Makaleler
8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
2. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities
ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)
8. Yeni Medya Okuryazarlığı Bağlamında Muhafazakâr ve Modern Yaşam Tarzı Blogları Üzerine Bir İnceleme
Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)
9. Sosyal Medya Pazarlamasında Deneyim Yaşatma: Popüler Bloglarda Deneyimsel Pazarlama Pratiklerinin Yansımaları
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.725-752, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
20
1. Eleştirel Medya Çalışmalarından Sağlık İletişimine Güncel İletişim Araştırmaları
Bidge Yayınları, Ankara, 2024
2. Sürdürülebilirlik İletişiminden Yapay Zekaya Güncel İletişim Araştırmaları
Bidge Yayınları, Ankara, 2024
3. Marmara Kariyer Fuarı Etkinlik Performans Değerlendirmesi
Detay Yayınevi, Ankara, 2024
7. Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojisi ve Metaverse'de Kullanımı
Metaverse, Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.89-110, 2022
8. Siyasal Pazarlama Aracı Olarak Genişletilmiş Gerçeklik: Türkiye ve Dünyadaki Uygulama Örnekleri Üzerinden Olanak ve Sınırlılıklara Yönelik Bir Değerlendirme
Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı Tolga, Karlı İhsan, Dondurucu Z.Benan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.367-428, 2021
9. Etkin İş çevresi Oluşturma (Networking) ve İş Arama (Bulma) Teknikleri
Kariyer Planlama ve Yönetimi: Meslek Adayları İçin Yol Rehberi, Mecek Mehmet, Çakırer Mehmet Akif, Kocakula Özge, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.129-175, 2021
12. Halkla İlişkilerde Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar: Ödüllü Halkla İlişkiler Kampanyaları Üzerinden Bir Analiz
Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine: İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.317-382, 2020
13. Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin Cılızoğlu Gamze , Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.89-134, 2020
15. Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Yaratıcılık ve Yenilik
Umuttepe Yayınları, Kocaeli, 2018
19. Buzdağının Görünmeyen Yüzü: Halkla İlişkilerde Yaratıcılık ve Yenilik(çilik)
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.277-314, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Atıf (WoS)
18
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
3
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
1
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
31
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
12
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
152
Proje
2
Tez Danışmanlığı
5