Doç. Dr. AYSEL ÇETİNKAYA


İletişim Fakültesi, Gazetecilik

Genel Gazetecilik


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

73

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

55

Proje

2

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2016

2012 - 2016

Doktora

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

2004 - 2009

2004 - 2009

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Günümüz medya ekonomisi çerçevesinde çevrimiçi gazetecilik ve reklam ilişkisi

İstanbul Üniversitesi, Havacılık Elektrik Elektroniği, Teknik Programlar

2011

2011

Yüksek Lisans

Türkiye'deki 2010 referandum sürecinde yapılan kamuoyu araştırmalarına ait medya yansımalarının kamuoyu üzerindeki etkileri

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik

2013 - 2017

2013 - 2017

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Koordinatör Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik

2017 - 2025

2017 - 2025

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2012 - 2013

2012 - 2013

Medya İlişkileri Uzmanı

Kamil Koç Otobüsleri A.Ş., Medya İlişkileri Uzmanı

2011 - 2012

2011 - 2012

Marka Yönetmeni

Aristo İletişim, Marka Yönetmeni

2009 - 2011

2009 - 2011

Marka Danışmanı

Proaktif İletişim, Marka Danışmanı

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Medyada Sürdürülebilirlik İletişimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Multi Medya Gazeteciliği

Halkla İlişkiler ve Medya

Lisans

Lisans

Yeni Medya ve Bilgi Güvenliği

Sosyal Medya Yönetimi

Gazete Yazı Türleri

Dijital Reklamcılık

Dijital İçerik Üretimi ve Yönetimi

Temel Gazetecilik

İletişim Bilimi

Reklam ve Kadın Çalışmaları

Elektronik Reklamcılık

Yeni Medyada Reklam

Oyun Kültürü ve Dijital Oyun

Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri

Dünya Su Günü Su Verimliliği Zirvesi

Kurumsal Temsil, T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı, Sıfır Atık Vakfı, Türkiye, İstanbul, 2025 - 2025

Makaleler

Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (13)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Sosyal Medyada Üst Düzey Yönetici Kaynaklı Krizler: Patiswiss Örnek Olay Analizi

Cılızoğlu N. D. G., Çetinkaya A., Dondurucu Dede Z. B.

Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. Belediyelerin Sürdürülebilirlik İletişiminde Sosyal Medya Kullanımı

Çetinkaya A., Seçim M. Ö.

Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.22-23, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

3. Bilgi Düzensizliğinin Siyasi İçeriklerle Dolaşımı ve Doğrulama Platformları Üzerine Bir İnceleme

ÇETİNKAYA A.

5. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 16 Mayıs 2022, cilt.1, ss.10, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. Dijital İşitsel Mecrada Haberciliğin Yeni Biçimi: Podcast’ler

ÇETİNKAYA A., KARTAL N.

5. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 16 Mayıs 2022, cilt.1, ss.83, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. Kadın Bedeninin Bir Tüketim Nesnesi ve İkna Edici Bir Unsur Olarak Reklamlarda Kullanımı

ÇETİNKAYA A., DARICI S.

Anatolian Congresses 8th International Social Sciences Congress, Türkiye, 24 Aralık 2021, cilt.1, ss.426-434, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

6. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Bağlamında UN Women Organizasyonunun Farklı Toplumlardaki İletişim Sürecinin Twitter Üzerinden İncelenmesi

ÇETİNKAYA A.

4. Kültürel, Bilişim, İletişim ve Medya Çalışmaları Sempozyumu (CICMS), Türkiye, 20 Mayıs 2021, cilt.1, ss.64, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

7. Üretim ve Emek Ekseninde Dijital Oyun Sektöründe Kadın

ÇETİNKAYA A.

World Women Conference, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mart 2020, ss.132-133, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. Beni Baştan Yarat! Bedenin İdealize Edilerek Sosya MEdya Aracılığıyla Yeniden Yaratılması

ÇETİNKAYA A., CILIZOĞLU N. D. G.

Yeni Medya Çalışmaları IV. Kongre Yeni Eşitsizlikler, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Haberciliğin Değişen Pratikleri: Çoklu Ortam, Çoklu Yetenek , Çevrimiçi Gazetecilik

ÇETİNKAYA A., KARLI İ.

Bilişim ve İletişim Teknolojileri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. Yeni Medya İle Birlikte Gazetecilik Pratiğindeki Dönüşüm: Haber Üretiminde ”Çoklu Yetenek”

ÇETİNKAYA A., ÖZDEMİR Z.

International Congress on Political, Economic and Social Studies, Venedik, İtalya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Doğal Reklam Uygulamalarının Türkiye’deki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden İncelenmesi

ÇETİNKAYA A., ÖZDEMİR Z.

2. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. The Economics of Online Journalism in Turkey

ÇETİNKAYA A.

7th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, Prag, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

14. The Transformation of Journalism with the Use Online Media

ÇETİNKAYA A.

Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Barselona, İspanya, 4 - 07 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

15. New Trend In Identity Building In Social Media Using Selfies In Turkey

ÖZDEMİR Z., ÇETİNKAYA A.

13th International Symposium Communication in the Millennium, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.287-306, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

16. Sosyal Ağların Pazarlama Disiplinleri İçinde Kullanımı Instagram Üzerine Bir İnceleme

ÇETİNKAYA A., ÖZDEMİR Z.

Digital Communication Impact, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, cilt.1, ss.580-597, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

17. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google Plus ın İncelenmesi

KOÇER S., ÇETİNKAYA A.

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

18. Müşteri Etkileşimi Yaratma Açısından Sosyal Medya Türkiye deki Hazır Giyim Lovemark ları Üzerine Bir İnceleme

ÖZDEMİR Z., ÇETİNKAYA A.

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.81-101, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

19. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google ın İncelenmesi

Koçer S., Çetinkaya A.

1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Kitaplar

2024

2024

1. Analysis of the Use of Industry 4.0 Technologies in the Hospitality Industry in the Context of Uncertainty and Risk Aversion

Çetinkaya A.

New Strategy Models in Digital Entrepreneurship, Ayşe Meriç Yazıcı,Ahmad Albattat,Marco Valeri,Viana Hassan, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.330-347, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

2. Dijital Oyunlarda Propaganda Algısının Call of Duty Modern Warfare 2 (2019) Üzerinden İncelenmesi

DOĞAN A., ÇETİNKAYA A.

Oyunların Dijital Hali 3, KUŞ ÖZGÜN ARDA, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE, Editör, Urzeni, İstanbul, ss.127-159, 2024

2024

2024

3. Teorik Bağlamda Sponsorluk

SEÇİM M. Ö., ÇETİNKAYA A.

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.99-129, 2024

2024

2024

4. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi

DONDURUCU DEDE Z. B., ÇETİNKAYA A., CILIZOĞLU N. D. G.

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024

2023

2023

6. Dijital Haber Üretim Sürecinde Algoritmik Ön Yargı/Yanlılık Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU DEDE Z. B.

Algoritmalar Habercilik ve Medya, KARAL TEMÜROĞLU ŞİRİN, DEMİR ZUHAL, Editör, Nobel, ss.59-93, 2023

2023

2023

7. Atatürk'ün Basına Verdiği Önem: Genç Cumhuriyet Reformlarının Duyurulmasında Basının Rolü

ÇETİNKAYA A.

100. Yılında Atatürk ve Cumhuriyet, HALICI ŞADUMAN, Editör, İBB Yayınları, ss.232-255, 2023

2022

2022

8. Bilgi Düzensizliği Bağlamında Taksim Patlamasına Yönelik İddiaların Teyit.Org Üzerinden İncelenmesi

ÇETİNKAYA A., SEÇİM M. Ö.

Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya, Aysel; Yetkin Cılızoğlu, Gamze, Editör, Literatürk, ss.103-136, 2022

2022

2022

9. HAYVAN HAKLARI HAREKETİ BAĞLAMINDA AKTİVİSTLERİN VE HAYVANSEVERLERİN INSTAGRAM KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ

DONDURUCU DEDE Z. B., ÇETİNKAYA A.

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir, Yeşim; Kuş, Oğuz, Editör, Der, İstanbul, ss.23-54, 2022

2022

2022

10. Podcast Gazeteciliği

ÇETİNKAYA A., KARTAL N.

Dijital Çağda Uzman Gazetecilik II, Bayrakcı Serkan, Özay Seçil, Editör, Çizgi Kitapevi, ss.223-242, 2022

2022

2022

11. Hayvan Hakları Hareketi Bağlamında Aktivistlerin ve Hayvanseverlerin Instagram Kullanımlarına Yönelik Bir Analiz

DONDURUCU DEDE Z. B., ÇETİNKAYA A.

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir Yeşim, Kuş Oğuz Ü., Editör, DER, ss.23-53, 2022

2022

2022

12. Examination of Claims against Covid-19 Vaccines Within The Context Of Infodemi And Fake News Through Teyit.Org

ÇETİNKAYA A., CILIZOĞLU N. D. G.

Covid Communication III, Diker, Ersin, Editör, Strategic Researches Academy, ss.1-26, 2022

2021

2021

14. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., AR M. İ.

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, EĞİTİM, İstanbul, ss.420-466, 2021

2021

2021

15. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU DEDE Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021

2021

2021

16. Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B.

Siyasal İletişimciler Diyor ki, Mustafa Özgür Seçim, Dilan Çiftçi, Editör, Literatürk, ss.63-117, 2021

2021

2021

17. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021

2021

2021

18. E-sporun Medyada Temsili: Türkiye ve Amerika'daki Çevrimiçi Gazeteler Üzerinden Bir İnceleme

ÇETİNKAYA A., ZALİMALİOĞLU G.

Oyunların Dijital Hali, ÖZGE UĞURLU AKBAŞ, ÖZGÜN ARDA KUŞ, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.119-150, 2021

2021

2021

19. Siyasal İletişim Aracı Olarak TikTok

ÇETİNKAYA A., YILDIZ G.

Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı, Tolga; Karlı, İhsan; Dondurucu, Z. Benan, Editör, Literatürk, Konya, ss.211-245, 2021

2021

2021

21. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., Ar M. İ.

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.420-471, 2021

2021

2021

22. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi

CILIZOĞLU N. D. G., DONDURUCU Z. B., ÇETİNKAYA A.

Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

23. Çevrimiçi Gazetecilikte Arama Motoru Optimizasyonu“Google Odaklı Gazetecilik”

ÇETİNKAYA A.

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin, Cılızoğlu, Gamze Çetinkaya, Aysel, Editör, Literatürk Academia, ss.234-260, 2020

2020

2020

24. Çevrimiçi Gazetecilikte Yeni Bir Hikaye Anlatım Türü Olarak Haberoyunlar

ÇETİNKAYA A.

İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Yayınoğlu Pınar Eraslan, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk, ss.79-107, 2020

2020

2020

25. Çevrimiçi Gazetecilikte Alternatif Bir Gelir Modeli Olarak Kitlesel Fonlar

ÇETİNKAYA A.

Yeni Gazetecilik: Mecralar, Deneyimler, Olanaklar, Erkmen, Özlem Ataman, Bora Çoban, Barış, Editör, Kafka, ss.82-113, 2020

2020

2020

26. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020

2019

2019

27. Gazetecilik Pratiğinin Dönüşümü: Haber Üretiminde Çoklu Yetenek

ÇETİNKAYA A.

Dijital Çağda Habercilik Kuram ve Uygulamada Yeni Yönelimler, Özdemir Zafer, Çetinkaya Aysel, Editör, Der Yayınevi, ss.143-173, 2019

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi

Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2019

Kasım 2019

GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

SELÇUK İLETİŞİM

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

30 Nisan 2024 - 30 Nisan 2024

30 Nisan 2024 - 30 Nisan 2024

Liselerde Bilim Uygulamaları ProgramıSürdürülebilir Kalkınma

Moderatör

Kocaeli-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Ekim 2025

Ekim 2025

Post-Truth Çağında Gerçeği Bulmak

Seminer

Renault Group-Türkiye

Haziran 2025

Haziran 2025

Akademiden Sahaya Liderlik

Seminer

I&D Danışmanlık Eğitim ve Koçluk Hizmetleri-Türkiye

Mayıs 2025

Mayıs 2025

Sürdürülebilir Girişimcilik İçin Dijital Fikirler/Dijital Medyada Yeşil Dönüşüm

Seminer

Sakarya Üniversitesi-Türkiye

Şubat 2025

Şubat 2025

Dezenformasyonun Gölgesinde Doğru Medyaokuryazarlığı

Seminer

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi-Türkiye

Aralık 2024

Aralık 2024

Hedef Sağlıklı Bir Deniz Ekosistemi / İzmit Körfezi Örneğinde; Yapılan Çalışmalar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Seminer

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı-Türkiye

Ocak 2024

Ocak 2024

Sosyal Medya Okuryazarlığı

Konferans

24 Kasım Anadolu Lisesi-Türkiye

Eylül 2023

Eylül 2023

Dijital Medya Okuryazarlığı

Seminer

Habitat Derneği ve Unicef-Türkiye

Eylül 2023

Eylül 2023

Eğitmen Eğitimi

Seminer

NewsLab Turkey-Türkiye

Ekim 2022

Ekim 2022

6. Kültürel Bilişim İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı

Konferans

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi-Türkiye

Nisan 2022

Nisan 2022

Dijital Diplomasi

Seminer

DİPAM -Türkiye

Aralık 2021

Aralık 2021

Yeni Medya Okulu

Seminer

Ankara Kalkınma Ajansı ve Basın İlan Kurumu-Türkiye

Temmuz 2019

Temmuz 2019

Yeni Nesil Gazetecilik Eğitimi

Seminer

Orta Anadolu Kalkınma Ajansı / Basın İlan Kurumu-Türkiye

Jüri Üyelikleri

Kasım-2023

Kasım 2023

Tez Savunma (Doktora)

Leyla Yıldırım, Sosyal Medya Ünlüleri İle Kurulan Parasosyal Etkileşim ve Güvenin Takipçi Davranışlarına Etkisi - Marmara Üniversitesi

Ekim-2023

Ekim 2023

Tez Savunma (Doktora)

Erke Kesova, Cannes Filmleri Bağlamında Hollywood ve Avrupa Sinemasında Üstkurmaca - Marmara Üniversitesi

Nisan-2022

Nisan 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ayşegül Dahi, Gerçek-sonrası dönemde sosyal medya dezenformasyonu ve sahte haberler: Türkiye'de COVİD-19 salgını örneği - Marmara Üniversitesi

Eylül-2019

Eylül 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Şive Bağdiken, Kocaeli yerel basınında yer alan yerel yönetimlerin basın bültenleri üzerine bir inceleme - Kocaeli Üniversitesi

Eylül-2019

Eylül 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ezgi Boztepe, Yazılı basından dijital medyaya yeni reklam pratikleri - Kocaeli Üniversitesi

Ağustos-2019

Ağustos 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Sevda Yılmaz Yayla, Türkiye'de ekonomi haberciliğinde reaktif habercilik anlayışından proaktif habercilik anlayışına geçiş - Marmara Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Abdullah Tevge, Haber Üretim Sürecinde Sosyal Medya Kullanımı: Muhabirler Üzerine Bir Araştırma - Marmara Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Hüseyin Serbes, Consumer behavior in the age of social media: The sample of Sakarya University - Sakarya Üniversitesi

Mayıs-2019

Mayıs 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Ümmügülsüm Korkmaz, Kullanımlar ve doyumlar çerçevesinde dijital oyuncuların Twitch kullanım motivasyonları: Sakarya Üniversitesi İletişim Fakültesi örneği - Sakarya Üniversitesi