Makaleler
33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (26)
7. Taraftar Motivasyon Faktörlerinin Psikolojik Bağlılık, Kulüp Ürünlerini Satın Alma ve Medya Yoluyla Kulübü Takip Etme Üzerindeki Etkileri: Yerel ve Ulusal Futbol Kulüpleri Düzeyinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Gaziantep Üniversitesi Spor bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.87-108, 2021 (Hakemli Dergi)
8. Uluslararası Öğrencilerin Kimlik Performanslarında Modanın Sosyal Uyum ve Direniş Aracı Olarak Kullanımı: Kocaeli Üniversitesi Örneği
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.827-840, 2020 (Hakemli Dergi)
21. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanımları ve Siber Zorbalık Deneyimleri Ankara Örneği
Global Media Journal Turkish Edition
, cilt.5, sa.10, ss.71-86, 2015 (Hakemli Dergi)
23. New Media Based Learning Practice: Use of Social Networks Wikis and Blogs at University Education in Turkey
International Journal of Business and Social Science
, cilt.5, sa.11, ss.274-285, 2014 (Hakemli Dergi)
25. Okulda Siber Zorbalığın Nedenleri, Türleri ve Medya Okuryazarlığı Eğitiminin Önleyici Çalışmalardaki Yeri
EJOIR, Electronic Journal of Occupational Improvement and Research
, cilt.2, sa.2, ss.17-30, 2014 (Hakemli Dergi)
26. New Media Based Learning Practices Use of Social Networks Wikis and Blogs at University Education in Turkey
International Journal of Business and Social Science
, cilt.5, sa.11, ss.274-285, 2014 (Hakemli Dergi)
27. Yeni Medya Ortamlarında Ağlar Oluşturan Toplumsal Hareket Deneyimleri
EJOIR, Electronic Journal of Occupational Improvement and Research
, cilt.2, sa.2, ss.97-112, 2014 (Hakemli Dergi)
28. Yazılı Basında Risk Algısının Oluşturulma Süreci Küresel Isınma Örneği
MARMARA JOURNAL OF COMMUNICATION
, ss.7-21, 2009 (Hakemli Dergi)
32. Halkla İlişkiler Etiğinde Öne Çıkan Modellerin Etik Sistemler Açısından Değerlendirilmesi
Küresel İletişim Dergisi
, ss.1-19, 2006 (Hakemli Dergi)
33. The Contribution of Public Relations Function to Organisational Success: A Survey Study in Turkey”
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.213-235, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
8. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities
ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)
13. Hate Speech Against Syrian Refugees In Youtube: Polish and Turkish Users Comments
International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.2017, ss.195, (Tam Metin Bildiri)
21. Secondary School Students Attıtudes To And Awareness Of Cyberbullyıng In Turkey A Scaling Method Case Study In Ankara
V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2013, ss.197-206, (Tam Metin Bildiri)
23. KAMUOYU OLUŞTURMA SÜRECİNDE DİJİTAL AKTİVİZM BASKI GRUBU OLARAK HAYTAP’xxIN SOSYAL MEDYA ÇALIŞMALARINA YÖNELİK BİR ANALİZ
YENİ MEDYA ÇALIŞMALARI, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
4. Yeni Medya Okuryazarlığı
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI Kuramlar ve Örnekler, Burak Toraman, Editör, Grius Yayınevi, İstanbul, ss.215-230, 2023
13. Pazarlama İletişiminde Sanal Ortam Temsilleri: Küresel Kahve Markalarının Web Sitesi ve Sosyal Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
Yeni Medya Yeni Pratikler Yeni Olanaklar, Emel Baştürk Akca, Editör, Umuttepe, Kocaeli, ss.285-307, 2014
14. Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı
Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri, Sinem Yeygel Çakır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-89, 2010
17. Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme
Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler, İdil Sayımer, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-114, 2007
18. Türkiye’de Sanayi Kuruluşlarının Web Sitesinde Basın Odası Uygulamaları
İletişim Yansımaları, Vedat Demir, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, Anahtar Yayınevi, İstanbul, ss.303-338, 2007
19. Etkileşimli Ortamlar: Medya ve İş Dünyası İlişkileri
Medya Mercek Altında, Nesrin Tan Akbulut, Eda Balkaş, Editör, Beta, İstanbul, ss.33-56, 2006
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
19
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
5
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
16
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
44
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
824
H-İndeks (Sobiad)
13
Atıf (Diğer Toplam)
217
Proje
3
Tez Danışmanlığı
2