Doç. Dr. BANU KÜÇÜKSARAÇ


İletişim Fakültesi, Radyo TV - Sinema

İletişim Bilimleri


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Halkla İlişkiler, İletişim Bilimleri


Yayınlardaki İsimler: B. Küçüksaraç

Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

31

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

12

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

152

Proje

2

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2016

2008 - 2016

Doktora

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2005 - 2008

2005 - 2008

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2001 - 2005

2001 - 2005

Lisans

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Örgütsel ve Toplumsal Değişim Perspektifinde Stratejik Halkla İlişkiler Yönetiminde Yaratıcılık ve Yenilik Sorunu: Kuramsal ve Pratik Açıdan Bir Analiz

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2008

2008

Yüksek Lisans

Toplumsal Örgütlenmelerde İnternet Aracılığıyla Halkla İlişkiler

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Yl)

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2014

2014

Genç İletişim Bilimciler İletişim Bilimlerinde Araştırma Projesi Yazma Eğitimi

Proje Yönetimi

TÜBİTAK

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Halkla İlişkiler

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2018 - 2021

2018 - 2021

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2008 - 2018

2008 - 2018

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dış Danışman

TÜBİTAK, Dış Danışman

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Panelist

TÜBİTAK, Panelist

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi

Seminer II

Yeni Medya Çalışmalarında Araştırma Yöntem ve Teknikleri

Halkla İlişkilerde Yaratıcılık ve İnovasyon

Yüksek Lisans Tez

Dijital Tüketici Eğilimleri ve Davranışları

Seminer I

Lisans

Lisans

Yeni Medyada Halkla İlişkiler uygulamaları (ÜSD-ESD)

Bitirme Projesi

Halkla İlişkiler Yazarlığı II-UE

Atölye Uygulamaları II

Halkla İlişkiler Yazarlığı I-UE

Atölye Uygulamaları I

Halkla İlişkiler ve Tanıtım (ÜSD-ESD)

Medya İlişkileri Yönetimi

Kamuoyu Araştırmaları

Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar (ÜSD-ESD)

İmaj Yönetimi

Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri

Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi 2023

Kurumsal Temsil, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı , Türkiye, İstanbul, 2023 - 2023

Makaleler

Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Dijitalleşen Kentlerde Yönetişim: Marmara Bölgesi Büyükşehir Belediyeleri’nin Karşılaştırmalı E-Belediyecilik Uygulamaları

Sayımer İ., Dondurucu Z. B., Küçüksaraç B.

4th International Scientific Research (IBAD - 2019), Uppsala, İsveç, 25 - 26 Nisan 2019, ss.35-36, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities

SAYIMER İ., KÜÇÜKSARAÇ B., DONDURUCU Z. B.

ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Anne Blog Yazarlarından Marka Hikayeleri

Küçüksaraç B.

2nd International Conference on New Approaches in Social Sciences and Humanities, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, cilt.1, ss.516-526, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

4. Marka İletişimi Bağlamında Instagram Kullanımı: İçeriğin Kullanıcı Etkileşimi Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma

KÜÇÜKSARAÇ B., KÜÇÜKSARAÇ H.

I.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi (IPRAC), Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.24, (Özet Bildiri)

2017

2017

5. Postmodern müzelerde dijital halkla ilişkiler ve deneyimsel pazarlama pratikleri: İstanbul’daki postmodern müzelere yönelik nitel bir araştırma

ABRAK E., KÜÇÜKSARAÇ B.

II. International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.33-34, (Özet Bildiri)

2015

2015

6. Augmented Reality As An Experiential Marketing Tool: A Research on the Impacts of Brand Experiences in Turkey

KÜÇÜKSARAÇ B., SAYIMER İ.

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.387-388, (Özet Bildiri)

2015

2015

7. Contributıon of New Technologies to University Education: Opinions of Communicatıon Faculty Students on Augmented Reality Applications

SAYIMER İ., KÜÇÜKSARAÇ B.

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.245-246, (Özet Bildiri)

2015

2015

8. Yeni Medya Okuryazarlığı Bağlamında Muhafazakâr ve Modern Yaşam Tarzı Blogları Üzerine Bir İnceleme

KÜÇÜKSARAÇ B.

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

9. Sosyal Medya Pazarlamasında Deneyim Yaşatma: Popüler Bloglarda Deneyimsel Pazarlama Pratiklerinin Yansımaları

KÜÇÜKSARAÇ B., KÜÇÜKSARAÇ H.

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.725-752, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

4. Pazarlama İletişiminde Sanal Influencerların Tüketiciler Üzerindeki Etkisine Yönelik Nitel Bir Araştırmaları

KÜÇÜKSARAÇ B., Koçal S.

Eleştirel Medya Çalışmalarından Sağlık İletişimine Güncel İletişim Araştırmaları, , Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.175-250, 2024

2024

2024

5. Sürdürülebilirlik İletişiminde Sektörel Sürdürülebilirlik Liderleri: Enerji ve Finans Sektörleri Üzerine Bir İnceleme

KÜÇÜKSARAÇ B., Koçal S.

Sürdürülebilirlik İletişiminden Yapay Zekaya Güncel İletişim Araştırmaları, KÜÇÜKSARAÇ BANU, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.4-42, 2024

2023

2023

6. The Extended Reality Technology and Its Utilization in Metaverse

KÜÇÜKSARAÇ B.

Metaverse: Technologies, Opportunities and Threats, Fatih Sinan Esen; Hasan Tinmaz; Madhusudan Singh, Editör, Springer, ss.65-81, 2023

2022

2022

7. Genişletilmiş Gerçeklik Teknolojisi ve Metaverse'de Kullanımı

KÜÇÜKSARAÇ B.

Metaverse, Geleceğin Dünyalarını İnşa Edecek Teknolojiler, Fırsatlar ve Tehditler, Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.89-110, 2022

2021

2021

8. Siyasal Pazarlama Aracı Olarak Genişletilmiş Gerçeklik: Türkiye ve Dünyadaki Uygulama Örnekleri Üzerinden Olanak ve Sınırlılıklara Yönelik Bir Değerlendirme

KÜÇÜKSARAÇ B.

Dijitalleşen Dünyada Siyasal İletişim, Yazıcı Tolga, Karlı İhsan, Dondurucu Z.Benan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.367-428, 2021

2021

2021

9. Etkin İş çevresi Oluşturma (Networking) ve İş Arama (Bulma) Teknikleri

KÜÇÜKSARAÇ B.

Kariyer Planlama ve Yönetimi: Meslek Adayları İçin Yol Rehberi, Mecek Mehmet, Çakırer Mehmet Akif, Kocakula Özge, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.129-175, 2021

2020

2020

12. Halkla İlişkilerde Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar: Ödüllü Halkla İlişkiler Kampanyaları Üzerinden Bir Analiz

KÜÇÜKSARAÇ B.

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine: İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Eraslan Yayınoğlu Pınar, Küçüksaraç Banu, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.317-382, 2020

2020

2020

13. Artırılmış Gerçeklik Pazarlaması ile Duygusal Markalaşma Tüketicilerin Kalbine Nasıl Hitap Ediyor?

KÜÇÜKSARAÇ B.

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, Yetkin Cılızoğlu Gamze , Çetinkaya Aysel, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.89-134, 2020

2020

2020

14. Instagram’da Duygu Tasarımı ve Duygusal Markalaşma: Türkiye’nin Sevilen Markaları Üzerine Bir Analiz

KÜÇÜKSARAÇ B.

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Akademik Çalışmalar, Küçüksaraç Banu, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.41-54, 2020

2018

2018

16. Corporate Reputation and Customer Loyalty in Social Media: An Analysis of Turkish Mommy Bloggers’ Instagram

Sayımer İ., Küçüksaraç B.

Reputation Management Techniques in Public Relations, Erdemir,Ayşe, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.222-253, 2018 Creative Commons License

2017

2017

17. An Experimental Research About Using Augmented Reality in Advertising for Measurement of Advertisement Liking and Effectiveness Level

Sayımer İ., Küçüksaraç B.

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, YILMAZ RECEP, Editör, IGI Global, Hershey, ss.203-227, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

18. An Experimental ResearchAbout Using AugmentedReality in Advertising forMeasurement of AdvertisementLiking and Effectiveness Level

Sayımer İ., Küçüksaraç B.

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.203-227, 2017 Creative Commons License

2015

2015

19. Buzdağının Görünmeyen Yüzü: Halkla İlişkilerde Yaratıcılık ve Yenilik(çilik)

KÜÇÜKSARAÇ B.

