Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik kaygılarının-endişelerinin çeşitli değişkenler bağlamında incelenmesi

16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2023b), Antalya, Türkiye, 20 Ekim 2023

Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler bağlamında incelenmesi

16th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2023b), Antalya, Türkiye, 20 Ekim 2023

Ortaokul öğrencilerinin STEM’e yönelik tutumlarının incelenmesi

Ulusal Eğitimde Dönüşüm Forumu UEDFOR-IV, Antalya, Türkiye, 13 - 17 Kasım 2023

Ortaokul öğrencilerinin geometri ile ilgili öz-yeterliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Math taksonomisine göre 2018-2023 yılları arasındaki TYT geometri sorularının analizi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Lise öğrencilerinin geometri öz-yeterlik inançlarının çeşitli değişkenler bağlamında incelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Öğretmen adayları olarak empatik yönelime sahip miyiz?

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023

Matematik problemi çözmeyi değerlendirme: Bir rubrik geliştirme çalışması

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023

Geometri öğretiminde manipülatif kullanımının önemi ve gerekliliği

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023

Probleme dayalı öğrenme ile ilgili lisansüstü tezlerin eğilimleri

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2023), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Matematiksel problem çözmeye ve kurmaya yönelik tutumlar

6. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, Burdur, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2022

Türkiye'de 2001-2019 yılları arasında geometriye yönelik tutum üzerine yapılan tezlerin analizi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-5 (TÜRKBİLMAT-5), Alanya/Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021

Problem çözme ile ilgili hazırlanan lisansüstü tez çalışmalarının betimsel içerik analizi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-5 (TÜRKBİLMAT-5), Alanya/Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının perspektifinden matematik okuryazarlığına genel bir bakış

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-5 (TÜRKBİLMAT-5), Alanya/Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Beceri temelli ortaokul matematik sorularının incelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-5 (TÜRKBİLMAT-5), Alanya/Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021

Metacognitive functions of solving routine and non-routine problems

4th Global Conference on Education and Research (GLOCER 2021), Sarasota, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Haziran 2021

Pre-service high school mathematics teachers’ perceptions about mathematics and mathematics teacher: A metaphorical approach

4th Global Conference on Education and Research (GLOCER 2021), Sarasota, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Haziran 2021

Geometrik düşünme düzeyleri ile ilgili tezlerin betimsel içerik analizi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021

Geometriye yönelik sorgulayıcı öğrenme becerileri ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

VIITh International Eurasion Educational Reserach Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020

Beşinci sınıf öğrencilerinin öğrenme stillerine göre problem oluşturma becerilerinin incelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019

Matematiksel problem çözmeye yönelik düşünceler ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019

Matematiğe yönelik inanç ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 12 - 14 Nisan 2019

Sınıf öğretmeni adaylarının matematik ile ilgili düşüncelerinin incelenmesi

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018

Ortaokul öğrencilerinin matematik kaygılarının incelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Analysis of pre-service math teachers’ perceptions about problem concept using mind maps

Global Conference on Education and Research (GLOCER 2018), 17 - 20 Nisan 2018

Matematik öğretmeni adaylarına göre ”matematik” nedir?

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017

Investigation of middle school students’ visual math literacy self-efficacy perceptions

9th World Conference on Educational Sciences (WCES 2017), 1 - 04 Şubat 2017, cilt.4, ss.454-461 Sürdürülebilir Kalkınma

The analysis of middle school students’ anxieties-apprehensions about mathematics in terms of different variables

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), 13 - 15 Temmuz 2016, ss.718-723

What is the meaning of ”mathematics” for the prospective preschool teachers?

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, 12 - 14 Mayıs 2016

Meta-cognitive aspects of solving indefinite integral problems

7th World Conference on Educational Sciences (WCES 2015), 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.622-629 identifier

The analysis of middle school students’ attitudes towards mathematics in terms of various variables

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2015), 10 - 12 Haziran 2015, ss.574-580

The analysis of the problems posed by prospective mathematics teachers about ‘ratio and proportion’ subject

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014), 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1364-1370 identifier

Free problem posing cases of prospective mathematics teachers: Difficulties and solutions

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2014), 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.1983-1990 identifier

TIMSS kapsamındaki 8. sınıf matematik konuları: İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının görüşleri

I. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Ulusal Kongresi, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014

Learning styles of prospective mathematics teachers: Kocaeli university case

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.328-332 identifier

Effects of jigsaw technique on seventh grade primary school students’ attitude towards mathematics

5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013), 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.339-344 identifier

Effects of jigsaw technique on mathematics self-efficacy perceptions of seventh grade primary school students

5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013), 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.333-338 identifier

The opinions of primary mathematics student-teachers on problem based learning method

5th World Conference on Educational Sciences (WCES 2013), 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1826-1831 identifier

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının TIMSS hakkındaki görüşleri: Kocaeli üniversitesi örneği

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS 2013), 7 - 09 Kasım 2013, ss.36

Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri: Kocaeli üniversitesi örneği

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 25 - 27 Nisan 2013, ss.87

Metaphors that prospective primary school teachers possess on the concept of ”mathematics”

4th World Conference on Educational Sciences (WCES 2012), 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1470-1475 identifier

Problem solving and problem posing skills of prospective mathematics teachers about the ‘sets’ subject

International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2012), 10 - 13 Ekim 2012, cilt.69, ss.1650-1655 identifier

Metacognitive aspects of solving function problems

4th World Conference on Educational Sciences (WCES 2012), 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2178-2182 identifier

İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin ”matematik” kavramına ilişkin sahip oldukları metaforlar

World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS 2012), 7 - 09 Kasım 2012, ss.11

Teacher trainees’ self-efficacy beliefs about mathematical literacy: Turkey case

23rd International Conference Society for Information Technology Teacher Education, 5 - 09 Mart 2012, ss.4330-4337 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik başarısı düşük ilköğretim öğrencilerinin olasılık bilgisini oluşturma ve pekiştirme süreci

The International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2010), 11 - 13 Kasım 2010

Lise öğrencilerinin gözüyle matematik

9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010

Comparison of mathematics education curricula of Turkey and New Jersey (NJ-USA)

XIV. World Congress World Council of Comparative Education Societies (WCCES 2010), 14 - 18 Haziran 2010

Lise öğrencilerinin mutlak değer fonksiyonu bilgisini oluşturma süreci

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Problem çözme

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.7-25, 2023

Problem kurma

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar 2023-II, Doç. Dr. Fatma ERDOĞAN, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.27-42, 2023

Geometri öğretiminde manipülatif kullanımı

Eğitimde Güncel Araştırmalar-VI, Doç. Dr. Önder BALTACI, Editör, Özgür Yayınları, ss.183-206, 2023

Matematik Kaygısı

MATEMATİK KAYGISI: Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması, Doç. Dr. Mehmet Hayri SARI, Prof. Dr. Mustafa BALOĞLU, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.35-70, 2022

Metacognitive functions of solving routine and non-routine problems

Advances in global education and research, Dr. Waynne James, Dr. Cihan Çobanoğlu, Dr. Muhittin Çavuşoğlu, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, Sarasota, FL, ss.1-14, 2021

Pre-service high school mathematics teachers’ perceptions about mathematics and mathematics teachers: A metaphorical approach

Advances in global education and research, Dr. Waynne James, Dr. Cihan Çobanoğlu, Dr. Muhittin Çavuşoğlu, Editör, University of South Florida M3 Center Publishing, Sarasota, FL, ss.1-14, 2021

Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ”matematik” ile ilgili düşüncelerinin incelenmesi

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, ss.833-848, 2017

Metrikler

Yayın

124

Atıf (WoS)

43

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları