SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tüketicilerin Gösterişçi Tüketim Eğilimlerinin Y Ve Z Kuşağı Açısından İncelenmesi
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.73-80, 2022 (Hakemli Dergi)
Metaverse Evreninin Pazarlama Karması ile İlişkisi: Markalara Yönelik Uygulama Örnekleri
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.8, ss.81-89, 2022 (Hakemli Dergi)
İçsel Pazarlama Faaliyetleri ile Satış Gücünün Performansı Arasındaki İlişki: Altın Mücevherat Sektörü Üzerine Bir Araştırma
Ekonomi, İşletme ve Yönetim Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.223-246, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Brand Satisfaction, Trust and Brand Commitment on Loyalty and Repurchase Intentions
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.58, ss.1395-1404, 2012 (Hakemli Dergi)
Mobilizing World New Challenges forAdvertising
E-BUSINESS REVIEW
, 2008 (Hakemli Dergi)
Güzellik Salonlarından Hizmet Alan Tüketicileri Beklentilerine Göre Alt Pazar Bölümlerine Ayırma Üzerine Bir Araştırma
ÖNERİ
, cilt.8, ss.71-81, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Infleuncer Özelliklerinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
24. Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, cilt.1
Tüketicilerin Mobil Telefon Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde İncelenmesi: E-Nabız Uygulaması Örneği
Imascon-2019-Autumn, Kocaeli, Türkiye, 26 Nisan - 28 Mayıs 2019, cilt.1, ss.84-98
Augmented Reality Practices In Tourism Sector
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.443-469
Teknoloji Kabul Modeli Çerçevesinde Endüstri 4.0
23. Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
A STUDY ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND CONSUMER COMPLAINT BEHAVIOR
International Marketing Trends Conference, 18 - 20 Ocak 2018
The Concepts of Corporate Social Responsibility and the Effects of Perceptions of Corporate Social Responsibility onOrganizational Commitment
INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL COMPETITITON AND INNOVATION MANAGEMENT, 9 - 11 Kasım 2017, cilt.1, ss.1-27
TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
International Conference on Global Competition Innovation Management, 9 - 11 Eylül 2017
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramı Ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algılarının Örgütsel Bağlılık Üzerine Etkileri
International Conference On Global Competition And Innovation Managemen, 19 - 21 Temmuz 2017
An Outlook on All Inclusive System As a Product Diversification Strategy in Terms of Consumer Attitudes
12. International Strategic Management Conference, 28 - 30 Ekim 2016
The Differences Between the Attitudes of Male and Female Entrepreneurs in Forming Consumer Based Brand Equity
Eight Annual International Conference on Global Business, 24 - 26 Haziran 2016
The Relationship Between Marketing Culture andOrganizational Commitment A Study On Private Service Sector Employees
11thInternational Strategic Management Conference, 23 - 25 Temmuz 2015
Pazarlama Eğitiminde Çoklu Zeka Teorisinin Kullanılması İşletme Bölümü Öğrencilerinin Pazarlama Dersi Başarı Durumlarıyla Çoklu Zeka Alanları Arasındaki İlişkiyi İncelemeye Yönelik Bir Araştırma
19. Ulusal PazarlamaKongresi, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Markalara Yönelik Marka Kişiliği Algısı ve Marka Bağlılığı İlişkileri Üzerine Bir Araştırma Beyaz Eşya Sektöründe Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yerel EkonomilerinUluslararasılaşmasında Küresel Pazarlamanın Katkısı, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Çağdaş Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Küçük İşletmelerde Pazarlama Kültürünün İncelenmesi
17. Ulusal Pazarlama Kongresi,Pazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012
Mobile Marketing Mobile Games And InclinationOf The Turkish Young People
International Conference On It Applications andManagement, 28 - 30 Haziran 2012
The Effect Of Brand Satisfaction Trust and Comitment On Loyalty and Repurchase Intentions
8th International StrategicManagement Conference II, 21 - 23 Haziran 2012
Mobile Life And Trends In Turkey
InternationalConference for Marketing,Management,Finance,Consumer Behavior,Tourism and Retailing Research-8th Circle Conference, 27 - 29 Nisan 2011
A Survey On Information Opinion and Attitudes Of People Entering Turkey Through Dilucu Border Gate On The Scale Of Commerce Traded Through This Gate
The First International Symposium OfAras Basın, 5 - 08 Temmuz 2010
Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi (Fast-Food Sektöründe Bir Araştırma)
14.Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.244-253
Global Markalarda Glokal Pazarlama Stratejilerinin Marka Bağlılığı Yaratmadaki Etkisi Fast Food Sektöründe Bir Araştırma
14. UlusalPazarlama Kongresi, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009
The Relationship Between Consumer Attitudes Toward Fair Trade Issues and Their Values
International Conference on Business and Economy, 6 - 08 Kasım 2008
The Relationship Between Consumer Attitudes Toward Corporate Social Responsibility and Their Demographic Characteristics
21 st. European Business Ethics Network Annual Conference, Antalya, 17 - 19 Ekim 2008
Tüketicilerin Kurumsal Sosyal Sorumlulukla İlgili Tutumları İle Kişisel Değerleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
13. UlusalPazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008
Multi Dimensional Scaling MDS in Marketing Research
InternationalConference On Multivariate Statistical Modelling and High Dimensional Data Mining, 19 - 23 Haziran 2008
Küresel Marka Yaratma Sürecinde Bir model Turquality
2.Uluslararası Girişimcilik Kongresi, 6 - 11 Mayıs 2008
A Research Study To Determine Internet Users Problems In Turkey During Online Shopping And The Reasons For Avoiding From Online Shopping
7th International Congress Marketing Trends, 17 - 19 Ocak 2008
Seyahat İşletmelerinin 5 Yıldızlı Otelleri Konumlamaları İstanbul İli Örneği
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006
Yöresel Bir Ürün Olan Oltu Taşı ÜrünlerininUlusal Pazarda Konumlandırılması Tüketici Boyutlu Bir Değerlendirme
5.Orta Anadoluİşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006
A Research On Quality Function Deployment In Beauty Parlours
Proc. 11th International Symposium On Quality Function Deployment, 26 - 30 Eylül 2005
An Antique Logistics Centre On The Silk Road ANİ
Proc. The International Association Of Maritime Economists Annual Conference, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004
Muayenehanelerden Alınan Sağlık Hizmeti Kalitesinin Ölçülmesi Üzerine Bir Saha Araştırması
5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000
Pazarlamanın Bölgesel Kalkınmada Kullanılması
6.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Yenilikçilik İle Teknolojik Yenilikçilik Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
İşletme Biliminde Güncel Araştırmalar, Nezihe TÜFEKÇİ, Editör, SRA Academic Publishing, ss.149-162, 2017
Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Ölçümü
CANDAN F. B., ENGİNKAYA ERKENT E., DÖLARSLAN E. Ş., LEBLEBİCİ KOÇER L., ÇAKICI N. M., ÖZKAN ÖZDEMİR P., et al.
Pazarlama Yönetimi, Kırcova İbrahim, Benli Tahir, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.473-487, 2013
Hizmet Pazarlaması
Beta yayım, İstanbul, 2006