Eğitim Bilgileri
2006 - 2012
2006 - 2012Doktora
Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
2002 - 2005
2002 - 2005Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Hizmet işletmelerinde tüketici güveni ve müşteri bağlılığı: Sektörler arası karşılaştırmalı bir araştırma
Gebze Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2005
2005Yüksek Lisans
Kırsal kesimdeki ailelerin mobilya satın alma karar süreçlerikentlerdekilerden farklı mıdır?
Kocaeli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Ulaştırma Yüksekokulu, Ulaştırma Yüksekokulu
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - 2020
2018 - 2020Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Ulaştırma Yüksekokulu, Ulaştırma Yüksekokulu
2018 - 2018
2018 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Dış Ticaret ve Avrupa Birliği
2015 - 2018
2015 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, Kandıra Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Dış Ticaret ve Avrupa Birliği
2013 - 2015
2013 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü
2006 - 2013
2006 - 2013Öğretim Görevlisi
Balıkesir Üniversitesi, Havran Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü
Yönetimsel Görevler
2022 - 2024
2022 - 2024Bölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - 2019
2018 - 2019Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret
2015 - 2018
2015 - 2018Yüksekokul Müdür Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, Dış Ticaret Ve Avrupa Birliği Bölümü
2013 - 2015
2013 - 2015Bölüm Başkanı
Balıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Uluslararası Ticaret Bölümü
2011 - 2012
2011 - 2012MYO Müdür Yardımcısı
Balıkesir Üniversitesi, Havran Meslek Yüksekokulu
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
The effects of country image, city image and place-attachment on the decision-making process in real-estate buying: A study on foreign consumers in Turkey
Koç F. (Danışman)
A.NOMAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sürdürülebilir tüketim davranışı ve teknoloji kabul modeli: Letgo ve Dolap uygulamaları örneği
Koç F. (Danışman)
G.OKŞAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Pazar odaklılık, yenilik odaklılık, pazarlama inovasyonu ve uluslararası pazar performansı : Balıkesir ve Bursa illerinde dış ticaret yapan firmalara yönelik bir uygulama
KOÇ F.
L.BİÇİMVEREN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Uluslararası ticarete yönelik pazarlama yeteneklerinin ihracat performansı üzerindeki etkisi: Kayseri ilinde bir uygulama
KOÇ F.
B.ÇİNAR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (21)
2024
20241. Serving with Values in Challenging Times: Exploring Institutional Leaders' Values Work at Local Level During COVID-19
KOÇ F., Akdogan M., Yesildal A., KIRAY A., Koc O.
LEX LOCALIS-JOURNAL OF LOCAL SELF-GOVERNMENT
, sa.4, ss.228-251, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Effects of brand awareness and feminist message level in femvertising: An experimental study
KOÇ F., Efendioğlu İ. H., Özkan B., Uğurtan H., Baran T.
Women's Studies International Forum
, cilt.106, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. The effects of trust and religiosity on halal products purchase intention: indirect effect of attitude
Koc F., Ozkan B., Komodromos M., Efendioglu I. H., Baran T.
EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
, cilt.20, sa.5, ss.141-165, 2024 (ESCI, Scopus)
2023
20234. CONSUMER BEHAVIOR TO USE THE INFORMATION CONTAINED ON MEAT AND DAIRY PRODUCTS’ PACKAGING
ÖZKAN B., KOÇ F.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1528-1540, 2023 (TRDizin)
2023
20235. Metaverse’te alışveriş yapmak hedonik ve faydacı güdüleri nasıl etkiler?
AY F. M., KOÇ F.
Turkish Journal of Marketing , cilt.8, sa.2, ss.51-63, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Likert Tipi Ölçeklerdeki Cevap Alternatifi Sayısının Ölçek Güvenilirliğine Etkisi
BARAN T., EFENDİOĞLU İ. H., ÖZKAN B., KOÇ F.
