Doç. Dr. ZEYNEP BENAN DONDURUCU DEDE


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Halkla İlişkiler, İletişim Bilimleri

Metrikler

Yayın

85

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

235

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

75

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

68

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

92

Toplam Atıf Sayısı

235

Proje

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2019

2014 - 2019

Doktora

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2011 - 2014

2011 - 2014

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Fakültesi Bölümü, Türkiye

2005 - 2010

2005 - 2010

Lisans Yandal

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2005 - 2010

2005 - 2010

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

ÇEVRE HAREKETİ BAĞLAMINDA SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİNİN SOSYAL MEDYA PLATFORMLARINDA İLETİŞİM SÜRECİ: GREENPEACE VE WWF ÖRNEĞİ

Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2014

2014

Yüksek Lisans

Sivil toplum kuruluşlarının sosyal medya üzerinden halkla ilişkiler çalışmaları

İstanbul Üniversitesi, Havacılık Elektrik Elektroniği, İktisadi ve İdari Programlar

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Halkla İlişkiler

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2013 - 2022

2013 - 2022

Araştırma Görevlisi

Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

Akademi Dışı Deneyim

2012 - 2012

2012 - 2012

Halkla İlişkiler Sorumlusu

MELS TURİZM VE OTELCİLİK, Halkla İlişkiler Sorumlusu

2011 - 2012

2011 - 2012

Uluslararası İlişkiler ve Halkla İlişkiler Sorumlusu

Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği, Uluslararası İlişkiler ve Halkla İlişkiler Sorumlusu

2010 - 2011

2010 - 2011

Reklam Halkla İlişkiler Sorumlusu

Pasifik Bilgisayar, Reklam Halkla İlişkiler Sorumlusu

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Sivil Toplum İletişimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

İnsan Kaynakları Yönetimi

Seminer I

Halkla İlişkilerde İmaj Yönetimi

Sivil Toplum Kuruluşlarında Halkla İlişkiler

Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi

Uzmanlık Alan Dersi

Halkla İlişkilerde Stratejik Yönetim

Sivil Toplum Örgütleri ve Halkla İlişkiler

Seminer II

Lisans

Lisans

İmaj Yönetimi

Lobicilik

Research Techniques

Demokrasi Kültürü ve Halkla İlişkiler

Yüksek Lisans Tez

Research on Structure of Society

Sponsorluk İletişimi

Sivil Toplum Örgütleri ve Halkla İlişkiler

Anlambilim ve Görsel Çözümleme

Sosyal Davranış ve Protokol

Retorik

Bitirme Projesi

Medya Jeopolitiği

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Dijital Reklam ve Pazarlama

İletişim Etiği

Fundamentals of Management

Konu ve Gündem Yönetimi

HIT435

İletişim Bilimi

English for PR Business Life

Makaleler

Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (7)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Sosyal Medyada Üst Düzey Yönetici Kaynaklı Krizler: Patiswiss Örnek Olay Analizi

Cılızoğlu N. D. G., Çetinkaya A., Dondurucu Dede Z. B.

Toplumsal Araştırmalar Merkezi (TAM) 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2024, ss.36-37, (Özet Bildiri)

2021

2021

3. Fransız Le Figaro ve Le Monde Gazetelerinde İslam ve İslamofobinin Temsili: Samuel Paty Cinayeti Örneği

Karlı İ., Dondurucu Dede Z. B.

I. Uluslararası Medya ve İslamofobi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 Mayıs 2021, ss.518-544, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

4. Ekşi Sözlük’te Kadınlara Yönelik Nefret Söyleminin İnşası: “30 Yaşında Bekar Kadın Başlığı Örneği”

KARLI İ., DONDURUCU DEDE Z. B.

TAMUSKON 2022 TOPLUMSAL ARAŞTIRMALAR MERKEZİ 1. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 19 Mayıs 2021, cilt.1, ss.39-71, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın Instagram Takipçilerinin Covid-19 Aşısına Yönelik Tutumları ve Etkileşim Biçimleri Üzerine Bir Analiz

DONDURUCU DEDE Z. B.

8th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, Mardin, Türkiye, 04 Haziran 2022, ss.106-137, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

6. Çevrim İçi Marka Toplulukları Üzerine Bir Analiz: Starbucks Türkiye Ve Kahve Dünyası Instagram Takipçileri Örneği

DONDURUCU DEDE Z. B.

International Congress on Social Sciences, China To Adriatic-Xıv, Kayseri, Türkiye, 10 Haziran 2022, ss.16-50, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. Kripto Para Borsasına Yönelik Araştırmaların Finansal Halkla İlişkiler Yaklaşımı Bağlamında Analizi

TAŞOĞLU N., DONDURUCU Z. B., KOCA İ.

International Blockchain and Cryptocurrency Conference, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 03 Kasım 2021, cilt.1, ss.75-98, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. E-yönetişim bağlamında sosyal medya platformlarında belediye yurttaş etkileşimi: Kocaeli İli Örneği

Sayımer İ., Dondurucu Z. B., Doğru Y. B.

Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.517-538, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

9. Dijitalleşen Kentlerde Yönetişim: Marmara Bölgesi Büyükşehir Belediyeleri’nin Karşılaştırmalı E-Belediyecilik Uygulamaları

Sayımer İ., Dondurucu Z. B., Küçüksaraç B.

4th International Scientific Research (IBAD - 2019), Uppsala, İsveç, 25 - 26 Nisan 2019, ss.35-36, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities

SAYIMER İ., KÜÇÜKSARAÇ B., DONDURUCU Z. B.

ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Global Brands’s Visual Branding Strategies In Instagram: An Analysis About IKEA Turkey

DONDURUCU Z. B.

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Social Sciences and Humanities, Valletta, Malta, 11 - 15 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Küresel Kahve Markalarının Sosyal Medyada Markalama Stratejileri: Starbuckstr’nin Özel Gün Kutlamalarına Yönelik Bir Analiz

DONDURUCU Z. B., URAN A. B.

2.International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.136-137, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Göstergebilimsel Çözümleme Açısından Şişe Kapakları Üzerine Bir İnceleme

DONDURUCU Z. B., KILCI Ş.

2.International Communication Science Media Studies Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.111-112, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. The Analysis of Messages Which Include Hate Speech for Women in Inci Sozluk

DONDURUCU Z. B.

3. International Conference on Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.226, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

15. Presentation of "Homosexuality" Concept in Internet Newspapers According to Discrimination Practices

DONDURUCU Z. B.

3. International Conference on Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 28 Nisan 2017, ss.111, (Özet Bildiri)

2016

2016

17. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi İslam Karşıtlığı Bağlamında Nefret Söylemi İçeren Videoların Youtube Üzerinden İncelenmesi

KILCI Ş., DONDURUCU Z. B.

International Conference on Humanities and Cultural Studies(ICHACS), Prag, Çek Cumhuriyeti, 6 - 09 Kasım 2016, ss.90, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Üretimi Facebook ve İslam Karşıtı Propaganda

KILCI Ş., DONDURUCU Z. B.

International Conference on Humanities and Social Sciences (ICHACS), Prag, Çek Cumhuriyeti, 6 - 09 Kasım 2016, ss.61, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Eşcinsellere Yönelik Nefret Söylemi İçeren İletilerin Twitter Üzerinde İncelenmesi

DONDURUCU Z. B., Uluçay A.

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı-İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2017), Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Sivil Toplum Kuruluşlarının Eşcinsellik Olgusuna Yönelik Tutum Değişimi Çalışmaları Kaos GL Örneği

DONDURUCU Z. B.

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.269387, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

22. Sosyal Medyada Siyasal İletişim Stratejilerinin İçerik Bazında Değerlendirilmesi

DONDURUCU Z. B., Uluçay A. P.

International Journal of Social Sciences and Education Research, 29 - 30 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

23. Sivil Toplum Kuruluşlarının Yeni Medya Üzerinden Halkla İlişkiler Çalışmaları Haytap Örneği

DONDURUCU Z. B.

II. Ulusal Yeni Medya Kongres, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2015, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

24. BAĞIMSIZ BİR KSS PLATFORMU KurumsalSosyal com WEB SİTESİNDE YER ALAN HABERLERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ

KEBA EKİNCİ D., ATASOY İ., DONDURUCU Z. B.

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, 12 - 15 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. VODAFONE’UN “KENDİME YAKIŞTIRDIĞIM YERDEYİM” VE ELİDOR’UN “DEDİM OLABİLİR” REKLAM FİLMLERİNE YÖNELİK FEMVERTISING PERSPEKTİFİNDE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ

KÖSELER Ü., DONDURUCU DEDE Z. B.

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, Editör, Serüven, Ankara, ss.132-158, 2024

2024

2024

2. Overconfidence and Optimism Biases in Insurance Purchasing Decisions and Overcoming Them Through Nudge

ULUÇAY A. P., YAZICI S., DONDURUCU DEDE Z. B.

Overcoming Cognitive Biases in Strategic Management and Decision Making, Sınıksıran Enis, Editör, IGI GLOBAL, HERSEY, ss.139-163, 2024

2024

2024

3. SİGARA BAĞIMLILIĞIYLA MÜCADELEDE KAMU SPOTLARININ KULLANIMI: YEŞİLAY KAMU SPOTLARINA YÖNELİK GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ

BOZYEL Z., DONDURUCU DEDE Z. B.

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Çalışma ve Değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven, Ankara, ss.31-59, 2024

2024

2024

4. KRİZ DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ

DONDURUCU DEDE Z. B., ÇETİNKAYA A., CILIZOĞLU N. D. G.

KURUMSAL İLETİŞİME TEORİK YAKLAŞIMLAR, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, NOBEL, Ankara, ss.163-212, 2024

2024

2024

5. Kriz Dönemlerinde Marka İletişimi

DONDURUCU DEDE Z. B., ÇETİNKAYA A., CILIZOĞLU N. D. G.

Kurumsal İletişime Teorik Yaklaşımlar, AKPINAR GÜLİZ MÜGE, Editör, Nobel, ss.163-209, 2024

2023

2023

7. Dijital Haber Üretim Sürecinde Algoritmik Ön Yargı/Yanlılık Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU DEDE Z. B.

Algoritmalar Habercilik ve Medya, KARAL TEMÜROĞLU ŞİRİN, DEMİR ZUHAL, Editör, Nobel, ss.59-93, 2023

2023

2023

8. An Analysis on the Strategic Public Relations-Oriented Website Usage of Civil Society Organizations Operating in Turkey

DONDURUCU DEDE Z. B.

International Research and Reviews In The Field of Communication Sciences, AYŞE ÇATALCALI CEYLAN; ELSEV BRINA LOPAR, Editör, Serüven, Ankara, ss.59-91, 2023

2023

2023

9. Bankaların Kültür Sanat Sponsorluğu ve Destekleme Faaliyetleri Üzerine Bir Analiz: Akbank ve İş Bankasi Örneği

DONDURUCU DEDE Z. B., KAYA P.

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, AYŞE ÇATALCALI CEYLAN; İLKNUR AYDOĞDU, Editör, Serüven, Ankara, ss.91-122, 2023

2023

2023

10. Dijital Haber Üretim Sürecinde Algoritmik Ön Yargi/Yanlılık Üzerine Yapilan Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU DEDE Z. B.

Algoritmik Habercilik ve Medya, Şirin Karal Temuroğlu, Zuhal Demir, Editör, Nobel, Ankara, ss.59-98, 2023

2022

2022

13. HAYVAN HAKLARI HAREKETİ BAĞLAMINDA AKTİVİSTLERİN VE HAYVANSEVERLERİN INSTAGRAM KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ

DONDURUCU DEDE Z. B., ÇETİNKAYA A.

Dijital İletişime Alternatif Bir Bakış, Güçdemir, Yeşim; Kuş, Oğuz, Editör, Der, İstanbul, ss.23-54, 2022

2022

2022

14. DİJİTAL GAZETECİLİK PRATİKLERİNİN DÖNÜŞÜMÜ: YENİ OLANAKLAR VE SINIRLILIKLAR

DONDURUCU DEDE Z. B., Sedef S.

Post Gazetecilik, Toraman, Burak, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.111-148, 2022

2022

2022

15. Kadın Cinayetleri Bağlamında Cinsiyet Temelli Nefret Söyleminin Katılımcı Sözlüklerde İnşasına Yönelik Bir Analiz: Pınar Gültekin Cinayeti Örneği

DONDURUCU DEDE Z. B., KEBA EKİNCİ D.

Dijital Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya Aysel; Yetkin Cılızoğlu Gamze, Editör, Literatürk Akademia, Konya, ss.195-254, 2022

2022

2022

16. Kadın Cinayetleri Bağlamında Cinsiyet Temelli Nefret Söyleminin Katılımcı Sözlüklerde İnşasına Yönelik Bir Analiz: Pınar Gültekin Cinayeti Örneği

DONDURUCU DEDE Z. B., KEBA EKİNCİ D.

Dijtal Çağda Etik Tartışmalar, Çetinkaya, Aysel; Yetkin Cılızoğlu, Gamze, Editör, Literatürk, Konya, ss.195-254, 2022

2021

2021

17. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., Ar M. İ.

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.420-471, 2021

2021

2021

18. Covid‐19 Salgınında Kriz İletişiminin Dönüşümü: Hükümet Yetkililerinin Instagram Kullanımı

YAZICI T., DONDURUCU Z. B.

Dijitalleşen Dünyada. Siyasal İletişim , Yazıcı, Tolga; Karlı, İhsan; Dondurucu, Zeynep Benan, Editör, Literatürk, Konya, ss.25-94, 2021

2021

2021

19. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU DEDE Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-78, 2021

2021

2021

20. Markalar Politik Olabilir mi? Türkiye ve ABD'deki Politik Marka Aktivizmi Örnekleri Üzerinden Bir Değerlendirme

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B.

Siyasal İletişimciler Diyor ki, Mustafa Özgür Seçim, Dilan Çiftçi, Editör, Literatürk, ss.63-117, 2021

2021

2021

21. Dijital İletişim ve Antonio Gramsci

DONDURUCU Z. B., SELÇUK E. K.

Dijital İletişime Kuramsal ve Kavramsal Yaklaşımlar, Ayhan Küngerü - Tülin Sepetci, Editör, NOBEL, Ankara, ss.65-82, 2021

2021

2021

22. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Nihan AKINCILAR KÖSEOĞLU Dilhan APAK, Editör, Peterlang, Berlin, ss.45-80, 2021

2021

2021

23. Instances of Hate Speech Directed toward LGBTIQ+ People on Social Media Platforms in Turkey and Measures Taken against Discrimination

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Challenging Discrimination in Different Areas: Turkey, Akıncılar Köseoğlu, Nihan; Apak, Dilhan, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.45-80, 2021

2021

2021

24. Dijital Çağda SEO Uygulamaları: Sağlık İletişiminde Acıbadem Sağlık Grubu ve Medical Park Hastaneleri Üzerine Bir Analiz

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., AR M. İ.

Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü, Kuşay, Yeliz, Editör, EĞİTİM, İstanbul, ss.420-466, 2021

2021

2021

27. The Sun ve Hürriyet Gazetelerinde Covid-19 Konulu Haberlerin Kültürel Farklılıklar Bağlamında Değerlendirilmesi

CILIZOĞLU N. D. G., DONDURUCU Z. B., ÇETİNKAYA A.

Covid-19 Sürecinde İletişimin Değişen Yüzü, Diker Ersin, Çalışır Gülsüm, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.198-232, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

28. Çevre Hareketi Bağlamında Sivil Toplum Örgütlerinin Instagram’da İletişim Süreci: Greenpeace ve WWF Örneği

Dondurucu Z. B., Keba Ekinci D.

Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, YETKİN CILIZOĞLU,GAMZE ÇETİNKAYA,AYSEL, Editör, Literatürk, Konya, ss.191-232, 2020

2020

2020

29. Brand Activism in The New Media Age: USA and Turkey Samples

ÇETİNKAYA A., DONDURUCU Z. B., CILIZOĞLU N. D. G.

Consumer From A Communication, Marketing and Advertising Perspective, Darıcı, Sefer, Editör, Sciendo, Varşova, ss.1-36, 2020

2020

2020

30. Marka İletişiminde Dijital Hikaye Anlatımı: Instagram Fenomenlerinin Kişisel Bakım Ürünleri Tanıtımı Gerçekleştirdiği Hikayelere Yönelik Bir Analiz

DONDURUCU Z. B.

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.197-272, 2020

2020

2020

31. Yeni İletişim Teknolojilerinin Değişimi ÇerçevesindeUluslararası Haberciliğin Twitter’da Dönüşümü

YILMAZ M., DONDURUCU Z. B.

21. Yüzyılda Yeni Boyutlarıyla Siyaset, Boschele, Marco, Editör, Der Yayınları, Ankara, ss.177-216, 2020

2020

2020

32. DİJİTAL DÜNYADA SİYASAL İLETİŞİMDE YENİ UYGULAMALAR: 2016 ABDBAŞKANLIK SEÇİMLERİNDE VERİ ANALİZİ

Karlı İ., Budak Y., Dondurucu Z. B.

Postmodernizmin İz Düşümleri, Ekin,Volkan, Editör, Kriter, İstanbul, ss.147-163, 2020

2016

2016

33. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Üretimi: Facebook ve İslam Karşıtı Propaganda

KILCI Ş., DONDURUCU Z. B.

Social Sciences A Fresh Start, Dr. Tufan Çötok, Yusuf Şahin, Editör, Dobra Knjiga d.o.o. Sarajevo - Put Famosa 38, Sarajevo, ss.372-387, 2016

2016

2016

34. Yeni Medya Ortamlarında Nefret Söylemi Üretimi: Facebook ve İslam Karşıtı Propagand

KILCI Ş., DONDURUCU Z. B.

Social Sciences A Fresh Start Sosyal Bilimler Yeni Bir Başlangıç, ÇÖTÖK, Tufan ve Şahin, Yusuf, Editör, Dobra knjiga d.o.o. Sarajevo – Put Famosa 38, Saray Bosna, ss.372-387, 2016

2016

2016

35. Sivil Toplum Kuruluşlarının Yeni Medyada Halkla İlişkiler Çalışmaları

DONDURUCU Z. B.

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma III, Taşoğlu Paşalı, Nihal, Editör, Umuttepe Yayınları, Kocaeli, ss.171-232, 2016

2015

2015

36. Büyük İşletmelerin Sosyal Medya Üzerinden Halkla İlişkiler Faaliyetleri

DONDURUCU Z. B.

Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Koçer, Sevim, Editör, Derin, İstanbul, ss.167-216, 2015

2013

2013

37. Uluslararası İletişim Düzeni İçerisinde Ulusal Haber Ajanslarında Yer Alan Dış Haberlere Yönelik İçerik Analizi

DONDURUCU DEDE Z. B.

Şövalyelik Mesleği Gazeteciliğin Uzmanlık Alanları, Şebnem Çağlar, Editör, Literatürk, İstanbul, ss.467-500, 2013

Desteklenen Projeler

2020 - 2020

2020 - 2020

MİLLETİN MECLİSİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KAHRAMAN A. (Yürütücü), YILMAZ M., KARLI İ., DURANOĞLU H. M., DONDURUCU Z. B., EREN M.

2019 - 2019

2019 - 2019

Prof. Dr. Fuat SEZGİN Belgeseli

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KAHRAMAN A. (Yürütücü), YILMAZ M., KARLI İ., EREN M., DURANOĞLU H. M., DONDURUCU Z. B., et al.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1