Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Gastronomi Turizmi Açısından Gastronomi İmajı ve Yaratıcı Şehirler Kavramlarının İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.9, ss.357-364, 2023 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Markası İmajı ve Önemi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.9, ss.348-356, 2023 (Hakemli Dergi)
Şehirlerin Marka Olarak Pazarlanması Kavramının Şehir Markasını Ziyaret Bağlamında İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.9, ss.422-430, 2023 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çevre Dostu Ürün Satın Alma Niyeti ve Davranışı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences (BNEJSS)
, cilt.9, sa.1, ss.17-24, 2023 (Hakemli Dergi)
Metaverse Evreninin Pazarlama Karması ile İlişkisi: Markalara Yönelik Uygulama Örnekleri
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.81-89, 2022 (Hakemli Dergi)
X,Y Ve Z Kuşağı Muhafazakar Tüketicilerin Helal Otel Tercihlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.95-105, 2022 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Gösterişçi Tüketim Eğilimlerinin Y Ve Z Kuşağı Açısından İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.73-80, 2022 (Hakemli Dergi)
DESTİNASYON PAZARLAMASININ GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİ İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ÇATALHÖYÜK, International Journal of Tourism and Social Research
, cilt.8, ss.136-147, 2022 (Hakemli Dergi)
Etkinlik Pazarlaması Kapsamında Algılanan Sosyal Faydanın Etkinliğe Katılım Algısı,Etkinlik Tatmin Düzeyi Ve Marka Hoşnutluğu Üzerindeki Etkisi: ÜniversitelerdeDüzenlenen Kariyer Etkinliği Üzerinde Bir Araştırma
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.69-77, 2020 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Pazarlaması Kapsamında Destinasyon Aidiyeti Kavramının İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.101-107, 2020 (Hakemli Dergi)
Ürünlerde Helal Sertifikasyon ve Logo Uygulamaları
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.65-68, 2020 (Hakemli Dergi)
MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.6, sa.44, ss.3484-3494, 2019 (Hakemli Dergi)
Tüketici Boykotunun Çevresel Hassasiyetlerinin Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.25-33, 2019 (Hakemli Dergi)
Devletin Sosyal Amaçlı Sigara Kullanımını Azaltmaya Yönelik Pazarlamama (Demarketing) Uygulamalarının Tüketiciler Üzerindeki Etkisi
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.108-121, 2019 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Helal Sertifikalı Mamullere Yöneliminin, Algılanan Risk ve Güven Arayışına Aracılık Etkisi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.32-46, 2018 (Hakemli Dergi)
Politik Marka Bağlılığı ve Marka Bağlılığını Etkileyen Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Electronic Journal of Vocational Colleges
, cilt.7, sa.1, ss.74-83, 2017 (Hakemli Dergi)
Sakarya Üniversitesi’nin Marka Kişiliğinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.54, ss.241-253, 2017 (Hakemli Dergi)
SOSYAL MEDYA ÜZERİNDE GÖSTERİLEN REKLAMLARIN AHLAK KAVRAMI AÇISINDANDEĞERLENDİRİLMESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAEVALUATING THE ADVERTISEMENTS SHOWN THROUGH SOCIAL MEDIA IN TERMS OF THECONCEPT OF MORALITY A REVIEW ON UNIVERSITY STUDENTS
TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
, cilt.32, ss.274-290, 2016 (Hakemli Dergi)
YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİRARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.664-673, 2016 (Hakemli Dergi)
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
electronik journal of vocational colleges
, cilt.5, sa.1, ss.19-33, 2015 (Hakemli Dergi)
Marka Adı Stratejisi ve Türk İşletmelerinin Yabancı Sözcük İçeren Marka Adı Belirlemelerine İlişkin Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.297-326, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
İş Sağlığı ve Güvenli̇ği̇Programı Öğrencileriṅin ̇Problem Çözme Beceriṡi̇Algılarınınİncelenmes i
4. Uluslararası Sosyal Bilimleri Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
TÜRKİYE’DE İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNÜNDEN KAMU-ÖZEL SEKTÖR ÇALIŞANLARININBEKLENTİLERİNİN KARŞILAŞTIRMASI
Dmitri Yavorinitski 1. Uluslararası Avrupa Sosyal Bilimler Kongresi, Kyyiv, Ukrayna, 17 - 20 Temmuz 2017
Meslek Yüksek Okulunda İşletme Yönetimi Eğitimi Alan Öğrencilerin İ̇şletme Yönetimi Eğitimine Yönelik Beklenti ve Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Araştırma: Kocaeli Üniversitesi Hereke Ömer İsmet Uzunyol Meslek Yüksek Okulu Örneğ
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
İş Güvenliği Kültürünün Oluşturulmasında Eğitimin Önemi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017
Meslek Yüksek Okulu İşletme Yönetimi Öğrencilerinin Pazarlama Dersleri Bağlamında Pazarlama Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27 - 29 Nisan 2017
Üniversite Öğrencilerinin Medya Ve Televizyon Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesine Yönelik Alan Çalışması,
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongres, Rize, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017