Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The effects of perceived price, quality, and consumer trust on purchase intention of halal products
14. Global Islamic Marketing Conference, tiflis, Gürcistan, 27 - 30 Eylül 2023
Examining Effects of Service Quality and Hotel Image on Customer Satisfaction from thePerspective of Consumption Motivations
The 11th Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018
PERCEIVED RISK LEVEL OF BANKING EMPLOYEES
TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - I, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, ss.93-94
Kişisel Faktörler ve Postmodern Tüketim Şekillerinin Finansal İyi Olma Hali ÜzerindekiEtkisi
Proceedings of 2nd InternationalConference on Scientific Cooperation forthe Future in the Economics andAdministrative Sciences, SELANİK, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017
Tüketici Yenilikçiliği Ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkide Güven ve Riskin Düzenleyici Etkisi: Instagram Dükkan Uygulamasına Yönelik Bir Uygulama
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413
Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1
How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir
6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257
How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016
6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10
The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016
Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76
THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS
3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014
HİZMET HATALARI VE ALGILANAN KALİTE ARASINDAKİİLİŞKİ ÜZERİNDE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN DÜZENLEYİCİ MODERATOR ETKİSİ KÜÇÜK İŞLETMELER VE HİZMETSATIN ALDIKLARI MUHASEBECİLERE YÖNELİK BİRUYGULAMA
19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, cilt.1, ss.36-49
HİZMETİN ÖNEMİ İLE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİDE OTEL NİTELİKLERİNİN ARACI ETKİSİ TERMAL TURİZME YÖNELİK BİR UYGULAMA
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, cilt.1, ss.275-288
Bireylerin Kişilik Özelliklerinin Sosyal Sorumlu Davranan Turizm İşletmelerine Yönelik Niyetleri Üzerindeki Etkisi
III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, cilt.1, ss.590-605
Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği
INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010
YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185
Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185
Üniversite Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Yaklaşımları ve Çevreci Tüketim Eğilimlerinin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017
The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017