Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (27)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. TÜRKİYE’DE LOJİSTİK KÖYLERİN GELİŞİMİ VE ÖRNEK UYGULAMALAR

BALKAN 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Üsküp, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. LOJİSTİK İŞLETMELERİNİN YEŞİL UYGULAMALARINDA YAŞADIKLARI ZORLUKLARIN BELİRLENMESİ YÖNELİK BİR İNCELEME

BALKAN 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

3. Sürdürülebilir Tüketim Açısından Yeşil Tüketim ve Yeşil Tüketici Davranışlarının İncelenmesi

VI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS, Azerbaycan, 23 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

4. Glokal Pazarlama Kavramı ve Örnek Uygulamalar Üzerine Bir İnceleme

VI. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE OF ECONOMICS AND MANAGEMENT RESEARCHERS, Azerbaycan, 23 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

5. Algılanan Tüketici Kullanışlılık, Kolaylık ve Etkileşiminin Dijital İçerik Sunum Hizmetleri Sunan Uygulamaları (SPOTIFY) Kullanma Niyetine Etkisinin İncelenmesi

XXI. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management – Plovdiv / Bulgaria, Bulgaristan, 16 - 17 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. Turizm Seyahat Pazarında Tüketici Davranışlarının Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi

XVIII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management-Ohrid / Republic of North Macedonia, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.540-546, (Tam Metin Bildiri)

7. Sosyal Etki (Influencer) Pazarlama Uygulamaları

XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1161-1164, (Tam Metin Bildiri)

8. İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1416-1423, (Tam Metin Bildiri)

9. COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN BÖLGESEL TURİZMİN GELİŞİMİÜZERİNDEKİ ETKİSİNE YÖNELİK BİR DEĞERLENDİRME

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.363-367, (Tam Metin Bildiri)

11. CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.368-376, (Tam Metin Bildiri)

12. Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, ss.519-523, (Tam Metin Bildiri)

13. Pazarlama 4.0 ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, ss.607-611, (Tam Metin Bildiri)

14. Tüketici Boykotunun Cinsiyete Göre Farklılıaşmasına Yönelik Bir Araştırma

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Kara Cuma (Black Friday) Etkinliğinin Pazarlamayla Olan İlişkisi Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.316-318, (Tam Metin Bildiri)

16. Helal Okuryazarlik Kavramina Yönelik Bir İnceleme

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.311-315, (Tam Metin Bildiri)

17. Tüketicilerin Devletin Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Uyguladığı Demarketing Faaliyetlerine Bakışının Araştırılması

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), 23 - 25 Kasım 2018, ss.430-435, (Tam Metin Bildiri)

18. Meslek Yüksekokulu’nda Görevli Akademisyenlerin Mesleki Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İ̇ncelenmesi

4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (ASOS), Alanya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.775-783, (Tam Metin Bildiri)

21. Seçmenlerin, Parti (Politik Marka) Tercihini Belirleyen Faktörlerin PolitikPazarlama Bağlamında Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.758, (Tam Metin Bildiri)

22. Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürün Tercihini Etkileyen Faktörleri ve Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 24 - 25 Mart 2018, ss.726, (Tam Metin Bildiri)

23. Elektronik Ortamda Girişimcilik: Elektronik Ticaret ve Sosyal Medyanın Girişimcilik Üzerine Etkileri

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.757, (Özet Bildiri)

24. Marka Bağlamında Marka Adı Kavramının Pazarlama ve Hukuk Açısından Değerlendirilmesi

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.759, (Özet Bildiri)

25. TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNÜNDEN KAMU-ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANLARININBEKLENTİLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI

Dmitri Yavorinitski 1. Uluslararası Avrupa Sosyal Bilimler Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 17 - 20 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

28. İş Güvenliği Kültürünün Oluşturulmasında Eğitimin Önemi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. Seçmenlerin Politik Pazarlamada Marka Değiştirme Eğilimi Faktörlerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma

IBANESS-III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 4 - 05 Mart 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Tedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik.

Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.81-98, 2024

2. Temel Lojistik Faaliyetleri

Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.17-32, 2024

3. Elektronik lojistik uygulamaları

lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.114-127, 2019

4. lojistikte dış kaynak kullanımı

lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, akademisyen, Ankara, ss.57-72, 2019
Metrikler

Yayın

67

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

90

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları