Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (1)
6. College students' readiness for connectivist learning: the development and validation of a scale
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.38, sa.2, ss.230-242, 2021 (ESCI, Scopus)
9. Mesleki ve Teknik Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeylerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.19, ss.408-424, 2018 (TRDizin)
10. Uluslararası öğrencilerin üniversite web sitesine yönelik tutumları ile üniversite çekiciliği arasındaki ilişki.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.200-211, 2018 (TRDizin)
14. Nomophobia Prevalence among Pre service Teachers A case of Trakya University
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.86-95, 2017 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
4. Hocam Ben Tezde Ne Çalışacağım?
12th. International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) 2018, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
5. Coding Education: Hope Or Hype?
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. The Mobile Phone Affinity Scale: The Validity And Reliability Of The Turkish Form
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
8. Lise Öğrencilerinin Siber Aylaklık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
10. An Investigation of Factors Influencing Students` Mobile Phone Use in the Classroom
The Association for Educational Communications and Technology (AECT) Congress 2017, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
23. PISA 2012 deki Balkan Ülkeleri Öğrencilerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Tanışıklıkları ve Kullanımı Bir Karşılaştırma
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
24. The importance of acceptance of electronic performance support systems in their success
7th Internatıonal Computer and Instructional Technologies Symposium., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
25. Türkiye Finlandiya ve Güney Kore nin eğitime ve eğitimde bilgi ve iletişim teknolojileri kullanıma ilişkin temel göstergeleri Bir karşılaştırma
7th Internatıonal Computer and Instructional Technologies Symposium., Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
27. How do instructors in the faculty of educatıon design their undergraduate courses
9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.643-649, (Tam Metin Bildiri)
28. What technology science and society means for instructıonal technologists Exploring the relationship among technology science and society
9th International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 06 Mayıs 2009 - 08 Mayıs 2008, ss.399-403, (Tam Metin Bildiri)
33. Preservice Teachers Competencies Beliefs and Integration Levels in ICT
2nd International Open and Distance Learning (IODL) Symposium., Eskişehir, Türkiye, 8 - 10 Temmuz 2006, ss.353-365, (Tam Metin Bildiri)
34. Current Major Competencies for Instructional Design and Technology Professionals
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2006, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.1617-1622, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Current and Emerging mHealth Technologies : Adoption, Implementation, and Use
Springer, London/Berlin , Zug, 2018
2. Öğretim Teknolojisnin Tarihsel Gelişimi
Öğretim Teknolojisnin Temelleri, Kurt, A. A., Editör, Nobel, ss.17-39, 2018
Metrikler
Yayın (WoS)
10
Yayın (Scopus)
12
Atıf (WoS)
331
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
401
H-İndeks (Scopus)
8
Atıf (Scholar)
1573
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
17
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
614
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
94
Proje
6
Tez Danışmanlığı
7