SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Utilizing an online learning environment: Main strategies and enablers
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.936-955, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının proje tabanlı öğrenme sürecine yönelik görüşleri
EDUCATION SCIENCES
, cilt.7, sa.1, ss.200-211, 2012 (ESCI)
Design development and implementation of a web based support material for English as second language
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
, cilt.1, ss.84-110, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi Dünü bugünü ve geleceği
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.1, ss.1
Evaluation of an Online Courseware Development Process by the DONC2 Develeopment Framework: EPPICC Case
InternationalDistance Education Conference IDEC‐2010, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 29 Ekim 2010, ss.948-953
E-öğrenme ve Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak Moodle
3. Mühendislik ve Teknoloji Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2010
An online basic English support material for children
12th International CALL Research Conference Proceeding, Antwerp, Belçika, 20 - 22 Ağustos 2006, cilt.1, ss.73-82
How does time spent on CALL software affect students perceptions
12th International CALL Research Conference Proceeding, Antwerp, Belçika, 20 - 22 Ağustos 2006, cilt.1, ss.64-72
Bilgisayar destekli eğitimde öğretmen ve öğrenciler için ortak bir bilgisayar okuryazarlık düzeyi önerisi
Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2003, cilt.1, ss.1-10
Kitap & Kitap Bölümleri
Basic concepts of computational thinking
Distance learning model reinforced with robotics for 3-7 years old children: Lesson plans from the higher education course curriculum, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Viseu, ss.1-61, 2023