Makaleler
31
Tümü (31)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (27)
4. Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.9, ss.422-430, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Gastronomi Turizmi Açısından Gastronomi İmajı ve Yaratıcı Şehirler Kavramlarının İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.9, ss.357-364, 2023 (Hakemli Dergi)
6. Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Markası İmajı ve Önemi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.9, ss.348-356, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Tüketicilerin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çevre Dostu Ürün Satın Alma Niyeti ve Davranışı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS)
, cilt.9, sa.1, ss.17-24, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Tüketicilerin Gösterişçi Tüketim Eğilimlerinin Y Ve Z Kuşağı Açısından İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.73-80, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Metaverse Evreninin Pazarlama Karması ile İlişkisi: Markalara Yönelik Uygulama Örnekleri
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.81-89, 2022 (Hakemli Dergi)
10. X,Y Ve Z Kuşağı Muhafazakar Tüketicilerin Helal Otel Tercihlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.95-105, 2022 (Hakemli Dergi)
13. DESTİNASYON PAZARLAMASININ GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİ İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ÇATALHÖYÜK, International Journal of Tourism and Social Research
, cilt.8, ss.136-147, 2022 (Hakemli Dergi)
18. Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Aidiyeti Kavramının İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.101-107, 2020 (Hakemli Dergi)
19. Ürünlerde Helal Sertifikasyon ve Logo Uygulamaları
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.65-68, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.69-77, 2020 (Hakemli Dergi)
21. MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.6, sa.44, ss.3484-3494, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Tüketici Boykotunun Çevresel Hassasiyetlerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.25-33, 2019 (Hakemli Dergi)
23. Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.108-121, 2019 (Hakemli Dergi)
24. Tüketicilerin Helal Sertifikalı Mamullere Yöneliminin, Algılanan Risk ve Güven Arayışına Aracılık Etkisi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.32-46, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Politik Marka Bağlılığı ve Marka Bağlılığını Etkileyen Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Electronic Journal of Vocational Colleges
, cilt.7, sa.1, ss.74-83, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Sakarya Üniversitesi’nin Marka Kişiliğinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.54, ss.241-253, 2017 (Hakemli Dergi)
27. SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAEVALUATING THE ADVERTISEMENTS SHOWN THROUGH SOCIAL MEDIA IN TERMS OF THECONCEPT OF MORALITY A REVIEW ON UNIVERSITY STUDENTS
TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
, cilt.32, ss.274-290, 2016 (Hakemli Dergi)
28. YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİRARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.664-673, 2016 (Hakemli Dergi)
30. İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
electronik journal of vocational colleges
, cilt.5, sa.1, ss.19-33, 2015 (Hakemli Dergi)
31. Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.297-326, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
19. İş Sağlığı ve Güvenli̇ği̇Programı Öğrencileriṅin ̇Problem Çözme Beceriṡi̇Algılarınınİncelenmes i
4. Uluslararası Sosyal Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
25. TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNÜNDEN KAMU-ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANLARININBEKLENTİLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI
Dmitri Yavorinitski 1. Uluslararası Avrupa Sosyal Bilimler Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 17 - 20 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
27. Meslek Yüksek Okulunda İşletme Yönetimi Eğitimi Alan Öğrencilerin İ̇şletme Yönetimi Eğitimine Yönelik Beklenti ve Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Araştırma: Kocaeli Üniversitesi Hereke Ömer İsmet Uzunyol Meslek Yüksek Okulu Örneğ
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
28. İş Güvenliği Kültürünün Oluşturulmasında Eğitimin Önemi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
29. Üniversite Öğrencilerinin Medya Ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Alan Çalışması,
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongres, Rize, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
30. Meslek Yüksek Okulu İşletme Yönetimi Öğrencilerinin Pazarlama Dersleri Bağlamında Pazarlama Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. Tedarik Zinciri Yönetimi ve Lojistik.
Temel Lojistik Bilgisi ve Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.81-98, 2024
2. Temel Lojistik Faaliyetleri
Temel Lojistik
Bilgisi ve
Uygulamaları, KORUCUK SELÇUK, Editör, Akademisyen yayınevi, ss.17-32, 2024
