Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Bilgi İşlemsel Düşünme Eğitimi – Sınıf Öğretmenleri İle Bir Araştırma

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

2. Eğitimcilerin Mesleki Gelişimine Yönelik Çevrimiçi Öğrenme Araştırmalarının Sistematik Analizi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

3. BİREYSEL YETENEKLERİ FARK ETTİRME PROGRAMINDAKİ ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN E-PORTFOLYO DENEYİMLERİ

15.Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

4. Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öz-Düzenlemeli Öğrenmeye İlişkin Bir Analiz

8.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

5. Dijital Hikaye Atölyesi: Ücretli Çalışan Annelerin Ev İçi Sorumluluklarında Covid 19 Etkisine İlişkin Görüşleri

UKAS 2021 – International Woman and Family Symposium, Samsun, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, cilt.1, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)

6. Dijitalleşen Toplumda Kadının Yeri

EJER 2019 - VI. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, ss.473-492, (Tam Metin Bildiri)

7. Programlama öğretimine yönelik öğretmen görüşleri

13th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.41-42, (Özet Bildiri)

8. Öğretmen Adaylarının Programlama Öğretimi’ne Yönelik Bir Derse İlişkin Algıları ve Görüşleri

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

9. Meslek Seçimine Yönelik Bir Destek Aracı: “meslegimiseciyorum.org”

5.Uluslararası Avrupa-Asya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. TPAB (TPACK) tabanlı dersgeliştirme süreci

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.231-232, (Özet Bildiri)

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu: 2012-2016 Analizi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.154-155, (Özet Bildiri)

12. FATİH Projesi ve Matematik Eğitimine Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin ÖğretmenGörüşlerinin İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, cilt.1, ss.385, (Özet Bildiri)

13. EXAMINATION OF THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT STUDIES FOR THEDEVELOPMENT OF TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF TEACHERS IN TURKEY INTHE CONTEXT OF LIFELONG LEARNING

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ONLIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, 29 - 31 Ekim 2015, ss.74, (Özet Bildiri)

14. Aktif sınıfta aktif öğrenme modeline göre işlenen derslerin değerlendirilmesi

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233, (Özet Bildiri)

15. AKTİF SINIFTA AKTİF ÖĞRENME MODELİNE GÖRE İŞLENEN DERSLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

3.Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.233, (Özet Bildiri)

17. Matematik öğretmenliği öğretmen adaylarının TPACK gelişimine nitel bir bakış açısı

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

18. Semantik Web ve Eğitimde Etkileri

8th International Computer & Instructional TechnologiesSymposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

19. Evaluation of Educational Authoring Tools for Teachers stressing of Perceived Usability Features

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.888-901, (Tam Metin Bildiri) identifier

20. Personal, educational and vocational needs profiles of Kocaeli University students: problems and solution suggestions

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1059-1063, (Tam Metin Bildiri) identifier

22. Yazarlık araçlarının kullanılabilirlik test süreci Bir durum çalışması Usability testing process of authoring languages A case study

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.100-104, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

24. Öğretmen adaylarının proje tabanlı öğrenme sürecine yönelik görüşleri

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, cilt.1, ss.772-777, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

25. 8 Sınıf Doğal Süreçler Ünitesi için Web Tabanlı Öğretim Materyali Hazırlığı Farklı Alan Uzmanlarının Materyal Hakkındaki Görüşleri

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.14-23, (Tam Metin Bildiri)

26. Değişen Eğitim Anlayışı İçinde Üniversite Öğrencilerinin Seçmeli Derslerle İlgili Görüşleri KOÜ Eğitim Fakültesi Örneği

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.286, (Özet Bildiri)

27. Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarına Yönelik Araştirmaların İncelenmesi ve Harmanlanmış Öğrenme Tasarımına İlişkin Öneriler

ICITS 2010- 4.Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sepozyumu, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.369-375, (Tam Metin Bildiri)

28. Bireyselleştirilmiş Öğretim Sistemleri ve Yeni Yaklaşımlar

International Educational Technologies Conference (IETC 2010), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.1, ss.233-236, (Tam Metin Bildiri)

29. Domain Ontology for Personalized E learning Environment

Second International Conference on Innovations in Learning for The Future 2008, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.307-314, (Tam Metin Bildiri)

30. E Öğrenme ve Anlamsal WEB

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.1, ss.146-150, (Tam Metin Bildiri)

31. Uyarlanır Hiper Ortamların Eğitim Sistemine Getirdiği Katkılar

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, cilt.2, sa.0, ss.929-933, (Tam Metin Bildiri)

32. Realizing the Personalized Learning Paths in a LMS

International Educational Technology (IETC) Conference (7th, Nicosia, Turkish Republic of Northern Cyprus, May 3-5, 2007), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)

33. Öğretim Sistemleri İçin Bilginin Gösterimi Web Tabanlı Bir Zeki Öğretim Sistemi Örneği

1. Mesleki ve Teknik Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, cilt.2, ss.743-749, (Tam Metin Bildiri)

34. Zeki Öğretim Sistemleri nde Kullanıcı Modeli

1. Mesleki ve Teknik Eğitim Kongresi Bildiri Kitabı, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2005, cilt.2, ss.705-711, (Tam Metin Bildiri)

35. Realizing of Optimal Curriculum Sequences for A Web Based General Purpose Intelligent Tutoring System

International XII. Turkish Symposium of Artificial Intelligence and Neural Networks (TAINN 2003), Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Temmuz 2003, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

36. Prolog Tabanlı Zeki Öğretim Sistemi

Bilgi Teknolojileri Kongresi II (Pamukkale Üniversitesi), Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2003, cilt.1, ss.88-90, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

2. PROGRAMA DE FORMAÇÃO PARA O ENSINO SUPERIOR

Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Viseu, 2024

3. Türkiye’de İlkokul Düzeyinde Yapılan STEM Yaklaşımı Araştırmalarında 21.yy Becerilerine Yönelik Teknolojinin Kullanım Biçimi Üzerine Alanyazın Taraması

Eğitimde Yapay Zekayla Değişen Paradigmalar Güncel Araştırmalar, DAĞ FUNDA, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.148-169, 2024

4. HIGHER EDUCATION COURSE CURRICULUM

HIGHER EDUCATION COURSE CURRICULUM, Tuğba Konaklı,Maria Figueiredo,ValterAlves,Fiorella Operto,LucaGilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de ViseuRua Maximiano Aragão, 3504-501 Viseu, Portugal, Vila-Nova-De-Gaia, ss.1-70, 2023

5. Basic concepts of computational thinking

Higher Education Course Curriculum for a Distance Learning Model Reinforced with Robotics for 3 to7 Years Old Children, Tuğba Konakli, Maria Figueiredo, Valter Alves, Fiorella Operto, Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Lisbon, ss.9-18, 2023

6. Digitalization and Intergenerational Learning

Perspectives on Empowering Intergenerational Relations in Educational Organizations, Çağlar Çelik,Soner Polat, Editör, IGI GLOBAL, Illinois, ss.82-113, 2023 Creative Commons License

7. Basic concepts of computational thinking

Distance learning model reinforced with robotics for 3-7 years old children: Lesson plans from the higher education course curriculum, Tuğba Konakli,Maria Figueiredo,Valter Alves,Fiorella Operto,Luca Gilardi, Editör, Escola Superior de Educação de Viseu, Instituto Politécnico de Viseu, Porto, ss.1-66, 2023

8. Eğitimde Yapay Zeka Uygulamalarına İlişkin Teknolojik vePedagojik Yaklaşımlar

Eğitimde Yapay Zeka: Kuramdan Uygulamaya, Nabiyev,Vasif Erümit,Ali Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.148-169, 2020

9. Eğitimde Yapay Zeka Uygulamalarına İlişkin Yaklaşımlar ve Modeller

Eğitimde Yapay Zeka: Kuramdan Uygulamaya, Nabiyev,Vasif Erümit,Ali Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.114-144, 2020

10. E-Öğrenme Ortamları İçin İçerik Geliştirme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.349-364, 2019

11. A Personalized Learning System Based on Semantic Web Technologies

Intelligent Tutoring Systems in E Learning Environments Design Implementation and Evaluation, Stankov,Slavomir; Glavinic,Vlado; Rosic,Marko, Editör, IGI GLOBAL, Alabama, ss.258, 2010
Ansiklopedide Bölümler 2

1. Türkiye Bilişim Ansiklopedisi

Papatya Yayıncılık, ss., 2006

2. Türkiye Bilişim Ansiklopedisi

Papatya Yayıncılık, ss., 2006
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

159

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

176

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1255

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

26

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

99

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

76

Proje

8

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları