Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Endüstriyel Pazarlarda Satış Elemanları ve Satın Almacılar Arasındaki İlişkilerde İş Ahlakının Sınırları: Nitel Bir Araştırma

XIX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2023, cilt.1, sa.27, ss.582-595 Creative Commons License

CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİNBELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

ULUSLARARASI MARMARA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 1 - 03 Kasım 2019, ss.368-376

PAZARLAMA ETİĞİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK BAĞLAMINDA GÜVEN, İTİBAR, MEMNUNİYET VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ: TURKCELL ÖRNEĞİ

ICOAEF VI International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES, Balıkesir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2019, ss.631-654

ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460

Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği

XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891

Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?

XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890

Consumer Regret Arising From Sub-Optimal Conditions in Stock-Out Situations and Its’ Influence on Brand Loyalty

14th International Strategic Management Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Temmuz 2018

Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33

Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873 Sürdürülebilir Kalkınma

How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257

How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016

6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10

Dışadönüklük ve Uyumluluğun Tüketici Etnosentrizmi Üzerindeki Etkisi

2. International Congress on Economics and Business ICEB 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1239-1249

Factors Affecting the Sales Performance in Industrial B2B Markets A Qualitative Study on Companies Operating in Turkey Uğur Burak Aydın Ümit Alnıaçık

2ND ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, AICSS 2016, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, cilt.1, ss.1-10

ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING

Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS

3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014

Attracting Talented Employees to the Company: Do We Need Different Employer Branding Strategies in Different Cultures?

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.336-344 identifier

The Impact of Personality on Technology Acceptance: A Study on Smart Phone Users

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.541-551 identifier

Afete Hazırlık Çalışmalarında İkna Edici İletişim

Türkiye'nin Afet Yönetimi 15. Yuvarlak Masa Toplantısı, Türkiye, 11 Ocak 2013

Does person-organization fit moderate the effects of affective commitment and job satisfaction on turnover intentions?

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.274-281 identifier

Identifying dimensions of attractiveness in employer branding: effects of age, gender, and current employment status

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1336-1343 identifier

Relationships between career motivation, affective commitment and job satisfaction

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.355-362 identifier

CAN GLOBAL FINANCIAL CRISIS MAKE AMENDS FOR UNFAIR TREATMENT TO EMPLOYEES?

6th International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-3 identifier

How Does Positive and Negative CSR Information Influence the Intentions of Various Stakeholders

9th International Conference on Corporate Social Responsibility, Zagreb/Croatia, Zagreb, Hırvatistan, 16 - 18 Haziran 2010

YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185

Değer Yargıları ve Tüketimde Çevreci Eğilimler

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008

Consumer Decision Making Styles As A Tool For Developing Effective Marketing Strategies

3. International Strategic Management Conference, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2007

Kurumsal İtibar ve Bölgesel Kalkınmadaki Önemi

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 Kasım 2009 - 16 Mayıs 2005

Kitap & Kitap Bölümleri

Turkey

Corporate Social Responsibility and Employer Attractiveness An International Perspective, Silke Bustamante,Fabio Pizzutilo,Martina Martinovic,Susana Herrero Olarte, Editör, Springer, London/Berlin , Zug, ss.301-318, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bölüm9: Marka Sermayesinin Kaynaklarının Ölçülmesi: Tüketicinin Zihnini Anlamak

Stratejik Marka Yönetimi: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.290-318, 2019

The Effect of Cultural Differences on Technology Readiness and Acceptance: A Study on Online Shopping Technologies

SELECTED DISCUSSIONS ON SOCIAL SCIENCE RESEARCH, BEDRIYE TUNÇSIPER, FERHAN SAYIN, BURAK HERGÜNER, FATMA İREM AYDIN, Editör, FRONTPAGE PUBLICATIONS LIMITED, London, ss.266-291, 2019

THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017

The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017

Metrikler

Yayın

103

Atıf (WoS)

482

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

261

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

6

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları