Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (16)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (28)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 40

1. Uluslararası Ögrencilerin Ayrımcılık Algısı

14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, ss.18-34, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sosyal medya fenomeni öğretmenler hakkında öğretmen görüşleri (Instagram Örneği)

8th International New York Academıc Research Congress on Humanıtıes and Socıal Scıences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2023, ss.77-87, (Tam Metin Bildiri)

3. Ortaokullarda Covid 19 Pandemi Döneminde Mali Kaynak Gerektiren İhtiyaçların Giderilme Durumları

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.137-146, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Sınıf öğretmeni sinizm yaşarsa: Bir ilkokulda yaşanan sinizmin incelenmesi

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 01 Aralık 2022, ss.277, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. The Evaluation of Social Dialogue from Teachers Perspective in Turkey

GLOCER21, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, cilt.4, ss.111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim ile İmtihanı: Kazanımlar ve Zorluklar

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU / 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.40-49, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. Kadınların iş hayatında var olma mücadelesi

1. INTERNATIONAL WOMEN STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mart 2021, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okul Yöneticilerinin Temel Psikolojik İhtiyaçları

9. Uluslararası Bilimsel AraĢtırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimlerithe 9th International Scientific Research Congress -Social and Educational Sciences- (UBAK), Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, ss.42, (Özet Bildiri)

9. YURT DIŞI EĞİTİMİN YÖNETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR: ÖĞRETMEN BAKIŞ AÇISI

EJERCongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.716-723, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. Görev mi Angarya mı? Öğretmen Görüşlerine Göre Okulda Angarya

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 19-22 June 2019 Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.90-95, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Uluslararası Öğrencilerin Türkiye‟de Yükseköğretime Yönelik Metaforik Algıları

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Tam Metin Bildiri Kitabı, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.605-613, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

13. Lise Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.521-528, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Öğretmenlerin STEM Eğitiminde YaĢadığı Sorunlar ve Çözümleri

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.55-60, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

15. Lise öğrencilerinin Suriyeli algısı: Kocaeli ili Körfez ilçesi örneği

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongres, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

16. İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlerinin Öz Belirleme Kuramına Göre Temel Psikolojik İhtiyaçlarını Karşılama Durumları

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

17. Kadın eğitim yöneticilerinin okul yönetiminde karşılaştıkları Sorunlar

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

18. Lise öğrencilerinin kişilerarası ilişkilerinde bilişsel çarpıtmalarının ve bağışlama davranışlarının incelenmesi

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

19. Alo 147 Bilgi Uçurma Hattı Mı? İftira Hattı Mı?

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

20. Eğitim Örgütlerinde Biçimsel Olmayan Liderlerin Oluşma Süreci: Sosyometrik Bir Çalışma

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.609-611, (Özet Bildiri)

21. Veli Görüşlerine Göre Yabancı Dil Hazırlık Programının Etkililiği

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.494-496, (Özet Bildiri)

22. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE TAHAKKÜM ALGISI

CURRENT DEBATES INEDUCATION, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.75-87, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

23. The Problems of Syrian Students in the Basic Education in Turkey

14th International Conference on Social Sciences, 2 - 03 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Öğretmenlerin Mesleki Özgürlüğe İlişkin Metaforik Algıları

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri) Creative Commons License

25. Meslek liselerinde cinsiyet rollerinin incelenmesi

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR8, 19 - 21 Ekim 2017, ss.215-217, (Özet Bildiri)

26. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.750-752, (Özet Bildiri)

27. Güç okul yöneticilerini yozlaştırıyor mu?

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.486-488, (Özet Bildiri)

28. Alo 147: Bilgi Uçurma (Whistle-Blowing) Açısından Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.54-56, (Özet Bildiri)

29. Okul Müdürleri Tarafından Değerlendirilen Öğretmenlerin Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.481-482, (Özet Bildiri)

30. Okul Yöneticilerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

33. Okul Müdürlerin Okul Yönetimine Yönelik Metaforik Algıları

Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

34. PROSPECTIVE TEACHERS' PERCEPTION OF DISCRIMINATION IN TURKEY

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.1295-1303, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

35. Öğretmenlerin okullarda istenmeyen davranışlara yönelik tepkileri: bilgi uçurma veya sessiz kalma

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

36. Öğretmen adaylarının profili: Kocaeli Üniversitesi'nden yansımalar

I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.777-788, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

37. Öğretmen Adaylarının Islık Çalmaya (Whistleblowing) Yönelik Ahlaki Değerlendirmelerine Etki Eden Bazı Faktörler

II. Uluslararası Değerler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Kasım 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

38. İlköğretim okulu öğrencilerinin algılarına göre müfettişler

II. Uluslararası katılımlı eğitim denetimi kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, ss.79-84, (Tam Metin Bildiri)

39. Alternatively certified elementary school teachers in Turkey

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1064-1074, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

40. YÜKSEKÖĞRETİMDE YILDIRMA

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi / 5TH INTERNATİONAL BALKAN EDUCATİON AND SCİENCE CONGRESS, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 30

2. 2. BÖLÜM EĞİTİM VE OKULUN AMAÇ VE İŞLEVLERİ

Eğitime Giriş, Prof. Dr. Abdurrahman İlğan,Doç. Dr. Osman Aktan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-75, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. 4. Bölüm: Yönetim Süreçleri ve Okullarda Uygulanması

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şenay SEZGİN NARTGÜN,Türkan ARGON, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.108-136, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. 11. BÖLÜM SLOVENYA

Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, Abdurrahman İlğan, Servet Üztemur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.511-540, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Eğitimde özelleştirmenin eğitimin sunumuna ve istemine yansımaları

Eğitim Bilimlerinin Kassandrası, Seçkin Özsoy,Erdal Küçüker,Gülay Aslan,Halil Buyruk, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.379-398, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Sosyal Adalet Kuramı ile Oyun Kuramı Arasındaki İlişki ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları

Geçmişten Günümüze YÖNETİM KURAMLARI, İLİŞKİLER VE EĞİTİM ÖRGÜTLERİNE YANSIMALARI, ARGON Türkan - NARTGÜN Şenay Sezgin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-305, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. EĞİTİM KURUMLARINDA MOBBING

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.83-99, 2022

8. Öğretmenlerin Mesleki Sosyalleşmesi

PROF. DR. ALİ BALCI’YA ARMAĞAN, Prof.Dr. İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.373-384, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Örgütlerde Bilgi Uçurma

PSİKO-SOSYAL YÖNLERİYLE YÖNETİM, Hasan Basri MEMDUHOĞLU - Kürşad YILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.519-546, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Eğitim ve Yetiştirmeye Yönelik Yatırımlar

Eğitim Perspektifinden Planlama, Ekonomi ve Politika, Şenay Sezgin Nartgün,Türkan Argon, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.181-226, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Küreselleşme ve Eğitimde Değerler: Küreselleşmenin Eğitimde Bireysel ve Toplumsal Değerlere Yansıması

Prof. Dr. İnayet Aydın’a Armağan, Oğuz Ebru,Yılmaz Kürşad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.354-369, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Professional Socialization in Schools

Education, George W. Noblit, Editör, Oxford University Press, London , London, ss.1-28, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Ethical Challenges: The Influence Organizational and Personal Values Have on Perceptions of Misconduct and the Factors of Whistleblowing

Handbook of Research on Ethical Challenges in Higher Education Leadership and Administration, Victor Wang, Editör, IGI Global, Florida, ss.250-290, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Liderlikte Kadın ve Feminist Yaklaşımlar

Liderlik Kuram Araştırma Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.817-836, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Veli Görüşlerine Göre Yabancı Dil Hazırlık Programının Etkililiğ

Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies , Şakir Çınkır, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-56, 2020 Creative Commons License

16. Eğitimde Özelleştirme

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Mahmut SAĞIR,Ramazan YİRCİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.175-215, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Teacher Socialization in Changing World: Functionalist

Interpretive, and Critical Perspectives in Examining the Teacher Induction Process in Contemporary Education Systems, Mustafa Öztürk,Paul Rober Hoard, Editör, IGI Global, Florida, ss.2012-236, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

18. Türk eğitim sisteminde 2000'li yıllarda gerçekleşen yapısal değişimler

Prof. Dr.Emine AKYÜZ’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl Çocuk Hakları • Eğitim Hukuku • Vatandaşlık Eğitimi, Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ,Pelin TAŞKIN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.381-392, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

19. Öz Belirlenim Kuramı

YÖNETİM VE EĞİTİM YÖNETİMİ KURAMLARI, Kamile DEMİR, Kürşad YILMAZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.133-155, 2018

20. Sınıfta zaman yönetimi

Sınıfta yönetimi, Türkan Argon,Şenay Sezgin Nartgün, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.269-289, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Sosyal Kolaylaştırma Kuram

Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları, Kamile DEMİR, Kürşad YILMAZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.265-288, 2018

22. Organizational Culture and Ethics: The Influence Organizational and Personal Values Have on Perceptions of Misconduct and the Factors of Whistleblowing

Encyclopedia of Strategic Leadership and Management 3 Volumes, Victor C. X. Wang (Florida Atlantic University, USA), Editör, IGI Global, ss.1047-1072, 2017

23. Eğitimde değişen değerler ve öğretmenin rolü üzerine

Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları , Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-211, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

24. Örgütlerde İstenmeyen Davranışlar ve Bu Tür Davranışlar: Yıldırma (mobbing) örneği ve bu tür davranışları önlemede Yardımcı Bilgi Uçurma (Whistle-blowing)

Eğitim ekonomisi ve planlaması alanına adanmış bir ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 yaş armağanı, Kasım Karakütük, Editör, Ankara Üniversitesi basımevi, Ankara, ss.265-294, 2015 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

25. Örgüt yönetiminde bilgi uçurma (whistle-blowing)

Prof.Dr.Haydar Taymaz Armağan Kitabı: Eğitim Yönetimi Denetimi ve Politikaları Yazıları , İnayet Aydın,Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.492-506, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

26. Yeni Ekonomik Düzen, Eğitim Reformları ve Eğitimin Geleceği

Eğitim Sosyolojisi, Mimar Türkkahraman,İbrahim Keskin, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.249-270, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

27. Eğitim felsefesi akımlarının Türkiye Cumhuriyeti eğitim sistemine etkileri

Eğitim Felsefesi, Nurten Gökalp,Şengül Çelik, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.173-185, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

28. Eğitimde radikal düşünürler ve görüşleri

Eğitim Felsefesi, Nurten Gökalp,Şengül Çelik, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.135-147, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma
Diğer Yayınlar 1
Metrikler

Yayın

125

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

95

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

60

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1953

H-İndeks (Scholar)

24

Atıf (TrDizin)

102

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

1413

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

472

Proje

4

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

74
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları