Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Programlama öğretimine yönelik öğretmen görüşleri

13th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.41-42

TPAB (TPACK) tabanlı dersgeliştirme süreci

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.231-232

Üniversite öğrencilerinin bakış açısıyla sosyal ağlarda öğretim elemanı-öğrenci etkileşimini etkileyen temel faktörler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.5, ss.406

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu: 2012-2016 Analizi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.154-155

Sputnik sonrası Amerikan eğitim reformlarının değerlendirilmesi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.760-761

Öğretmen adaylarının bakış açısıyla 21. yüzyılda dijital öğrenme

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.236

Aktif sınıfta aktif öğrenme modeline göre işlenen derslerin değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233

Dünden bugüne FATİH projesi çevrimiçi gazetelerden bir bakış

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Matematik öğretmenliği öğretmen adaylarının TPACK gelişimine nitel bir bakış açısı

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Evaluation of Educational Authoring Tools for Teachers stressing of Perceived Usability Features

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.888-901 identifier

Yazarlık araçlarının kullanılabilirlik test süreci Bir durum çalışması Usability testing process of authoring languages A case study

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.100-104

Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi Dünü bugünü ve geleceği

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.1, ss.1

Öğretmen adaylarının proje tabanlı öğrenme sürecine yönelik görüşleri

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, cilt.1, ss.772-777

Evaluation of an Online Courseware Development Process by the DONC2 Develeopment Framework: EPPICC Case

InternationalDistance Education Conference IDEC‐2010, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 29 Ekim 2010, ss.948-953

Evaluation of an online courseware development process by the DONC2 development framework: Eppicc Case

International Distance Education Conference 2010, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2010, ss.948-953

E-öğrenme ve Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak Moodle

3. Mühendislik ve Teknoloji Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2010

An online basic English support material for children

12th International CALL Research Conference Proceeding, Antwerp, Belçika, 20 - 22 Ağustos 2006, cilt.1, ss.73-82

How does time spent on CALL software affect students perceptions

12th International CALL Research Conference Proceeding, Antwerp, Belçika, 20 - 22 Ağustos 2006, cilt.1, ss.64-72

Bilgisayar destekli eğitimde öğretmen ve öğrenciler için ortak bir bilgisayar okuryazarlık düzeyi önerisi

Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2003, cilt.1, ss.1-10

Kitap & Kitap Bölümleri

Basic concepts of computational thinking

Higher Education Course Curriculum for a Distance Learning Model Reinforced with Robotics for 3 to7 Years Old Children, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Lisbon, ss.9-18, 2023

Bilgisayar eğitimi

2033 Türkiye Eğitim Politikaları Strateji Belgesi, Devrim Akgündüz, Editör, İstanbul Aydın Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.454-481, 2023

Basic concepts of computational thinking

Distance learning model reinforced with robotics for 3-7 years old children: Lesson plans from the higher education course curriculum, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Viseu, ss.1-61, 2023

Uygulama örnekleriyle eğitimde teknoloji entegrasyonu

Öğretim teknolojileri, Aslıhan Kocaman Karoğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.101-130, 2022

Digital Games for Peace Education

Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools, Soner Polat, Gizem Günçavdı, Editör, IGI Global, Hershey, ss.238-269, 2020

Dijital öğrenme ortamları

Dijital teknoloji aracılı düşünme öğretimi, MUKADDES ERDEM,FIRAT SARSAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.549-571, 2020

Açık ve uzaktan öğrenmede sorunlar ve çözüm önerileri

Açık ve uzaktan öğrenme, Erkan Tekinarslan,Melih Derya Gürer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.225-266, 2019

Öğretim teknolojilerinin tarihsel değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, Kürşat ÇAĞILTAY,Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-40, 2016

Veri toplama yöntemleri

Eğitimde üretim tabanlı çalışmalar için nitel araştırma yöntemleri, M. Yaşar ÖZDEN,Levent DURDU, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.93-124, 2016

Çevrimiçi öğrenme ortamları

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, ÇAĞILTAY Kürşat,GÖKTAŞ Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.535-552, 2013

Metrikler

Yayın

42

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

8

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları