Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLARIN ANLIK SATIN ALMA ÜZERİNE ETKİSİ

27. PAZARLAMA KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.1-15

İNOVASYON STRATEJİLERİNİN FİRMA PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

23. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.1-12

Kitap & Kitap Bölümleri

DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM

İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler: Muhasebe, Pazarlama Ve Organizasyon, Karabulut, Şahin, Editör, Ekin Yayınevi, ss.225-237, 2023

İçsel Pazarlama Yaklaşımı Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

UYGULAMADA VE TEORİDE PAZARLAMA TARTIŞMALARI, , Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.103-123, 2023

Kontrol Edilemeyen Alışveriş Dürtüsü: Kompulsif Satın Alma Üzerine Bir İnceleme

Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç.Dr. Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, ss.133-146, 2023

Tüketici Davranışını Anlamada Disiplinlerarası Bir Yaklaşım: Nöropazarlama

Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, Doç.Dr. Şahin KARABULUT, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.73-84, 2023

A NEW PERSPECTIVE AS A COMBINATION OF PHYSICAL AND DIGITAL: PHYGITAL MARKETING

DIGITALIZATION IN BUSINESS AND ECONOMY (Blockchain, Cryptocurrencies, Industry 4.0, Digital Transformation), Gönüllü, Ozan, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, ss.233-241, 2022

Metrikler

Yayın

7

Proje

1