Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (21)
4. CONSUMER BEHAVIOR TO USE THE INFORMATION CONTAINED ON MEAT AND DAIRY PRODUCTS’ PACKAGING
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1528-1540, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Taraftar Motivasyon Faktörlerinin Psikolojik Bağlılık, Kulüp Ürünlerini Satın Alma ve Medya Yoluyla Kulübü Takip Etme Üzerindeki Etkileri: Yerel ve Ulusal Futbol Kulüpleri Düzeyinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Gaziantep Üniversitesi Spor bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.87-108, 2021 (Hakemli Dergi)
10. MARKA AŞKININ ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI: AKILLI TELEFON ÜRÜNÜ ÖZELİNDE BİR ARAŞTIRMA
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.4, ss.647-684, 2020 (Hakemli Dergi)
17. PAZARLAMA YETENEKLERİNİN İHRACATPERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.17, ss.115-143, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Halkla Ilişkiler Öğrencilerinin Mesleğe Bakışı: Birey-Meslek Uyumu Açısından Bir Değerlendirme
Balkan ve Yakın Doğu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, ss.1-7, 2017 (Hakemli Dergi)
29. The Moderating Role Of Service Environment on the Effects of Firm Reputation and Perceived Service Quality On Consumer Trust
Journal of Global Strategic Management
, cilt.8, sa.2, ss.111-120, 2014 (Hakemli Dergi)
31. HİZMETİN ÖNEMİ İLE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİDE OTEL NİTELİKLERİNİN ARACI ETKİSİNİN TESPİTİ
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-22, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Yerel Mutfakların Destinasyona Yönelik Aidiyet Oluşumuna Etkisi Cunda Adası Örneği
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of International Social Research)
, cilt.7, sa.34, ss.917-928, 2014 (Hakemli Dergi)
35. HİZMET SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİ GÜVENİ VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞI: BANKACILIK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.27, ss.189-221, 2012 (Hakemli Dergi)
39. KIRSAL KESMDE VE KENTLERDE YASAYAN ALELERN DAYANIKLI TÜKETM MALLARI SATIN ALMA KARARLARININ KARSILASTIRILMASINA YÖNELİK BR ARASTIRMA
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.21, ss.139-156, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
53
3. The effects of perceived price, quality, and consumer trust on purchase intention of halal products
14. Global Islamic Marketing Conference, tiflis, Gürcistan, 27 - 30 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)
15. Examining Effects of Service Quality and Hotel Image on Customer Satisfaction from thePerspective of Consumption Motivations
The 11th Tourism Outlook Conference, Eskişehir, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
16. PERCEIVED RISK LEVEL OF BANKING EMPLOYEES
TARAS SHEVCHENKO INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - I, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2018, ss.93-94, (Özet Bildiri)
25. Kişisel Faktörler ve Postmodern Tüketim Şekillerinin Finansal İyi Olma Hali ÜzerindekiEtkisi
Proceedings of 2nd InternationalConference on Scientific Cooperation forthe Future in the Economics andAdministrative Sciences, SELANİK, Yunanistan, 6 - 08 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
29. Tüketici Yenilikçiliği Ve Davranışsal Niyetler Arasındaki İlişkide Güven ve Riskin Düzenleyici Etkisi: Instagram Dükkan Uygulamasına Yönelik Bir Uygulama
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
32. KADININ CİNSEL OBJE OLARAK KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ALGILANAN ETİK PROBLEM VE REKLAMA YÖNELİK TUTUM ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.2408-2413, (Tam Metin Bildiri)
33. Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanıldığı Reklamların Algılanan Etik Problem ve Reklama Yönelik Tutum Çerçevesinde İncelenmesi
1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
34. How professional accountant s tax morale affects taxpayer s tax morale A study in Balikesir İsmail Atabay Fatih Koç Ümit Alnıaçık 28 30 October 2016 Antalya 2016
6th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
35. How Professional Accountant s Tax Morale Affects Taxpayer s Tax Morale A study in Balikesir
6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, ss.252-257, (Tam Metin Bildiri)
38. The Impact Of Perceived Ease Of Use Perceived Usefulness And Perceived Risk on Behavioral Intentions A Study on Online Booking Sites
nternational Balkan and Near Eastern Conference Series (IBANESS), Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)
41. Firmanın Yapmış Olduğu Reklamlara Yönelik Tutum ile Tüketici Güveni Değişkenleri Arasında Kurumsal İtibarın Aracı Etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.1, ss.63-76, (Tam Metin Bildiri)
43. THE EFFECT OF MORAL PHILOSOPHY ON INDIVIDUAL INTENTIONS TOWARD SOCIALLY RESPONSIBLE TOURISM FIRMS
3rd International Conference on Social Responsibility,Ethics, and Sustainable Business, Barcelona, İspanya, 9 - 10 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
44. HİZMETİN ÖNEMİ İLE DAVRANIŞSAL NİYETLER ARASINDAKİ İLİŞKİDE OTEL NİTELİKLERİNİN ARACI ETKİSİ TERMAL TURİZME YÖNELİK BİR UYGULAMA
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, cilt.1, ss.275-288, (Tam Metin Bildiri)
45. HİZMET HATALARI VE ALGILANAN KALİTE ARASINDAKİİLİŞKİ ÜZERİNDE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN DÜZENLEYİCİ MODERATOR ETKİSİ KÜÇÜK İŞLETMELER VE HİZMETSATIN ALDIKLARI MUHASEBECİLERE YÖNELİK BİRUYGULAMA
19.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, cilt.1, ss.36-49, (Tam Metin Bildiri)
46. Bireylerin Kişilik Özelliklerinin Sosyal Sorumlu Davranan Turizm İşletmelerine Yönelik Niyetleri Üzerindeki Etkisi
III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Kuşadası, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014, cilt.1, ss.590-605, (Tam Metin Bildiri)
50. Küresel Ekonomik Kriz Döneminde Zeytinyağı Üretim İşletmelerinin Karşılaştığı Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri Edremit Körfezi Örneği
INTERNATIONAL SYMPOSIUM - VRESTRUCTURING THE ECONOMY AFTER THE GLOBAL CRISIS, Balıkesir, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
51. YENİ ÇEVRESEL PARADİGMA ÖLÇEĞİ İLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Burhaniye/Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, cilt.1, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)
52. Yeni Çevresel Paradigma Ölçeği ile Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Bölgesel Kalkınma Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2009, ss.178-185, (Tam Metin Bildiri)
53. Üniversite Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına Yaklaşımları ve Çevreci Tüketim Eğilimlerinin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. THE IMPACT OF PERCEIVED EASE OF USE, PERCEIVED USEFULNESS AND PERCEIVED RISK ON BEHAVIORAL INTENTIONS:A STUDY ON ONLINE BOOKING SITES
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yılmaz Günther Löschnigg, Editör, PETER LANG, Frankfurt, ss.29-35, 2017
2. The Impact Of Perceived Ease Of Use, Perceived Usefulness And Perceived Risk On BehavioralIntentions: A Study On Online Booking Sites
Studies on Balkan and Near Eastern Social Sciences, Rasim Yilmaz, Günther Löschnigg, Editör, Peter Lang GmbH, Frankfurt, ss.29-35, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
116
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
14
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
947
H-İndeks (Scholar)
14
Atıf (TrDizin)
80
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
348
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
146
Proje
2
Tez Danışmanlığı
4
