Prof. Dr. FATİH KOÇ


Ulaştırma Yüksekokulu, İşletme Bölümü

Ticaret Hukuku


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

96

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

116

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

947

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

348

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

146

Proje

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2006 - 2012

2006 - 2012

Doktora

Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

2002 - 2005

2002 - 2005

Yüksek Lisans

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Hizmet işletmelerinde tüketici güveni ve müşteri bağlılığı: Sektörler arası karşılaştırmalı bir araştırma

Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

2005

2005

Yüksek Lisans

Kırsal kesimdeki ailelerin mobilya satın alma karar süreçlerikentlerdekilerden farklı mıdır?

Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Ulaştırma Yüksekokulu, Ulaştırma Yüksekokulu

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2020

2018 - 2020

Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Ulaştırma Yüksekokulu, Ulaştırma Yüksekokulu

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Dış Ticaret ve Avrupa Birliği

2015 - 2018

2015 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Dış Ticaret ve Avrupa Birliği

2013 - 2015

2013 - 2015

Yrd. Doç. Dr.

Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü

2006 - 2013

2006 - 2013

Öğretim Görevlisi

Balıkesir Üniversitesi, Havran Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü

Yönetimsel Görevler

2022 - 2024

2022 - 2024

Bölüm Başkan Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2018 - 2019

2018 - 2019

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret

2015 - 2018

2015 - 2018

Yüksekokul Müdür Yardımcısı

Kocaeli Üniversitesi, Dış Ticaret Ve Avrupa Birliği Bölümü

2013 - 2015

2013 - 2015

Bölüm Başkanı

Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

MYO Müdür Yardımcısı

Balıkesir Üniversitesi, Havran Meslek Yüksekokulu

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Pazarlamada Özel Konular

Pazarlamada Seçilmiş Okumalar

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Marka Uygulamaları (Örnek Olay)

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Pazarlamada Örnek Olay

Lisans

Lisans

Reklam Araştırmaları ve Etkinlik Ölçümleme

Satış Gücünün Yönetimi

Hizmet Sektörü ve Pazarlaması

Makaleler

Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (21)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Yeşil Aklama Sonrası Tüketici Güveninin Geri Kazanılması

Karamuk H., Koç F., Çam F. B., Erat S., Şimşek Kandemir A.

the 54th Annual EMAC Conference, Madrid, İspanya, 25 - 30 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

2. The Effects of Perceived Price, Quality, and Consumer Trust on Purchase Intentions of Halal Products

Ozkan B., Efendioglu I. H., Baran T., KOÇ F.

14th Global Islamic Marketing Conference, GIMAC 2023, Tbilisi, Gürcistan, 27 - 29 Eylül 2023, ss.27-43, (Tam Metin Bildiri) identifier

2023

2023

3. The effects of perceived price, quality, and consumer trust on purchase intention of halal products

ÖZKAN B., EFENDİOĞLU İ. H., BARAN T., KOÇ F.

14. Global Islamic Marketing Conference, tiflis, Gürcistan, 27 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

4. Covid-19 Pandemisinin Ev Dekorasyonu ve Mobilya Seçimi Alanında Pazar Trendlerine Olan Etkisi

ASICI H., KOÇ F.

XIX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 08 Nisan 2023, cilt.19, ss.650-659, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?

KOÇ F.

nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.562-567, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. PAZARLAMA ETİĞİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK BAĞLAMINDA GÜVEN, İTİBAR, MEMNUNİYET VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ: TURKCELL ÖRNEĞİ

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., Aydoğmuş O.

ICOAEF VI International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES, Balıkesir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2019, ss.631-654, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

KOÇ F.

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.572-576, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

9. Tüketicilerin Çevresel Duyarlılığının Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği İle Ölçülmesi

KOÇ F.

XIII. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Congress Series onEconomics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.13, ss.878-883, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891, (Özet Bildiri)

2019

2019

11. Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?

KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.

XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

12. Şehir İmajının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kocaeli Şehrine Yönelik Bir Araştırma

KOÇ F., AKBULUT F.

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.1125-1132, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

13. Türkiye’de Voleybol Kulüplerinin Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

KOÇ F., KARABAYIR G.

IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

14. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma

KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.

IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

16. PERCEIVED RISK LEVEL OF BANKING EMPLOYEES

ATABAY İ., YILDIRIM KUTBAY A., KARAKAŞ F., KOÇ F., ALAMUR B.

TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - I, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, ss.93-94, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

KOÇ F., çinar b.

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.159-164, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

18. RİSK EĞİLİMİNİN FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA

ATABAY İ., YILDIRIM KUTBAY A., KARAKAŞ F., KOÇ F., ALAMUR B.

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.191-197, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

19. REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., BİŞKİN F., Ağıl E. E.

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.272-276, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

21. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., ÇETİN O., DOĞRU S.

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Mali Müşavirlik Hizmetleri Kapsamında Müşteri Güveni veİlgilenimin Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

KOÇ F., ŞAHİN N. K.

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences”, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.286-293, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

25. Kişisel Faktörler ve Postmodern Tüketim Şekillerinin Finansal İyi Olma Hali ÜzerindekiEtkisi

YILDIRIM A., ÖZBEK V., KOÇ F.

Proceedings of 2nd InternationalConference on Scientific Cooperation forthe Future in the Economics andAdministrative Sciences, SELANİK, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

26. ŞİKÂYETE YÖNELİK TUTUM VE DEĞİŞTİRME MALİYETİ İLİŞKİSİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİRUYGULAMA

ÖZBEK V., AKKILIÇ M. E., ŞAHİN Ş., KOÇ F.

Global Business Researh Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, cilt.3, ss.246-256, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

27. MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER

ATABAY İ., KOÇ F., ÖDER M. M., ALAMUR B.

Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.512-521, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

30. Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme

Koç F., Alnıaçık Ü., Çetin O., Aksu B.

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

31. PAZARLAMA İNOVASYONU MÜŞTERİ ODAKLILIK VE REKABET ODAKLILIĞIN ULUSLARARASI PAZAR PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

BİÇİMVEREN L., KOÇ F.

I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3645-3655, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

32. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

33. Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

34. How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016

ATABAY İ., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.

6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

35. How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir

ATABAY İ., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

36. Yenilik Odaklılık Ve Pazarlama İnovasyonunun Uluslararası Pazar Performansı Üzerindeki Etkisi

ÇİNAR B., KOÇ F.

ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, cilt.1, ss.946-962, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

37. Dışadönüklük ve Uyumluluğun Tüketici Etnosentrizmi Üzerindeki Etkisi

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.

2. International Congress on Economics and Business ICEB 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1239-1249, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.

nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING

KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.

Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2015

2015

40. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi

KOÇ F., ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

41. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi

KOÇ F., ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

42. WEB SİTESİ KALİTESİNİN KULLANMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ONLİNE REZERVASYON SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

KOÇ F., Övgü A., İlbey V., Güleç E.

I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators (EITOC-2015), Konya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.1, ss.445-455, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

43. THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS

KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., AKKILIÇ M. E., VAROL İ.

3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

46. Bireylerin Kişilik Özelliklerinin Sosyal Sorumlu Davranan Turizm İşletmelerine Yönelik Niyetleri Üzerindeki Etkisi

AKKILIÇ M. E., KOÇ F., ÖZBEK V., VAROL İ.

III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, cilt.1, ss.590-605, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

47. The Impact of Personality on Technology Acceptance: A Study on Smart Phone Users

Ozbek V., Alnıaçık Ü., Koc F., Akkilic M. E., Kas E.

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.541-551, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

48. The moderating role of locus of control on the links between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers in Turkey

Ozbek V., Alnıaçık Ü., Akkilic M. E., Koc F.

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.265-273, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2010

2010

49. CAN GLOBAL FINANCIAL CRISIS MAKE AMENDS FOR UNFAIR TREATMENT TO EMPLOYEES?

Alnıaçık Ü., Ozbek V., Koc F.

6th International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

50. Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği

YILDIRIM S., ALNIAÇIK Ü., ÖZBEK V., KOÇ F.

INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

51. YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

ALNIAÇIK Ü., KOÇ F.

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

52. Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

ALNIAÇIK Ü., KOÇ F.

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2017

2017

1. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017

2017

2017

2. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites

ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017

2017

2017

3. fiyatlama politikaları ve yönetimi

ÖZBEK V., KOÇ F.

pazarlama yönetimi, marangoz mehmet, Editör, beta, ss.301-340, 2017

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

International Review of Economics and Management

Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2023

Ağustos 2023

EKEV AKADEMİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Business and Management Studies: An International Journal

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 115

h-indeksi (WOS): 4