Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (25)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 62

1. Akıllı Ev Sistemlerinin Kabulü Üzerine Nitel Bir Araştırma: Akademik ve Sektörel Görüşlerin Analizi

INTERNATIONAL BALIKESİR APPLIED SCIENCES CONGRESS IBAS-CON 2025, Balıkesir, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. CSR, employer branding and retention: an integrated perspective

12th International Conference on Social Responsibility, Ethics and Sustainable Business, Alacant, İspanya, 11 - 12 Eylül 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Perceptions of Marketing Ethics in Relationships Between Organizational Buyers and Sellers

10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Ploiesti, Romanya, 10 - 13 Eylül 2024, cilt.1, ss.269-270, (Özet Bildiri)

4. Tüketim Eğilimleri ve Ürün-Dava Uyumunun CrM Kampanya Başarısı Üzerindeki Etkisi: Yardımseverlik ve Algılanan Motivasyonun Düzenleyici Rolü

10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Ploiesti, Romanya, 10 - 13 Eylül 2024, cilt.1, ss.271-272, (Özet Bildiri)

7. Endüstriyel Pazarlarda Satış Elemanları ve Satın Almacılar Arasındaki İlişkilerde İş Ahlakının Sınırları: Nitel Bir Araştırma

XIX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2023, cilt.1, sa.27, ss.582-595, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)

9. CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.368-376, (Tam Metin Bildiri)

10. PAZARLAMA ETİĞİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK BAĞLAMINDA GÜVEN, İTİBAR, MEMNUNİYET VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ: TURKCELL ÖRNEĞİ

ICOAEF VI International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES, Balıkesir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2019, ss.631-654, (Tam Metin Bildiri)

11. Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği

XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891, (Özet Bildiri)

13. Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?

XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890, (Tam Metin Bildiri)

15. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma

IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)

17. Consumer Regret Arising From Sub-Optimal Conditions in Stock-Out Situations and Its’ Influence on Brand Loyalty

14th International Strategic Management Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

18. REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.272-276, (Tam Metin Bildiri)

20. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

22. Likert Ölçeklerinde Seçenek Etiketleme Karmaşası Ve Ölçüm Sonuçlarına Etkileri

22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

25. Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)

28. How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257, (Tam Metin Bildiri)

29. How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016

6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

30. Dışadönüklük ve Uyumluluğun Tüketici Etnosentrizmi Üzerindeki Etkisi

2. International Congress on Economics and Business ICEB 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1239-1249, (Tam Metin Bildiri)

31. Factors Affecting the Sales Performance in Industrial B2B Markets A Qualitative Study on Companies Operating in Turkey Uğur Burak Aydın Ümit Alnıaçık

2ND ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, AICSS 2016, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

33. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites

nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)

34. ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING

Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

35. The Impact of Business Ethics Course on Ethical Perceptions and Intentions of University Students

11. International Strategic Management Conference, Viyana, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015, (Özet Bildiri)

37. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)

38. THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS

3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

39. The Impact of Personality on Technology Acceptance: A Study on Smart Phone Users

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.541-551, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. Attracting Talented Employees to the Company: Do We Need Different Employer Branding Strategies in Different Cultures?

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.336-344, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. Afete Hazırlık Çalışmalarında İkna Edici İletişim

Türkiye'nin Afet Yönetimi 15. Yuvarlak Masa Toplantısı, Türkiye, 11 Ocak 2013

42. Does person-organization fit moderate the effects of affective commitment and job satisfaction on turnover intentions?

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.274-281, (Tam Metin Bildiri) identifier

43. The moderating role of locus of control on the links between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers in Turkey

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.265-273, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

44. Alışveriş Merkezi Mağaza Atmosferi ve Müşteri Tercihleri Konya İlinde Bir Uygulama

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

45. İşveren Markasının Bileşenleri ve Algılanan Önem Dereceleri Çalışanlar ve İş Arayanlar Arasında Bir Karşılaştırma

20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.522-526, (Özet Bildiri)

46. Relationships between career motivation, affective commitment and job satisfaction

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.355-362, (Tam Metin Bildiri) identifier

47. Identifying dimensions of attractiveness in employer branding: effects of age, gender, and current employment status

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1336-1343, (Tam Metin Bildiri) identifier

48. Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma

16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011, (Tam Metin Bildiri)

49. CAN GLOBAL FINANCIAL CRISIS MAKE AMENDS FOR UNFAIR TREATMENT TO EMPLOYEES?

6th International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri) identifier

50. Independent and joint effects of perceived corporate reputation, affective commitment and job satisfaction on turnover intentions

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

51. Tüketici Karar Verme Tarzları Ölçeği Türk Tüketicisi İçin Uyarlama

15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

53. Can Prosocial Corporate Behavior Conceal Unfair Business Practices An Experimental Study in The Banking Industry

6th International Strategic Management Conference, Saint Peter, Rusya, 24 - 26 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

54. How Does Positive and Negative CSR Information Influence the Intentions of Various Stakeholders

9th International Conference on Corporate Social Responsibility, Zagreb/Croatia, Zagreb, Hırvatistan, 16 - 18 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)

55. Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği

INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

56. YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

57. Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

58. Değer Yargıları ve Tüketimde Çevreci Eğilimler

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)

60. Consumer Decision Making Styles As A Tool For Developing Effective Marketing Strategies

3. International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

61. Kurumsal İtibar ve Bölgesel Kalkınmadaki Önemi

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 Kasım 2009 - 16 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)

62. The Effect of The Personality Traits of Political Party Leaders on Voter Preferences A Field Research in Kocaeli Turkey

5. International Conference on Political Marketing, Kastoria, Yunanistan, 12 - 14 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Turkey

Corporate Social Responsibility and Employer Attractiveness An International Perspective, Silke Bustamante,Fabio Pizzutilo,Martina Martinovic,Susana Herrero Olarte, Editör, Springer, London/Berlin , Zug, ss.301-318, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak

Stratejik Marka Yönetimi: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.290-318, 2019

3. The Effect of Cultural Differences on Technology Readiness and Acceptance: A Study on Online Shopping Technologies

SELECTED DISCUSSIONS ON SOCIAL SCIENCE RESEARCH, BEDRIYE TUNÇSIPER, FERHAN SAYIN, BURAK HERGÜNER, FATMA İREM AYDIN, Editör, FRONTPAGE PUBLICATIONS LIMITED, London, ss.266-291, 2019

4. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017

5. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017
Metrikler

Yayın

114

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

569

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

330

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

5883

H-İndeks (Scholar)

27

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

846

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

7

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları