Prof. Dr. ASİYE TOKER GÖKÇE


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitim Yönetimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim ve Eğitim Araştırması, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Özel, Yönetim, Sosyoloji, Kadınların Çalışmaları, Etik, Kamu Yönetimi, Sosyal Sorunlar, Planlama ve Gelişim


Avesis Araştırma Alanları: Eğitim Bilimleri, Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Eğitim Yönetimi ve Teftiş, Halk Eğitimi, Eğitimin Psikolojik Temelleri, Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri, Program Geliştirme, Eğitim Teknolojisi, Eğitim Yönetimi ve Eğitimde Program Geliştirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Yönetimi ve Planlaması, Öğretmen Eğitimi, Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği


Yayınlardaki İsimler: Toker A. G., Toker-Gokce A., Toker Asiye Gokce, Gokce AT, Gokce Asiye Toker, Toker Gökçe, A., Gökçe A. T.

Metrikler

Yayın

125

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

95

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

60

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1953

H-İndeks (Scholar)

24

Atıf (TrDizin)

102

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

1413

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

472

Proje

4

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

74
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

1996 yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu.

Yüksek lisans derecesini 2001 yılında, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim programından aldı.

Doktora derecesini, 2006 yılında, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Teftişi Doktora programından aldı. 

2009 yılının ekim ayına kadar öğretmen kadrosu ile MEB'de çeşitli okullarda ve Bakanlık birimlerinde görev yaptı. 

2009 yılında, 30 Ekimde Kocaeli Üniversitesinde Yardımcı Doçent olarak göreve başladı.

2014 yılında Doçent unvanını aldı. 2019 yılında, bulunduğu üniversitede görevde yükselme koşullarını karşılamasına rağmen 2023 yılında profesör olabilmiştir.  


Eğitim Bilgileri

2001 - 2006

2001 - 2006

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

İş yerinde yıldırma: Özel ve resmi ilköğretim okulu öğretmen ve yöneticileri üzerinde yapılan bir araştırma

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2001

2001

Yüksek Lisans

A Study on alternatively certified classroom teachers (ACTs) through the perceptions of ACTs principals and inspectors

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması

Eğitim Yönetimi ve Teftiş

Halk Eğitimi

Eğitimin Psikolojik Temelleri

Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri

Program Geliştirme

Eğitim Teknolojisi

Eğitim Yönetimi ve Eğitimde Program Geliştirme

Eğitim Programları ve Öğretim

Eğitim Yönetimi ve Planlaması

Öğretmen Eğitimi

Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2014 - 2023

2014 - 2023

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2009 - 2014

2009 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2020 - 2022

2020 - 2022

Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2019 - 2022

2019 - 2022

Fakülte Kurulu Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2009

2008 - 2009

Öğretim görevlisi

Mesleki Eğitim Fakültesi, Öğretim görevlisi

1998 - 2009

1998 - 2009

Öğretmen

Kamu Kuruluşu, Milli Eğitim Bakanlığı, Ministry of National Education, Öğretmen

1998 - 2009

1998 - 2009

Öğretmen

MEB, Öğretmen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Eğitim ekonomisi

Seminer

Seminer

İnsan Kaynaklarımızın Bireyleşme Sorunu

Eğitimde örgüt metaforları

Eğitim Örgütlerinde Yönetsel Etik ve Değerler

EĞİTİM YÖNETİMİNDE YÖNETSEL ETİK VE DEĞERLER

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Eğitim Yönetiminde Güncel Konular Sürdürülebilir Kalkınma

Akademik Yazma Teknikleri Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ

Eğitim ekonomisi ve planlaması

Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Davranış

Eğitim Yönetiminde Örgütsel Davranış

Uzmanlık alan dersi

ÖRGÜTSEL GELİŞME VE KARİYER GELİŞTİRME

Uzmanlık alan dersi

Teze hazırlık

seminer

Seminer

Lisans

Lisans

Eğitim bilimine giriş Sürdürülebilir Kalkınma

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi Sürdürülebilir Kalkınma

Karşılaştırmalı eğitim

Eğitime Giriş

Mobbing: İş Yaşamında Yıldırma

Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi

Sınıf yönetimi

Girişimcilik Sürdürülebilir Kalkınma

Meslek etiği Sürdürülebilir Kalkınma

Yönetilen Tezler

2022

2022

Doktora

Akademisyenlerde mesleki kimlik inşası

Toker Gökçe A. (Danışman)

E.GÜVEN(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Doktora

Okul Yöneticilerinin Özbelirlenim Düzeyleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

H.SULTAN(Öğrenci) Sürdürülebilir Kalkınma

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Disiplin Sorunları ve Çözüm Yolları

Toker Gökçe A. (Danışman)

E.ÖZDEMİR(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Ortaokullarda ortaya çıkan disiplin sorunları ve bu sorunların sonuçlandırılmasına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

Ö.Murat(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sınıf Öğretmenlerinin ve İlkokul Yöneticilerinin Etkili Okula Yönelik Görüşleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

M.SEZER(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sosyal Medya Kullanmalarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması

Toker Gökçe A. (Danışman)

B.Taşkın(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Okul Müdürlerinin Yönetici Geliştirme Programına (YÖGEP) İlişkin Görüşleri (Kocaeli-İzmit Örneği)

Toker Gökçe A. (Danışman)

N.ŞAHİN(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Ortaokullarda görev yapan öğretmen ve okul yöneticilerinin teknoloji kullanımına ilişkin yaşadıkları sorunlar

Toker Gökçe A. (Danışman)

E.ARI(Öğrenci)

2023

2023

Yüksek Lisans-Tezsiz

Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin okul yöneticileri ile yaşadığı çatışmalar ve bu çatışmalarla başa çıkma yolları

Toker Gökçe A. (Danışman)

F.YAMAN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğini İcra Ederken Yaşadığı Duygular ve Bu Duyguların Kaynaklarına Yönelik Bir Araştırma(Kocaeli-Gölcük Örneği)

Toker Gökçe A. (Danışman)

S.DOĞAN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretimde Kullanılan Yapay Zeka Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

Ş.TAŞKIN(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

İlkokul yöneticilerinin baskı gruplarının isteklerine ilişkin görüşleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

S.YANAR(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişliklerinin Okul İklimine Yansıması

Toker Gökçe A. (Danışman)

B.YURTSEVER(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Velilerin Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan ve Yüz yüze Eğitim Hakkındaki Görüşleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

H.DOĞRAMACI(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Ortaokul Öğretmenlerinin Akıllı Tahta Kullanımı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

Toker Gökçe A. (Danışman)

O.KILIÇ(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitim Ve Yüz Yüze Eğitimde Yaşadıkları Sorunlar

Toker Gökçe A. (Danışman)

S.PARLAK(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Covid-19 Salgın Sürecinde Uzaktan Eğitim Sisteminde Karşılaşılan Güçlükler Ve Çözüm Önerileri: Kocaeli İli Gölcük İlçesi Örneği

Toker Gökçe A. (Danışman)

Z.Paksoy(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Ortaokullarda Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Yıldırıcı Davranışlar

Toker Gökçe A. (Danışman)

S.GÖKÇE(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Covid- 19 Pandemi Sürecinde Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderler Olarak Okul Yönetiminde Yaşadıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

Toker Gökçe A. (Danışman)

E.AKTAY(Öğrenci)

2022

2022

Yüksek Lisans-Tezsiz

Covid-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin EBA Platformu İle Eğitim Vermeye Yönelik Görüşleri

Toker Gökçe A. (Danışman)

N.KIRAÇ(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (16)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (28)

2018

2018

15. Education in virtual age

Gokce A.

EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY , cilt.50, sa.14, ss.1419-1420, 2018 (SSCI) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2008

2008

51. Bürokrasi üzerine düşünceler

Toker Gökçe A.

Üniversite ve Toplum , cilt.8, sa.4, ss.2-7, 2008 (Hakemsiz Dergi) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Uluslararası Ögrencilerin Ayrımcılık Algısı

Gafarlı G., Toker Gökçe A.

14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, ss.18-34, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

2. Sosyal medya fenomeni öğretmenler hakkında öğretmen görüşleri (Instagram Örneği)

TOKER GÖKÇE A., Kaya O.

8th International New York Academıc Research Congress on Humanıtıes and Socıal Scıences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2023, ss.77-87, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Ortaokullarda Covid 19 Pandemi Döneminde Mali Kaynak Gerektiren İhtiyaçların Giderilme Durumları

Toker Gökçe A., Polat H.

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.137-146, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

4. Sınıf öğretmeni sinizm yaşarsa: Bir ilkokulda yaşanan sinizmin incelenmesi

Toker Gökçe A., Koç B.

13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 01 Aralık 2022, ss.277, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

5. The Evaluation of Social Dialogue from Teachers Perspective in Turkey

Ağcihan E., Toker Gökçe A.

GLOCER21, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, cilt.4, ss.111, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

6. Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim ile İmtihanı: Kazanımlar ve Zorluklar

Toker Gökçe A., Temel İ.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU / 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.40-49, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

7. Kadınların iş hayatında var olma mücadelesi

Toker Gökçe A., Balcı K.

1. INTERNATIONAL WOMEN STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mart 2021, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

8. Okul Yöneticilerinin Temel Psikolojik İhtiyaçları

Tunç H. S., Toker Gökçe A.

9. Uluslararası Bilimsel AraĢtırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimlerithe 9th International Scientific Research Congress -Social and Educational Sciences- (UBAK), Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, ss.42, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. YURT DIŞI EĞİTİMİN YÖNETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR: ÖĞRETMEN BAKIŞ AÇISI

Gül H., Toker Gökçe A.

EJERCongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.716-723, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

10. Yurt Dışında Kaybolmak: Yurt Dışında Görev Yapan Öğretmenlerin Okul Yönetimi İle Yaşadığı Sorunlar

Gül H., Toker Gökçe A.

EJERCongress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.720-727, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

11. Görev mi Angarya mı? Öğretmen Görüşlerine Göre Okulda Angarya

Toker Gökçe A., Özen C.

VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 19-22 June 2019 Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.90-95, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

12. Uluslararası Öğrencilerin Türkiye‟de Yükseköğretime Yönelik Metaforik Algıları

Toker Gökçe A., Toska R.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Tam Metin Bildiri Kitabı, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.605-613, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

13. Lise Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi

Dikme E., Toker Gökçe A.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.521-528, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

14. Öğretmenlerin STEM Eğitiminde YaĢadığı Sorunlar ve Çözümleri

Toker Gökçe A., Yıldırım D.

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.55-60, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

15. Lise öğrencilerinin Suriyeli algısı: Kocaeli ili Körfez ilçesi örneği

Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.

4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongres, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlerinin Öz Belirleme Kuramına Göre Temel Psikolojik İhtiyaçlarını Karşılama Durumları

Tunç H. S., TOKER GÖKÇE A.

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Kadın eğitim yöneticilerinin okul yönetiminde karşılaştıkları Sorunlar

Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Lise öğrencilerinin kişilerarası ilişkilerinde bilişsel çarpıtmalarının ve bağışlama davranışlarının incelenmesi

Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Alo 147 Bilgi Uçurma Hattı Mı? İftira Hattı Mı?

Tunç H. S., TOKER GÖKÇE A.

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Eğitim Örgütlerinde Biçimsel Olmayan Liderlerin Oluşma Süreci: Sosyometrik Bir Çalışma

Dikme E., TOKER GÖKÇE A.

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.609-611, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Veli Görüşlerine Göre Yabancı Dil Hazırlık Programının Etkililiği

Kandemir A., TOKER GÖKÇE A.

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.494-496, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE TAHAKKÜM ALGISI

Dikme E., Toker Gökçe A.

CURRENT DEBATES INEDUCATION, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.75-87, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

23. The Problems of Syrian Students in the Basic Education in Turkey

Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.

14th International Conference on Social Sciences, 2 - 03 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

24. Öğretmenlerin Mesleki Özgürlüğe İlişkin Metaforik Algıları

Güven E., Toker Gökçe A.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

25. Meslek liselerinde cinsiyet rollerinin incelenmesi

TOKER GÖKÇE A., Dikme E.

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR8, 19 - 21 Ekim 2017, ss.215-217, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

Kantos Z., TOKER GÖKÇE A.

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.750-752, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Güç okul yöneticilerini yozlaştırıyor mu?

Ölçüm D., TOKER GÖKÇE A.

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.486-488, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Alo 147: Bilgi Uçurma (Whistle-Blowing) Açısından Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Tunç H. S., TOKER GÖKÇE A.

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.54-56, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Okul Müdürleri Tarafından Değerlendirilen Öğretmenlerin Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri

Aydemir İ., TOKER GÖKÇE A.

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.481-482, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Okul Yöneticilerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri

Aydemir İ., Toker Gökçe A.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

31. Okul müdürlerinin Suriyeli öğrencilere yönelik uygulamalarda karşılaştığı güçlükler Kocaeli ili örneği

Toker Gökçe A., Yıldırım B. K.

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.494-495, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

33. Okul Müdürlerin Okul Yönetimine Yönelik Metaforik Algıları

TOKER GÖKÇE A., İbrahim L., Dinçer Ö., SEZEN GÜLTEKİN G.

Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

34. PROSPECTIVE TEACHERS' PERCEPTION OF DISCRIMINATION IN TURKEY

Toker Gökçe A.

7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.1295-1303, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2014

2014

35. Öğretmenlerin okullarda istenmeyen davranışlara yönelik tepkileri: bilgi uçurma veya sessiz kalma

TOKER GÖKÇE A., KEZER F.

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

36. Öğretmen adaylarının profili: Kocaeli Üniversitesi'nden yansımalar

Toker Gökçe A.

I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.777-788, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

37. Öğretmen Adaylarının Islık Çalmaya (Whistleblowing) Yönelik Ahlaki Değerlendirmelerine Etki Eden Bazı Faktörler

Toker Gökçe A.

II. Uluslararası Değerler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Kasım 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

38. İlköğretim okulu öğrencilerinin algılarına göre müfettişler

TOKER GÖKÇE A., Ertan Kantos Z.

II. Uluslararası katılımlı eğitim denetimi kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, ss.79-84, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

39. Alternatively certified elementary school teachers in Turkey

Toker Gökçe A.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1064-1074, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

40. YÜKSEKÖĞRETİMDE YILDIRMA

Toker Gökçe A., Oğuz E.

Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi / 5TH INTERNATİONAL BALKAN EDUCATİON AND SCİENCE CONGRESS, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Kitaplar

2024

2024

2. 2. BÖLÜM EĞİTİM VE OKULUN AMAÇ VE İŞLEVLERİ

Toker Gökçe A.

Eğitime Giriş, Prof. Dr. Abdurrahman İlğan,Doç. Dr. Osman Aktan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-75, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

3. 4. Bölüm: Yönetim Süreçleri ve Okullarda Uygulanması

Toker Gökçe A.

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şenay SEZGİN NARTGÜN,Türkan ARGON, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.108-136, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

4. 11. BÖLÜM SLOVENYA

Toker Gökçe A.

Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, Abdurrahman İlğan, Servet Üztemur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.511-540, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

5. Eğitimde özelleştirmenin eğitimin sunumuna ve istemine yansımaları

Toker Gökçe A.

Eğitim Bilimlerinin Kassandrası, Seçkin Özsoy,Erdal Küçüker,Gülay Aslan,Halil Buyruk, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.379-398, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

6. Sosyal Adalet Kuramı ile Oyun Kuramı Arasındaki İlişki ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları

Toker Gökçe A.

Geçmişten Günümüze YÖNETİM KURAMLARI, İLİŞKİLER VE EĞİTİM ÖRGÜTLERİNE YANSIMALARI, ARGON Türkan - NARTGÜN Şenay Sezgin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-305, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

7. EĞİTİM KURUMLARINDA MOBBING

TOKER GÖKÇE A.

EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.83-99, 2022

2021

2021

8. Öğretmenlerin Mesleki Sosyalleşmesi

Toker Gökçe A.

PROF. DR. ALİ BALCI’YA ARMAĞAN, Prof.Dr. İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.373-384, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

9. Örgütlerde Bilgi Uçurma

Toker Gökçe A.

PSİKO-SOSYAL YÖNLERİYLE YÖNETİM, Hasan Basri MEMDUHOĞLU - Kürşad YILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.519-546, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

10. Eğitim ve Yetiştirmeye Yönelik Yatırımlar

Toker Gökçe A.

Eğitim Perspektifinden Planlama, Ekonomi ve Politika, Şenay Sezgin Nartgün,Türkan Argon, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.181-226, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

11. Küreselleşme ve Eğitimde Değerler: Küreselleşmenin Eğitimde Bireysel ve Toplumsal Değerlere Yansıması

Toker Gökçe A.

Prof. Dr. İnayet Aydın’a Armağan, Oğuz Ebru,Yılmaz Kürşad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.354-369, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

12. Professional Socialization in Schools

Toker Gökçe A.

Education, George W. Noblit, Editör, Oxford University Press, London , London, ss.1-28, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

13. Ethical Challenges: The Influence Organizational and Personal Values Have on Perceptions of Misconduct and the Factors of Whistleblowing

Toker Gökçe A., Durante R.

Handbook of Research on Ethical Challenges in Higher Education Leadership and Administration, Victor Wang, Editör, IGI Global, Florida, ss.250-290, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

14. Liderlikte Kadın ve Feminist Yaklaşımlar

Toker Gökçe A.

Liderlik Kuram Araştırma Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.817-836, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

15. Veli Görüşlerine Göre Yabancı Dil Hazırlık Programının Etkililiğ

Kandemir A., Toker Gökçe A.

Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies , Şakir Çınkır, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-56, 2020 Creative Commons License

2020

2020

16. Eğitimde Özelleştirme

Toker Gökçe A.

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Mahmut SAĞIR,Ramazan YİRCİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.175-215, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

17. Teacher Socialization in Changing World: Functionalist

Toker Gökçe A.

Interpretive, and Critical Perspectives in Examining the Teacher Induction Process in Contemporary Education Systems, Mustafa Öztürk,Paul Rober Hoard, Editör, IGI Global, Florida, ss.2012-236, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

18. Türk eğitim sisteminde 2000'li yıllarda gerçekleşen yapısal değişimler

Toker Gökçe A.

Prof. Dr.Emine AKYÜZ’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl Çocuk Hakları • Eğitim Hukuku • Vatandaşlık Eğitimi, Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ,Pelin TAŞKIN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.381-392, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

19. Öz Belirlenim Kuramı

TOKER GÖKÇE A.

YÖNETİM VE EĞİTİM YÖNETİMİ KURAMLARI, Kamile DEMİR, Kürşad YILMAZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.133-155, 2018

2018

2018

20. Sınıfta zaman yönetimi

Toker Gökçe A.

Sınıfta yönetimi, Türkan Argon,Şenay Sezgin Nartgün, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.269-289, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

21. Sosyal Kolaylaştırma Kuram

TOKER GÖKÇE A.

Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları, Kamile DEMİR, Kürşad YILMAZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.265-288, 2018

2017

2017

22. Organizational Culture and Ethics: The Influence Organizational and Personal Values Have on Perceptions of Misconduct and the Factors of Whistleblowing

Durante R., TOKER GÖKÇE A.

Encyclopedia of Strategic Leadership and Management 3 Volumes, Victor C. X. Wang (Florida Atlantic University, USA), Editör, IGI Global, ss.1047-1072, 2017

2016

2016

23. Eğitimde değişen değerler ve öğretmenin rolü üzerine

Toker Gökçe A.

Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları , Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-211, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

24. Örgütlerde İstenmeyen Davranışlar ve Bu Tür Davranışlar: Yıldırma (mobbing) örneği ve bu tür davranışları önlemede Yardımcı Bilgi Uçurma (Whistle-blowing)

Toker Gökçe A.

Eğitim ekonomisi ve planlaması alanına adanmış bir ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 yaş armağanı, Kasım Karakütük, Editör, Ankara Üniversitesi basımevi, Ankara, ss.265-294, 2015 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

25. Örgüt yönetiminde bilgi uçurma (whistle-blowing)

Toker Gökçe A.

Prof.Dr.Haydar Taymaz Armağan Kitabı: Eğitim Yönetimi Denetimi ve Politikaları Yazıları , İnayet Aydın,Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.492-506, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

26. Yeni Ekonomik Düzen, Eğitim Reformları ve Eğitimin Geleceği

Toker Gökçe A.

Eğitim Sosyolojisi, Mimar Türkkahraman,İbrahim Keskin, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.249-270, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

27. Eğitim felsefesi akımlarının Türkiye Cumhuriyeti eğitim sistemine etkileri

Toker Gökçe A.

Eğitim Felsefesi, Nurten Gökalp,Şengül Çelik, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.173-185, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

28. Eğitimde radikal düşünürler ve görüşleri

Toker Gökçe A.

Eğitim Felsefesi, Nurten Gökalp,Şengül Çelik, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.135-147, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Yayınlar

Desteklenen Projeler

2024 - 2024

2024 - 2024

Zorlukları fırsata çevir problemleri çözSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı

Toker Gökçe A.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

EGITIM VE BILIMSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Psycho-Educational Research Reviews Journal (PERR, ISSN: 2634-7172)Sürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Journal of Education & Youth Research - EYOR (e-ISSN: 2792-0623)Sürdürülebilir Kalkınma

Baş Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2022

Ocak 2022

Eğitim ve Bilim Dergisi (Education and Science Journal)

SCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

Education & Youth Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 98

h-indeksi (WOS): 5

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2024

Temmuz 2024

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Appointment to Academic Staff Assistant Professorship - Kocaeli Üniversitesi

Mart-2024

Mart 2024

Akademik Kadroya Atama-Doçentlik

Appointment to Academic Staff - Associate Professorship - Kocaeli Üniversitesi

Mart-2024

Mart 2024

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

Appointment to Academic Staff Professorship - Kocaeli Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Appointment to Academic Staff Assistant Professorship - Kocaeli Üniversitesi

Aralık-2023

Aralık 2023

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

Appointment to Academic Staff Assistant Professorship - Kocaeli Üniversitesi

Ekim-2023

Ekim 2023

Akademik Kadroya Atama-Doçentlik

Appointment to Academic Staff - Associate Professorship - Kocaeli Üniversitesi

Ağustos-2023

Ağustos 2023

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Kocaeli Üniversitesi

Temmuz-2020

Temmuz 2020

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Kocaeli Üniversitesi