Yayınlar & Eserler

Makaleler 33
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. The Effectiveness of AI Algorithms in CSR Issues in The Mining Sector And Worker Safety At The Imip Nickel Company

International Communication Technology Art and Design Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2024, ss.127-128, (Tam Metin Bildiri)

3. Analysis Methods and Image Management in Destination Marketing: The Case of Dubai

Çukurova 9th International Scientific Researches Conference, Adana, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2022, cilt.2, ss.1324-1337, (Tam Metin Bildiri)

4. Covid-19 Sürecinde Komplo Teorileri ve İnfodemi Sorunsalının Twitter Yansımaları

18th International Symposium Communication in the Millenium, Erzurum, Türkiye, 26 Ekim 2021, ss.837-850, (Tam Metin Bildiri)

5. COVID‐19 SÜRECİNDE KOMPLO TEORİLERİ VE İNFODEMİ SORUNSALININ TWITTER YANSIMALARI

18th International Symposium Communication in the Millennium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, ss.837-850, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. E-yönetişim bağlamında sosyal medya platformlarında belediye yurttaş etkileşimi: Kocaeli İli Örneği

Erasmus Uluslararası Akademik Araştırmalar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2019, ss.517-538, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Digital Public Services in Terms of E-Governance: A Research on New Media Practices of Kocaeli ProvincialMunicipalities

ICSES International Congress on Social and Economic Sciences, Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.26-40, (Tam Metin Bildiri)

9. Dijital Medyada Tüketilen Popüler Reklam Müziklerinin Marka Değerine Etkisi

3. Uluslararası İletişim,Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2018, ss.122-129, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. Yeni Medya Çağında Halkla İlişkiler ve Dijital Hikâye Anlatımı

1. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2018, cilt.2018, ss.118-119, (Özet Bildiri)

11. Kitlesel Müzik Endüstrisinin Yeni Medya Aracılığı ile Bireysel Endüstriye Dönüşümü: Youtube Müzik Kanalları Örneği

2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, cilt.2017, ss.256-273, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. Sosyal Medyada Yayınlanan Siyasal İçerikli Mesajlara Üniversite Öğrencilerinin Tepkisi Üzerine Bir Araştırma: Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Örneği

2. Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, cilt.2017, ss.92-93, (Tam Metin Bildiri)

13. Hate Speech Against Syrian Refugees In Youtube: Polish and Turkish Users Comments

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 18 - 21 Mayıs 2017, cilt.2017, ss.195, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Eğitiminin Önemi Medya Okur Yazarlığı Müfredatı İçin Öneriler

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2015, ss.634-651, (Tam Metin Bildiri)

15. Yeni Medya Teknolojileri ve Akıllı Kent Uygulamaları Amsterdam Kenti Örneği Üzerine Bir İnceleme

Yeni Medya Çalışmaları II. Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Şubat 2015, ss.223-249, (Tam Metin Bildiri)

16. Artırılmış Gerçekliğin Deneyimsel Pazarlaması Türkiye deki Marka Deneyimlerinin Etkileri Üzerine Bir Araştırma

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.387-388, (Özet Bildiri)

18. Contributıon of New Technologies to University Education: Opinions of Communicatıon Faculty Students on Augmented Reality Applications

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.245-246, (Özet Bildiri)

19. Augmented Reality As An Experiential Marketing Tool: A Research on the Impacts of Brand Experiences in Turkey

ICSER-International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, ss.387-388, (Özet Bildiri)

20. Secondary School Students’ Attitudes To and Awareness of Cyberbullying in Turkey : A Scaling Method Case Study in Ankara

V. European Congress on Social Behavioral Sciences, St. Petersbug, Russia., 11 - 14 Eylül 2014, ss.406, (Tam Metin Bildiri)

21. Secondary School Students Attıtudes To And Awareness Of Cyberbullyıng In Turkey A Scaling Method Case Study In Ankara

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2013, ss.197-206, (Tam Metin Bildiri)

22. Transformation of Instructional Learning Paradigm in Digital Age SN Practices Academic Expectations of Higher Education Students in Turkey

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.4, ss.314-322, (Tam Metin Bildiri)

25. Social Media Effect on Corporate Communications: A Survey Study of Young Adults’ Social Media Habits in Turkey

9th International Symposium Communication in the Millennium, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Mayıs 2011, ss.465-480, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

1. BİLİŞSEL ÖNYARGI PERSPEKTİFİNDEN REKLAMCILIK: BLIND TASTE İTALYA ÖRNEĞİ

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar-II, KOÇER SEVİM, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2025

2. Olimpik Değerler Perspektifinden Reklamcılık: NIKE “Am I A Bad Person" Reklam Filminin Göstergebilimsel Analizi

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç.Dr. Murat Sağlam, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.7-19, 2024

3. Olimpik Değerler Perspektifinden Reklamcılık: NIKE “Am I A Bad Person" Reklam Filminin Göstergebilimsel Analizi

Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.7-48, 2024

4. Yeni Medya Okuryazarlığı

İLETİŞİM ÇALIŞMALARI Kuramlar ve Örnekler, Burak Toraman, Editör, Grius Yayınevi, İstanbul, ss.215-230, 2023

5. Şifreli Uygulama Sağlayıcıya Yönelik Mahkeme Celbi FBI’xxın Aşırı Enformasyon Taleplerine Dikkat Çekiyor

İletişim Hakkı ve Yeni Medya, Tehditler ve Olanaklar, Tezcan Durna, Mutlu Binark, Günseli Bayraktutan, Editör, Uğur Mumcu Vakfı Yayınları, Ankara, ss.233-239, 2019 Creative Commons License

6. Hate Speech Against Syrian Refugees on YouTube: Polish and Turkish Users’ Comments

Migration, Politics, Violence and Women’s Studies, Leyla Aydemir, Editör, Verlag Dr. Kova č GmbH, Hamburg, ss.219-237, 2018 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Corporate Reputation and Customer Loyalty in Social Media: An Analysis of Turkish Mommy Bloggers’ Instagram

Reputation Management Techniques in Public Relations, Erdemir,Ayşe, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.222-253, 2018 Creative Commons License

8. An Experimental Research About Using Augmented Reality in Advertising for Measurement of Advertisement Liking and Effectiveness Level

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, YILMAZ RECEP, Editör, IGI Global, Hershey, ss.203-227, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. An Experimental ResearchAbout Using AugmentedReality in Advertising forMeasurement of AdvertisementLiking and Effectiveness Level

Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age, Recep Yılmaz, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.203-227, 2017 Creative Commons License

10. Alternatif Medyanın Twitter'da Gündem Oluşturma Süreci: Berkin Elvan Olayı Üzerine Bir İnceleme

İletişim Çalışmalarında Dijital Yaklaşımlar Twitter, Selva Ersöz Karakulakoğlu,Özge Uğurlu, Editör, Heretik Yayınevi, Ankara, ss.225-259, 2015 Creative Commons License

11. Secondary School Students’ Attitudes to and Awareness of Cyberbullying in Turkey: A Scaling Method Case Study in Ankara

Contextual Approaches in Communication, Corina Daba Buzoianu , Hasan Arslan, Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.197-206, 2015

14. Sosyal Medya ve Blogların Halkla İlişkiler SürecineEtkileri: Türkiye‟de Halkla İlişkiler Uygulamacılarının Konuya Yaklaşımı

Teknolojinin Pazarlama İletişimine Etkileri, Sinem Yeygel Çakır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-89, 2010

16. Sanal Ortamda Halkla İlişkiler

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2008

17. Halkla İlişkilerde Etik Sorunsalı: Simetrik İletişim Yönlü BirDeğerlendirme

Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler, İdil Sayımer, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, Beta, İstanbul, ss.81-114, 2007

18. Türkiye’de Sanayi Kuruluşlarının Web Sitesinde Basın Odası Uygulamaları

İletişim Yansımaları, Vedat Demir, Pınar Eraslan Yayınoğlu, Editör, Anahtar Yayınevi, İstanbul, ss.303-338, 2007

19. Etkileşimli Ortamlar: Medya ve İş Dünyası İlişkileri

Medya Mercek Altında, Nesrin Tan Akbulut, Eda Balkaş, Editör, Beta, İstanbul, ss.33-56, 2006
Metrikler

Yayın

77

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

16

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

44

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

824

H-İndeks (Sobiad)

13

Atıf (Diğer Toplam)

217

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları