Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Yeşil Aklama Sonrası Tüketici Güveninin Geri Kazanılması

the 54th Annual EMAC Conference, Madrid, İspanya, 25 - 30 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. The Effects of Perceived Price, Quality, and Consumer Trust on Purchase Intentions of Halal Products

14th Global Islamic Marketing Conference, GIMAC 2023, Tbilisi, Gürcistan, 27 - 29 Eylül 2023, ss.27-43, (Tam Metin Bildiri) identifier

3. The effects of perceived price, quality, and consumer trust on purchase intention of halal products

14. Global Islamic Marketing Conference, tiflis, Gürcistan, 27 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Covid-19 Pandemisinin Ev Dekorasyonu ve Mobilya Seçimi Alanında Pazar Trendlerine Olan Etkisi

XIX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management, Plovdiv, Bulgaristan, 08 Nisan 2023, cilt.19, ss.650-659, (Tam Metin Bildiri)

5. ŞEHİR İMAJININ AİDİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KANDIRA ÖRNEĞİ

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.452-460, (Tam Metin Bildiri)

6. MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR TÜKETİCİLERİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİNE GÖRE FARKLILAŞMAKTA MIDIR?

nternational Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.562-567, (Tam Metin Bildiri)

7. PAZARLAMA ETİĞİ VE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK BAĞLAMINDA GÜVEN, İTİBAR, MEMNUNİYET VE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ: TURKCELL ÖRNEĞİ

ICOAEF VI International Conference on Applied Economics and Finance EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES, Balıkesir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2019, ss.631-654, (Tam Metin Bildiri)

8. POLİTİK PAZARLAMA KAPSAMINDA SEÇMENLERİN İLGİLENİM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

International Marmara Social Sciences Congress (Autumn), Kocaeli, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.572-576, (Tam Metin Bildiri)

9. Tüketicilerin Çevresel Duyarlılığının Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği İle Ölçülmesi

XIII. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Congress Series onEconomics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.13, ss.878-883, (Tam Metin Bildiri)

10. Şehire ve Şehirde Yaşayanlara Yönelik Algının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kandıra İlçesi Örneği

XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 06 Ekim 2019, cilt.1, ss.891, (Özet Bildiri)

11. Genç Tüketicilerde Eşsizlik İhtiyacı Cinsiyete Göre Farklılaşmakta Mıdır?

XI. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Serie, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, cilt.11, ss.884-890, (Tam Metin Bildiri)

12. Şehir İmajının Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisi: Kocaeli Şehrine Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, cilt.1, ss.1125-1132, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkiye’de Voleybol Kulüplerinin Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)

14. Reklamlardaki Cinsel Öğelerin Yoğunluğunun Markaya Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: TV Reklamları Üzerinde Bir Araştırma

IX. IBANESS Congress Series – Edirne / Turkey, Edirne, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.9, ss.1101-1108, (Tam Metin Bildiri)

16. PERCEIVED RISK LEVEL OF BANKING EMPLOYEES

TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - I, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, ss.93-94, (Özet Bildiri)

17. HİZMET HATASI TÜRLERİNİN MEMNUNİYET, GÜVEN VE ŞİKÂYET ETME NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.159-164, (Tam Metin Bildiri)

18. RİSK EĞİLİMİNİN FİNANSAL İYİ OLMA HALİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKA ÇALIŞANLARI ÜZERİNDE BİR UYGULAMA

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.191-197, (Tam Metin Bildiri)

19. REKLAMLARDA CİNSELLİĞİN KULLANIMI: EV KADINLARININ TUTUMLARI VE ETİK ALGILAMALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

4. Global İşletme Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2018, ss.272-276, (Tam Metin Bildiri)

21. Effects of Higher Education Service Quality on Intention to Adopt the Profession: A Study on Public Relations Students

International Academic Conference on Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business andFinance Studies (Global Meeting of Social Science Community), Lisbon, Portekiz, 27 - 29 Kasım 2017, ss.33, (Özet Bildiri)

24. Mali Müşavirlik Hizmetleri Kapsamında Müşteri Güveni veİlgilenimin Davranışsal Niyetler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

International Conference on “Scientific Cooperation for the Future in Economics and Administrative Sciences”, Selanik, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, ss.286-293, (Tam Metin Bildiri)

25. Kişisel Faktörler ve Postmodern Tüketim Şekillerinin Finansal İyi Olma Hali ÜzerindekiEtkisi

Proceedings of 2nd InternationalConference on Scientific Cooperation forthe Future in the Economics andAdministrative Sciences, SELANİK, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)

26. ŞİKÂYETE YÖNELİK TUTUM VE DEĞİŞTİRME MALİYETİ İLİŞKİSİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİRUYGULAMA

Global Business Researh Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, cilt.3, ss.246-256, (Tam Metin Bildiri)

27. MUHASEBE MESLEK MENSUPLARININ SUNDUĞU HİZMETİN KALİTESİ, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VE DAVRANIŞSAL NİYETLER

Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.512-521, (Tam Metin Bildiri)

30. Halka İlişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Ruse, Bulgaristan, 8 - 09 Nisan 2017, ss.873, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. PAZARLAMA İNOVASYONU MÜŞTERİ ODAKLILIK VE REKABET ODAKLILIĞIN ULUSLARARASI PAZAR PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3645-3655, (Tam Metin Bildiri)

32. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)

34. How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016

6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

35. How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257, (Tam Metin Bildiri)

36. Yenilik Odaklılık Ve Pazarlama İnovasyonunun Uluslararası Pazar Performansı Üzerindeki Etkisi

ULUSLARARASI OSMANELİ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Bilecik, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, cilt.1, ss.946-962, (Tam Metin Bildiri)

37. Dışadönüklük ve Uyumluluğun Tüketici Etnosentrizmi Üzerindeki Etkisi

2. International Congress on Economics and Business ICEB 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, ss.1239-1249, (Tam Metin Bildiri)

38. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites

nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)

39. ADVERTISING ETHICS: PERCEPTIONS OF SEX APPEALS IN TELEVISION ADVERTISING

Global Business Research Congress (GBRC), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Mayıs 2016, cilt.2, ss.692-702, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

41. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)

42. WEB SİTESİ KALİTESİNİN KULLANMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ONLİNE REZERVASYON SİTELERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators (EITOC-2015), Konya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.1, ss.445-455, (Tam Metin Bildiri)

43. THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS

3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

46. Bireylerin Kişilik Özelliklerinin Sosyal Sorumlu Davranan Turizm İşletmelerine Yönelik Niyetleri Üzerindeki Etkisi

III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, cilt.1, ss.590-605, (Tam Metin Bildiri)

47. The Impact of Personality on Technology Acceptance: A Study on Smart Phone Users

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.541-551, (Tam Metin Bildiri) identifier

48. The moderating role of locus of control on the links between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers in Turkey

9th International Strategic Management Conference, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.265-273, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

49. CAN GLOBAL FINANCIAL CRISIS MAKE AMENDS FOR UNFAIR TREATMENT TO EMPLOYEES?

6th International Scientific Symposium on Business Administration, Karvina, Çek Cumhuriyeti, 27 - 28 Mayıs 2010, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri) identifier

50. Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği

INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

51. YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)

52. Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017

2. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites

Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017

3. fiyatlama politikaları ve yönetimi

pazarlama yönetimi, marangoz mehmet, Editör, beta, ss.301-340, 2017
Metrikler

Yayın

96

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

116

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

947

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

80

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

348

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

146

Proje

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları