SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
MODELLING M-COMMERCE ADOPTION AMONG GENERATION Z IN THE PANDEMIC CONTEXT
ECONOMIC COMPUTATION AND ECONOMIC CYBERNETICS STUDIES AND RESEARCH
, cilt.57, sa.1, ss.187-202, 2023 (SCI-Expanded)
How Corporate Social Responsibility Information Influences Stakeholders' Intentions
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ENVIRONMENTAL MANAGEMENT
, cilt.18, sa.4, ss.234-245, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.6, sa.44, ss.3484-3494, 2019 (Hakemli Dergi)
Halkla Ilişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, ss.1-7, 2017 (Hakemli Dergi)
The Impact of Business Ethics Course on Ethical Perceptions and Intentions of University Students
Journal of Global Strategic Management
, cilt.9, ss.71-80, 2015 (Hakemli Dergi)
Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlara Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.2-20, 2012 (Hakemli Dergi)
The Impact of Unfair Business Practices on Bank Customers An Experimental Study
Ege Akademik Bakış Dergisi
, cilt.12, ss.23-30, 2012 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İtibarı Oluşturan Farklı Bileşenlerin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.65-96, 2011 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İtibar Bileşenlerinin Algılanan Önemi Demografik Özelliklerden Etkilenmekte Midir
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, ss.93-114, 2010 (Hakemli Dergi)
Reklamlarda Çevreci İddialar ve Reklam Etkililiği Basılı Reklamlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, ss.85-106, 2010 (Hakemli Dergi)
Otobüs İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Ölçümü Kandıra Gürkan Turizm Örneği
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.1, ss.125-138, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Çevreye Duyarlılığı ve Reklamlardaki Çevreci İddialar
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.48-79, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketicilerin Mobil Telefon Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde İncelenmesi: E-Nabız Uygulaması Örneği
Imascon-2019-Autumn, Kocaeli, Türkiye, 26 Nisan - 28 Mayıs 2019, cilt.1, ss.84-98
Examining Effects of Service Quality and Hotel Image on Customer Satisfaction from thePerspective of Consumption Motivations
The 11th Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018
Consumer Regret Arising From Sub-Optimal Conditions in Stock-Out Situations and Its’ Influence on Brand Loyalty
14th International Strategic Management Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018
Likert Ölçeklerinde Seçenek Etiketleme Karmaşası Ve Ölçüm Sonuçlarına Etkileri
22. Ulusal Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017
Socio-economic contingency of CSR preferences of young job-seekers. A crossnational comparison
Corporate Responsibility Research Conference, Sevilla, İtalya, 13 - 15 Eylül 2017
KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413
Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1
How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir
6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257
How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016
6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10
Factors Affecting the Sales Performance in Industrial B2B Markets A Qualitative Study on Companies Operating in Turkey Uğur Burak Aydın Ümit Alnıaçık
2ND ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, AICSS 2016, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, ss.1-10
Eğitim Yayıncılığı Sektöründe Tutundurma Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi Öğretmenler Üzerinde Bir Araştırma
5. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016
The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016
The Impact of Business Ethics Course on Ethical Perceptions and Intentions of University Students
11. International Strategic Management Conference, Viyana, Avusturya, 23 - 25 Temmuz 2015
Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76
THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS
3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014
Afete Hazırlık Çalışmalarında İkna Edici İletişim
Türkiye'nin Afet Yönetimi 15. Yuvarlak Masa Toplantısı, Türkiye, 11 Ocak 2013
Alışveriş Merkezi Mağaza Atmosferi ve Müşteri Tercihleri Konya İlinde Bir Uygulama
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012
İşveren Markasının Bileşenleri ve Algılanan Önem Dereceleri Çalışanlar ve İş Arayanlar Arasında Bir Karşılaştırma
20. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.522-526
Satın Alma Tarzları ve SMS Reklamlarına Yönelik Tutumlar Genç Tüketiciler Üzerinde Bir Araştırma
16. Ulusal Pazarlama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2011
Tüketici Karar Verme Tarzları Ölçeği Türk Tüketicisi İçin Uyarlama
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010
Küresel Firmaların Yerel Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Marka Değerine Etkisi Deneysel Bir Araştırma
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Can Prosocial Corporate Behavior Conceal Unfair Business Practices An Experimental Study in The Banking Industry
6th International Strategic Management Conference, Saint Peter, Rusya, 24 - 26 Haziran 2010
How Does Positive and Negative CSR Information Influence the Intentions of Various Stakeholders
9th International Conference on Corporate Social Responsibility, Zagreb/Croatia, Zagreb, Hırvatistan, 16 - 18 Haziran 2010
Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği
INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010
YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185
Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185
Değer Yargıları ve Tüketimde Çevreci Eğilimler
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008
Üniversite Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Yaklaşımları ve Çevreci Tüketim Eğilimlerinin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008
Consumer Decision Making Styles As A Tool For Developing Effective Marketing Strategies
3. International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007
Kurumsal İtibar ve Bölgesel Kalkınmadaki Önemi
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 Kasım 2009 - 16 Mayıs 2005
The Effect of The Personality Traits of Political Party Leaders on Voter Preferences A Field Research in Kocaeli Turkey
5. International Conference on Political Marketing, Kastoria, Yunanistan, 12 - 14 Mayıs 2005
Kitap & Kitap Bölümleri
Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak
Stratejik Marka Yönetimi: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.290-318, 2019
The Effect of Cultural Differences on Technology Readiness and Acceptance: A Study on Online Shopping Technologies
SELECTED DISCUSSIONS ON SOCIAL SCIENCE RESEARCH, BEDRIYE TUNÇSIPER, FERHAN SAYIN, BURAK HERGÜNER, FATMA İREM AYDIN, Editör, FRONTPAGE PUBLICATIONS LIMITED, London, ss.266-291, 2019
THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017
The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri
Beta, İstanbul, 2016
Eğitmenler İçin Afet Bilinci Eğitimi
AFAD, Ankara, 2013