Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerde Nomofobi ile İyi Oluş Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, ss.532-534

Öğretmenlerin bilgi teknolojilerine yönelik mesleki öğrenmelerinde hedef yönelimleri

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021

Eğitimde Tablet Kullanımı: Öğrencilerin Derslere Yönelik Algıları

12th. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2018, 2 - 04 Mayıs 2018

Hocam Ben Tezde Ne Çalışacağım?

12th. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2018, 2 - 04 Mayıs 2018

Coding Education: Hope Or Hype?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018

Öğretim Ortamlarında Mobil Telefon Kullanımı

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017

Hayat Boyu Öğrenme ve Teknolojinin Rolü

11. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017

An Investigation of Factors Influencing Students` Mobile Phone Use in the Classroom

The Association for Educational Communications and Technology (AECT) Congress 2017, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017

Are Teachers too Nomophobic to Teach A Case from Turkey

2015 AECT International Convention, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 07 Kasım 2015

Aktif sınıfta aktif öğrenme modeline göre işlenen derslerin değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233

AKTİF SINIFTA AKTİF ÖĞRENME MODELİNE GÖRE İŞLENEN DERSLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

3.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233

Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233

To Be or Not To Be on The Facebook Factors Contributing to Teachers Facebook Use for Educational Purposes

ECER 2015 "Education and Transition. Contributions from Educational Research", 7 - 11 Eylül 2015

Öğretmenlerin Gözünden Facebook Öğretmenlerin Eğitim ve Mesleki Gelişim Amaçlı Kullanım Profilleri

9th Internatıonal Computer and Instructıonal Technology Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

Dünden bugüne FATİH projesi çevrimiçi gazetelerden bir bakış

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

The importance of acceptance of electronic performance support systems in their success

7th Internatıonal Computer and Instructional Technologies Symposium., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

How do instructors in the faculty of educatıon design their undergraduate courses

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.643-649

Ogretim Tasarimcisi Instructional Designer An Electronic Performance Support System for Teachers in Instruction Design Process

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2007, Chesapeake, VA, Kanada, 25 Haziran - 29 Temmuz 2007, ss.1586-1595

First year preservice teachers attitudes toward computers from computer education and instructional technology department

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.193-196

Tracing users' behaviors in a multimodal instructional material: An eye-tracking study

12th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International 2007), Beijing, Çin, 22 - 27 Temmuz 2007, ss.755-756 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Preservice Teachers Competencies Beliefs and Integration Levels in ICT

2nd International Open and Distance Learning (IODL) Symposium., Eskişehir, Türkiye, 8 - 10 Temmuz 2006, ss.353-365

Current Major Competencies for Instructional Design and Technology Professionals

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2006, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1617-1622

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretim Teknolojisnin Tarihsel Gelişimi

Öğretim Teknolojisnin Temelleri, Kurt, A. A., Editör, Nobel, ss.17-39, 2018

Araştırma Problemi Belirleme

EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, BEYCİOĞLU, Kadir ÖZER, Niyazi KONDAKÇI, Yaşar, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. AŞ, 2018

Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

260

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

307

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

814

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları