Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

2. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities

ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)

3. Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Anne Blog Yazarlarından Marka Hikayeleri

2nd International Conference on New Approaches in Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.516-526, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Marka İletişimi Bağlamında Instagram Kullanımı: İçeriğin Kullanıcı Etkileşimi Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma

I.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.24, (Özet Bildiri)

5. Postmodern müzelerde dijital halkla ilişkiler ve deneyimsel pazarlama pratikleri: İstanbul’daki postmodern müzelere yönelik nitel bir araştırma

II. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.33-34, (Özet Bildiri)

6. Augmented Reality As An Experiential Marketing Tool: A Research on the Impacts of Brand Experiences in Turkey

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.387-388, (Özet Bildiri)

7. Contributıon of New Technologies to University Education: Opinions of Communicatıon Faculty Students on Augmented Reality Applications

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.245-246, (Özet Bildiri)

8. Yeni Medya Okuryazarlığı Bağlamında Muhafazakâr ve Modern Yaşam Tarzı Blogları Üzerine Bir İnceleme

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

9. Sosyal Medya Pazarlamasında Deneyim Yaşatma: Popüler Bloglarda Deneyimsel Pazarlama Pratiklerinin Yansımaları

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.725-752, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 20

4. Pazarlama İletişiminde Sanal Influencerların Tüketiciler Üzerindeki Etkisine Yönelik Nitel Bir Araştırmaları

Eleştirel Medya Çalışmalarından Sağlık İletişimine Güncel İletişim Araştırmaları, , Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.175-250, 2024

5. Sürdürülebilirlik İletişiminde Sektörel Sürdürülebilirlik Liderleri: Enerji ve Finans Sektörleri Üzerine Bir İnceleme

Sürdürülebilirlik İletişiminden Yapay Zekaya Güncel İletişim Araştırmaları, KÜÇÜKSARAÇ BANU, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.4-42, 2024

6. The Extended Reality Technology and Its Utilization in Metaverse

Metaverse: Technologies, Opportunities and Threats, Fatih Sinan Esen; Hasan Tinmaz; Madhusudan Singh, Editör, Springer, ss.65-81, 2023

7. Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojisi ve Metaverse'de Kullanımı

Metaverse, Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.89-110, 2022

8. Siyasal Pazarlama Aracı Olarak Genişletilmiş Gerçeklik: Türkiye ve Dünyadaki Uygulama Örnekleri Üzerinden Olanak ve Sınırlılıklara Yönelik Bir Değerlendirme

Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı Tolga, Karlı İhsan, Dondurucu Z.Benan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.367-428, 2021

9. Etkin İş çevresi Oluşturma (Networking) ve İş Arama (Bulma) Teknikleri

Kariyer Planlama ve Yönetimi: Meslek Adayları İçin Yol Rehberi, Mecek Mehmet, Çakırer Mehmet Akif, Kocakula Özge, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.129-175, 2021

12. Halkla İlişkilerde Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar: Ödüllü Halkla İlişkiler Kampanyaları Üzerinden Bir Analiz

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine: İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.317-382, 2020

13. Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin Cılızoğlu Gamze , Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.89-134, 2020

14. Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Küçüksaraç Banu, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.41-54, 2020

16. Corporate Reputation and Customer Loyalty in Social Media: An Analysis of Turkish Mommy Bloggers’ Instagram

Reputation Management Techniques in Public Relations, Erdemir,Ayşe, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.222-253, 2018 Creative Commons License

17. An Experimental Research About Using Augmented Reality in Advertising for Measurement of Advertisement Liking and Effectiveness Level

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, YILMAZ RECEP, Editör, IGI Global, Hershey, ss.203-227, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

18. An Experimental ResearchAbout Using AugmentedReality in Advertising forMeasurement of AdvertisementLiking and Effectiveness Level

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.203-227, 2017 Creative Commons License

19. Buzdağının Görünmeyen Yüzü: Halkla İlişkilerde Yaratıcılık ve Yenilik(çilik)

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.277-314, 2015

20. Prosumer Kadınlar ve Kendin Yap (DIY) Bloglarında Üretim ve Tüketim Pratikleri

Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar Uygulamalar Tartışmalar, İdil Sayımer, Editör, Literatürk Academia Yayınları, Konya, ss.51-98, 2014 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

152

Proje

2

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları