Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
ARGÜMANTASYON DESTEKLİ FEN ÖĞRETİMİNİN 6 SINIFÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE BİLİMİN DOĞASIANLAYIŞLARINA OLAN ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.3, pp.730-749, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
FeTeMM YAKLAŞIMIYLA İŞLENEN AYNALARDA YANSIMAVE IŞIĞIN SOĞRULMASI ÜNİTESİNİN ÖĞRENCİKAZANIMLARINA ETKİSİ
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYALBİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 26 - 28 October 2018
Fen Başarısı Farklı Okullardaki Öğrencilerin Sınıf ve Cinsiyetleri Açısından Fen Başarısının İncelenmesi
1. International Human and Social Science Researches Congress, 23 - 25 November 2018
Bilimsel Düşünme Düzeyi Düşük ve Yüksek Öğrencilerin Geleneksel ve Argümantasyon Tabanlı Öğretimin Kullanıldığı Sınıflardaki Bilimsel Düşünme ve Kavramsal Anlamalarının Karşılaştırılması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014
Cinsiyet Değişkeninin Argümantasyon ve Geleneksel Öğretim Metotlarının Kullanıldığı Sınıflardaki Öğrencilerin Fen Öğrenimine olan Etkisinin İncelenmesi
1. Uluslar arası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2014
Undergraduate Students Reasoning Skills and Conceptual Development in an Inquiry Class
NARST, BALTIMORE, United States Of America, 24 - 28 March 2008