Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Gaziantep Yöresel Lezzetleri İle İlgili YouTube Videolarının İçerik Analizi
Journal of Tourism Intelligence and Smartness
, vol.6, no.1, pp.1-16, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Çevrimiçi Rehberli Sanal Turlara Katılan Ziyaretçi Deneyimleri : Airbnb Örneği
Journal of Hospitality and Tourism Issues
, vol.4, no.2, pp.108-122, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Trakya Üniversitesi Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.23-38, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
İLKEL ÇAĞLARDAN GÜNÜMÜZE GASTRONOMİ KÜLTÜRÜNDE DİN ETKİSİ (RELIGIOUS EFFECTS ON GASTRONOMY CULTURE FROM PRIMITIVE AGES TO PRESENT)
Journal of Gastronomy, Hospitality, and Travel
, vol.4, no.2, pp.526-537, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Sakin Şehirler Yerel Halk için de Sakin mi? Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
Uluslararası Kırsal Turizm ve Kalkınma Dergisi
, vol.4, no.2, pp.39-48, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

AKDENİZ TURİZM DESTİNASYONLARININ ÇEVRESEL PERFORMANS ENDEKSİNE (2020) GÖRE EKOLOJİK PERFORMANSLARI: Çok Boyutlu Ölçekleme Analizi İle Bir Değerlendirme
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, vol.3, no.2, pp.299-310, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

ECOLOGICAL PERFORMANCES OF MEDITERRANEAN TOURISM DESTINATIONS ACCORDING TO ENVIRONMENTAL PERFORMANCE INDEX (2020): An Evaluation with Multidimensional Scaling Analysis
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel
, vol.3, no.2, pp.299-310, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
THE RELATIONSHIP BETWEEN AESTHETIC EXPERIENCE AND CUSTOMER SATISFACTION IN HOTELS: THE CASE OF ESKİŞEHİR
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel
, vol.3, no.2, pp.311-322, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
A NEW STRATEGY TO CREATE COMPETITIVE ADVANTAGE INTHE SCOPE OF HEALTH TOURISM: ”HIPPOTHERAPYAPPLICATIONS”
GSI JOURNALS SERIE B: ADVANCEMENTS IN BUSINESS AND ECONOMICS
, vol.2, no.2, pp.1-18, 2020 (Peer-Reviewed Journal)


Destinasyonlar İçin Marka Aşkının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bodrum Örneği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, vol.8, no.1, pp.278-290, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
DOĞAL KAYNAKLARA DAYALI TURİZM: ORDU İLİ VE JUKKASJARVİ ÖRNEKLERİ
Bayburt Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.1, pp.23-34, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

A Study on the Effects of Demographic Factors on Hotel Selection Process
International Journal of Tourism Sciences
, vol.17, pp.1-16, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Şehir Pazarlaması Kapsamında Marka Kişiliği ve Marka Sadakati İlişkisi Edirne İli Örneği
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, pp.118-136, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
İstanbul da Faaliyet Gösteren Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinin Müşteri Sadakat Programlarının İçerik Analizi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İİBF Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
, vol.4, pp.134-157, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Ağlar ve Sosyal Medya Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
, vol.3, pp.89-103, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
KÜLTÜREL BİR DESTİNASYON OLARAK EDİRNE Yabancı Turist Potansiyelini Belirlemeye Yönelik Bir Tahmin Forecast Analizi
Social Sciences Research Journal
, vol.3, no.1, pp.1-11, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
A Research on the Relationship Between Brand Experience and Brand Name With Customer Satisfaction
Journal of Tourism and Hospitality Management
, vol.1, pp.10-21, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Dark Tourism in Gallipoli Forecast Analysis to Determine Potential of Australian Visitors
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, vol.41, pp.386-393, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Gay Men and Tourism Gay Men s Tourism Perspectives and Expectations
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, vol.41, pp.394-401, 2012 (Peer-Reviewed Journal)

Havayolu Şirketlerinin Marka Kişiliklerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, vol.23, no.2, pp.173-186, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
TEMEL SANAT EĞİTİMİ DERSİNİN GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI ÖĞRENCİLERİNİN ESTETİK ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Turkey, 28 - 30 September 2023
YEREL MUTFAK HİZMETİ SUNAN İŞLETMELERE YÖNELİK ZİYARETÇİ DENEYİMLERİ: ŞANLIURFA MUTFAĞI
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Turkey, 28 - 30 September 2023
VEGANLARIN BESLENME ALIŞKANLIKLARI VE BİTKİSEL BAZLI SÜT TERCİHLERİNE YÖNELİK ARAŞTIRMA
7. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Kastamonu, Turkey, 28 September 2023
Yaşam Tarzlarının Dijital Detoks Turizmine Katılım Motivasyonları Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma Tasarısı
21. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Turkey, 11 May 2023
OTEL İŞLETMELERİNDE ÇEVRİMİÇİ DEĞERLENDİRMELERE YÖNELİK İÇERİK ANALİZİ
International Marmara Social Sciences Congress, 19 - 20 June 2020
ÇÖLYAK HASTALARININ YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNDEN BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Gastronomi Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 19 - 21 September 2019

WEB SITES AS MARKETING TOOL - “A Content Analysis of Turkish Wine Companies’xx Websites”
6th International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society, 24 - 25 October 2019, pp.133-143
YİYECEK-İÇECEK İŞLETMELERİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA KARMASI (7P) UNSURLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: ESKİŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ
20. Ulusal Turizm Kongresi, Turkey, 16 - 19 October 2019
Küresel Havayolu İttifaklarına Bağlı Olarak Faaliyet Gösteren Havayolu Firmalarının Müşteri Sadakat Programlarına Yönelik İçerik Analizi
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 April 2019
Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Destinasyonlar İçin Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma
III. International Applied Social Sciences Congress (C-iasoS – 2019), 4 - 06 April 2019
Sakin Şehirler Yerel Halk İçin de Sakin mi?Uzundere Örneğinde Yaklaşma-Kaçınma Çatışması
III. International Rural Tourism and Development Congress, 13 - 15 June 2019
Kültürel Miras Madenciliği: Kocaeli Ilinin Kültür Varliklarina Yönelik Bir Değerlendirme
Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON), Kocaeli, Turkey, 26 - 28 April 2019

The Effects of Brand Experience on Brand Love in Food and Beverage Sector: A Research on Starbucks
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 September 2018
Social Media Marketing in Restaurants: An Evaluation of Michelin-Starred Restaurants
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 20 - 22 September 2018
Engellerde Yeni Umut: Hippoterapi
Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi (IMASCON 2018), Kocaeli, Turkey, 23 - 25 November 2018, pp.379-384

Hippoterapi Uygulamalarında Dengeli Beslenmenin Önemi
IMASCONGRESS – Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Turkey, 23 - 25 November 2018

Engellerde Yeni Umut
IMASCONGRESS – Uluslararası Marmara Fen ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Turkey, 23 - 25 November 2018

Kırsal Turizmin Gelişimi İçin Bir Öneri: Katılım Öncesi Yardım Aracı Programı
7.Ulusal Kırsal Turizm Kongresi, Muğla, Turkey, 10 - 13 May 2018

A New Strategy to Create Competitive Advantage in the Health Tourism: Hippotherapy
4th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, France, 26 - 27 April 2018, pp.200-201
Konaklama İşletmelerinin Pazarlama Estetiği Unsurlarının Turistlerin Demografik Değişkenlerine Göre İncelenmesi: Eskişehir Örneği
III. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 20 - 21 April 2018
A Study on the Effects of Demographic Factors on Hotel Selection Process
TOSOK 82nd International TOURISM Conference, South Korea, 5 - 07 July 2017
ON BİRİNCİ SAKİN ŞEHİR UZUNDERE TURİZM POTANSİYELİ AÇISINDAN GELİŞME PERSPEKTİFLERİ
17. ULUSAL TURİZM KONGRESİ, Muğla, Turkey, 20 - 23 October 2016

Edi rne İli ne Özgü Gastronomi Kültürünün Pazarlanmasinda Sosyal Medyanin Rolü Instagram da Edirne İline Yönelik Etiketlemeler Üzerine Bir İçerik Analizi
5. ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ, Turkey, 18 - 22 May 2016
USING SOCIAL MEDIA IN CITY MARKETING A Content Analysıs of Hashtags for Istanbul in Instagram
VIII. EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Belgrade, Serbia And Montenegro, 3 - 06 September 2015
Dark Tourism in Gallipoli Forecast Analysis to Determine Potential of Australian Visitors
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management (Bu bildiri 2012 yılında Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume: 41’de basılmıştır – s. 386-393), İstanbul, Turkey, 2 - 04 December 2011, pp.424-431
Gay Men and Tourism Gay Men s Tourism Perspectives and Expectations
International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management (Bu bildiri 2012 yılında Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume: 41’de basılmıştır – s. 394-401)., İstanbul, Turkey, 2 - 04 December 2011, pp.432-438
Geleceğin İnsan Kaynağının Kariyere Bakış Açısı: İstanbul’da Turizm Eğitimi Alan Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Antalya, Turkey, 23 - 25 April 2008
Books & Book Chapters
Gastronomi ve Felsefe
in: Disiplinlerarası Bakıs Açısıyla Gastronomi, O. Güler; G. Akdağ. ve A. Kale, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.448-461, 2021
Kırsal Turizmin Pazarlanması
in: Kırsal Turizm ve Kalkınma, G. Yüksek ve P. Çakır, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, pp.197-215, 2020
Dünya Mutfak Kültürleri
in: Dünya Mutfak Kültürleri, Nilüfer Şahin Perçin, Editor, Beta Books , İstanbul, pp.25-33, 2020
Kırsal Kalkınma
in: Kırsal Turizm ve Kalkınma, G. Yüksek ve P. Çakır, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, pp.3-28, 2020

