Biyografi
1996 yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu.
Yüksek lisans derecesini 2001 yılında, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Programları ve Öğretim programından aldı.
Doktora derecesini, 2006 yılında, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Teftişi Doktora programından aldı.
2009 yılının ekim ayına kadar öğretmen kadrosu ile MEB'de çeşitli okullarda ve Bakanlık birimlerinde görev yaptı.
2009 yılında, 30 Ekimde Kocaeli Üniversitesinde Yardımcı Doçent olarak göreve başladı.
2014 yılında Doçent unvanını aldı. 2019 yılında, bulunduğu üniversitede görevde yükselme koşullarını karşılamasına rağmen 2023 yılında profesör olabilmiştir.
Eğitim Bilgileri
2001 - 2006
2001 - 2006Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
İş yerinde yıldırma: Özel ve resmi ilköğretim okulu öğretmen ve yöneticileri üzerinde yapılan bir araştırma
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2001
2001Yüksek Lisans
A Study on alternatively certified classroom teachers (ACTs) through the perceptions of ACTs principals and inspectors
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması
Eğitim Yönetimi ve Teftiş
Halk Eğitimi
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitimin Sosyal ve Tarihi Temelleri
Program Geliştirme
Eğitim Teknolojisi
Eğitim Yönetimi ve Eğitimde Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Yönetimi ve Planlaması
Öğretmen Eğitimi
Okul Yöneticiliği ve Eğitim Deneticiliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2014 - 2023
2014 - 2023Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2009 - 2014
2009 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2022
2020 - 2022Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019 - 2022
2019 - 2022Fakülte Kurulu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2009
2008 - 2009Öğretim görevlisi
Mesleki Eğitim Fakültesi, Öğretim görevlisi
1998 - 2009
1998 - 2009Öğretmen
Kamu Kuruluşu, Milli Eğitim Bakanlığı, Ministry of National Education, Öğretmen
1998 - 2009
1998 - 2009Öğretmen
MEB, Öğretmen
Verdiği Dersler
Doktora
Eğitim ekonomisi
Seminer
Seminer
İnsan Kaynaklarımızın Bireyleşme Sorunu
Eğitimde örgüt metaforları
Eğitim Örgütlerinde Yönetsel Etik ve Değerler
EĞİTİM YÖNETİMİNDE YÖNETSEL ETİK VE DEĞERLER
Yüksek Lisans
Eğitim Yönetiminde Güncel Konular
Akademik Yazma Teknikleri
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ
Eğitim ekonomisi ve planlaması
Eğitim Örgütlerinde Örgütsel Davranış
Eğitim Yönetiminde Örgütsel Davranış
Uzmanlık alan dersi
ÖRGÜTSEL GELİŞME VE KARİYER GELİŞTİRME
Uzmanlık alan dersi
Teze hazırlık
seminer
Seminer
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Lisansüstü eğitimin okul yöneticilerine yansımaları: Okul yöneticilerine göre sorunlar ve çözümler
Toker Gökçe A. (Danışman)
H.Polat(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Sosyal medya fenomeni öğretmenlerin eğitime yansıması hakkında eğitim yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
O.Kaya(Öğrenci)
2024
2024Doktora
ORTAÖĞRETİM OKULLARINDA TEKNOLOJİ TABANLI EĞİTİM ORTAMLARININ ARZ VE TALEP BAĞLAMINDA İNCELENMESİ: ROBOTİK KODLAMA ATÖLYELERİ ÖRNEĞİ
Toker Gökçe A. (Danışman)
V.ALPARSLAN(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Okullarda İnformal Liderlerin Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İncelenmesi
Toker Gökçe A. (Danışman)
E.DİKME(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Okullarda Kapsayıcı Liderlik ve Sosyal Diyalog İlişkisinin İnclenmesi
Toker Gökçe A. (Danışman)
E.AĞCİHAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Matematik öğretmenlerinin öğretimsel liderliğinin öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
Toker Gökçe A. (Danışman)
İ.TEMEL(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Okul Yöneticilerinin Özbelirlenim Düzeyleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
H.SULTAN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Eğitim kurumlarının ailelere hesap verebilirliği: Ortaokullar için bir model önerisi
Toker Gökçe A. (Danışman)
E.KANALAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmenlerin temel psikolojik ihtiyaçlarının karşılanma düzeyinin incelenmesi
Toker Gökçe A. (Danışman)
C.ÖZEN(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Okul yöneticilerinin etik yaklaşımları ve kişilik özelliklerinin güç kaynaklı davranış değişikliklerini yordama gücünün incelenmesi
Toker Gökçe A. (Danışman)
D.ÖLÇÜM(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Aday öğretmen yetiştirme programına yönelik bir mentorluk model önerisi ve uygulanabilirliği
Toker Gökçe A. (Danışman)
