015 Yüksekokul Müdürü
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu
-
2014 - 2015 MYO Müdürü
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Meslek Yüksekokulu, Kandıra Meslek Yüksekokulu
-
2014 - 2015 Yüksekokul Yönetim Kurulu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu
-
2011 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
2010 - 2014 ÖĞRETİM ÜYESİ
Kocaeli Üniversitesi
-
2005 - 2010 ÖĞRETİM ELEMANI
GEBZE YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜi
-
2002 - 2005 PROJE ELEMANI
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Verdiği Dersler
-
Lisans Marketing Research
-
Yüksek Lisans Pazarlama Araştırmaları
-
Doktora İleri Araştırma Teknikleri II
-
Yüksek Lisans Reklam
-
Yüksek Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Yayın Etiği
-
Doktora İleri Araştırma Teknikleri I
-
Lisans Advertising Management
-
Yüksek Lisans Tüketici Davranışları
-
Lisans Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
-
THE EFFECT OF CONSUMER ETHNOCENTRISM AND COUNTRY OF ORIGIN ON THE ATTITUDE TOWARD THE BRAND, PERCEIVED VALUE AND PURCHASE INTENTION: A RESEARCH ON TURKISH AND KOREAN PRODUCTS
Alnıaçık Ü. (Danışman)
Y.ALMANASREH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Hizmet hatalarının müşteri memnuniyeti ve müşteri bağlılığı üzerindeki etkisinde müşteri güveninin ılımlaştırıcı rolü: Otomobil servis hizmetleri üzerinde bir uygulama
Alnıaçık Ü. (Danışman)
E.ECE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Endüstriyel pazarda satın alma kararını etkileyen faktörler: Elektrik endüstrisi şirketleri üzerinde nitel bir araştırma
Alnıaçık Ü. (Danışman)
E.MAZHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VE MENŞE ÜLKE ETKİSİNİN ALGILANAN MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: TÜRKİYE VE SUDAN KARŞILAŞTIRMASI
Alnıaçık Ü. (Danışman)
M.NOURELDEIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The effect of post purchase consumer regret and its influence on brand loyalty
Alnıaçık Ü. (Danışman)
N.OWUOR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Pazarlama iletişiminde kullanılan kıtlık taktiklerinin tüketiciler üzerindeki etkisi ve biliş ihtiyacının rolü
Alnıaçık Ü. (Danışman)
İ.AYVAZ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Eğitim yayıncılığı sektöründe tutundurma faaliyetlerinin değerlendirilmesi: Öğretmenler üzerinde bir araştırma
Alnıaçık Ü. (Danışman)
İ.ÖZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016