Eğitim Bilgileri
2004 - 2008
2004 - 2008Bütünleşik Doktora
Ohio State University, Eğitim Fakültesi, STEM Eğitimi, Amerika Birleşik Devletleri
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2008
2008Doktora
Argumentation skills and conceptual knowledge of undergraduate students in a physics by inquiry class
Ohio State University, Teaching And Learning, Stem
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2013
2013Bilişim teknolojileri
Bilişim
Yıldız Teknik Üniversitesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Fizik Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2018 - 2025
2018 - 2025Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2010 - 2018
2010 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2003 - 2010
2003 - 2010Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2008
2007 - 2008Öğretmen adayı denetçisi
Ohio Devlet Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Öğretmen adayı denetçisi
2002 - 2003
2002 - 2003Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf Öğretmeni
2000 - 2001
2000 - 2001Sözleşmeli Fizik Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sözleşmeli Fizik Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Geleneksel ve sanal laboratuvar ortamlarının 6. sınıf öğrencilerinin bilimsel süreç, mantıksal düşünme becerileri ve fen başarıları açısından karşılaştırması
Acar Ö. (Danışman)
E.ZENGİN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DOĞASI ANLAYIŞLARI, FEN ÖĞRETİMİ ALGILARI VE FEN BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Acar Ö. (Danışman)
T.KAYA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
ARGÜMANTASYON VE YANSITICI DÜŞÜNMEYE DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLİŞSEL VE DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ: ÇEVRİM İÇİ ÖRNEĞİ
Acar Ö. (Danışman)
Z.AZAKLI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Fen başarısı farklı okullarda öğrencilerin fen bilimlerine yönelik tutumlarının sınıf düzeyi ve cinsiyet açısından incelenmesi
Acar Ö. (Danışman)
K.ORDU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
FARKLI FEN BAŞARISINA SAHİP ORTAOKULLARDAKİ ÖĞRENCİLERİN FEN BAŞARISINI YORDAYAN DEĞİŞKEN MODELLERİNİN İNCELENMESİ
Acar Ö. (Danışman)
G.ÇELİK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Aynalar konusunun öğretiminde FeTeMM yaklaşımının öğrencilerin beceri, tutum, yaratıcılık ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
B.DURMAZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Elektrik enerjisi ünitesinin FeTeMM ve argümantasyona dayalı işlenmesinin öğrencilerin yaratıcılık, tutum, beceri ve öğretim hakkındaki görüşlerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
Z.BAYDAR(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Argümantasyon öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin madde ve ısı ünitesine yönelik kavramsal anlama, bilimsel düşünme ve bilimin doğası anlayışları üzerine etkisi
Acar Ö. (Danışman)
Z.TOLA(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Construct validation of the attitudes towards science scale: measurement invariance analyses on gender and grade level
Demir S. B., ACAR Ö., Ordu K.
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Modelling of the relationships between students’ grade-level, epistemic beliefs, metacognition, and science achievement in low and high - achieving schools
Acar Ö.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.50, sa.4, ss.558-579, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20233. THE EFFECT OF ONLINE ARGUMENTATION AND REFLECTIVE THINKING-BASED SCIENCE TEACHING ON SIXTH GRADERS’ COGNITIVE ABILITIES
Acar Ö., Azaklı Z.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.22, sa.2, ss.192-203, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20224. Investigation of Students' Attitudes Towards Science According to Grade Level and Gender in Middle Schools with Different Science Achievement
Acar Ö., Ordu K.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.51, sa.2, ss.1043-1072, 2022 (ESCI)
2020
20205. An investigation of grade level and gender-based science achievement gaps in schools with different science achievement levels
ACAR Ö.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.10, sa.1, ss.1-16, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
20196. FARKLI FEN BAŞARI DÜZEYLERİNE SAHİP ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI ÖZELLİKLERİNİN FEN BAŞARILARINA OLAN ETKİSİ
Acar Ö., Çelik G.
Milli Eğitim
, sa.1, ss.203-221, 2019 (Scopus, TRDizin)
2019
20197. Investigation of the science achievement models for low and high achieving schools and gender differences in Turkey
Acar Ö.
JOURNAL OF RESEARCH IN SCIENCE TEACHING
, cilt.56, ss.649-675, 2019 (SSCI, Scopus)
2017
20178. An Investigation of the Differences between Students in Lowand High Achieving Schools and between Female and MaleStudents based on Motivational and Cognitive Variables inTurkey
Acar Ö.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, ss.500-518, 2017 (TRDizin)
2016
20169. Examination of Science Learning Equity by Argumentation Instruction between Students Having Different Socio Economic Status and Attending Different Achievement Level Schools
Acar Ö.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.13, sa.4, ss.262-280, 2016 (Scopus, TRDizin)
2016
201610. ARGÜMANTASYON DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN 6 SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE BİLİMİN DOĞASIANLAYIŞLARINA OLAN ETKİSİ
Acar Ö., Tola Z., Karaçam S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.3, ss.730-749, 2016 (TRDizin)
2016
201611. Examination of Learning Equity among Prospective Science Teachers Who are Concrete, Formal and Postformal Reasoners after an Argumentation-Based Inquiry Course
Acar Ö., Patton B. R.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.41, ss.69-90, 2016 (ESCI, Scopus)
2015
201512. Examination of Science Learning Equity through Argumentation and Traditional Instruction noting differences in socio economic status
Acar Ö.
Science Education International
, cilt.26, ss.24-41, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201513. Prospective Secondary Science Teachers' Argumentation Skills and the Interaction of These Skills with Their Conceptual Knowledge
Acar Ö., Patton B. R., White A. L.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.40, ss.132-156, 2015 (ESCI, Scopus)
2014
201414. Scientific reasoning, conceptual knowledge, & achievement differences between prospective science teachers having a consistent misconception and those having a scientific conception in an argumentation-based guided inquiry course
Acar O.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
, cilt.30, ss.148-154, 2014 (SSCI, Scopus)
2010
201015. Student Difficulties in Socio-scientific Argumentation and Decision-making Research Findings: Crossing the borders of two research lines
Acar Ö., Türkmen L., Roychoudhury A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
, cilt.32, ss.1191-1206, 2010 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. GELİŞTİRİLEN MÜDAHALE PROGRAMININ ÖĞRENCİLERİN DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
ACAR Ö., BİLİCAN DEMİR S., KARAÇAM S.
XII International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2024
20242. 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ, MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİLERİ VE FEN BAŞARILARININ GELENEKSEL VE SANAL LABORATUVAR ORTAMLARINDA KARŞILAŞTIRILMASI
ZENGİN E., ACAR Ö.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 11 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2023
20233. Okul Türü ve Cinsiyet Faktörlerinin Fen Öğretimi Algısı ve Bilimsel Araştırmaların Doğası Anlayışı Üzerine Etkisinin İncelenmesi
Acar Ö., Kaya T.
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.173, (Özet Bildiri)
2022
20224. EXAMINATION OF CHANGE OF STUDENTS' VIEWS ON THE NATURE OF SCIENTIFIC INQUIRY ACCORDING TO GRADE LEVEL IN HIGH SCHOOLS WITH DIFFERENT ACHIEVEMENT LEVELS
ACAR Ö., Kaya T.
7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 02 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. EXAMINING CHANGE OF STUDENTS’ SCIENCE TEACHING PERCEPTIONS ACCORDING TO GRADE LEVEL IN HIGH SCHOOLS WITH DIFFERENT ACHIEVEMENT LEVELS
ACAR Ö., Kaya T.
7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 02 Aralık 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
20216. Argümantasyon Ve Yansıtıcı Düşünmeye Dayalı Fen Öğretiminin Öğrencilerin Epistemolojik İnançlarına, Fen Bilimlerine Yönelik Tutumuna, Üstbilişsel Becerilerine Ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Olan Etkisinin İncelenmesi
Azaklı Z., Acar Ö.
Gazi Üniversitesi Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Yayınlanmadı)
2020
20207. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimlerine Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Acar Ö., Ordu K.
FSMVU-EAK2020, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Yayınlanmadı)
2019
20198. The Effect of Some Characteristics of 6th Grade Students On Science Achievement in Middle Schools Having Different Science Achievement Levels
Acar Ö., Çelik G.
İCES-UEBK, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.608-609, (Özet Bildiri)
2018
20189. FeTeMM EĞİTİMİ VE ARGÜMANTASYONA DAYALI OLARAKİŞLENEN 7. SINIF ELEKTRİK ENERJİSİ ÜNİTESİNİNÖĞRENCİ KAZANIMLARINA ETKİSİ
BAYDAR Z., ACAR Ö.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. KIZ VE ERKEK ÖĞRENCİLERİN FETEMM EĞİTİMİNE KARŞI TEPKİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDANİNCELENMESİ
ACAR Ö., DURMAZ B., BAYDAR Z., KARATAŞ A.
Uluslararası Marmara Fen ve SosyalBilimler Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. FeTeMM YAKLAŞIMIYLA İŞLENEN AYNALARDA YANSIMAVE IŞIĞIN SOĞRULMASI ÜNİTESİNİN ÖĞRENCİKAZANIMLARINA ETKİSİ
DURMAZ B., ACAR Ö., KARATAŞ A.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Fen Başarısı Farklı Okullardaki Öğrencilerin Sınıf ve Cinsiyetleri Açısından Fen Başarısının İncelenmesi
ACAR Ö.
1. International Human and Social Science Researches Congress, 23 - 25 Kasım 2018
2017
201713. Cognitive And Motivational Variable Gender Differences In High And Low Achieving Schools
ACAR Ö.
ICES UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Cognitive And Motivational Variable Differences Between Students In High And Low Achieving Schools
ACAR Ö.
ICES UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201615. Argümantasyon Öğretiminin 6 SınıfÖğrencilerinin Bilimsel Düşünme Ve BiliminDoğası Bileşenlerini Kavrama Düzeyine Etkisi
ACAR Ö., TOLA Z.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Argümantasyon öğretiminin ilköğretim 6 sınıf Öğrencilerinin kavramsal anlama bilimin doğası anlayışları ve bilimsel düşünme becerilerine olan etkisi
TOLA Z., ACAR Ö.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. Scientific Reasoning and Achievement of Prospective Science Teachers in an Argumentation Based Guided Inquiry Course
ACAR Ö., BRUCE P.
NARST, Baltimore, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
201518. Fen Başarı Farkı Bulunan Okullarda Fen Başarısına Etki Eden Bilişsel ve Duyuşsal Faktörlerin İncelenmesi
ACAR Ö., GÜL H.
3rd International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2014
201419. The effect of gender and socio-economic status of students on their physics conceptual knowledge, scientific reasoning, and nature of science understanding
ACAR Ö., BUBER A., TOLA Z.
5th International Conference on New Horizons in Education (INTE), Paris, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756, (Tam Metin Bildiri)
2014
201420. Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması
ACAR Ö.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201421. Cinsiyet Değişkeninin Argümantasyon ve Geleneksel Öğretim Metotlarının Kullanıldığı Sınıflardaki Öğrencilerin Fen Öğrenimine olan Etkisinin İncelenmesi
ACAR Ö.
1. Uluslar arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2012
201222. Argumentation and formal reasoning skillsin an argumentation-based guided inquiry course
ACAR Ö., Patton B. R.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4756-4760, (Tam Metin Bildiri)
2008
200823. Undergraduate Students Reasoning Skills and Conceptual Development in an Inquiry Class
ACAR Ö., Roychoudhury A., PATTON B. R.
NARST, BALTIMORE, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 28 Mart 2008, (Özet Bildiri)
2005
200524. Students' cognitive conflict and conceptual change in a physics by inquiry class
KİM Y., BAO L., Acar O.
2005 Physics Education Research Conference, Salt Lake City, UT, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 11 Ağustos 2005, cilt.818, ss.117-120, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. 6. Sınıf Üst Düzey Düşünmeye Dayalı Fen Bilimleri Etkinlikleri-2
Çokçalışkan H., Azaklı Z., Acar Ö. (Editör), Karaçam S. (Editör)
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2025
2025
20252. 7. Sınıf Üst Düzey Düşünmeye Dayalı Fen Bilimleri Etkinlikleri
Çokçalışkan H., Azaklı Z., Acar Ö. (Editör), Karaçam S. (Editör)
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2025
2024
20243. Üst Düzey Düşünme Becerileri: Teori ve Uygulama
Acar Ö. (Editör), Karaçam S. (Editör)
Palme Yayın Dağıtım, Ankara, 2024
2024
20244. Fen Bilimleri Eğitiminde Mantıksal Düşünme Becerileri
Acar Ö., Azaklı Z.
Üst Düzey Düşünme Becerileri: Teori ve Uygulama, Ömer ACAR,Sedat KARAÇAM, Editör, Palme Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-24, 2024
2023
20235. ÖĞRENCİLERİN FEN ÖĞRETİMİ ALGILARI, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DOĞASI GÖRÜŞLERİ VE FEN BAŞARILARINDA OKUL VE CİNSİYET BAZLI FARKLAR
Acar Ö., Kaya T.
Eğitimde Akademik Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY Doç. Dr. Çiğdem KAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.89-106, 2023
Desteklenen Projeler
2023 - 2026
2023 - 2026Fen Bilimleri Dersi Müfredatına Entegre Bir Müdahale Programının Ortaokul Öğrencilerinin Üst Düzey Bilişsel Becerilerine Etkisinin Örtük Büyüme Modelleriyle İzlenmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Acar Ö. (Yürütücü), Karaçam S., Bilican Demir S., Topçu M. S., Sakız G., Çokçalışkan H., et al.
2018 - 2019
2018 - 20196.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ, PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK YANSITICI DÜŞÜNME BECERİLERİNİN VE FEN ÖĞRETİMİ ALGILARININ FEN BAŞARILARIYLA OLAN İLİŞKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ACAR Ö. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016FEN BAŞARI DÜZEYİ FARKLI OKULLARDA ÖĞRENCİLERİN DUYUŞSAL VE BİLİŞSEL ÖZELLİKLERİNİN FEN BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ACAR Ö. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015ARGÜMANTASYON ÖĞRETİM TEKNİKLERİNİN ÖĞRETMENLERE KAZANDIRILMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ACAR Ö. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 2014Yarışan Teoriler Öğretim Metodunun Öğrenci Kazanımları Üzerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
Acar Ö. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2025
Aralık 2025INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2025
Kasım 2025RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2025
Kasım 2025JOURNAL OF SCIENCE TEACHER EDUCATION
ESCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2025
Ekim 2025JOURNAL OF EDUCATION FOR STUDENTS PLACED AT RISK
ESCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2025
Temmuz 2025LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2025
Mayıs 2025COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2024
Haziran 2024PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024CURRENT PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024CURRENT PSYCHOLOGY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023Computers & Education: Artificial Intelligence
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
ESCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2022
Temmuz 2022RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2022
Mart 2022EDUCATIONAL STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2021
Mart 2021Journal of Food Science Education
ESCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018COMPUTERS & EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2017
Nisan 2017THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2017
Mart 2017Thinking Skills And Creativity
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017THINKING SKILLS AND CREATIVITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Nisan 2024
Nisan 2024TÜBİTAK Projesi
1002 - Hızlı Destek Programı, Kocaeli Üniversitesi, Türkiye
Bilimsel Danışmanlıklar
2020 - 2020
2020 - 2020Diğer
TÜBİTAK
Kocaeli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Eylül 2023
Eylül 202315. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Acar Ö.
Kars, Türkiye
Eylül 2023
Eylül 2023Yahya Kaptan Koleji Eğiticinin Eğitimi Zirvesi
Sosyal Faaliyet Organizasyonu
Acar Ö.
Kocaeli, Türkiye
Eylül 2016
Eylül 201612. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Acar Ö.
Trabzon, Türkiye
Eylül 2014
Eylül 2014XI. ULUSAL FEN BĠLĠMLERĠ ve MATEMATĠK EĞĠTĠMĠ KONGRESĠ
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Acar Ö.
Adana, Türkiye
Ödüller
Burslar
2004 - 2009
2004 - 2009