Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

1. Sosyal Medyada Üst Düzey Yönetici Kaynaklı Krizler: Patiswiss Örnek Olay Analizi

Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri)

3. Fransız Le Figaro ve Le Monde Gazetelerinde İslam ve İslamofobinin Temsili: Samuel Paty Cinayeti Örneği

I. Uluslararası Medya ve İslamofobi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 Mayıs 2021, ss.518-544, (Tam Metin Bildiri)

4. Ekşi Sözlük’te Kadınlara Yönelik Nefret Söyleminin İnşası: “30 Yaşında Bekar Kadın Başlığı Örneği”

TAMUSKON 2022 TOPLUMSAL ARAŞTIRMALAR MERKEZİ 1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 19 Mayıs 2021, cilt.1, ss.39-71, (Tam Metin Bildiri)

5. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın Instagram Takipçilerinin Covid-19 Aşısına Yönelik Tutumları ve Etkileşim Biçimleri Üzerine Bir Analiz

8th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, Mardin, Türkiye, 04 Haziran 2022, ss.106-137, (Tam Metin Bildiri)

6. Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği

International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv, Kayseri, Türkiye, 10 Haziran 2022, ss.16-50, (Tam Metin Bildiri)

7. Kripto Para Borsasına Yönelik Araştırmaların Finansal Halkla İlişkiler Yaklaşımı Bağlamında Analizi

International Blockchain and Cryptocurrency Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Kasım 2021, cilt.1, ss.75-98, (Tam Metin Bildiri)

8. E-yönetişim bağlamında sosyal medya platformlarında belediye yurttaş etkileşimi: Kocaeli İli Örneği

Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.517-538, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities

ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)

11. Global Brands’s Visual Branding Strategies In Instagram: An Analysis About IKEA Turkey

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, Valletta, Malta, 11 - 15 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

12. Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz

2.International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.136-137, (Özet Bildiri)

13. Göstergebilimsel Çözümleme Açısından Şişe Kapakları Üzerine Bir İnceleme

2.International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.111-112, (Özet Bildiri)

14. The Analysis of Messages Which Include Hate Speech for Women in Inci Sozluk

3. International Conference on Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.226, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Presentation of "Homosexuality" Concept in Internet Newspapers According to Discrimination Practices

3. International Conference on Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 28 Nisan 2017, ss.111, (Özet Bildiri)

17. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi İslam Karşıtlığı Bağlamında Nefret Söylemi İçeren Videoların Youtube Üzerinden İncelenmesi

International Conference on Humanities and Cultural Studies(ICHACS), Prag, Çek Cumhuriyeti, 6 - 09 Kasım 2016, ss.90, (Özet Bildiri)

18. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Üretimi Facebook ve İslam Karşıtı Propaganda

International Conference on Humanities and Social Sciences (ICHACS), Prag, Çek Cumhuriyeti, 6 - 09 Kasım 2016, ss.61, (Özet Bildiri)

19. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Eşcinsellere Yönelik Nefret Söylemi İçeren İletilerin Twitter Üzerinde İncelenmesi

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı-İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2017), Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

20. Sivil Toplum Kuruluşlarının Eşcinsellik Olgusuna Yönelik Tutum Değişimi Çalışmaları Kaos GL Örneği

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.269387, (Tam Metin Bildiri)

22. Sosyal Medyada Siyasal İletişim Stratejilerinin İçerik Bazında Değerlendirilmesi

International Journal of Social Sciences and Education Research, 29 - 30 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

24. BAĞIMSIZ BİR KSS PLATFORMU KurumsalSosyal com WEB SİTESİNDE YER ALAN HABERLERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 37

2. Overconfidence and Optimism Biases in Insurance Purchasing Decisions and Overcoming Them Through Nudge

Overcoming Cognitive Biases in Strategic Management and Decision Making, Sınıksıran Enis, Editör, IGI GLOBAL, HERSEY, ss.139-163, 2024

3. SİGARA BAĞIMLILIĞIYLA MÜCADELEDE KAMU SPOTLARININ KULLANIMI: YEŞİLAY KAMU SPOTLARINA YÖNELİK GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven, Ankara, ss.31-59, 2024

4. KRİZ DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ

KURUMSAL İLETİŞİME TEORİK YAKLAŞIMLAR, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, NOBEL, Ankara, ss.163-212, 2024

5. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024

8. An Analysis on the Strategic Public Relations-Oriented Website Usage of Civil Society Organizations Operating in Turkey

International Research and Reviews In The Field of Communication Sciences, AYŞE ÇATALCALI CEYLAN; ELSEV BRINA LOPAR, Editör, Serüven, Ankara, ss.59-91, 2023

9. Bankaların Kültür Sanat Sponsorluğu ve Destekleme Faaliyetleri Üzerine Bir Analiz: Akbank ve İş Bankasi Örneği

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, AYŞE ÇATALCALI CEYLAN; İLKNUR AYDOĞDU, Editör, Serüven, Ankara, ss.91-122, 2023

13. HAYVAN HAKLARI HAREKETİ BAĞLAMINDA AKTİVİSTLERİN VE HAYVANSEVERLERİN INSTAGRAM KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir, Yeşim; Kuş, Oğuz, Editör, Der, İstanbul, ss.23-54, 2022

17. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.420-471, 2021

18. Covid‐19 Salgınında Kriz İletişiminin Dönüşümü: Hükümet Yetkililerinin Instagram Kullanımı

Dijitalleşen Dünyada. Siyasal İletişim , Yazıcı, Tolga; Karlı, İhsan; Dondurucu, Zeynep Benan, Editör, Literatürk, Konya, ss.25-94, 2021

19. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021

20. Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme

Siyasal İletişimciler Diyor ki, Mustafa Özgür Seçim, Dilan Çiftçi, Editör, Literatürk, ss.63-117, 2021

21. Dijital İletişim ve Antonio Gramsci

Dijital İletişime Kuramsal ve Kavramsal Yaklaşımlar, Ayhan Küngerü - Tülin Sepetci, Editör, NOBEL, Ankara, ss.65-82, 2021

22. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Nihan AKINCILAR KÖSEOĞLU Dilhan APAK, Editör, Peterlang, Berlin, ss.45-80, 2021

23. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021

27. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi

Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

28. Çevre Hareketi Bağlamında Sivil Toplum Örgütlerinin Instagram’da İletişim Süreci: Greenpeace ve WWF Örneği

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, YETKİN CILIZOĞLU,GAMZE ÇETİNKAYA,AYSEL, Editör, Literatürk, Konya, ss.191-232, 2020

29. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples

Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020

30. Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.197-272, 2020

31. Yeni İletişim Teknolojilerinin Değişimi ÇerçevesindeUluslararası Haberciliğin Twitter’da Dönüşümü

21. Yüzyılda Yeni Boyutlarıyla Siyaset, Boschele, Marco, Editör, Der Yayınları, Ankara, ss.177-216, 2020

33. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Üretimi: Facebook ve İslam Karşıtı Propaganda

Social Sciences A Fresh Start, Dr. Tufan Çötok, Yusuf Şahin, Editör, Dobra Knjiga d.o.o. Sarajevo - Put Famosa 38, Sarajevo, ss.372-387, 2016

34. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Üretimi: Facebook ve İslam Karşıtı Propagand

Social Sciences A Fresh Start Sosyal Bilimler Yeni Bir Başlangıç, ÇÖTÖK, Tufan ve Şahin, Yusuf, Editör, Dobra knjiga d.o.o. Sarajevo – Put Famosa 38, Saray Bosna, ss.372-387, 2016

35. Sivil Toplum Kuruluşlarının Yeni Medyada Halkla İlişkiler Çalışmaları

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Taşoğlu Paşalı, Nihal, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.171-232, 2016

36. Büyük İşletmelerin Sosyal Medya Üzerinden Halkla İlişkiler Faaliyetleri

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Koçer, Sevim, Editör, Derin, İstanbul, ss.167-216, 2015

37. Uluslararası İletişim Düzeni İçerisinde Ulusal Haber Ajanslarında Yer Alan Dış Haberlere Yönelik İçerik Analizi

Şövalyelik Mesleği Gazeteciliğin Uzmanlık Alanları, Şebnem Çağlar, Editör, Literatürk, İstanbul, ss.467-500, 2013
Metrikler

Yayın

84

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

235

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

75

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

68

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

92

Toplam Atıf Sayısı

235

Proje

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları