Eğitim Bilgileri
2002 - 2009
2002 - 2009Doktora
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli), Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
Örgütsel alanın dönüşümü ve örgüt yapılarına etkisi: Türkiye'de televizyon işletmeleri
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
2002
2002Yüksek Lisans
Yazılı basında yapısal değişim, tekelleşmenin ve promosyonun rolü
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Bilimleri (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık
2011 - 2018
2011 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü
2001 - 2011
2001 - 2011Araştırma Görevlisi
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Kalite Komisyonu Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorBölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Kocaeli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Halkla İlişkilerde İnsan Kaynakları Yönetimi
Seminer II
Seminer I
Medya Ekonomisi ve Politiği
Lisans
Lisans
İşletme Yönetimi
Örgütsel Davranış
Ekonomi
Halkla İlişkilerde İnsan Kaynakları Yönetimi
Reklamcılık
Halkla İlişkilerde Yönetim ve Organizasyon
Stratejik Halkla ilişkiler Yönetimi
Reklamın Ekonomiye Etkileri
Bitirme Projesi II
Reklam Ajanslarında Organizasyon ve Yönetim
Bitirme Projesi I
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
Elektronik spor izleyicilerinin tüketim tutum ve davranışlarında sponsorluk faaliyetlerinin rolü
Koçer S. (Danışman)
E.SARI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Yapay zekanın pazarlama iletişiminde kullanımı
Koçer S. (Danışman)
S.GÜNEŞ(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Çağdaş sanat müzelerinde dijital halkla ilişkiler uygulamaları: İstanbul'daki özel müzeler üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
E.ABRAK(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Sosyal medyada Covıd-19 pandemi sürecinin durumsal kriz iletişimi teorisi bağlamında analizi: Sudan Sağlık Bakanlığı üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
A.ELZAİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Kurumsal reklamlarda kurumsal itibar unsurlarının kullanımı üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
N.ARSLAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Z kuşağının siyasal katılım düzeyleri ve etki eden faktörler üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
M.ÇOLAK(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Gerilla pazarlama uygulamalarının tarihsel gelişimi üzerine bir inceleme: Türkiye'deki örnekler
Koçer S. (Danışman)
G.HARTA(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Destinaston pazarlamada film etkili turizm: Yerli ve yabancı diziler üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
S.RABİA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Aracı Olarak Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Tüketici Tutumuna ve Satın Alma Davranışına Etkisi
Koçer S. (Danışman)
E.SARI(Öğrenci)
2019
2019Doktora
KUŞAKLARIN TÜKETİM DAVRANIŞINI ETKİLEMEDE SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİ VE ALIŞVERİŞ MERKEZİ İLİŞKİSİ
Koçer S. (Danışman)
N.ÖLÇER(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Kuşakların tüketim davranışlarında değişim üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
A.AYSEL(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Medya ve ifade özgürlüğü bağlamında internet sansürü: Elektronik iletişim web sitelerinin incelenmesi
Koçer S. (Danışman)
İ.AYDOĞDU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Sivil havacılıkta halkla ilişkiler uygulamaları örnek olay incelemeleri
Koçer S. (Danışman)
A.AKIN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Coca Cola'nın marka bağlılığı üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
C.AKYOL(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Özel ortaöğretim kurumlarında halkla ilişkiler uygulamaları: Doğa Okulları ve Özel Seymen Eğitim Kurumları incelemesi
Koçer S. (Danışman)
İ.YILGIN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Oyun reklam uygulamalarının görsel tasarım özelliklerinin kullanıcılar üzerindeki etkisi: Uludağ Lezzet Dünyası ve Gez Göz Sneijder oyun reklamlarının incelenmesi
Koçer S. (Danışman)
T.OSKAY(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Türkiye'de çocuk dergiciliği: Diyanet Çocuk dergisinin içerik analizi
Koçer S. (Danışman)
K.AYDIN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Doğu Marmara Kalkınma Ajansı'nın bölge tanıtımındaki etkisi: KOBİ yöneticileri üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
T.SOYTEKİN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Marka sadakati:GSM operatörü kullanıcıları üzerine bir inceleme
Koçer S. (Danışman)
S.DOĞRU(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (25)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (17)
2024
20241. Günümüzde İsim Koyma Trendleri Üzerine Bir İnceleme
KOÇER S.
Akademik İncelemeler Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.436-459, 2024 (TRDizin)
2022
20222. Kurumsal Reklamlarda Kurumsal İtibar Unsurlarının Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
Aktaş Arslan N., KOÇER S.
Sakarya İletişim , cilt.2, sa.2, ss.1-30, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Movie-Induced Tourism in Destination Marketing: A Review on the Balika Vadhu Series
KOÇER S., ÜLGÜDÜR S. R., ÖZEL A.
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics , cilt.17, sa.1, ss.93-110, 2022 (TRDizin)
2022
20224. Aile İçinde Öğrenme: Ebeveynlerin Çocuklarından Öğrenmesi Üzerine Bir İnceleme
Koçer S., Aydın K.
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal
, cilt.8, sa.55, ss.30-44, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20225. Kurumsal Hikâye Anlatımı: Akademisyenler Üzerine Bir İnceleme
ÖZEL A., KOÇER S., AYDIN K.
Global Media Journal , cilt.12, sa.24, ss.138-159, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20216. FİLM ETKİLİ TURİZM KAPSAMINDA TV DİZİLERİNDE DESTİNASYON TANITIMI ÜZERİNE ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
KOÇER S., GÜRER M.
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.40, ss.121-137, 2021 (TRDizin)
2021
20217. Kurumsal İletişimde Kurumsal Dergilerin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
KOÇER S., ÖLÇER N.
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.18, ss.1415-1447, 2021 (TRDizin)
2021
20218. Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Tüketici Tutumuna ve Satın Alma Davranışına Etkisi
KOÇER S., SARI E.
The Journal of Academic Social Science , cilt.9, sa.112, ss.122-139, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Kuşakların Tüketim Davranışlarındaki Farklılıklar Üzerine Bir İnceleme
KOÇER S., AYSEL A.
KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi , sa.14, ss.77-105, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201910. İnternet Reklamları Yapım Süreci: Google Reklamları Üzerine Bir İnceleme
Koçer S., Yılmaz A.
KİLAD Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Araştırma Dergisi
, sa.13, ss.10-37, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201911. Kapitalizmin Metaforik Anlatımı: Intime Filminin İncelenmesi
Koçer S., Ülgüdür S. R.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.88, ss.225-251, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201912. Halkla İlişkiler Bakış Açısı İle Kurumsal Web Sitelerinin İncelenmesi
Koçer S.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, ss.1479-1494, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Mobil Reklamlara Yönelik Tüketici Tutumu
KOÇER S., ÇEBER B.
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal , cilt.4, ss.986-1000, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. İşletmelerde Sürdürülebilirlik: Sanayi Sektörü İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme
Koçer S., Ertel R., Çeber B.
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal
, cilt.4, sa.11, ss.315-329, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Meslek Algısı
Koçer S., Özel A.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, ss.669-682, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201716. Kurumsal Web Sitelerinin Kurum Kimliği Açısından İncelenmesi: En Çok Tercih Edilen Üniversiteler Üzerine Bir Analiz
Koçer S.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.53, ss.756-772, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Bilinçaltı Reklam: Basılı ve Video Bilinçaltı Reklam Çözümlemeleri
Özsoy A., Koçer S.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, ss.84-115, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201618. GSM Operatörü Kullanıcılarının Marka Sadakati Üzerine Bir İnceleme
Doğru S., Koçer S.
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, ss.132-171, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201619. Büro Ortamlarının Çalışana Etkisi Üzerine Bir Araştırma Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Örneği
Koçer S., Yazıcı T., Keba Ekinci D.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.4, ss.554-586, 2016 (TRDizin)
2015
201520. Örgütsel İletişim: Kocaeli Üniversitesi Akademik Personeli Üzerine Bir İnceleme
Ölçer N., Koçer S.
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, ss.339-384, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. Ulusal Basın Köşe Yazarlarının Kariyerlerinin Sınırsız Kariyer Yaklaşımı Açısından İncelenmesi
Koçer S.
Global Media Journal TR Edition
, cilt.6, ss.305-338, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. Türkiye deki Bölgesel Kalkınma Ajanslarının Bölge Tanıtımındaki Rolü Doğu Marmara Kalkınma Ajansı MARKA Üzerine Bir Araştırma
Soytekin T., Koçer S.
Intermedia
, cilt.2, ss.195-221, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Elektronik İşe Alma Sürecinde Özel İstihdam Bürolarının Rolü: Adecco Türkiye ve Kariyer.net İncelemesi
Koçer S., Öksüz G.
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.11, ss.181-203, 2015 (TRDizin)
2014
201424. Türkiye de Özel Televizyon Kuruluşlarında Dış Kaynak Kullanımı
Koçer S.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.2, ss.34-61, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Reklam Çekiciliklerinin Kullanımı: Parfüm Reklamları Üzerine Bir İnceleme
YÜRÜMEZ Ö., KOÇER S.
11. International Palandöken Scientific Studies Congress, Erzurum, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2025, ss.121-140, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. Vakıf Üniversitelerinin Sosyal Medya Postlarındaki Aday Öğrencilerine Yönelik Vaatlerinin Göstergebilimsel Analizi
KOÇER S., Mutafoğlu A.
Ege 12th International Conference On Social Sciences, İzmir, Türkiye, 26 Aralık 2024, ss.2482-2501, (Tam Metin Bildiri)
2024
20243. Şehir Pazarlaması: Sakarya Şehri İncelemesi
KOÇER S., Altun N.
Anadolu 16th International Conference On Social Sciences, Van, Türkiye, 20 Aralık 2024, ss.442-461, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. Laz Enstitüsü’nün Laz Topluluğu Kültürel Belleği Oluşturmaya Yönelik Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme
Kahraman C., KOÇER S.
Selçuk 11th International Conference On Social Sciences, Konya, Türkiye, 13 Aralık 2024, ss.45-64, (Tam Metin Bildiri)
2024
20245. YAPAY ZEKA DESTEKLİ PAZARLAMA İLETİŞİMİ: E-TİCARETTE YAPAY ZEKA KULLANIMI ÜZERİNE İNCELEME
KOÇER S., Güneş S.
MUNZUR 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 Mayıs 2024, ss.251-261, (Tam Metin Bildiri)
2021
20216. Z KUŞAĞININ SİYASAL KATILIMI ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇOLAK M., KOÇER S.
ANATOLIAN CONGRESSES 6th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Van, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2021, ss.80-96, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. HABER KAYNAKLARINA GÜVEN: COVİD-19 HABERLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KOÇER S., ZORCİ B.
4. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON CURRENT DEVELOPMENTS IN SCIENCE, TECHNOLOGY AND SOCIAL SCIENCES, Gaziantep, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2021, ss.292-309, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Sivil Havacılıkta Halkla İlişkiler Uygulamaları Örnek İncelemeleri
Akın A., Koçer S.
2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, ss.182-209, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. Bir Etkileşimli Reklam Aracı Olan Oyun Reklam Advergaming Üzerine Bir İnceleme
Oskay T., Koçer S.
2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, ss.120-137, (Tam Metin Bildiri)
2014
201410. 30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde Ulusal Basın Ve Kocaeli Yerel Basınında Yer Alan Siyasal Reklamların Analizi
Koçer S., Ölçer N.
I. Uluslararası Yeni Medya Yeni Yaklaşımlar Konferansı, Çanakkale, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, ss.506-530, (Tam Metin Bildiri)
2014
201411. Üniversitelerde Teknolojiye Bağlı Örgütsel Stres Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Üzerine Bir İnceleme
Yazıcı T., Koçer S.
Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferansı, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Ekim 2014, ss.449-470, (Tam Metin Bildiri)
2014
201412. Sosyal Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook Twitter ve Google ın İncelenmesi
Koçer S., Çetinkaya A.
1. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.694-724, (Tam Metin Bildiri)
2009
200913. Televizyon Yayıncılığı Sektöründe Çalışan Profesyonellerin Kariyerinin Sınırsız Kariyer Kuramı Açısından İncelenmesi
Erdoğmuş N., Koçer S.
7. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi, Yalova, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2009, ss.1469-1479, (Tam Metin Bildiri)
2009
200914. Örgütsel Alanın Dönüşümü Ve Örgüt Yapılarına Etkileri Türkiye de Televizyon İşletmeleri
Erdoğmuş N., Koçer S.
17. Ulusal Yönetim Ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.662-668, (Tam Metin Bildiri)
2004
200415. Entelektüel Toplum Dinamizmi Olarak Sivil Toplum Kuruluşları
KONAKAY G., KOÇER S.
1.Ulusal Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2004, ss.402-408, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Hastanelerde Etkili Kurumsal İletişim: New Amsterdam Dizisi Üzerine Bir İnceleme ve Öneriler
KOÇER S., ARTUKARSLAN B.
Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırmalar –II, KOÇER SEVİM, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.127-155, 2025
2025
20252. Üniversitelerde Görev Yapan Akademik ve İdari Kadrodaki Personelin Kariyer Yönetimi: Kocaeli Üniversitesi Üzerine Bir İnceleme
Öner Ş., KOÇER S.
Yönetim ve Organizasyon Alanında Uluslararası Araştırmalar –IV, ÇAVUŞOĞLU SELİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.143-171, 2025
2024
20243. Kurumsal Web Sitelerinde Kurumsal İtibarın Ugulanması: Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri Üzerine Bir İnceleme
KOÇER S., KEBA EKİNCİ D.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 2, ULUKAN MEHMET, DİLBER FADİME, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.513-543, 2024
2024
20244. Sağlık İletişiminde İnstagramın Kullanımı: Kocaeli’de Yer Alan Özel Hastaneler Üzerine Bir İnceleme
KOÇER S., Ölçer N.
Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.93-117, 2024
2024
20245. Hediyeleşmenin Kişiler Arası İletişimdeki Rolü Üzerine Bir İnceleme
KOÇER S., Ayem G.
Halkla İlişkiler Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, SAĞLAM MURAT, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.21-48, 2024
2021
20216. İş Görüşmesi Süreci ve Etkin Planlama Teknikleri
KOÇER S.
Kariyer Planlama ve Yönetimi, Mehmet Mecek, Mehmet Akif Çakırer ve Özge Kocakula, Editör, Nobel, Ankara, ss.286-251, 2021
2020
20207. Sağlık İletişiminde Farkındalık Yaratmada Etkin Bir Araç Sinema : Still Alice Film Çözümlemesi
Koçer S., Polat H.
Dijital(in) Ritmi İletişim, Medya Ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler, Selma Koç Akgül ve Betül Pazarbaşı, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.514-539, 2020
2020
20208. Sağlık İletişiminde Farkındalık Yaratmada Etkin Bir Araç Sinema : Still Alice Film Çözümlemesi
KOÇER S., Polat H.
Dijital(in) Ritmi İletişim, Medya Ve Kültür Alanlarında Yeni Perspektifler, Selma Koç Akgül ve Betül Pazarbaşı, Editör, HİPERYAYIN, İstanbul, ss.514-539, 2020
2019
20199. Örgüt Kültürü ve Örgütsel Sosyalleşme Sürecinde Hemşehrilik
KOÇER S., ÖZKAN G.
İletişim Bilimleri Çalışmaları I, Melda Cinman ve Ezgi Dinçerden, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.171-190, 2019
2019
201910. Şehir Pazarlaması: Üniversite Öğrencilerinin Kocaeli Şehrine Yönelik Algılarının Ölçülmesi
KOÇER S.
İletişim Bilimleri Çalışmaları I, Melda Cinman ve Ezgi Dinçerden, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.111-126, 2019
2018
201811. Televizyon Kuruluşları Örgütsel Alanının Dönüşümü
KOÇER S., ERDOĞMUŞ N.
Televizyon Çalışmaları, MERT GÜRER, Editör, DER, İstanbul, ss.135-188, 2018
2016
201612. Yönetim Stratejileri Pazarlama, Reklam, Halkla İlişkiler ve İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejileri
KOÇER S.
Umuttepe Yayınları, Kocaeli, 2016
2016
201613. Halkla İlişkiler ve Reklam Ajanslarında Yönetim ve Organizasyon
KOÇER S.
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma II, Aybike Pelenk Özel, Editör, Derin, İstanbul, ss.131-180, 2016
2015
201514. Stratejik Yönetim Süreci: Kocaeli Üniversitesi Örneği
KOÇER S.
Halkla İlişkilerde Uzmanlaşma, Sevim Koçer, Editör, Derin, İstanbul, ss.121-166, 2015
2013
201315. Radyo ve Televizyon İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon
KOÇER S.
Radyo ve Televizyon İşletmeciliği, Sinan Bozok, Ufuk Küçükcan, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Eskişehir, ss.2-29, 2013
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 2017
01 Kasım 2017 - 01 Kasım 20172. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 20162. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi
Çalışma Grubu
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 20141. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi
Çalışma Grubu
Kocaeli-Türkiye
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014Dijital İletişim Etkisi Uluslararası Akademik Konferansı
Çalışma Grubu
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009
01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009