Yiyecek-Içecek Isletmelerinde Kullanılan Ekipmanlar
in: YIYECEK VE IÇECEK ISLETMECILIGI, H. R. Yüncü, Editor, Anadolu Üniversitesi Açıkögretim Fakültesi, Eskişehir, pp.29-66, 2020
ALTERNATİF TURİZM Turizmin 41 Türü
in: ALTERNATİF TURİZM Turizmin 41 Türü, Rahman Temizkan,Duran Cankül,Fikret Gökçe, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.241-249, 2020
Gastronomi ve Din
in: Gastronominin Temelleri, H. R. Yüncü, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.61-88, 2020
Gastronomi ve Antropoloji
in: Gastronominin Temelleri, H. R. Yüncü, Editor, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, pp.147-168, 2020
Şehir Turizmi
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
Turizm Endüstrilerinde Mobbing ve Kadın
in: Turizmde Kadın Olmak, Ahmet Vatan, Editor, Değisim Yayınları, İstanbul, pp.110-122, 2019

Dünyada Kültürel Miras
in: Kültürel Miras Yönetimi, Bedia Yelda Uçkan, Editor, Anadolu Yayınları, Eskişehir, pp.184-215, 2019
Türkiye’de Kültürel Miras
in: Kültürel Miras Yönetimi, Bedia Yelda Uçkan, Editor, Anadolu Yayınları, Eskişehir, pp.158-183, 2019
Destinasyon Yönetimi
in: Destinasyon Yönetimi, D. Karagöz Yüncü, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, pp.2-18, 2019

Termal ve SPA Hizmetleri Yönetim ve Organizasyonu
in: Termal ve SPA Hizmetleri, R. Kozak, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, pp.116-138, 2018
Türkiye Turizmine Genel Bakış
in: Türkiye Turizm Coğrafyası, Duran, E. ve Sertkaya Doğan, Ö., Editor, Paradigma Akademi, pp.199-215, 2018
Vaka Analizleriyle İşletmelerde Satış Yönetimi
Adra Yayıncılık, 2017
The Role of Culture in City Branding
in: Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction, A. Bayraktar ve C. Uslay, Editor, IGI Global, Oregon, pp.1-30, 2017
Kongre Turizmi
in: ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, pp.138-157, 2016
Kültür Turizmi ve Kültürel Miras Turizmi
in: ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi,, Eskişehir, pp.1-30, 2016
Özel Ilgi Turizmi
in: ALTERNATIF TURIZM, G. Yüksek, Editor, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, pp.45-71, 2016
Turist ve Çevre
in: Turizmin Sosyo Psikolojik Dinamikleri, Duran,Erol ve Aslan Cumhur, Editor, Paradigma Akademi, Çanakkale, pp.155-170, 2016

Using Social Media in City Marketing: A Content Analysisof Hashtags for Istanbul in Instagram
in: Research on Humanities and Social Sciences, H. Aslan ve M. A. İçbay,C. Reggireo, Editor, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, pp.107-120, 2016
Turizm Ulaştırması ve Pazarlama
in: Turizm Ulaştırması, İrfan Arıkan, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.213-237, 2015
Şehir Pazarlaması
in: Çağdaş Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Doç.Dr. Murat Akın ve Yrd.Doç.Dr. Murat Toksarı, Editor, Paradigma Akademi, Edirne, pp.125-145, 2015
Demografik Degisimler ve Turizm Pazarlamasına Yansımaları
in: Turizmde Güncel Konu ve Egilimler, Ş. Aydın ve M. Boz, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.271-288, 2013
Entegre Destinasyon Yönetimi: Isbirlikçi Aglar ve Ortaklıklar
in: Turizmde Güncel Konu ve Egilimler, Ş. Aydın ve M. Boz, Editor, Detay Yayıncılık, Ankara, pp.253-270, 2013

Gambling Tourism and Turkey “Casinos’ Role at Tourism Development
in: THE SCIENCE AND EDUCATION AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURY IN TURKEY, A. Drujinin,Z. Kostova,I. Sharuho,E. Atasoy, Editor, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, pp.200-211, 2013
Episodes in the Encyclopedia
Etnik Restoran
Detay Yayıncılık, pp.1, 2020
Agırlama Endüstrisi
Detay Yayıncılık, pp.1, 2020
Turizm Ansikolopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, pp.11, 2019
Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, pp.416, 2019
Turizm Ansikolopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, pp.614, 2019
Turizm Ansiklopedisi Türkiye
Detay Yayıncılık, pp.444-445, 2019
Ekonomik Kalkınma ve Isbirligi Örgütü - Organızatıon for Economic Co-Operation and Development (OECD)
Nobel Yayıncılık, pp....., 2013
Dünya Ticaret Örgütü – World Trade Organzation (WTO)
Nobel Yayıncılık, pp...., 2013