I.GÜLMEZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Uluslararası öğrencilerin yükseköğrenime ilişkin görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
R.TOSKA(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Avrupa'da görevlendirilen öğretmenlerin sorunları ve kazanımları
Toker Gökçe A. (Danışman)
H.GÜL(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Meslek liselerinde görev yapan kültür dersi öğretmenlerinin mesleki sorunları
Toker Gökçe A. (Danışman)
H.HANZADE(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Meslek lisesi öğrencilerinin okullarına ve mesleki eğitime yönelik görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
T.BÜLBÜL(Öğrenci)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Disiplin Sorunları ve Çözüm Yolları
Toker Gökçe A. (Danışman)
E.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokullarda ortaya çıkan disiplin sorunları ve bu sorunların sonuçlandırılmasına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
Ö.Murat(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Sınıf Öğretmenlerinin ve İlkokul Yöneticilerinin Etkili Okula Yönelik Görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
M.SEZER(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Sosyal Medya Kullanmalarının Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması
Toker Gökçe A. (Danışman)
B.Taşkın(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Okul Müdürlerinin Yönetici Geliştirme Programına (YÖGEP) İlişkin Görüşleri (Kocaeli-İzmit Örneği)
Toker Gökçe A. (Danışman)
N.ŞAHİN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokullarda görev yapan öğretmen ve okul yöneticilerinin teknoloji kullanımına ilişkin yaşadıkları sorunlar
Toker Gökçe A. (Danışman)
E.ARI(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaöğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin okul yöneticileri ile yaşadığı çatışmalar ve bu çatışmalarla başa çıkma yolları
Toker Gökçe A. (Danışman)
F.YAMAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğini İcra Ederken Yaşadığı Duygular ve Bu Duyguların Kaynaklarına Yönelik Bir Araştırma(Kocaeli-Gölcük Örneği)
Toker Gökçe A. (Danışman)
S.DOĞAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim-Öğretimde Kullanılan Yapay Zeka Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
Ş.TAŞKIN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
İlkokul yöneticilerinin baskı gruplarının isteklerine ilişkin görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
S.YANAR(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişliklerinin Okul İklimine Yansıması
Toker Gökçe A. (Danışman)
B.YURTSEVER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Velilerin Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan ve Yüz yüze Eğitim Hakkındaki Görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
H.DOĞRAMACI(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokul Öğretmenlerinin Akıllı Tahta Kullanımı Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Toker Gökçe A. (Danışman)
O.KILIÇ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Sınıf Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitim Ve Yüz Yüze Eğitimde Yaşadıkları Sorunlar
Toker Gökçe A. (Danışman)
S.PARLAK(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Covid-19 Salgın Sürecinde Uzaktan Eğitim Sisteminde Karşılaşılan Güçlükler Ve Çözüm Önerileri: Kocaeli İli Gölcük İlçesi Örneği
Toker Gökçe A. (Danışman)
Z.Paksoy(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Ortaokullarda Çalışan Rehber Öğretmenlerin Karşılaştıkları Yıldırıcı Davranışlar
Toker Gökçe A. (Danışman)
S.GÖKÇE(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Covid- 19 Pandemi Sürecinde Okul Yöneticilerinin Öğretimsel Liderler Olarak Okul Yönetiminde Yaşadıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
Toker Gökçe A. (Danışman)
E.AKTAY(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans-Tezsiz
Covid-19 Salgını Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin EBA Platformu İle Eğitim Vermeye Yönelik Görüşleri
Toker Gökçe A. (Danışman)
N.KIRAÇ(Öğrenci)
Tasarladığı Dersler
Makaleler
2025
20251. Beyond the school: principals’ insights on expanded roles in times of crisis. The case of COVID-19 in Turkey
Toker Gökçe A.
International Journal of Leadership in Education
, cilt.1, sa.1, ss.1-21, 2025 (Scopus)
2025
20252. Post-Pandemic Perspectives: Primary School Children's Views of School Through the Lens of Attachment Theory
TOKER GÖKÇE A.
The Journal of Education, Theory and Practical Research , cilt.11, sa.2, ss.105-121, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20253. Eğitimde Fenomenlik Olgusu: Öğretmen ve Yönetici Bakış Açısıyla Sosyal Medya Fenomeni Öğretmenlerin Eğitime Yansıması
Kaya O., Toker Gökçe A.
Asya Studies
, cilt.9, sa.32, ss.59-88, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20254. Investigating the level of artificial intelligence literacy of university students using decision trees
Toker Gökçe A., Topal A. D., Geçer A., Eren C. D.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.30, sa.5, ss.6765-6784, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20255. Professional identity construction in Turkish academics: a mixed methods investigation with international theoretical implications
Güven E., Balcıoğlu Y. S., TOKER GÖKÇE A.
International Journal for Educational and Vocational Guidance
, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20256. Artificial Intelligence Literacy Scale: A Study of Reliability and Validity for a Sample of Turkish University Students
Deveci Topal A., Toker Gökçe A., Dilek Eren C., Geçer A.
JOURNAL OF LEARNING AND TEACHING IN DIGITAL AGE
, cilt.10, sa.1, ss.58-67, 2025 (ESCI, TRDizin)
2024
20247. Challenges, Innovations and Recommendations for Strengthening Educational Resilience: The Post-Earthquake Experiences of Teachers in Kahramanmaraş Region
Özkan N., Toker Gökçe A.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.16, sa.3, ss.158-174, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Covid-19 Salgını Döneminde Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerinin Hijyen Malzemesi Üretimi ve Dağıtımı: Zorluklar ve Kazanımlar
Toker Gökçe A., Sönmez H.
Education & Youth Research
, cilt.3, sa.2, ss.136-155, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. Together in and out of school: the impact of school principals' use of WhatsApp on teachers' professional lives
Toker Gökçe A., Balcı K.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.49, sa.3, ss.547-565, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
202210. Professional socialization strategies of teacher candidates based on social characteristics
Toker Gökçe A.
KEDI JOURNAL OF EDUCATIONAL POLICY
, cilt.19, sa.1, ss.3-25, 2022 (SSCI, Scopus)
2021
202111. Eğitim Örgütlerinde İnformal Liderler: Sosyometrik Bir Çalışma / Informal Leaders in Educational Organizations: A Sociometric Study
Dikme E., Toker Gökçe A.
MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.88-104, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Core Values in Education From the Perspective of Future Educators
Toker Gökçe A.
SAGE OPEN
, cilt.11, sa.2, 2021 (SSCI)
2020
202013. Gender Roles at the Vocational High Schools in Turkey
Toker Gökçe A., Dikme E.
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.9, sa.3, ss.56-69, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Challenges and Advantages of Working Abroad: Turkish and Turkish Culture Teachers’ Perspective
Gül H., Toker Gökçe A.
IInternational Journal of Psycho-Educational Sciences (IJPES)
, cilt.9, sa.1, ss.33-47, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Education in virtual age
Gokce A.
EDUCATIONAL PHILOSOPHY AND THEORY
, cilt.50, sa.14, ss.1419-1420, 2018 (SSCI)
2018
201816. Öğretmenlerin Mesleki Özgürlüğe İlişkin Metaforik Algıları
Güven E., Toker Gökçe A.
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8, sa.3, ss.176-189, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201817. Okul Yöneticilerinin Alo 147 Hakkındaki Görüşlerinin Bilgi Uçurma Açısından Değerlendirilmesi
Tunç H. S., Toker Gökçe A.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.477-487, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201818. School Principals’ and Teachers’ Problems related to the Education of Refugee Students in Turkey
Toker Gökçe A., Acar E.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.3, ss.473-484, 2018 (Scopus)
2018
201819. İlkokullarda okul müdürlerinin mali kaynak gerektiren ihtiyaçları karşılama yolları
Toker Gökçe A., Uslu Ö. F.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.315-334, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201820. The Problems of Syrian Students in the Basic Education in Turkey
Kılıç V. A., Toker Gökçe A.
European Journal of Social Science Education and Research
, cilt.5, sa.5, ss.215-227, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201821. Analyzing the Types of Discrimination in Turkish for Foreigners Books
Ağcihan E., Toker Gökçe A.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.6, sa.2, ss.257-264, 2018 (Scopus)
2017
201722. Development of the Ethical Evaluation Questionnaire: A Machiavellian, Utilitarian, and Religious Viewpoint
Toker Gökçe A.
European Journal of Educational Research
, cilt.6, sa.1, ss.79-92, 2017 (Scopus)
2016
201623. The Effect of Teachers Spirituality and Ethical Ideology on Their Preference of Reporting Wrongdoings at Schools
Toker Gökçe A.
INTERNATIONAL EDUCATION STUDIES
, cilt.9, sa.5, ss.85, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201624. Metaphorical Perceptions of Secondary School Students and Teachers about Learning and Teaching Concepts
Ural Ö., Aydemir İ., Toker Gökçe A., Öztoprak Z.
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcileri Dergisi/ Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.5, sa.2, ss.131-153, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201525. Relating teachers whistleblowing tendency and personal features Machiavellianism religiosity and utilitarianism
Toker Gökçe A.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.24, sa.4, ss.517-534, 2015 (Scopus)
2015
201526. Öğretmenlerin İstenmeyen Yönetici Davranışlarına Yönelik Tepkileri Bilgi Uçurma Mı Sessiz Kalma Mı
Toker Gökçe A., Alataş H.
JCER
, cilt.3, sa.6, ss.99-116, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201527. Okul Müdürlerinin Baskı Gruplarının İstekleri ile Başa Çıkma Taktikleri
Zekeriya U., Toker Gökçe A.
JOURNAL OF TEACHER EDUCATION AND EDUCATORS
, cilt.4, sa.1, ss.105-125, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201528. Meslek Lisesi Öğrencilerinin Metaforik Okul Algıları İşlevselci Bir Yaklaşım
Turgay B., Toker Gökçe A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.16, sa.2, ss.273-291, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201529. Öğretmenlerin Bilgi Uçurma Tercihleri ile Kültürel Değerleri Arasındaki İlişki
Toker Gökçe A., Oğuz E.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.51-64, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201530. Öğretmen Adaylarının Farklı Bilgi Uçurma Whistle blowing Tercihlerinde Belirleyici Olan Kültürel Değerler
Toker Gökçe A., Oğuz E.
Sakarya University Journal of Education
, cilt.5, sa.1, ss.37-54, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201431. Okullarda bilgi uçurma İş doyumu ve örgütsel bağlılık ilişkisi
Toker Gökçe A.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,
, sa.22, ss.261-282, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201432. Öğretmenlerin Farklı Bilgi Uçurma Tercihlerinde Belirleyici Olan Değer Yönelimleri
Toker Gökçe A.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.51-64, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201433. Okul Bir İnsan Bedenidir Meslek Lisesi Öğrencilerinin Okul Algılarına Yönelik Bir Metafor Çalışması
Toker Gökçe A., Turgay B.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi / Journal of Educational Sciences Research
, cilt.4, sa.1, ss.63-88, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201434. Atanamama nedeniyle farklı bir mesleğe yönelen işsiz aday öğretmenler üzerine bir çalışma
Toker Gökçe A.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.1, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201335. Whistle Blowing Intentions of Prospective Teachers: Education Evidence
Toker Gökçe A.
International Education Studies
, cilt.6, sa.8, ss.112-123, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201336. Aday öğretmenlerin öğretme ve öğrenmeye yönelik yeterliklerine ilişkin yaşadıkları sorunlar.
Toker Gökçe A.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.12, sa.23, ss.23-42, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201337. Awareness and ethical orientation of alternatively certified prospective teachers to intention for whistle blowing. Educational Research and Reviews, 8(9), 506.
Toker Gökçe A.
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.9, ss.506-518, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201338. Prospective teachers’ attitudes toward whistle-blowing according to type of intelligence
Toker Gökçe A.
MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.4, sa.4, ss.11-23, 2013 (Scopus)
2013
201339. Teachers’ value orientations as determinants of preference for external and anonymous whistleblowing. International Journal of Humanities and Social Science, 3(4), 163-173.
Toker Gökçe A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE
, cilt.3, sa.4, ss.163-173, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201340. Relationship between whistle blowing and job satisfaction and organizational loyalty at schools in Turkey
Toker Gökçe A.
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.14, ss.1186-1197, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201341. Prospectıve teachers value orıentatıons as determınants of preference for external and anonymous whistleblowing
Toker Gökçe A.
College Student Journal
, cilt.47, sa.3, ss.534-536, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201342. Sınıf öğretmenlerinin adaylık dönemlerinde yaşadıkları mesleki sorunlar
Toker Gökçe A.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.21, ss.137-156, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201343. Ethical awareness and ethical orıentatıon of Turkish teachers
Toker Gökçe A.
EDUCATION
, cilt.134, sa.1, ss.35-49, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201344. University students' perception of discrimination on campus in Turkey
Toker Gökçe A.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION POLICY AND MANAGEMENT
, cilt.35, sa.1, ss.72-84, 2013 (ESCI, Scopus)
2012
201245. Primary school students' perception of inspectors and inspection period in Turkey
Toker Gökçe A., Ertan Kantos Z.
Mediterranean Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.3, ss.199-202, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201246. Mobbing At Elementary Schools In Turkey
Toker Gökçe A.
MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.3, sa.3, ss.61-73, 2012 (Scopus)
2012
201247. Mobbing İş Yerinde Yıldırma Özel Ve Resmi İlköğretim Okulu Öğretmen ve Yöneticileri Üzerinde Yapılan Bir Araştırma
Toker Gökçe A.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.272-286, 2012 (Hakemli Dergi)
2009
200948. Development of Mobbing Questionnaire for Educators in Turkey
Gokce A.
INDIAN JOURNAL OF SOCIAL WORK
, cilt.70, sa.4, ss.571-595, 2009 (SSCI)
2009
200949. Bilimsel Yönetim Anlayışında Denetim
Toker Gökçe A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.74-89, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200950. Mobbing: İşyerinde yıldırma kavramsal çerçeve
Toker Gökçe A.
ÜNİVERSİTETE VE TOPLUM DERGİSİ
, cilt.1, sa.2, ss.1-9, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200851. Bürokrasi üzerine düşünceler
Toker Gökçe A.
Üniversite ve Toplum
, cilt.8, sa.4, ss.2-7, 2008 (Hakemsiz Dergi)
2008
200852. Küreselleşme sürecinde uzaktan eğitim
Toker Gökçe A.
D.Ü.Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.1-12, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Uluslararası Ögrencilerin Ayrımcılık Algısı
Gafarlı G., Toker Gökçe A.
14. Uluslararası Başkent Sosyal, Beşeri, İdari ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2024, ss.18-34, (Tam Metin Bildiri)
2023
20232. Sosyal medya fenomeni öğretmenler hakkında öğretmen görüşleri (Instagram Örneği)
TOKER GÖKÇE A., Kaya O.
8th International New York Academıc Research Congress on Humanıtıes and Socıal Scıences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2023, ss.77-87, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Ortaokullarda Covid 19 Pandemi Döneminde Mali Kaynak Gerektiren İhtiyaçların Giderilme Durumları
Toker Gökçe A., Polat H.
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.137-146, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Sınıf öğretmeni sinizm yaşarsa: Bir ilkokulda yaşanan sinizmin incelenmesi
Toker Gökçe A., Koç B.
13. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 01 Aralık 2022, ss.277, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. The Evaluation of Social Dialogue from Teachers Perspective in Turkey
Ağcihan E., Toker Gökçe A.
GLOCER21, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Haziran 2021, cilt.4, ss.111, (Özet Bildiri)
2021
20216. Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim ile İmtihanı: Kazanımlar ve Zorluklar
Toker Gökçe A., Temel İ.
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU / 2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.40-49, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Kadınların iş hayatında var olma mücadelesi
Toker Gökçe A., Balcı K.
1. INTERNATIONAL WOMEN STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mart 2021, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri)
2020
20208. Okul Yöneticilerinin Temel Psikolojik İhtiyaçları
Tunç H. S., Toker Gökçe A.
9. Uluslararası Bilimsel AraĢtırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimlerithe 9th International Scientific Research Congress -Social and Educational Sciences- (UBAK), Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2020, ss.42, (Özet Bildiri)
2019
20199. YURT DIŞI EĞİTİMİN YÖNETİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR: ÖĞRETMEN BAKIŞ AÇISI
Gül H., Toker Gökçe A.
EJERCongress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.716-723, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Yurt Dışında Kaybolmak: Yurt Dışında Görev Yapan Öğretmenlerin Okul Yönetimi İle Yaşadığı Sorunlar
Gül H., Toker Gökçe A.
EJERCongress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.720-727, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Görev mi Angarya mı? Öğretmen Görüşlerine Göre Okulda Angarya
Toker Gökçe A., Özen C.
VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 19-22 June 2019 Ankara, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.90-95, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Uluslararası Öğrencilerin Türkiye‟de Yükseköğretime Yönelik Metaforik Algıları
Toker Gökçe A., Toska R.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi Tam Metin Bildiri Kitabı, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.605-613, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Lise Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi
Dikme E., Toker Gökçe A.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.521-528, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Öğretmenlerin STEM Eğitiminde YaĢadığı Sorunlar ve Çözümleri
Toker Gökçe A., Yıldırım D.
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.55-60, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Lise öğrencilerinin Suriyeli algısı: Kocaeli ili Körfez ilçesi örneği
Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.
4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongres, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlerinin Öz Belirleme Kuramına Göre Temel Psikolojik İhtiyaçlarını Karşılama Durumları
Tunç H. S., TOKER GÖKÇE A.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Kadın eğitim yöneticilerinin okul yönetiminde karşılaştıkları Sorunlar
Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Lise öğrencilerinin kişilerarası ilişkilerinde bilişsel çarpıtmalarının ve bağışlama davranışlarının incelenmesi
Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. Alo 147 Bilgi Uçurma Hattı Mı? İftira Hattı Mı?
Tunç H. S., TOKER GÖKÇE A.
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Eğitim Örgütlerinde Biçimsel Olmayan Liderlerin Oluşma Süreci: Sosyometrik Bir Çalışma
Dikme E., TOKER GÖKÇE A.
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.609-611, (Özet Bildiri)
2018
201821. Veli Görüşlerine Göre Yabancı Dil Hazırlık Programının Etkililiği
Kandemir A., TOKER GÖKÇE A.
Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.494-496, (Özet Bildiri)
2018
201822. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDE TAHAKKÜM ALGISI
Dikme E., Toker Gökçe A.
CURRENT DEBATES INEDUCATION, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.75-87, (Tam Metin Bildiri)
2018
201823. The Problems of Syrian Students in the Basic Education in Turkey
Kılıç V. A., TOKER GÖKÇE A.
14th International Conference on Social Sciences, 2 - 03 Mart 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201724. Öğretmenlerin Mesleki Özgürlüğe İlişkin Metaforik Algıları
Güven E., Toker Gökçe A.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri)
2017
201725. Meslek liselerinde cinsiyet rollerinin incelenmesi
TOKER GÖKÇE A., Dikme E.
Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu EYFOR8, 19 - 21 Ekim 2017, ss.215-217, (Özet Bildiri)
2017
201726. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKULA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Kantos Z., TOKER GÖKÇE A.
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.750-752, (Özet Bildiri)
2017
201727. Güç okul yöneticilerini yozlaştırıyor mu?
Ölçüm D., TOKER GÖKÇE A.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.486-488, (Özet Bildiri)
2017
201728. Alo 147: Bilgi Uçurma (Whistle-Blowing) Açısından Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Tunç H. S., TOKER GÖKÇE A.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.54-56, (Özet Bildiri)
2017
201729. Okul Müdürleri Tarafından Değerlendirilen Öğretmenlerin Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
Aydemir İ., TOKER GÖKÇE A.
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.481-482, (Özet Bildiri)
2016
201630. Okul Yöneticilerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşleri
Aydemir İ., Toker Gökçe A.
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201631. Okul müdürlerinin Suriyeli öğrencilere yönelik uygulamalarda karşılaştığı güçlükler Kocaeli ili örneği
Toker Gökçe A., Yıldırım B. K.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.494-495, (Özet Bildiri)
2015
201532. Ortaokul Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Öğrenme ve Öğretmeye İlişkin Metaforik Algıları
TOKER GÖKÇE A., Ural Ö., Aydemir İ., Zehra Ö. K.
ISNITE 2015, Volos, Yunanistan, 11 - 13 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201533. Okul Müdürlerin Okul Yönetimine Yönelik Metaforik Algıları
TOKER GÖKÇE A., İbrahim L., Dinçer Ö., SEZEN GÜLTEKİN G.
Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
201534. PROSPECTIVE TEACHERS' PERCEPTION OF DISCRIMINATION IN TURKEY
Toker Gökçe A.
7th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 6 - 08 Temmuz 2015, ss.1295-1303, (Tam Metin Bildiri)
2014
201435. Öğretmenlerin okullarda istenmeyen davranışlara yönelik tepkileri: bilgi uçurma veya sessiz kalma
TOKER GÖKÇE A., KEZER F.
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2012
201236. Öğretmen adaylarının profili: Kocaeli Üniversitesi'nden yansımalar
Toker Gökçe A.
I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 10 Mayıs 2012, ss.777-788, (Tam Metin Bildiri)
2012
201237. Öğretmen Adaylarının Islık Çalmaya (Whistleblowing) Yönelik Ahlaki Değerlendirmelerine Etki Eden Bazı Faktörler
Toker Gökçe A.
II. Uluslararası Değerler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Kasım 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201038. İlköğretim okulu öğrencilerinin algılarına göre müfettişler
TOKER GÖKÇE A., Ertan Kantos Z.
II. Uluslararası katılımlı eğitim denetimi kongresi, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, ss.79-84, (Tam Metin Bildiri)
2010
201039. Alternatively certified elementary school teachers in Turkey
Toker Gökçe A.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1064-1074, (Tam Metin Bildiri)
2009
200940. YÜKSEKÖĞRETİMDE YILDIRMA
Toker Gökçe A., Oğuz E.
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi / 5TH INTERNATİONAL BALKAN EDUCATİON AND SCİENCE CONGRESS, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.50-55, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Birlikte Daha Güçlü - ÖRGÜTLERDE KAPSAYICI LİDERLİK VE SOSYAL DİYALOG - Eğitim Örgütleri Örneği
Ağcihan E., Toker Gökçe A.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2025
2024
20242. 2. BÖLÜM EĞİTİM VE OKULUN AMAÇ VE İŞLEVLERİ
Toker Gökçe A.
Eğitime Giriş, Prof. Dr. Abdurrahman İlğan,Doç. Dr. Osman Aktan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.39-75, 2024
2024
20243. 4. Bölüm: Yönetim Süreçleri ve Okullarda Uygulanması
Toker Gökçe A.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Şenay SEZGİN NARTGÜN,Türkan ARGON, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.108-136, 2024
2023
20234. 11. BÖLÜM SLOVENYA
Toker Gökçe A.
Dünya Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim, Abdurrahman İlğan, Servet Üztemur, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.511-540, 2023
2022
20225. Eğitimde özelleştirmenin eğitimin sunumuna ve istemine yansımaları
Toker Gökçe A.
Eğitim Bilimlerinin Kassandrası, Seçkin Özsoy,Erdal Küçüker,Gülay Aslan,Halil Buyruk, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.379-398, 2022
2022
20226. Sosyal Adalet Kuramı ile Oyun Kuramı Arasındaki İlişki ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları
Toker Gökçe A.
Geçmişten Günümüze YÖNETİM KURAMLARI, İLİŞKİLER VE EĞİTİM ÖRGÜTLERİNE YANSIMALARI, ARGON Türkan - NARTGÜN Şenay Sezgin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.259-305, 2022
2022
20227. EĞİTİM KURUMLARINDA MOBBING
TOKER GÖKÇE A.
EĞİTİM KURUMLARINDA ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ KONULARI II NEGATİF ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ, Sibel Güven, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.83-99, 2022
2021
20218. Öğretmenlerin Mesleki Sosyalleşmesi
Toker Gökçe A.
PROF. DR. ALİ BALCI’YA ARMAĞAN, Prof.Dr. İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.373-384, 2021
2021
20219. Örgütlerde Bilgi Uçurma
Toker Gökçe A.
PSİKO-SOSYAL YÖNLERİYLE YÖNETİM, Hasan Basri MEMDUHOĞLU - Kürşad YILMAZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.519-546, 2021
2021
202110. Eğitim ve Yetiştirmeye Yönelik Yatırımlar
Toker Gökçe A.
Eğitim Perspektifinden Planlama, Ekonomi ve Politika, Şenay Sezgin Nartgün,Türkan Argon, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.181-226, 2021
2021
202111. Küreselleşme ve Eğitimde Değerler: Küreselleşmenin Eğitimde Bireysel ve Toplumsal Değerlere Yansıması
Toker Gökçe A.
Prof. Dr. İnayet Aydın’a Armağan, Oğuz Ebru,Yılmaz Kürşad, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.354-369, 2021
2020
202012. Professional Socialization in Schools
Toker Gökçe A.
Education, George W. Noblit, Editör, Oxford University Press, London , London, ss.1-28, 2020
2020
202013. Ethical Challenges: The Influence Organizational and Personal Values Have on Perceptions of Misconduct and the Factors of Whistleblowing
Toker Gökçe A., Durante R.
Handbook of Research on Ethical Challenges in Higher Education Leadership and Administration, Victor Wang, Editör, IGI Global, Florida, ss.250-290, 2020
2020
202014. Liderlikte Kadın ve Feminist Yaklaşımlar
Toker Gökçe A.
Liderlik Kuram Araştırma Uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.817-836, 2020
2020
202015. Veli Görüşlerine Göre Yabancı Dil Hazırlık Programının Etkililiğ
Kandemir A., Toker Gökçe A.
Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies , Şakir Çınkır, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.45-56, 2020
2020
202016. Eğitimde Özelleştirme
Toker Gökçe A.
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Mahmut SAĞIR,Ramazan YİRCİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.175-215, 2020
2019
201917. Teacher Socialization in Changing World: Functionalist
Toker Gökçe A.
Interpretive, and Critical Perspectives in Examining the Teacher Induction Process in Contemporary Education Systems, Mustafa Öztürk,Paul Rober Hoard, Editör, IGI Global, Florida, ss.2012-236, 2019
2018
201818. Türk eğitim sisteminde 2000'li yıllarda gerçekleşen yapısal değişimler
Toker Gökçe A.
Prof. Dr.Emine AKYÜZ’e Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl Çocuk Hakları • Eğitim Hukuku • Vatandaşlık Eğitimi, Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ,Pelin TAŞKIN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.381-392, 2018
2018
201819. Öz Belirlenim Kuramı
TOKER GÖKÇE A.
YÖNETİM VE EĞİTİM YÖNETİMİ KURAMLARI, Kamile DEMİR, Kürşad YILMAZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.133-155, 2018
2018
201820. Sınıfta zaman yönetimi
Toker Gökçe A.
Sınıfta yönetimi, Türkan Argon,Şenay Sezgin Nartgün, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.269-289, 2018
2018
201821. Sosyal Kolaylaştırma Kuram
TOKER GÖKÇE A.
Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları, Kamile DEMİR, Kürşad YILMAZ, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.265-288, 2018
2017
201722. Organizational Culture and Ethics: The Influence Organizational and Personal Values Have on Perceptions of Misconduct and the Factors of Whistleblowing
Durante R., TOKER GÖKÇE A.
Encyclopedia of Strategic Leadership and Management 3 Volumes, Victor C. X. Wang (Florida Atlantic University, USA), Editör, IGI Global, ss.1047-1072, 2017
2016
201623. Eğitimde değişen değerler ve öğretmenin rolü üzerine
Toker Gökçe A.
Eleştirel Eğitim Yönetimi Yazıları , Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.191-211, 2016
2015
201524. Örgütlerde İstenmeyen Davranışlar ve Bu Tür Davranışlar: Yıldırma (mobbing) örneği ve bu tür davranışları önlemede Yardımcı Bilgi Uçurma (Whistle-blowing)
Toker Gökçe A.
Eğitim ekonomisi ve planlaması alanına adanmış bir ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 yaş armağanı, Kasım Karakütük, Editör, Ankara Üniversitesi basımevi, Ankara, ss.265-294, 2015
2014
201425. Örgüt yönetiminde bilgi uçurma (whistle-blowing)
Toker Gökçe A.
Prof.Dr.Haydar Taymaz Armağan Kitabı: Eğitim Yönetimi Denetimi ve Politikaları Yazıları , İnayet Aydın,Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.492-506, 2014
2013
201326. Yeni Ekonomik Düzen, Eğitim Reformları ve Eğitimin Geleceği
Toker Gökçe A.
Eğitim Sosyolojisi, Mimar Türkkahraman,İbrahim Keskin, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.249-270, 2013
2012
201227. Eğitim felsefesi akımlarının Türkiye Cumhuriyeti eğitim sistemine etkileri
Toker Gökçe A.
Eğitim Felsefesi, Nurten Gökalp,Şengül Çelik, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.173-185, 2012
2012
201228. Eğitimde radikal düşünürler ve görüşleri
Toker Gökçe A.
Eğitim Felsefesi, Nurten Gökalp,Şengül Çelik, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.135-147, 2012
2008
200829. Mobbing İş Yerinde Yıldırma Nedenleri ve Başa Çıkma Yöntemleri
Toker Gökçe A.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2008
2008
200830. Mobbing İş Yerinde Yıldırma Eğitim Örneği
Toker Gökçe A.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2008
Diğer Yayınlar
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024
Zorlukları fırsata çevir problemleri çöz
TÜBİTAK Projesi , 4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı
Toker Gökçe A.
2024 - 2024
2024 - 2024Güçlü bir öğretmen olma yolunda yetişkin eğitimi becerilerini geliştirme, sınıf öğretmeni adaylarının veli öğretmen işbirliği farkındalığını arttırma
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Toker Gökçe A.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyor
EGITIM VE BILIM
Editörler Kurulu Üyesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor
Psycho-Educational Research Reviews Journal (PERR, ISSN: 2634-7172)
Editörler Kurulu Üyesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam Ediyor
Journal of Education & Youth Research - EYOR (e-ISSN: 2792-0623)
Baş Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2022
Ocak 2022Eğitim ve Bilim Dergisi (Education and Science Journal)
SCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020Education & Youth Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 98
h-indeksi (WOS): 5
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2024
Temmuz 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Appointment to Academic Staff Assistant Professorship - Kocaeli Üniversitesi
Mart-2024
Mart 2024Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Appointment to Academic Staff - Associate Professorship - Kocaeli Üniversitesi
Mart-2024
Mart 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Appointment to Academic Staff Professorship - Kocaeli Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Appointment to Academic Staff Assistant Professorship - Kocaeli Üniversitesi
Aralık-2023
Aralık 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Appointment to Academic Staff Assistant Professorship - Kocaeli Üniversitesi
Ekim-2023
Ekim 2023Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Appointment to Academic Staff - Associate Professorship - Kocaeli Üniversitesi
Ağustos-2023
Ağustos 2023Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Kocaeli Üniversitesi
Temmuz-2020
Temmuz 2020