İşletme , cilt.4, sa.2, ss.287-296, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Futbol takımı taraftarlığında özdeşleşme: Kocaelispor taraftarı örneği
DOĞRU Y. B., KOÇ F., GİRAY C., Yön B.
Turkish Journal of Marketing , cilt.6, sa.1, ss.1-20, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. TARAFTAR MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN PSİKOLOJİK BAĞLILIK, KULÜP ÜRÜNLERİNİ SATIN ALMA VE MEDYA YOLUYLA KULÜBÜ TAKİP ETME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YEREL VE ULUSAL FUTBOL KULÜPLERİ DÜZEYİNDE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
DOĞRU Y. B., SAYIMER İ., ÇETİN C., KOÇ F.
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.87-109, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. Taraftar Motivasyon Faktörlerinin Psikolojik Bağlılık, Kulüp Ürünlerini Satın Alma ve Medya Yoluyla Kulübü Takip Etme Üzerindeki Etkileri: Yerel ve Ulusal Futbol Kulüpleri Düzeyinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
DOĞRU Y. B., SAYIMER İ., ÇETİN C., KOÇ F.
Gaziantep Üniversitesi Spor bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.87-108, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202010. MARKA AŞKININ ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI: AKILLI TELEFON ÜRÜNÜ ÖZELİNDE BİR ARAŞTIRMA
ÖZBEK V., KOÇ F., Doğan Ö.
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.4, ss.647-684, 2020 (TRDizin)
2019
201911. EXAMINING EFFECTS OF SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON CUSTOMER SATISFACTION FROM THE PERSPECTIVE OF CONSUMPTION MOTIVATIONS
KOÇ F., ÖZBEK V., AKKILIÇ M. E., ALNIAÇIK Ü., VAROL İ.
TOURISM, LEISURE AND GLOBAL CHANGE , sa.5, ss.356-366, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Ev Teknik Tekstillerine Yönelik Tüketici Tutumları ve Satın Alma Davranışları Üzerine Bir Araştırma
Azizağaoğlu A., Koç F.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.197-218, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. ALGILANAN RİSK, RİSK EĞİLİMİ VE FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARIÜZERİNDE BİR UYGULAMA
ATABAY İ., ALAMUR B., YILDIRIM KUTBAY A., KOÇ F., KARAKAŞ F.
Journal of Economics, Finance and Accounting , cilt.5, sa.3, ss.328-338, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. Firma Yenilikçiliği ve İhracat Performansı Arasındaki İlişki Üzerinde Rekabet Yoğunluğunun Düzenleyici Etkisi
KOÇ F., Çinar B., Biçimveren L.
Pazarlama Ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.21, ss.77-97, 2018 (TRDizin)
2017
201715. TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİDE SİSTEME GÜVEN VE ALGILANAN RİSKİN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ: INSTAGRAM DÜKKÂN UYGULAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F., GİRİŞKEN Y., giray c.
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.232-253, 2017 (TRDizin)
2017
201716. HOW PROFESSIONAL ACCOUNTANT’S TAX MORALE AFFECTS TAXPAYER’S TAX MORALE? A STUDY IN BALIKESIR
ATABAY İ., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.
Journal of Global Strategic Management , cilt.11, ss.101-108, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. PAZARLAMA YETENEKLERİNİN İHRACATPERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ÇİNAR B., KOÇ F.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.17, ss.115-143, 2017 (TRDizin)
2017
201718. Halkla Ilişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, ss.1-7, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ,DEĞİŞTİRME MALİYETLERİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER
ATABAY İ., KOÇ F., ALAMUR B., ÖDER M. M.
Journal of Economics, Finance and Accounting , cilt.4, sa.3, ss.304-315, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201620. Moral philosophy ethical judgment and purchase intention perceptions of sex appeals in television advertising
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.3, sa.4, ss.346-355, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Bireysel ahlak felsefeleri reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
Journal of Management, Marketing and Logistic , cilt.3, ss.346-355, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201522. İNTERNET BANKACILIĞINDA FARKINDALIK VE GÜVENİN KULLANMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
KOÇ F.
The Journal of Social Sciences (SOBIDER) , cilt.2, sa.4, ss.196-208, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Sigortacılık Sektöründe Kurumsal İtibar ve Tüketici Güveni
KOÇ F.
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.26, ss.63-84, 2015 (TRDizin)
2015
201524. ŞEHİRLERARASI OTOBÜS FİRMALARININ ULAŞILABİLİRLİĞİNİN MEMNUNİYET FİRMA İTİBARI VE ALGILANAN DEĞER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
KOÇ F., GÜNALAN M., ÖZBEK V., Çınar B.
International Review of Economics and Management , cilt.3, sa.1, ss.39-60, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. The Effects of Perceived Risk and Cost on Technology Acceptance A Study on Tourists Use of Online Booking
ÖZBEK V., GÜNALAN M., KOÇ F., ŞAHİN N. K., Kaş E.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.227-244, 2015 (TRDizin)
2015
201526. Muhasebecilik Hizmetlerinde Değiştirme Maliyetleri
KOÇ F., ŞAHİN N. K.
İşletme Araştırmaları Dergisi (İSARDER)
, cilt.7, sa.2, ss.326-348, 2015 (TRDizin)
2015
201527. The Effect of Moral Philosophy on Individual Intentions toward Socially Responsible Tourism Firms
Koç F., Alnıaçık Ü., Akkilic M. E., Varol I.
TRIPODOS
, sa.37, ss.35-49, 2015 (ESCI, Scopus)
2014
201428. The Moderating Role Of Service Environment on The Effects of Firm Reputation and Perceived Service Quality on Consumer Trust A Study in The Healthcare Industry
KOÇ F., ÖZBEK V., ALNIAÇIK E.
The Journal of Global Strategic Management , cilt.8, sa.2, ss.111-120, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201429. The Moderating Role Of Service Environment on the Effects of Firm Reputation and Perceived Service Quality On Consumer Trust
KOÇ F., ÖZBEK V., ALNIAÇIK E.
Journal of Global Strategic Management , cilt.8, sa.2, ss.111-120, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201430. Kişilik Özelliklerinin Teknoloji Kabulü Üzerindeki Doğrudan ve Dolaylı Etkileri Akıllı Telefon Teknolojileri Üzerine Bir Araştırma
ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., AKKILIÇ M. E., KAŞ E.
International Review of Economics and Management , cilt.2, ss.36-57, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201431. HİZMETİN ÖNEMİ İLE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİDE OTEL NİTELİKLERİNİN ARACI ETKİSİNİN TESPİTİ
AKKILIÇ M. E., KOÇ F., İLBAN M. O., DİNÇ Y., Hayal Ç.
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.1-22, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201432. Yerel Mutfakların Destinasyona Yönelik Aidiyet Oluşumuna Etkisi Cunda Adası Örneği
BEZİRGAN M., KOÇ F.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of International Social Research) , cilt.7, sa.34, ss.917-928, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201433. HİZMET HATALARI VE ALGILANAN KALİTE ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNDE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ KÜÇÜK İŞLETMELER VE HİZMET SATIN ALDIKLARI MUHASEBECİLERE YÖNELİK BİR UYGULAMA
KOÇ F., ŞAHİN N. K., ÖZBEK V.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.14, ss.21-46, 2014 (TRDizin)
2014
201434. ALGILANAN FİYAT İLE TÜKETİCİ GÜVENİ ARASINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ARACI ETKİSİ BANKACILIK VE GSM SEKTÖRLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F., KAYA N., ÖZBEK V., AKKILIÇ M. E.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.13, ss.1-26, 2014 (TRDizin)
2012
201235. HİZMET SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİ GÜVENİ VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞI: BANKACILIK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F., KAYA N.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.27, ss.189-221, 2012 (TRDizin)
2012
201236. The Impact of Unfair Business Practices on Bank Customers An Experimental Study
ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü., KOÇ F.
Ege Akademik Bakış Dergisi
, cilt.12, ss.23-30, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201037. KÜRESEL EKONOMİK KRİZ DÖNEMİNDE ZEYTİNYAĞI ÜRETİMİŞLETMELERİNİN KARŞILAŞTIĞI PAZARLAMA SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ EDREMİT KÖRFEZİ ÖRNEĞİ
YILDIRIM S., ALNIAÇIK Ü., ÖZBEK V., KOÇ F.
Balıkesir Üniversitesi Bandırma İİBF Akademik Fener Dergisi , sa.14, ss.177-192, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201038. Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği
YILDIRIM S., ALNIAÇIK Ü., ÖZBEK V., KOÇ F.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi , cilt.14, ss.177-192, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200939. KIRSAL KESMDE VE KENTLERDE YASAYAN ALELERN DAYANIKLI TÜKETM MALLARI SATIN ALMA KARARLARININ KARSILASTIRILMASINA YÖNELİK BR ARASTIRMA
ÖZBEK V., KOÇ F.
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.12, sa.21, ss.139-156, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Yeşil Aklama Sonrası Tüketici Güveninin Geri Kazanılması
Karamuk H., Koç F., Çam F. B., Erat S., Şimşek Kandemir A.
the 54th Annual EMAC Conference, Madrid, İspanya, 25 - 30 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2023
20232. The Effects of Perceived Price, Quality, and Consumer Trust on Purchase Intentions of Halal Products
Ozkan B., Efendioglu I. H., Baran T., KOÇ F.
14th Global Islamic Marketing Conference, GIMAC 2023, Tbilisi, Gürcistan, 27 - 29 Eylül 2023, ss.27-43, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. The effects of perceived price, quality, and consumer trust on purchase intention of halal products
ÖZKAN B., EFENDİOĞLU İ. H., BARAN T., KOÇ F.
14. Global Islamic Marketing Conference, tiflis, Gürcistan, 27 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Covid-19 Pandemisinin Ev Dekorasyonu ve Mobilya Seçimi Alanında Pazar Trendlerine Olan Etkisi
ASICI H., KOÇ F.
XIX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 08 Nisan 2023, cilt.19, ss.650-659, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?
KOÇ F.
nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.562-567, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. PAZARLAMA ETİĞİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK BAĞLAMINDA GÜVEN, İTİBAR, MEMNUNİYET VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ: TURKCELL ÖRNEĞİ
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., Aydoğmuş O.
ICOAEF VI International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES, Balıkesir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2019, ss.631-654, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
KOÇ F.
International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.572-576, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Tüketicilerin Çevresel Duyarlılığının Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği İle Ölçülmesi
KOÇ F.
XIII. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Congress Series onEconomics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.13, ss.878-883, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891, (Özet Bildiri)
2019
201911. Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Şehir İmajının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kocaeli Şehrine Yönelik Bir Araştırma
KOÇ F., AKBULUT F.
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.1125-1132, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Türkiye’de Voleybol Kulüplerinin Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
KOÇ F., KARABAYIR G.
IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Examining Effects of Service Quality and Hotel Image on Customer Satisfaction from thePerspective of Consumption Motivations
KOÇ F., ÖZBEK V., AKKILIÇ M. E., ALNIAÇIK Ü., VAROL İ.
The 11th Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. PERCEIVED RISK LEVEL OF BANKING EMPLOYEES
ATABAY İ., YILDIRIM KUTBAY A., KARAKAŞ F., KOÇ F., ALAMUR B.
TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - I, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, ss.93-94, (Özet Bildiri)
2018
201817. HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
KOÇ F., çinar b.
4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.159-164, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. RİSK EĞİLİMİNİN FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
ATABAY İ., YILDIRIM KUTBAY A., KARAKAŞ F., KOÇ F., ALAMUR B.
4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.191-197, (Tam Metin Bildiri)
2018
201819. REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., BİŞKİN F., Ağıl E. E.
4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.272-276, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. Öğrencilerin Halkla İlişkiler Mesleğine Yönelik Değerlendirmelerinin Mesleği Yapma Ve Okulu Bırakma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O., DOĞRU S.
1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, 12 - 13 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201721. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students
ALNIAÇIK Ü., KOÇ F., ÇETİN O., DOĞRU S.
International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)
2017
201722. KÜÇÜK İŞLETME SAHİPLERİNİN VERGİ OKURYAZARLIKDÜZEYLERİNİN ALGILANAN HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİMEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MALİ MÜŞAVİRLİKHİZMETLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
ATABAY İ., KOÇ F., ALAMUR B., ÖDER M. M.
8. Uluslararası Girişimcilik Kongresi-ICE2017, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Temmuz 2017, ss.740-754, (Tam Metin Bildiri)
2017
201723. CİNSİYET VE ALGILANAN BİREY-MESLEK UYUMUNUN MESLEĞİ YAPMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., ÇETİN O.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS(INES 2017), Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1065, (Özet Bildiri)
2017
201724. Mali Müşavirlik Hizmetleri Kapsamında Müşteri Güveni veİlgilenimin Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
KOÇ F., ŞAHİN N. K.
International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences”, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.286-293, (Tam Metin Bildiri)
2017
201725. Kişisel Faktörler ve Postmodern Tüketim Şekillerinin Finansal İyi Olma Hali ÜzerindekiEtkisi
YILDIRIM A., ÖZBEK V., KOÇ F.
Proceedings of 2nd InternationalConference on Scientific Cooperation forthe Future in the Economics andAdministrative Sciences, SELANİK, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201726. ŞİKÂYETE YÖNELİK TUTUM VE DEĞİŞTİRME MALİYETİ İLİŞKİSİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİRUYGULAMA
ÖZBEK V., AKKILIÇ M. E., ŞAHİN Ş., KOÇ F.
Global Business Researh Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, cilt.3, ss.246-256, (Tam Metin Bildiri)
2017
201727. MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER
ATABAY İ., KOÇ F., ÖDER M. M., ALAMUR B.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.512-521, (Tam Metin Bildiri)
2017
201728. BORSADA FAALİYETTE BULUNAN YATIRIMCILAR İLE ARACI KURUMLAR ARASINDAKİ İLİŞKİNİN GÜVEN, BORSAYA YÖNELİK İLGİLENİM VE SADAKAT BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
KOÇ F., Çinar B.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.174-189, (Tam Metin Bildiri)
2017
201729. Tüketici Yenilikçiliği Ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkide Güven ve Riskin Düzenleyici Etkisi: Instagram Dükkan Uygulamasına Yönelik Bir Uygulama
KOÇ F., GİRAY C., GİRİŞKEN Y.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201730. Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
Koç F., Alnıaçık Ü., Çetin O., Aksu B.
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873, (Özet Bildiri)
2016
201631. PAZARLAMA İNOVASYONU MÜŞTERİ ODAKLILIK VE REKABET ODAKLILIĞIN ULUSLARARASI PAZAR PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BİÇİMVEREN L., KOÇ F.
I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3645-3655, (Tam Metin Bildiri)
2016
201632. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)
2016
201633. Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
2016
201634. How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016
ATABAY İ., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.
6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2016
201635. How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir
ATABAY İ., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.
6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257, (Tam Metin Bildiri)
2016
201636. Yenilik Odaklılık Ve Pazarlama İnovasyonunun Uluslararası Pazar Performansı Üzerindeki Etkisi
ÇİNAR B., KOÇ F.
ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, cilt.1, ss.946-962, (Tam Metin Bildiri)
2016
201637. Dışadönüklük ve Uyumluluğun Tüketici Etnosentrizmi Üzerindeki Etkisi
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü.
2. International Congress on Economics and Business ICEB 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1239-1249, (Tam Metin Bildiri)
2016
201638. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)
2016
201639. ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING
KOÇ F., ÇETİN O., ALNIAÇIK Ü.
Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702, (Tam Metin Bildiri)
2015
201540. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarin Aracı Etkisi
KOÇ F., ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)
2015
201541. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi
KOÇ F., ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)
2015
201542. WEB SİTESİ KALİTESİNİN KULLANMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ONLİNE REZERVASYON SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KOÇ F., Övgü A., İlbey V., Güleç E.
I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators (EITOC-2015), Konya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.1, ss.445-455, (Tam Metin Bildiri)
2014
201443. THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS
KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., AKKILIÇ M. E., VAROL İ.
3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201444. HİZMETİN ÖNEMİ İLE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİDE OTEL NİTELİKLERİNİN ARACI ETKİSİ TERMAL TURİZME YÖNELİK BİR UYGULAMA
AKKILIÇ M. E., KOÇ F., İLBAN M. O., DİNÇ Y., ONAR H.
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, cilt.1, ss.275-288, (Tam Metin Bildiri)
2014
201445. HİZMET HATALARI VE ALGILANAN KALİTE ARASINDAKİİLİŞKİ ÜZERİNDE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN DÜZENLEYİCİ MODERATOR ETKİSİ KÜÇÜK İŞLETMELER VE HİZMETSATIN ALDIKLARI MUHASEBECİLERE YÖNELİK BİRUYGULAMA
KOÇ F., ŞAHİN N. K., ÖZBEK V.
19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, cilt.1, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)
2014
201446. Bireylerin Kişilik Özelliklerinin Sosyal Sorumlu Davranan Turizm İşletmelerine Yönelik Niyetleri Üzerindeki Etkisi
AKKILIÇ M. E., KOÇ F., ÖZBEK V., VAROL İ.
III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, cilt.1, ss.590-605, (Tam Metin Bildiri)
2014
201447. The Impact of Personality on Technology Acceptance: A Study on Smart Phone Users
Ozbek V., Alnıaçık Ü., Koc F., Akkilic M. E., Kas E.
10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.541-551, (Tam Metin Bildiri)
2013
201348. The moderating role of locus of control on the links between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers in Turkey
Ozbek V., Alnıaçık Ü., Akkilic M. E., Koc F.
9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.265-273, (Tam Metin Bildiri)
2010
201049. CAN GLOBAL FINANCIAL CRISIS MAKE AMENDS FOR UNFAIR TREATMENT TO EMPLOYEES?
Alnıaçık Ü., Ozbek V., Koc F.
6th International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri)
2010
201050. Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği
YILDIRIM S., ALNIAÇIK Ü., ÖZBEK V., KOÇ F.
INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200951. YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ALNIAÇIK Ü., KOÇ F.
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)
2009
200952. Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
ALNIAÇIK Ü., KOÇ F.
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)
2008
200853. Üniversite Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Yaklaşımları ve Çevreci Tüketim Eğilimlerinin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
ÖZBEK V., ALNIAÇIK Ü., KOÇ F.
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017
2017
20172. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
ÖZBEK V., KOÇ F., ALNIAÇIK Ü., KAŞ E., ÇETİN O.
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017
2017
20173. fiyatlama politikaları ve yönetimi
ÖZBEK V., KOÇ F.
pazarlama yönetimi, marangoz mehmet, Editör, beta, ss.301-340, 2017
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorInternational Review of Economics and Management
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2023
Ağustos 2023EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2023
Mart 2023Business and Management Studies: An International Journal
Hakemli Bilimsel Dergi