Yayınlar & Eserler

Makaleler 2
Tümü (2)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. TÜRKİYE’DEKİ EBEVEYNLERİN ÇOCUKLARINA YÖNELİK SATIN ALMA DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

BALKAN 14th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Skopje, Makedonya, 10 - 12 Ekim 2025, cilt.1, sa.1, ss.110-120, (Tam Metin Bildiri)

2. MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ANDROID TELEFON MARKALARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA

6. Uluslararası Trakya Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Edirne, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2025, cilt.1, sa.1, ss.1047-1048, (Özet Bildiri)

3. HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİNE YÖNELİK MÜŞTERİ TUTUMLARININ İNCELENMESİ: KONAKLAMA İŞLETMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

1st INTERNATIONAL CYPRUS CONGRESS OF SCIENTIFIC RESEARCH, Girne, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Mart 2025, cilt.1, sa.1, ss.276-283, (Tam Metin Bildiri)

4. KÜRESEL PANDEMİ SÜRECİNDE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ: DENİZLİ İLİNDE FAALİYET GÖSTEREN İŞLETMELER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-XI, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Ocak 2025, cilt.1, sa.1, ss.455-456, (Özet Bildiri)

5. Ambalaj Tasarımının Tüketici Algısı Üzerindeki Etkisinin Neurovision Uygulaması İle İncelenmesi: Bebek bezi Ambalajları Üzerine Bir Uygulama

12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, cilt.1, sa.1, ss.928, (Özet Bildiri)

6. KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ REKLAMLARIN ANLIK SATIN ALMA ÜZERİNE ETKİSİ

27. PAZARLAMA KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

7. İNOVASYON STRATEJİLERİNİN FİRMA PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ: OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

23. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2024, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 6

1. LOW BUDGET, MAXIMUM IMPACT: GUERRILLA MARKETING

International Studies in Social Sciences and Humanities, DOÇ. DR. SALIH BATAL,PROF. DR. HAKAN ALTINTAŞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.37-52, 2025

2. DESTİNASYON PAZARLAMASINDA ARTTIRILMIŞ VE SANAL GERÇEKLİĞİN KULLANIMI: FİJİTAL TURİZM

İşletme Bilimin Üç Temel Alanında Yaşanan Gelişmeler: Muhasebe, Pazarlama Ve Organizasyon, Karabulut, Şahin, Editör, Ekin Yayınevi, ss.225-237, 2023

3. İçsel Pazarlama Yaklaşımı Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme

UYGULAMADA VE TEORİDE PAZARLAMA TARTIŞMALARI, , Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.103-123, 2023

4. Kontrol Edilemeyen Alışveriş Dürtüsü: Kompulsif Satın Alma Üzerine Bir İnceleme

Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç.Dr. Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, ss.133-146, 2023

5. Tüketici Davranışını Anlamada Disiplinlerarası Bir Yaklaşım: Nöropazarlama

Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, Doç.Dr. Şahin KARABULUT, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.73-84, 2023

6. A NEW PERSPECTIVE AS A COMBINATION OF PHYSICAL AND DIGITAL: PHYGITAL MARKETING

DIGITALIZATION IN BUSINESS AND ECONOMY (Blockchain, Cryptocurrencies, Industry 4.0, Digital Transformation), Gönüllü,Ozan, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.233-241, 2022
Metrikler

Yayın

15

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

2

Açık Erişim

2