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.277-314, 2015

2014

2014

20. Prosumer Kadınlar ve Kendin Yap (DIY) Bloglarında Üretim ve Tüketim Pratikleri

Küçüksaraç B.

Yeni Medya Araştırmaları Kavramlar Uygulamalar Tartışmalar, İdil Sayımer, Editör, Literatürk Academia Yayınları, Konya, ss.51-98, 2014 Creative Commons License

Desteklenen Projeler

2017 - 2019

2017 - 2019

E-Yönetişim Bağlamında Yeni Medya Ortamlarında Belediye-Yurttaş Etkileşimi: Kocaeli İli ÖrneğiSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

(Proje Özeti) (Proje Sonuç Raporu) Creative Commons License
Sayımer İ. (Yürütücü), Küçüksaraç B.

Tasarım

Şubat 2015

Şubat 2015

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongre Konsept/Tanıtım Materyalleri Tasarımı

Grafiksel Tasarım / Kurumsal Kimlik Tasarımı

Küçüksaraç B.

Mayıs 2013

Mayıs 2013

Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongre Konsept/Tanıtım Materyalleri Tasarımı

Grafiksel Tasarım / Kurumsal Kimlik Tasarımı

Küçüksaraç B.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Nisan 2023

Nisan 2023

TAM Akademi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

Nitel Sosyal Bilimler-Qualitative Social Sciences

Diğer Dergiler

Kasım 2020

Kasım 2020

Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi (International Journal Of Management Academy)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2020

Mayıs 2020

Business & Management Studies: An International Journal (BMIJ)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2020

Mart 2020

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Diğer Dergiler

Ekim 2019

Ekim 2019

Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi (KİLAD)

Diğer Dergiler

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Aralık 2023

Aralık 2023

Kocaeli Üniversitesi Vizyon Toplantısı Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Faaliyet Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Kocaeli, Türkiye

Aralık 2023

Aralık 2023

Kocaeli Üniversitesi Aday Öğrenci Tanıtım Günleri

Sosyal Faaliyet Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Kocaeli, Türkiye

Kasım 2023

Kasım 2023

Yeni Medya Çalışmaları VI. Ulusal Kongre Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Eskişehir, Türkiye

Kasım 2023

Kasım 2023

10 Kasım Atatürk'ü Anma Töreni

Sosyal Faaliyet Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Kocaeli, Türkiye

Ekim 2023

Ekim 2023

Kocaeli Üniversitesi 100. Yıl Etkinlikleri

Sosyal Faaliyet Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Kocaeli, Türkiye

Kasım 2021

Kasım 2021

Yeni Medya Çalışmaları V. Ulusal Kongre Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Adana, Türkiye

Ekim 2019

Ekim 2019

Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B., Sayımer İ.
İzmir, Türkiye

Mayıs 2019

Mayıs 2019

Dijital Dönüşüm ve E-Yönetişim Sempozyumu

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B., Sayımer İ.
Kocaeli, Türkiye

Şubat 2019

Şubat 2019

Dijital Çağda Yönetişim Çalıştayı

Çalıştay Organizasyonu

Küçüksaraç B., Sayımer İ.
Kocaeli, Türkiye

Kasım 2017

Kasım 2017

2. International Communication Science and Media Studies Congress (ICSMSC)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B.
İstanbul, Türkiye

Şubat 2016

Şubat 2016

Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B., Sayımer İ., Özel S.
Ankara, Türkiye

Şubat 2015

Şubat 2015

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongre

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B., Sayımer İ., Özel S.
İstanbul, Türkiye

Mayıs 2014

Mayıs 2014

1. International Communication Science and Media Studies Congress (ICSMSC)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B., ÖZKAN G.
Kocaeli, Türkiye

Mayıs 2013

Mayıs 2013

Yeni Medya Çalışmaları I. Ulusal Kongre

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B., Sayımer İ., Özel S.
Kocaeli, Türkiye

Kasım 2011

Kasım 2011

19. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Semineri

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Küçüksaraç B.
Kocaeli, Türkiye

Ödüller



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 18

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Nisan-2023

Nisan 2023

Tez Savunma (Doktora)

Berkant Yılmaz Tez Savunması - Ege Üniversitesi

Ağustos-2021

Ağustos 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Sena Şahin Tez Savunması - Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Ağustos-2021

Ağustos 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tuğba Seven Tez Savunması - Ondokuz Mayıs Üniversitesi