Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

1. Öğretmenlerde Nomofobi ile İyi Oluş Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, ss.532-534, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin bilgi teknolojilerine yönelik mesleki öğrenmelerinde hedef yönelimleri

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

3. Eğitimde Tablet Kullanımı: Öğrencilerin Derslere Yönelik Algıları

12th. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2018, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

4. Hocam Ben Tezde Ne Çalışacağım?

12th. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2018, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. Coding Education: Hope Or Hype?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

7. Öğretim Ortamlarında Mobil Telefon Kullanımı

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

9. Hayat Boyu Öğrenme ve Teknolojinin Rolü

11. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

10. An Investigation of Factors Influencing Students` Mobile Phone Use in the Classroom

The Association for Educational Communications and Technology (AECT) Congress 2017, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

12. Aradığınız Öğrenciye ve İçeriğe Şu An Ulaşılamıyor! Eğitimin En Güncel İkilemi: Mobil Telefonlar

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

13. The Relationship between international studetns’xx attitudes toward the university website and university attractiveness

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

14. The Relationship between International Students` Attitude toward the University Website and University Attractiveness

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

15. Are Teachers too Nomophobic to Teach A Case from Turkey

2015 AECT International Convention, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

16. Aktif sınıfta aktif öğrenme modeline göre işlenen derslerin değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233, (Özet Bildiri)

17. AKTİF SINIFTA AKTİF ÖĞRENME MODELİNE GÖRE İŞLENEN DERSLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

3.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233, (Özet Bildiri)

18. Aktif Sınıflarda Aktıf Ogrenme Modeline Göre İşlenen Derslerim Değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233, (Özet Bildiri)

19. To Be or Not To Be on The Facebook Factors Contributing to Teachers Facebook Use for Educational Purposes

ECER 2015 "Education and Transition. Contributions from Educational Research", 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

20. Öğretmenlerin Gözünden Facebook Öğretmenlerin Eğitim ve Mesleki Gelişim Amaçlı Kullanım Profilleri

9th Internatıonal Computer and Instructıonal Technology Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

21. Dünden bugüne FATİH projesi çevrimiçi gazetelerden bir bakış

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

24. The importance of acceptance of electronic performance support systems in their success

7th Internatıonal Computer and Instructional Technologies Symposium., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

25. Türkiye Finlandiya ve Güney Kore nin eğitime ve eğitimde bilgi ve iletişim teknolojileri kullanıma ilişkin temel göstergeleri Bir karşılaştırma

7th Internatıonal Computer and Instructional Technologies Symposium., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

26. Effects of an educational game development course on pre service teachers concerns about the use of computer games in the classroom

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.22-37, (Tam Metin Bildiri)

27. How do instructors in the faculty of educatıon design their undergraduate courses

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.643-649, (Tam Metin Bildiri)

28. What technology science and society means for instructıonal technologists Exploring the relationship among technology science and society

9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 06 Mayıs 2009 - 08 Mayıs 2008, ss.399-403, (Tam Metin Bildiri)

29. Ogretim Tasarimcisi Instructional Designer An Electronic Performance Support System for Teachers in Instruction Design Process

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2007, Chesapeake, VA, Kanada, 25 Haziran - 29 Temmuz 2007, ss.1586-1595, (Tam Metin Bildiri)

30. First year preservice teachers attitudes toward computers from computer education and instructional technology department

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.193-196, (Tam Metin Bildiri)

31. An analysis of prospective e learning change agents concerns toward e learning in Turkey A case from computer education and instructional technology department in Ankara

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.121-124, (Tam Metin Bildiri)

32. Tracing users' behaviors in a multimodal instructional material: An eye-tracking study

12th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International 2007), Beijing, Çin, 22 - 27 Temmuz 2007, ss.755-756, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

33. Preservice Teachers Competencies Beliefs and Integration Levels in ICT

2nd International Open and Distance Learning (IODL) Symposium., Eskişehir, Türkiye, 8 - 10 Temmuz 2006, ss.353-365, (Tam Metin Bildiri)

34. Current Major Competencies for Instructional Design and Technology Professionals

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2006, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1617-1622, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

2. Öğretim Teknolojisnin Tarihsel Gelişimi

Öğretim Teknolojisnin Temelleri, Kurt, A. A., Editör, Nobel, ss.17-39, 2018

3. Araştırma Problemi Belirleme

EĞİTİM YÖNETİMİNDE ARAŞTIRMA, BEYCİOĞLU, Kadir ÖZER, Niyazi KONDAKÇI, Yaşar, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. AŞ, 2018
Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

331

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

401

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

1573

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

614

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

94

Proje

6

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları