Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Turizm Seyahat Pazarında Tüketici Davranışlarının Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi

XVIII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management-Ohrid / Republic of North Macedonia, Ohrid, Makedonya, 26 Kasım 2022, ss.540-546

Sosyal Etki (Influencer) Pazarlama Uygulamaları

XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1161-1164

İnternette Uygulanan Promosyon ve Fiyat İndirimlerinin Anlık Satın Alma Eğiliminin İnternette Anlık Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri

XV. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 29 Mayıs 2021, ss.1416-1423

CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.368-376

Marka Kavramının Helal Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, ss.519-523

Pazarlama 4.0 ve Etkileri Üzerine Bir İnceleme

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019, ss.607-611

Tüketici Boykotunun Cinsiyete Göre Farklılıaşmasına Yönelik Bir Araştırma

XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 5 - 06 Ekim 2019

Helal Okuryazarlik Kavramina Yönelik Bir İnceleme

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.311-315

Kara Cuma (Black Friday) Etkinliğinin Pazarlamayla Olan İlişkisi Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.316-318

Marka Bağlamında Marka Adı Kavramının Pazarlama ve Hukuk Açısından Değerlendirilmesi

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.759

Elektronik Ortamda Girişimcilik: Elektronik Ticaret ve Sosyal Medyanın Girişimcilik Üzerine Etkileri

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Türkiye, 24 - 25 Mart 2018, ss.757

Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürün Tercihini Etkileyen Faktörleri ve Algılamalarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 24 - 25 Mart 2018, ss.726

İş Güvenliği Kültürünün Oluşturulmasında Eğitimin Önemi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

Seçmenlerin Politik Pazarlamada Marka Değiştirme Eğilimi Faktörlerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma

IBANESS-III. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, 4 - 05 Mart 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

Elektronik lojistik uygulamaları

lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.114-127, 2019

lojistikte dış kaynak kullanımı

lojistikte güncel uygulamalar, selçuk korucuk,esra atukalp, Editör, akademisyen, Ankara, ss.57-72, 2019

Metrikler

Yayın

57

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

2

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları