Eğitim Bilgileri
1998 - 2002
1998 - 2002Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi Anabilim Dalı, Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Öğretmen yakınlığının öğrencilerin başarıları, tutumları ve güdülenme düzeyleri üzerindeki etkisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Teknolojisi Anabilim Dalı
1997
1997Yüksek Lisans
İlköğretim altıncı sınıf fen bilgisi dersi amaçlarının gerçekleşme düzeyi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
2015 - 2021
2015 - 2021Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
2011 - 2015
2011 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
2003 - 2011
2003 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim
2002 - 2003
2002 - 2003Öğretim Görevlisi Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim
1998 - 2002
1998 - 2002Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
1995 - 1999
1995 - 1999Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2025
2014 - 2025Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
2014 - 2025
2014 - 2025Bölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
2008 - 2024
2008 - 2024Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
2003 - 2012
2003 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyor4006 Tübitak Bilim Fuarları Kocaeli İl Temsilcisi
TÜBİTAK, 4006 Tübitak Bilim Fuarları Kocaeli İl Temsilcisi
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Dijital Akıcılık Ölçeğinin Uyarlanması ve Lise Öğrencilerinin Dijital Akıcılık Düzeylerinin İncelenmesi
Geçer A. (Danışman)
E.TUNCA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Covid 19 Pandemi Sürecinde Çevrimiçi ve Çevrimdışı Ortamlarla İlgili Öğrenci Görüşlerinin Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde İncelenmesi
Geçer A. (Danışman)
E.GÜZELYURT(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının İnternet Okuryazarlığı Özyeterlik Algıları İle E-Derslerdeki Sosyal Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Geçer A. (Danışman)
B.NUR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Pandemi Döneminde Öğretim Elemanlarının Çevrimiçi Eğitime Hazırbulunuşlukları ve Uzaktan Öğretime Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Geçer A. (Danışman)
Z.ŞULE(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğrenme Analitiğine Dayalı Kişiselleştirilmiş Geri Bildirimlerin Öğrencilerin Çevrimiçi Öz-Düzenleme Becerileri ve Çevrimiçi Öğrenme Motivasyonlarına Etkisinin Karşılaştırılması
Geçer A. (Danışman)
M.EREN(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Vocational High School Teachers' Perspectives on STEM Integration: A Qualitative Investigation
Geçer A., Özçelik İ.
Education & Youth Research , cilt.5, sa.2, ss.113-131, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. An investigation of the factors affecting faculty members' readiness for online teaching using chi-squared automatic interaction detection (CHAID) analysis
Tekcan Z. Ş., Geçer A., Topal A.
INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION
, cilt.71, sa.4, ss.655-683, 2025 (ESCI, Scopus)
2025
20253. Investigating the level of artificial intelligence literacy of university students using decision trees
Toker Gökçe A., Topal A. D., Geçer A., Eren C. D.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.30, sa.5, ss.6765-6784, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20254. Artificial Intelligence Literacy Scale: A Study of Reliability and Validity for a Sample of Turkish University Students
Deveci Topal A., Toker Gökçe A., Dilek Eren C., Geçer A.
JOURNAL OF LEARNING AND TEACHING IN DIGITAL AGE
, cilt.10, sa.1, ss.58-67, 2025 (ESCI, TRDizin)
2024
20245. Determination of Elementary Teachers’ Competencies Using Practical Content Development Technologies
TUNCA E., KÖSE F. G., GEÇER A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY IN EDUCATION , cilt.7, sa.4, ss.735-753, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Examination of Student Satisfaction with e-courses by Clustering Analysis
Deveci Topal A., Geçer A.
INNOEDUCA : INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY AND EDUCATIONAL INNOVATION
, cilt.9, sa.2, ss.39-50, 2023 (ESCI)
2023
20237. An analysis of the utility of digital materials for high school students with intellectual disability and their effects on academic success
Deveci Topal A., Geçer A., Çoban Budak E.
UNIVERSAL ACCESS IN THE INFORMATION SOCIETY
, cilt.22, sa.1, ss.95-110, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2023
20238. Voice-assisted online exam management and system usability analysis with visually impaired students
Budak E. C., Yurtay N., Budak Y., Gecer A.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.31, sa.9, ss.5508-5522, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20239. Paper The Scale of Learning Strategies for Distance Education Students: The Study of Adaptation to Turkish
Geçer A., Deveci Topal A.
JOURNAL OF LEARNING AND TEACHING IN DIGITAL AGE
, cilt.8, sa.2, ss.257-266, 2023 (ESCI, TRDizin)
2022
202210. A Development, Validity and Reliability of Safe Social Networking Scale
Tosun N., Geçer A.
Athens Journal of Mass Media and Communications , cilt.8, sa.3, ss.179-201, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Yükseköğretim Kurumunda Çalışan Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Özellikleri
Tekcan Z. Ş., Geçer A.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.12, sa.2, ss.261-281, 2022 (TRDizin)
2022
202212. Determination of safe social networking use levels ofteacher candidates
Geçer A., Tosun N.
Journal of Pedagogical Sociology and Psychology
, cilt.4, sa.1, ss.1-19, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Chatbot application in a 5th grade science course
Topal A. D., Eren C. D., Geçer A.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.26, sa.5, ss.6241-6265, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202114. Academic and postgraduate student awareness of digital product copyright issues
Geçer A., Deveci Topal A.
INFORMATION DEVELOPMENT
, cilt.37, sa.1, ss.90-104, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202115. The Effect of Programming with Scratch Course on Reflective Thinking Skills of Students Towards Problem Solving
Çoban Budak E., Geçer A., Deveci Topal A.
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
, cilt.6, sa.1, ss.72-80, 2021 (TRDizin)
2020
202016. Ortaöğretim Öğretmenlerinin BİT Kaynaklarından Yararlanma Durumları ve Yaşadıkları Sorunlar: Kocaeli Örneği
GEÇER A., BAKAR ÇÖREZ A.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.10, sa.1, ss.1-24, 2020 (TRDizin)
2020
202017. Akademisyenlerin Gözünden Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü’ne Bakış
Bakar Çörez A., Geçer A.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.28, sa.1, ss.17-35, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201918. Orff Yaklaşımına Dayalı Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Öğrencilerin Tutum ve Başarı Düzeyi Üzerindeki Etkisi
İRA N., ÖZENÇ İRA G., GEÇER A.
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.13, sa.30, ss.270-287, 2019 (TRDizin)
2019
201919. Trends in Instructional Technology Researches for the Disabled Individuals in Turkey
Deveci Topal A., Geçer A.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, ss.604-622, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
201920. Examining of Teacher Candidates' Knowledge Levels About Cyber Crimes
Topal A., Gecer A., Akkaya O., Güzel Y. E., Of M.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.45, ss.159-174, 2019 (ESCI, TRDizin)
2018
201821. Öğretmenlerin Eğitim Bilişim Ağını Kullanmaya Yönelik Yeterliklerinin İncelenmesi: Kocaeli İli Örneği
Geçer A., Deveci Topal A., Solmaz İ.
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.8, ss.63-86, 2018 (TRDizin)
2018
201822. Developing the Scale of Problem-Solving Skills for Secondary School-Aged Deaf and Hard of Hearing Students
Çoban Budak E., Deveci Topal A., Geçer A.
Pedagogical Research
, cilt.3, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201723. Üniversite Öğrencilerinin Web Ortamında Bilgi Arama ve Yorumlama Stratejileri İle Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişki
İRA N., GEÇER A.
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, ss.58-74, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201724. The analysis of visually impaired individuals’ expectations andtendencies of using digital media in the process of education inTurkey
Yurtay N., Çoban Budak E., Geçer A., Yurtay Y., Budak Y.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences , cilt.3, sa.7, ss.28-36, 2017 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
2017
201725. Sınıf Öğretmenliği Bölümü ve Beden Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Web Ortamında Bilgi Arama Yorumlama Stratejilerinin Belirlenmesi
GEÇER A., İRA N., YENAL T. H., BOZCAN E., YALÇINKAYA M., DİNÇER A. T.
INTERNATIONAL JOURNAL OF NEW TRENDS IN ARTS, SPORTS SCIENCE EDUCATION (IJTASE) , cilt.6, ss.16-33, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201726. The effect of algorithm teaching on the problem-solving skills of deaf-hard hearing students
Topal A., Budak E., Gecer A.
PROGRAM-ELECTRONIC LIBRARY AND INFORMATION SYSTEMS
, cilt.51, sa.4, ss.354-372, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2016
201627. Öğretmen Adaylarının İnternet Etiği Algıları ve Kontrol Odağı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
TOSUN N., GEÇER A., Kaşıkçı D. N.
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi , cilt.2, ss.82-103, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201528. Öğretim Yaklaşımları Envanterinin Türkçe ye Uyarlanması
TANRIVERDİ F. B., GEÇER A.
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.6, ss.44-62, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201529. Adaptatıon Of Internet Ethıcal Attıtude Scale To Unıversıty Students Comparıson Of Internet Ethıcal Attıtudes Accordıng To Students Departments
GEÇER A., TOSUN N.
European Scientific Journal , cilt.11, ss.437-456, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201530. Development of Satisfaction Scale for E Course Reliability and Validity Study E Derslere Yönelik Memnuniyet Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Geçer A., Deveci Topal A.
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.11, ss.1272-1287, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201531. Unethical behaviours preservice teachers encounter onsocial networks
Deveci Topal A., Geçer A.
Educational Research and Reviews
, cilt.10, ss.1901-1910, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201532. Examining Information in Web Environment Searching and Commitment Strategies of University Students According to Demographic Variables
GEÇER A., Ira N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.179, ss.383-402, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201433. Barriers in Information and Communication Technology ICT Use in Educational Environments Scale
GÖKDAŞ İ., GEÇER A.
International Journal of Psycho-Educational Sciences , cilt.3, ss.34-43, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201434. The determination of secondary school students' internet competency level perceptions Ortaokul öǧrencilerinin i̇nternet yeterlik düzeyi algi{dotless}lari{dotless}ni{dotless}n belirlenmesi
DEVECİ TOPAL A., Kolburan Geçer A.
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.1, ss.180-190, 2014 (Scopus, TRDizin)
2014
201435. Web Ortamında Bilgi Arama ve Yorumlama Stratejileri Ölçeği nin Türkçeye Uyarlanması
GEÇER A., İRA N.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.134-147, 2014 (TRDizin)
2014
201436. A Study on Information Search and Commitment Strategies on Web Environment and Internet Usage Self Efficacy Beliefs of University Students
GEÇER A.
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.13, ss.1-17, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201437. Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojilerinden yararlanma durumlarının bazı değişkenlere göre incelenmesi Examining teachers utilization of information and communication technologies according to certain variables
GEÇER A., GÖKDAŞ İ.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.4, ss.89-112, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201438. Öğretmen Adaylarının Web Ortamında Bilgi Arama Yorumlama Stratejilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
GEÇER A.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama Dergisi , cilt.4, ss.1-20, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201339. Lecturer-Student Communication in Blended Learning Environments
GEÇER A.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, sa.1, ss.362-367, 2013 (SSCI, TRDizin)
2013
201340. Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen ve Veli Görüslerinin Değerlendirilmesi
Geçer A., Deveci Topal A.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.19, ss.391-417, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201341. The Determination Of Secondary School Students Metaphors About The Internet Concept
Geçer A., Deveci Topal A.
TEM JOURNAL - Technology, Education, Management
, cilt.2, ss.181-196, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201342. The Determination of Secondary School Students' Metaphors about the Internet Concept
Geçer A., Deveci Topal A.
TEM JOURNAL-TECHNOLOGY EDUCATION MANAGEMENT INFORMATICS
, sa.2, ss.181-196, 2013 (ESCI)
2013
201343. The Effects of a Case Based Learning Approach on the Achievement and Attitudes of Students Towards an Occupational Health and Safety Course in Turkey
GEÇER A., ERGÜN AMAÇ A., ARAS F.
TEM Journal-Technology, Education, Management, Informatics , cilt.2, ss.353-368, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201344. Determination of the Computer Self Efficacy Perception of Students and Metaphors Related to Computer Ownership
GEÇER A.
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.12, ss.51-71, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201245. A Blended Learning Experience
Gecer A., DAĞ F.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.1, ss.425-442, 2012 (SSCI, TRDizin)
2012
201246. An Examination of Studying Approaches and Information Literacy Self-Efficacy Perceptions of Prospective Teachers
Gecer A.
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.49, ss.151-172, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201247. Elementary Science and Technology Teachers' Views on Problems Encountered in the Instructional Process
GEÇER A., Ozel R.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.3, ss.2256-2261, 2012 (SSCI, TRDizin)
2010
201048. Teknik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojisi ve Materyal Geliştirme Dersine Yönelik Deneyimleri
GEÇER A.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.1-25, 2010 (TRDizin)
2010
201049. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi Kocaeli Üniversitesi Örneği
GEÇER A., DAĞ F.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, ss.20-44, 2010 (TRDizin)
2009
200950. Relations between online learning and learning styles
DAĞ F., GEÇER A.
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.862-871, 2009 (Scopus)
2008
200851. Developing a scale for communication apprehension with lecturers
Eren Gumus A., GEÇER A.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.31, ss.55-74, 2008 (SSCI)
2004
200452. Öğretmen Yakınlığının Öğrencilerin Başarı Tutum ve Güdülenme Düzeyi Üzerindeki Etkisi
GEÇER A., DERYAKULU D.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , cilt.40, ss.518-543, 2004 (Hakemli Dergi)
1999
199953. Öğrenci Algılarına Göre Öğretim Elemanlarının İletişim Biçimleri
ERGİN A., GEÇER A.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.32, ss.1-28, 1999 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Eğitimde Yapay Zeka ve Öğretmen Konulu Makalelerin İçerik Analizi
Şamiloğlu G., Geçer A.
I. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. Mesleki Ve Teknik Anadolu Liselerinde Çalışan Öğretmenlerin Stem Entegrasyonuna Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Özçelik İ., Geçer A.
4th International STEM Education Conference, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2023
20233. Sınıf Öğretmenlerinin Pratik İçerik Geliştirme Teknolojilerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
Tunca E., Köse F. G., Geçer A.
2.UIuslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.1-5, (Özet Bildiri)
2022
20224. The Relationship Between Learning Strategies of Students Taking E-courses And Their Satisfaction with E-Courses.
Deveci Topal A., Geçer A.
6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS , Burdur, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2022, ss.1-6, (Özet Bildiri)
2021
20215. Türkiye’de Eğitimde Arttırılmış Gerçeklik Konusunda Yapılan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi (2019- 2020)
Güzelyurt E., Şamiloğlu G., Plak B. N., Taşçı M. E., Geçer A.
ICITS 2021 - International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.77-80, (Özet Bildiri)
2021
20216. Yükseköğretim Kurumunda Çalışan Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Özellikleri
Tekcan Z. Ş., Geçer A.
10. SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 18 Mayıs 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2021
20217. Determination of Safe Social Networking Use Levels of Teacher Candidates
Geçer A., Tosun N.
The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. Applications Tended to Sustainable Digital Parenting Education: Samples From Turkey And World
Tosun N., Karabıyık C., Geçer A.
The Second International Congress of Pedagogical Research. ICOPR 2021, Kuala-Lumpur, Malezya, 15 - 16 Mayıs 2021, ss.6-9, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Lise düzeyinde zihinsel engelli çocukların öğretiminde teknoloji kullanımında yaşanılan güçlüklerin belirlenemesi
ÇOBAN BUDAK E., GEÇER A., DEVECİ TOPAL A.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (Bahar), 26 - 28 Nisan 2019, ss.15, (Özet Bildiri)
2018
201810. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Veri Güvenliği Farkındalıklarının Belirlenmesi
GEÇER A., DEVECİ TOPAL A.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, ss.284-290, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
DEVECİ TOPAL A., GEÇER A., ÇOBAN BUDAK E.
4.Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. The Impact of C Programming Language Teaching on Attitudes towards Computer Programming in Biology Department Students
Geçer A., Deveci Topal A., Çoban Budak E.
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bucuresti, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. The Metaphors to Determine that Adults Have Developed About Lifelong Learning
GÜRSES D., İRA N., GEÇER A., ÖZENÇ İRA G.
XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Üst Biliş Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
GEÇER A., DEVECİ TOPAL A., ÇOBAN BUDAK E.
ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Mobil Teknolojilerin Eğitim Amaçlı Kullanımına Yönelik Ortaokul Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi
ÇOLAK İ., İRA N., GEÇER A., AKSU A.
ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium, Özdere, İZMİR, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Determination of for the Use of Mobile Technologies for Educational Use According to Secondary School Principals Views
İRA N., ÇOLAK İ., GEÇER A., AKSU A.
XV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
2017
201717. Ortaokul Öğrencilerinin Oynadıkları Çevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
DEVECİ TOPAL A., GEÇER A., DİKTAŞ B., GÜLER ARAN S., GÜLER T., BORAN H. İ., et al.
5.International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Selçuk , İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201718. Öğretmen Adaylarının Bilişim Suçları İle İlgili Tutum ve Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
DEVECİ TOPAL A., GEÇER A., AKKAYA O., GÜZEL Y. E., OF M.
I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Investigation of E-Learning Styles for Electronic Environments: Kocaeli University Sample
DEVECİ TOPAL A., OZCAN N., ALTUN A., ÖRS S., GEÇER A.
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Study of Ethical Leadership Behavior And Communicatıon Skills Of School Administrators and Organizational Commitment Levels Of Teachers According to Shool Administrators and Teachers Views
YALÇINKAYA M., İRA N., BOZCAN E., ÖZENÇ İRA G., GEÇER A.
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odesa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
201621. The analysis of visually impaired individuals expectations and tendencies of using digital media in the process of education in Turkey
YURTAY N., ÇOBAN BUDAK E., GEÇER A., YURTAY Y., BUDAK Y.
6th World Conference on Educatıonal Technology Researches, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, cilt.3, ss.28-36, (Tam Metin Bildiri)
2017
201722. Validity and Reliability Of The Scale Of Managerial Effectiveness
ÖZDEMİR S., İRA N., ARSLAN H., GEÇER A.
XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sofija, Bulgaristan, 19 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Trends in Educational Technology Researches for the Disabled in Turkey
DEVECİ TOPAL A., GEÇER A.
ERPA International Congresses on Education, Budapest, Macaristan, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Beden Eğitimi ve Sınıf Öğretmenlerinin Web Ortamında Bilgi Arama Stratejilerinin İncelenmes,
GEÇER A., YENAL T. H., BOZCAN E., İRA N., DİNÇER A. T., YALÇINKAYA M.
16.International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201625. Çevrimiçi ve Etkileşimli Bir Sosyal Eğitim Platformu olan EBA nın Kullanımında Öğretmen Yeterlik Düzeylerinin Belirlenmesi
GEÇER A., SOLMAZ İ.
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2014
201426. Öğretmen Adaylarının İnternet Etiği Algıları ve Kontrol Odağı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Tosun N., Geçer A.
8.Uluslararası BÖTE Sempozyumu Icits 2014, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2014
201427. Üniversite Öğrencilerinin Web Ortamında Bilgi Arama ve Yorumlama Stratejileri ile Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İRA N., GEÇER A.
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 04 Eylül 2014, cilt.0, sa.0, (Özet Bildiri)
2013
201328. Öğretmen Adaylarının Web Ortamında Bilgi Aarama Yorumlama Stratejilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Geçer A.
1st Instructional Technologies and Teacher Symposium ITTES 2013, Trabzon, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2013, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2012
201229. Her Öğrenciye Bir Bilgisayar Projesine Yönelik Yönetici Öğretmen Veli Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Geçer A., Deveci Topal A.
6.International Computer and Instructional Technologies Symposium Icits 2012, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201030. Prediction of public and private university students' communication apprehension with lecturers
Geçer A., Gümüş A. E.
2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3008-3014, (Tam Metin Bildiri)
2009
200931. Relations Between Online Learning and Learning Styles
DAĞ F., GEÇER A.
Dünya Eğitim Bilimleri Konferansı WCES 2009, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, (Tam Metin Bildiri)
2007
200732. Uyarlanır Hiper Ortamların Eğitim Sistemine Getirdiği Katkılar
DAĞ F., GEÇER A.
Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, sa.0, ss.929-933, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Technology And Education: Diversity And Equality in A Digital World
Deveci Topal A., Geçer A.
Creating Positive and Inclusive Change in Educational Environments, Gizem Günçavdı Alabay,Çağlar Çelik,Soner Polat, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.83-110, 2025
2024
20242. E-Öğrenmeye Yönelik Tutum
Geçer A., Deveci Topal A.
E-Öğrenmede Sosya-Psikolojik Değişkenler, Prof Dr Özcan Erkan Akgün Doç Dr İbrahim Gökdaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.9-24, 2024
2023
20233. Examining The Experiences of Faculty Members' Towards Distance Education
Tekcan Z. Ş., Geçer A., Deveci Topal A.
New Frontiers in Educational Sciences, DEMİRBATIR Rasim Erol, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.25-61, 2023
2022
20224. E-Ders Alan Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri İle E-Derslere Yönelik Memnuniyetleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
Deveci Topal A., Geçer A.
Eğitimde Yenilikçi Araştırmalar, Karabal,Mehmet, Editör, EFE AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.7-20, 2022
2020
20205. Effect of Scratch Software on Computational Thinking Skills of Medical Documentation and Secretarial Department Students
Deveci Topal A., Geçer A., Çoban Budak E.
Theory and Research in Social and Administrative Sciences, Assist Prof. Dr. Özlem KAYA, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.131-164, 2020
2020
20206. Examining The Relationship Between Computational Thinking Skills and Metacognitive Thinking Skills
Deveci Topal A., Geçer A.
Theory and Research in Social and Administrative Sciences, Assist Prof. Dr. Özlem KAYA, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.65-94, 2020
2020
20207. Bağlaşık Öğrenme
Geçer A.
ÖĞRETİMDE YAKLAŞIMLAR VE EĞİTİME YANSIMALARI, SARACALOĞLU Asuman Seda,AKKOYUNLU Buket,GÖKDAŞ İbrahim, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.33-68, 2020
2020
20208. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı’na İlişkin Görüşleri
Deveci Topal A., Geçer A.
Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Türkan ERDOĞAN Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER Assoc. Prof. Dr. Dr. Ruhi İNAN, Editör, IVPE, Podgorica, ss.48-63, 2020
2020
20209. Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı’na İlişkin Görüşleri
DEVECİ TOPAL A., GEÇER A.
Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Türkan ERDOĞAN,Assoc. Prof. Dr. Abidin TEMİZER,Assoc. Prof. Dr. Dr. Ruhi İNAN, Editör, IVPE, Cetinje, ss.48-63, 2020
2019
201910. ORTAOKUL DÜZEYİNDE PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLERİN BELİRLENMESİ
Güzel M., Urdal A., Öztürk Z., Geçer A., Deveci Topal A.
Alan Eğiitimi, Ömer Tuğrul Kara, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2019
2019
201911. Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi
Çoban Budak E., Deveci Topal A., Geçer A.
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar - 2019 /2, Dönger Ahmet,Yıldız Hacı, Editör, IVPE, Podgorica, ss.256-273, 2019
2019
201912. Lise Düzeyinde Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Öğretim Teknolojileri Kullanımında Yaşanılan Güçlüklerin Belirlenmesi
ÇOBAN BUDAK E., DEVECİ TOPAL A., GEÇER A.
Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar-2019/2, Dönger Ahmet, Yıldız Hacı, Editör, IVPE, Cetinje, ss.256-273, 2019
2019
201913. Ortaokul düzeyinde programlama öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin belirlenmesi
Güzel M., Urdal A., Öztürk Z., GEÇER A., DEVECİ TOPAL A.
Alan Eğitimi, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2019
2018
201814. Effect of C Programming Language Instruction on Attitudes of the Students of the Biology Department towards Computer Programming
DEVECİ TOPAL A., ÇOBAN BUDAK E., GEÇER A.
Educational Policy and Research, , Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, 2018
2018
201815. Ortaokul Öğrencilerinin OynadıklarıÇevrimiçi Oyunlarla İlgili Aile Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi
DEVECİ TOPAL A., GEÇER A., DİKTAŞ B., GÜLER ARAN S., GÜLER T., BORAN H. İ., et al.
Eğitim Bilimlerinde Akademik Araştırmalar, Prof.Dr Hasan Babacan, Prof.Dr. Tanja Soldatovic, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-21, 2018
2018
201816. Üniversite Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Deveci Topal A., Geçer A., Çoban Budak E.
Eğitim, Gençlik ve Gelecek, Akpınar Dellal Nevide,Yıldız Özgür, Editör, Lambert Academic Publishing, Düsseldorf, ss.181-191, 2018
2018
201817. Determination The Opinions Of The Secondary School Teachers Regarding The Use Of Mobile Technologies For Educational Purposes
ÇOLAK İ., İRA N., GEÇER A.
Educational Policy and Research, , Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, 2018
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019
01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi,
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Katılımcı
Bucuresti-Romanya
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018ICITS 2018 International Computer Instructional Technologies Symposium
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Katılımcı
Odesa-Ukrayna
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 201423.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 20148.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Katılımcı
Edirne-Türkiye
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013
01 Haziran 2013 - 01 Haziran 2013ITTES 2013 1st Instructional Technologies and Teacher Education Symposium
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Şubat 2010 - 01 Şubat 2010
01 Şubat 2010 - 01 Şubat 2010World Conference on Educational Sciences
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2007 - 01 Haziran 2007
01 Haziran 2007 - 01 Haziran 2007UMES’07 Ulusal Teknik Eğitim Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3472
h-indeksi (WOS): 19
Jüri Üyelikleri
Mart-2023
Mart 2023