Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Programlama öğretimine yönelik öğretmen görüşleri

13th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.41-42, (Özet Bildiri)

2. TPAB (TPACK) tabanlı dersgeliştirme süreci

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.231-232, (Özet Bildiri)

3. Üniversite öğrencilerinin bakış açısıyla sosyal ağlarda öğretim elemanı-öğrenci etkileşimini etkileyen temel faktörler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.5, ss.406, (Özet Bildiri)

4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu: 2012-2016 Analizi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.154-155, (Özet Bildiri)

5. Sputnik sonrası Amerikan eğitim reformlarının değerlendirilmesi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.760-761, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen adaylarının bakış açısıyla 21. yüzyılda dijital öğrenme

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.236, (Özet Bildiri)

7. Aktif sınıfta aktif öğrenme modeline göre işlenen derslerin değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233, (Özet Bildiri)

8. Dünden bugüne FATİH projesi çevrimiçi gazetelerden bir bakış

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

9. Matematik öğretmenliği öğretmen adaylarının TPACK gelişimine nitel bir bakış açısı

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

10. Evaluation of Educational Authoring Tools for Teachers stressing of Perceived Usability Features

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.888-901, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. Yazarlık araçlarının kullanılabilirlik test süreci Bir durum çalışması Usability testing process of authoring languages A case study

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.100-104, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi Dünü bugünü ve geleceği

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. Öğretmen adaylarının proje tabanlı öğrenme sürecine yönelik görüşleri

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, cilt.1, ss.772-777, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

14. Evaluation of an Online Courseware Development Process by the DONC2 Develeopment Framework: EPPICC Case

InternationalDistance Education Conference IDEC‐2010, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 29 Ekim 2010, ss.948-953, (Tam Metin Bildiri)

15. Evaluation of an online courseware development process by the DONC2 development framework: Eppicc Case

International Distance Education Conference 2010, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2010, ss.948-953, (Tam Metin Bildiri)

16. E-öğrenme ve Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak Moodle

3. Mühendislik ve Teknoloji Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

17. An online basic English support material for children

12th International CALL Research Conference Proceeding, Antwerp, Belçika, 20 - 22 Ağustos 2006, cilt.1, ss.73-82, (Tam Metin Bildiri)

18. How does time spent on CALL software affect students perceptions

12th International CALL Research Conference Proceeding, Antwerp, Belçika, 20 - 22 Ağustos 2006, cilt.1, ss.64-72, (Tam Metin Bildiri)

19. Bilgisayar destekli eğitimde öğretmen ve öğrenciler için ortak bir bilgisayar okuryazarlık düzeyi önerisi

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2003, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. PROGRAMA DE FORMAÇÃO PARA O ENSINO SUPERIOR

Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Viseu, 2024

2. Basic concepts of computational thinking

Higher Education Course Curriculum for a Distance Learning Model Reinforced with Robotics for 3 to7 Years Old Children, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Lisbon, ss.9-18, 2023

3. Bilgisayar eğitimi

2033 Türkiye Eğitim Politikaları Strateji Belgesi, Devrim Akgündüz, Editör, İstanbul Aydın Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.454-481, 2023

4. Basic concepts of computational thinking

Distance learning model reinforced with robotics for 3-7 years old children: Lesson plans from the higher education course curriculum, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Lisbon, ss.1-61, 2023

5. Uygulama örnekleriyle eğitimde teknoloji entegrasyonu

Öğretim teknolojileri, Aslıhan Kocaman Karoğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.101-130, 2022

6. Digital Games for Peace Education

Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools, Soner Polat, Gizem Günçavdı, Editör, IGI Global, Hershey, ss.238-269, 2020

7. Dijital öğrenme ortamları

Dijital teknoloji aracılı düşünme öğretimi, MUKADDES ERDEM,FIRAT SARSAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.549-571, 2020

8. Açık ve uzaktan öğrenmede sorunlar ve çözüm önerileri

Açık ve uzaktan öğrenme, Erkan Tekinarslan,Melih Derya Gürer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-266, 2019

9. Öğretim teknolojilerinin tarihsel değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, Kürşat ÇAĞILTAY,Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-40, 2016

10. Veri toplama yöntemleri

Eğitimde üretim tabanlı çalışmalar için nitel araştırma yöntemleri, M. Yaşar ÖZDEN,Levent DURDU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.93-124, 2016

11. Çevrimiçi öğrenme ortamları

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, ÇAĞILTAY Kürşat,GÖKTAŞ Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.535-552, 2013
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

56

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

73

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

41

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

23

Proje

10

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları